De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Panasonic 46G10 probleem?

    Beste forum-leden,

    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
    Sinds een week in het bezit van een prachtige plasma televisie.
    Na lang wikken en wegen is het de Panasonic 46G10 geworden.
    Echt een schitterende tv!

    Maar... het volgende is het geval:
    Als je schuin voor de tv zit/staat, dan zie je op het scherm allemaal verticale strepen (van boven naar beneden). Over het hele scherm! Met een beetje fantasie lijkt het een laagje olie of vet...........

    Hoort dit???? Wat kan het zijn????????
    Is het een bepaalde coating???

    Ik hoop dat 1 van jullie ons duidelijkheid kan verschaffen.
    Bedankt alvast,
    Groet
    Darth Sith Jessie

  2. #2

    Standaard

    Klinkt als een beschermlaag tegen krassen. Een soort dunne filmlaag. Staat er niets over in de gebruiksaanwijzing? Neem anders even contact op met Panasonic...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael H Bekijk bericht
    Klinkt als een beschermlaag tegen krassen. Een soort dunne filmlaag. Staat er niets over in de gebruiksaanwijzing? Neem anders even contact op met Panasonic...
    Er staat niets in de gebruiksaanwijzing.
    Panasonic kon zoals ze noemden 'van afstand niet veel doen'.
    Monteur langs sturen is een optie, maar als men niets geks weet te vinden, dan kost me dat 100€ voorrijkosten.

    Iemand anders ervaring met een plasma van Panasonic??????

  4. #4

    Standaard

    Heeft er uberhaupt wel iemand van deze site een plasma
    Ja toch zeker

  5. #5

    Standaard

    Ja, ik heb een plasma van Pana en ik heb er geen last van. Misschien is het dan toch een nieuw soort beschermlaag die ze aanbrengen om krassen te voorkomen. Valt het echt heel erg op dan? Als je er recht voor zit, is het dan niet te zien? Apart dat ze bij Panasonic niet echt een duidelijk antwoord geven...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #6

    Standaard

    Op afstand beoordelen wat er aan de hand is en of het normaal is, is niet mogelijk. Als je er van overtuigd bent dat het niet goed is, laat je Panasonic langs komen. Je kunt natuurlijk ook even te rade gaan bij je dealer.
    Het kan helpen als je een foto kunt maken van wat je ziet en zo de forummers duidelijker maken wat je probleem/vraag is.

  7. #7

    Standaard

    Moet je voorrijkosten betalen? Wanneer je scherm groter is dan 42" is dat gratis in Belgie. Kleiner moet je hem gewoon binnenbrengen bij een service center.

    Sommige klaagden daar ook van bij de vorige generatie. Maar je moest echt wel kijken van een héél schuine hoek daarvoor. Het was sowieso niet een hoek waaruit je normaal naar TV kijkt...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  8. #8

    Standaard

    In België is er sowieso een on site dienst van Panasonic vanaf 32".
    LCD of Plasma maakt niet uit.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Darth Sith Jessie Bekijk bericht
    Beste forum-leden,

    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
    Sinds een week in het bezit van een prachtige plasma televisie.
    Na lang wikken en wegen is het de Panasonic 46G10 geworden.
    Echt een schitterende tv!

    Maar... het volgende is het geval:
    Als je schuin voor de tv zit/staat, dan zie je op het scherm allemaal verticale arganolie strepen (van boven naar beneden). Over het hele scherm! Met een beetje fantasie lijkt het een laagje olie of vet...........

    Hoort dit???? Wat kan het zijn????????
    Is het een bepaalde coating???

    Ik hoop dat 1 van jullie ons duidelijkheid kan verschaffen.
    Bedankt alvast,
    Groet
    Darth Sith Jessie
    Ik heb mijn 46g10 geen seconde ge break-ind, ben er vanaf moment 1 ook flink met een mediacenter op in de weer geweest (help, stilstaande beelden) en heb geen enkel, maar dan ook geen enkele vorm van inbranden of wat dan ook gezien.
    Laatst aangepast door michelle_voormans : 05-04-2012 om 10:37

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •