Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 85 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    ik heb geen BR disc in huis en kan ze ook niet afspelen, maar toch ben ik het ermee eens!

  2. #52

    Standaard

    Ik teken graag en bij deze, maar ben bang dat het bij importeren blijft....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  3. #53

    Standaard

    Volledig mee eens. We betalen genoeg, daarvoor moeten we dan wel de hoogst mogelijke kwaliteit krijgen.

  4. #54

    Standaard

    kan niet meer zeggen dan... mee eens!


  5. #55

  6. #56

    Standaard

    volledig mee eens.
    DVD's 100 + / Blu-Ray 110+

  7. #57

    Standaard

    Bij deze ondertekend!

  8. #58

    Standaard

    Helemaal mee eens en bij deze ondertekend.
    "Succes isn't overnight, every day you get a little better than the day before, it all adds up"

  9. #59

    Standaard

    En nog eens ondertekend.
    Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 22-05-2009 om 05:55

  10. #60

    Standaard

    Zeker mee eens!
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  11. #61

    Standaard

    Uiteraard helemaal mee eens !!!

  12. #62

    Standaard

    Mee eens!

    Het is toch bizar, dat een schijfje van 50GB niet dusdanig gebruikt kan worden, om de best mogelijke kwaliteit te leveren met de originele taal, plus dan nog wat dubs (laat die dan maar DD5.1) en de complete serie ondertiteling (zeker de laatste neemt nauwelijks ruimte in beslag). Op die manier is er ruimte zat. En zijn de extra's toch niet HD, dan doen ze die toch op het tweede schijfje, maar dan als DVD? Op die manier kan er 1 schijfje geperst worden voor heel Europa en Noord-Amerika (en kan gelijk heel die zone-codering het raam uit). Scheelt productiekosten en brengt dus ook de consumentenprijs omlaag.

  13. #63

    Standaard

    Net als iedereen: mee eens!

  14. #64

  15. #65

    Standaard

    Uiteraard teken ik ook bij deze!
    Excuses voor de late reactie....

  16. #66

    Standaard

    Ik ben het volledig eens met de stelling, en hierbij onderteken ik de petitie dus ook.

  17. #67

    Standaard

    Ik ben het hier helemaal mee ens en onderteken graag.

  18. #68

    Standaard

    Ook ik onderteken de eisen die gesteld worden in de beginpost!
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  19. #69

    Standaard

    Mee eens, ik heb maar 3 van de 30 blurays hier in NL gekocht en de rest was van de Take - 3 aktie en buitenlandse sites.


    Four **** Trader & SafeTrader


  20. #70

    Standaard

    Steun deze petitie van harte !


    Overigens, voor degene die graag zien dat Sony ook/over gaat op DTS-HD Master Audio ipv Dolby True-HD kunnen ook deze petitie tekenen :

    http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=99791
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  21. #71

    Standaard

    Zet mijn handtekening er ook maar onder.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  22. #72

    Standaard

    Helemaal mee eens!
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  23. #73

    Standaard

    Helemaal eens!

  24. #74

    Standaard

    Op verzoek van de topicstarter een aantal oftopic reacties verwijderd. Het betreft hier een petitie, geen discussie.
    Op deze manier geeft het aantal reacties weer een reel beeld van het aantal stemmen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  25. #75

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •