Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 30 worden weergegeven.

Discussie: Sony BDP-S350

  1. #1

    Standaard Sony BDP-S350




    Ik heb vandaag deze Bluray-speler aangeschaft. Zouden bezitters van deze zelfde speler mij kunnen helpen met de volgende tweevragen? Op internet lijkt het frontje een blauwe gloed te hebben. Toen ik dit apparaat vandaag voor het eerst in de winkel zag oogde het frontje nogal donker tot zwart ipv blauw. klopt dit met jullie bevindingen of heb ik toch per ongeluk aan andere kleurstelling gekocht dan je overal ziet op internet?
    Het typenummer dat ik heb is BDP-S350/BM

    Nog een vraag: bij aanschaf werd mij gevraagd of ik een extra garantie wilde nemen van ruim 45.= (kan iets afwijken). Omdat er zo op werd aangedrongen werd ik toch een beetje achterdochtig. Zou er wat met de speler (overigens helemaal nieuw in verpakking) aan de hand kunnen zijn. Waardor de levensduur niet langer zal zijn dan een jaar hooguit oid? Ik begin nu toch te twijvelen of ik die garantie wel zal nemen of niet. Ik krijg namelijk standaard 1 jaar garantie en daarna is het 'helaas' als er iets zou gebeuren werd mij verteld. Toen ik naar de hoofd? verkoper keek keek hij recht vooruit en dat maakte mijn achterdocht alleen maar groter...


    Mja beetje een zeur thread maar ik zit er wel een beetje mee.

  2. #2

    Standaard

    Die extra garantie is gewoon een verkooptruc, daar verdienen ze behoorlijk aan.
    Ik pak nooit een xctra verzekering.
    Heeft niets met de (on)betrouwbaarheid van de Sony te maken, is gewoon een verkooptruc.

  3. #3

    Standaard

    Heb hem zelf ook.
    Kleur van het frontje is inderdaad een stuk donkerder dan op de afbeeldingen.
    Ook in de winkel heb ik hem nooit zo blauw gezien als op de foto's.

    Laat je niet bang maken ivm. extra garantie:Is inderdaad een verkooptrukje.

  4. #4

    Standaard

    antwoord 1: kleur is idd veel donkerder dan op de persfoto's die Sony uitgeeft. Alleen als de zon een beetje schuin binnenvalt door het raam is het front blauw, maar nogsteeds niet zo fel als op de foto's. Maar eigenlijk vind ik dat ook wel mooi.

    antwoord 2: die extra garantie krijgen verkopers gewoon extra provisie op, dus zoals hierboven ook al staat, laat je niet bang maken. Dat is nou ook de voornaamste reden dat ik niks meer in een gewone winkel koop en alles lekker online bestel. Scheelt altijd ontzettend veel in prijs en je betaald het salaris van die irritante verkopers niet meer. Toen ik mijn BDP-S350 kocht scheelde dat €160,00!!!!! met de Mediamarkt, BCC en Saturn om maar wat voorbeelden te noemen.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Over die garantie wil ik eigenlijk toch nog een paar dingen zeggen (ben zelf verkoper in een electronicawinkel):
    - Buiten kijf staat dat dit een hele goede, maar zeker ook degelijke speler is. Wat je echter wel bij bijvoorbeeld de ps3 hebt (is geloof ik ook bij kassa geweest) dat na een half jaar de blu-ray laser gewoon niet meer werkt. Zo'n situatie is niet te voorzien.
    - Mocht er een reparatie zijn dan is het bedrag van de garantie in 99% van de gevallen lager (en vaak fors lager) dan de reparatiekosten.
    - Sony is wel een merk dat wanneer je ook nog maar een dag na de garantie iets hebt je geen coulance kunt verwachten, europese wetgeving of niet, je krijgt het gewoon niet. Een merk als Harman Kardon of Bosch (van witgoed) is daar veel redelijker in.

    Ik heb zelf overigens dezelfde blu-ray speler (en nee ik heb niet in de reclame gespeelt van bol.com...) en ik heb hier geen garantie bij genomen. Simpelweg als er iets mee mis gaat (kleine kans denk ik bij deze speler), blu-ray spelers worden alleen maar goedkoper en in hoog tempo doorontwikkeld.
    Laatst aangepast door Daimler Freak : 15-05-2009 om 06:18

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daimler Freak Bekijk bericht
    Wat je echter wel bij bijvoorbeeld de ps3 hebt (is geloof ik ook bij kassa geweest) dat na een half jaar de blu-ray laser gewoon niet meer werkt. Zo'n situatie is niet te voorzien.
    Dat is uiteraard met alles, dat je het niet kunt voorzien. Dat is geen reden om mensen extra geld uit hun zakken te kloppen. 3 jaar garantie zou eigenlijk standaard moeten zijn op dergelijke apparaten. Ik heb ook gewoon de standaard garantie van een jaar en ik weiger bij welk apparaat dan ook extra garantie aan te schaffen...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #8

    Standaard

    Hey bedankt!

    Ik ben de coupon aan het invullen voor een paar gratis blu-rays. Er staat dat ik de originele streepjes-code mee moet sturen. Dat betekent dat ik de schaar in de doos moet zetten zeker, of is het noteren van de serienummer al voldoende? De serienummer is al ingevuld namelijk.

    Anders haal ik de streepjescode wel voorzichtig van de verpakking en plak ik die op de kopie bon.

  9. #9

    Standaard

    Belangrijk: maak er een fotokopie van. Bij mij waren ze de bon kwijt in de post, ik heb gelukkig nog alles kunnen bewijzen via de gemaakte fotokopieën.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #10

    Standaard

    Ojee. ik heb per ongeluk de "ik wil niet meedoen met de prijzenslag" hokje aangevinkt. Toen vergeten tip-ex te gebruiken. Heeft iemand hier de telefoon-nummer van deze sony/actie?

  11. #11

    Standaard

    Ik ga deze ook van de week halen. Op de site van Sony staat dat je er de Bourne Trilogie bij krijgt. Is dit ook in de winkels zo, of zit er op dit moment een andere actie op?

  12. #12

    Standaard

    Vraag: hier zit toch geen USB aan? Op de Sony-site staat wel iets van USB, maar over speciale sticks ofzo? Kan iemand me dit duidelijk maken?

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW Bekijk bericht
    Vraag: hier zit toch geen USB aan? Op de Sony-site staat wel iets van USB, maar over speciale sticks ofzo? Kan iemand me dit duidelijk maken?
    Achterin de speler kan volgens mij gewoon een normale USB stick...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  14. #14

    Standaard

    Er kan een gewone USB stick in maar omdat de ruimte heel beperkt is zal niet elke stick passen.

  15. #15

    Standaard

    Dus een standaard USB2.0 aansluiting? Zijn dat ook mogelijkheden voor externe harde schijf dan? Maar de speler kan dan weer zeker niet elk videoformaat aan?

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW Bekijk bericht
    Dus een standaard USB2.0 aansluiting? Zijn dat ook mogelijkheden voor externe harde schijf dan? Maar de speler kan dan weer zeker niet elk videoformaat aan?
    De speler gebruikt de stick alleen voor caching van online materiaal via BD Live, meer niet...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #17

  18. #18

    Standaard

    Vandaag bij 1dayfly voor members-only voor € 179 incl verzendkosten
    (\_/)
    (o.o) This is Bunny. Copy Bunny to your signature
    (>< ) to help him in his world domination quest!

  19. #19

    Standaard

    Kun je de 350 regiovrij maken? (Zonder aanschaf van een afstandsbediening of iets dergelijks)
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Kun je de 350 regiovrij maken? (Zonder aanschaf van een afstandsbediening of iets dergelijks)
    Nope. Kan alleen met een modchip. Dus er moet gesoldeerd worden...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  21. #21

    Standaard

    Voor DVD kan het wel, maar dan moet je een code invoeren op een afstandsbediening.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Voor DVD kan het wel, maar dan moet je een code invoeren op een afstandsbediening.
    Ik wil nog steeds mijn speler regiovrij maken voor dvd's. Wat is de goedkoopste afstandsbediening waarmee ik dat kan doen? Er moet zo'n magic button opzitten of niet?

    Of woont er toevallig iemand in de buurt die mij dat ding ff regiovrij kan zappen?
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  23. #23

    Standaard

    Kan de Sony BDP-S350 overweg met mp4 bestanden (van bijv. een videocamera).

    Zo ja, hoe moeten die dan gebrand worden?
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Kan de Sony BDP-S350 overweg met mp4 bestanden (van bijv. een videocamera).

    Zo ja, hoe moeten die dan gebrand worden?
    De Sony BDP-S350 kan alleen overweg met AVCHD discs. Sommige videocamera's branden de bestanden in dat formaat. Verder kan de BDP-S350 geen andere bestanden afspelen. Zelfs geen mp3 helaas...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  25. #25

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •