Pagina 1 van 176 123451151101 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 4379 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Welke film heb je net gekeken en wat vond je ervan? (10)

    Deeltje 10 alweer!

    Uit de vorige openingspost:

    Het is het toegestaan om elke bekeken film in dit topic te posten, ongeacht het medium waarop deze is bekeken.

    Het wordt gewaardeerd (maar is niet verplicht), wanneer je een (kleine) toelichting post.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #2

    Standaard

    Wanted - 2008 Timur Bekmambetov

    Ik heb me hier uitzonderlijk goed mee vermaakt. Vernieuwende over-the-top actie en dat in combinatie met een prima cast (Angelina Jolie blijft een klasse apart), een prima dosis humor en uitstekende actie sequences. Luchtig en vermakelijk!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Wanted - 2008 Timur Bekmambetov

    Ik heb me hier uitzonderlijk goed mee vermaakt. Vernieuwende over-the-top actie en dat in combinatie met een prima cast (Angelina Jolie blijft een klasse apart), een prima dosis humor en uitstekende actie sequences. Luchtig en vermakelijk!
    Heb hem nu al twee keer gezien. Eén keer regio 5 en de tweede keer via het grote scherm. En iedere keer vind ik er geen drol aan. Slap gegeven, matig uitgewerkte karakters en ga zo maar door. Vernieuwend wil ik dit ook niet noemen. Ben je The Matrix nu al vergeten..?

  4. #4

    Standaard

    Geen thread ervan gevonden dus dump ik 'm maar hier.

    The Haunting in Connecticut


    Als je geld wilt besparen doe je er goed aan om deze i.i.g. niet in de bios te zien.

    Eerste uur was ronduit saai en misschien het laatste half uurtje/20 minuten werd het nog een beetje interessant.
    Verhaal (volgens de openingcredits "gebaseerd op een waar gebeurt verhaal/gebeurtenissen") kon mij dus niet veel boeien en moest het vaak hebben van "makkelijke schrikmomenten" dingen/personen die ineens verschijnen .
    Als horror vond ik 'm totaal niet eng al zag het er soms wel smerig uit wat ik dan wel een pluspunt vind.

    Enige reden waarom ik beiden ogen nog openhield is dat de "nanny"(?) er wel leuk zag.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Heb hem nu al twee keer gezien. Eén keer regio 5 en de tweede keer via het grote scherm. En iedere keer vind ik er geen drol aan. Slap gegeven, matig uitgewerkte karakters en ga zo maar door. Vernieuwend wil ik dit ook niet noemen. Ben je The Matrix nu al vergeten..?
    Eens! Wat een baggerfilm! Wellicht een prima cast maar ze acteren als bordkartonnen poppetjes. De film zelf is zo leeg als de pest. Een grote MTV-videoclip lijkt deze film. Zo'n beetje alles wat ik *** vind aan een film, zit erin. Een en al special effects en "coolheid" maar nul komma nul verhaal. Echt vreselijk.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Heb hem nu al twee keer gezien. Eén keer regio 5 en de tweede keer via het grote scherm. En iedere keer vind ik er geen drol aan. Slap gegeven, matig uitgewerkte karakters en ga zo maar door. Vernieuwend wil ik dit ook niet noemen. Ben je The Matrix nu al vergeten..?
    Ik vond dit juist net even wat anders dan The Matrix, een stuk minder serieus ook, wat ook wel eens welkom is.

  7. #7

    Standaard

    Breathing Room
    Tonya wordt naakt wakker in een donkere, verlaten kamer. Wanneer ze eruit komt, blijkt ze samen met 13 vreemden een deelneemster te zijn in een dodelijk spel. Wanneer het licht uitgaat, valt er een slachtoffer en wordt er een nieuwe hint gegeven. Iemand van de groep is de moordenaar, de vraag is alleen wie?

    Ik ben verzot op "There's a killer amongst them" films. Dat en de aantrekkelijke cover deed me besluiten om deze film te kopen. En ik heb er zeker geen spijt van gehad.

    Het leuke aan deze films is dat je niet weet wie de moordenaar is en dat je zelf moet proberen te raden wie het zou kunnen zijn. In deze film wordt dat goed uitgewerkt. Natuurlijk zijn er de obligate twists, maar het zit allemaal erg goed in elkaar en is allemaal spannend uitgewerkt. Toch had ik vanaf het begin wel mijn vermoedens wie de moordenaar was, en natuurlijk weet je al wie er overblijven, maar de film liet me constant twijfelen. Dus hierdoor was het einde toch nog verrassend (en erg cool). Dat er weinig tot geen uitleg is, vond ik niet belangrijk. Het is juist leuk dat er wat raden overblijft. Wel zitten er wat ongeloofwaardigheden in het verhaal. Zo gaan ze één voor één achter een camera zitten om iets uit te proberen. Alsof de spelleider dat niet door zou hebben. Right.

    Het acteerwerk is ok. Er zitten een aantal verschrikkelijke karakters bij. Onsympathiek, niet interessant en eigenlijk nogal dom. Zo erg dat je blij bent wanneer ze uiteindelijk ten prooi vallen aan de moordenaar. Gelukkig zijn er ook genoeg karakters (vooral de belangrijke) die het wel erg goed doen. Jammer alleen dat een aantal interessante karakters weinig tijd krijgen. Daar had meer in gezeten.

    Ondanks dat de film zich afspeelt op één locatie, wordt het nergens saai of vervelend. Het maakt het zelfs spannend. Ondanks de minpunten heb ik er in ieder geval van genoten. En nu het einde bekend is, meer reden om de film nog een keer te kijken.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    De vergelijking met Lynch zie ik echt totaal niet.....

    Maar ik zal hem misschien toch eens moeten herkijken. Vond er de eerste keer niet doorheen te komen. Heb de film in twee kijkbeurten bekeken incl fastforwardknop. Zal wellicht ook met stemming te maken hebben gehad. Maar ik vond het echt tergend saai.....en dan duurt de film ook nog eens 192 minuten.....
    Wie gaat er dan ook een film kijken met de fast forward knop? Sorry hoor, maar dat vind ik nogal dom, zeker als je de film dan ook nog gaat beoordelen. Als je er niets aan vind kijk hem dan gewoon niet. Hoe je deze film saai kan vinden is me trouwens een raadsel. Ik weet niet waar je naar hebt zitten kijken, maar op het scherm gebeuren er genoeg dingen die je bezig zouden moeten houden. Maar goed, misschien was je inderdaad wel in de verkeerde stemming. Gewoon nog eens een keer proberen.
    Laatst aangepast door DanielC. : 14-05-2009 om 13:20
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  9. #9

    Standaard

    DEATHROW GAMESHOW

    Hoewel het idee niet erg origineel is, is het idee van het spelen met levens voor een tvpubliek meestal wel geestig. Hier zitten geen onderhuidse boodschappen in, het is puur zwarte humor a la DEATH RACE 200

    Je moet als akteur echt wel goed kunnen akteren om ze slecht te akteren als wat hier gebeurt. Een compleet schmierende cast in een heerlijk stukkie camp

    8.0

    Trailer


  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Wie gaat er dan ook een film kijken met de fast forward knop? Sorry hoor, maar dat vind ik nogal dom, zeker als je de film dan ook nog gaat beoordelen. Als je er niets aan vind kijk hem dan gewoon niet. Hoe je deze film saai kan vinden is me trouwens een raadsel. Ik weet niet waar je naar hebt zitten kijken, maar op het scherm gebeuren er genoeg dingen die je bezig zouden moeten houden. Maar goed, misschien was je inderdaad wel in de verkeerde stemming. Gewoon nog eens een keer proberen.
    Nou....de eerste 100 minuten ofzo heb ik "normaal" gekeken. Toen afgezet en de volgende dag verder gaan kijken. Omdat ik er niet doorheen kwam (maar toch de film af wilde zien) heb ik de boel gefastforward. Niet ideaal nee. Het was in 2006 dat ik hem zag, misschien dat ik hem nu drie jaar later wat beter kan behappen. Toen vond ik de scenes erg lang uitgerekt zonder dat er nu echt iets bijzonders gebeurde. Nu was dat de werkwijze van Rivette....veel experimenteren, veel filmen en wel zien waar het schip strand. Had het idee dat het geheel nergens naartoe ging.

    Hoe zie jij de vergelijking met Lynch? Rivette zit toch wat meer in de arty New Wavehoek terwijl Lynch in mijn optiek toch geheel andere films maakt....

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Hoe zie jij de vergelijking met Lynch? Rivette zit toch wat meer in de arty New Wavehoek terwijl Lynch in mijn optiek toch geheel andere films maakt....
    Ik heb alleen deze film gezien van Rivette. Maar ik vond dat deze film toch wel wat overeenkomsten heeft met dingen die David Lynch maakt. De toon is misschien wat minder donker dan Mulholland Dr. maar in beide films stellen twee vrouwen zich open voor het mysterie en gaan ze erop uit. Ook speelt Lynch toch regelmatig met de werkelijkheid en identiteit, dat zijn dingen die ook in deze film terug komen.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  12. #12

    Standaard

    Ben nu wel benieuwd geworden naar de film...de BFI is redelijk betaalbaar bij www.play.com

    What to do? Mijn koopverslaafd duiveltje zeg ja, terwijl mijn kijk eens naar je kijkachterstand engeltje nee zegt
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #13

    Standaard

    ja! En dan gewoon gelijk kijken. Dat ging met Holiday ook. De BFI versie is trouwens erg mooi. Zit ook nog een korte Resnais film bij.

    Is die bij play trouwens hetzelfde als die bij amazon?
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  14. #14

    Standaard

    Volgens mij heeft play een fout plaatje...

    Ja maar wanneer vind ik 192 minuten tijd...in die tijd kan je ook 2 korte films kijken
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #15

    Standaard

    King Arthur - Director's Cut - Blu-ray

    Lekkere avonturenfilm. Uiteraard heeft ie zijn tekortkomingen, maar ach... ik heb me er opperbest mee vermaakt

    7,5/10
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Volgens mij heeft play een fout plaatje...

    Ja maar wanneer vind ik 192 minuten tijd...in die tijd kan je ook 2 korte films kijken
    Die vliegen voorbij! Gewoon een avondje voor vrij maken, Coen.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  17. #17

    Standaard

    Ja, maar lieve Daniel, ik had eigenlijk de insteek om mijn achterstand te vergroten met de varkens, pooiers en hoeren box van Imamura...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael H Bekijk bericht
    King Arthur - Director's Cut - Blu-ray

    Lekkere avonturenfilm. Uiteraard heeft ie zijn tekortkomingen, maar ach... ik heb me er opperbest mee vermaakt

    7,5/10
    Ik vond vooral de realistische inborst fantastisch! Keira in hun berenvelbikini op een ijsvlakte zonder een grijntje pijn
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #19

    Standaard

    MEGA SHARK VS. GIANT OCTOPUS

    MEGA SHARK VS. GIANT OCTOPUS IN 3D

    Veruit de beste film uit de Asylum stal geheel in de traditie van IT CAME FROM BENEATH THE SEA, OCTOPUS en andere 'gigantische diepzee monsters vallen aan' met enkele belachelijke scenes die het geheel een goede 'so bad, it's good' sfeer meegeven

    7.0

    Trailer


  20. #20

    Standaard

    @ Erwin, Lorenzo Lamas die is toch van Renegade? Heeft ie hier ook zo'n weelderige haardos en ruig karakter?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #21

    Standaard

    Die titel alleen al

    Maar ik heb de trailer bekeken en vreemd genoeg ziet het er nog "ok" uit... Ach, op tijd en stond kan het wel vermakelijk zijn
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ja, maar lieve Daniel, ik had eigenlijk de insteek om mijn achterstand te vergroten met de varkens, pooiers en hoeren box van Imamura...
    Die kan er ook nog wel bij. Kopen, kopen, kopen, Coen! Nee, je moet het zelf weten, natuurlijk. Maar het is wel een mooie film, ik zou hem zeker in gedachte houden voor de toekomst.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  23. #23

    Standaard

    JFK
    Een onwijs intressante film over het onderzoek naar de moordenaar van JFK.
    Ondanks dat de film ong. 200 min. duurt heb ik me geen seconde verveeld.
    Er werd briljant in geacteerd, en het beeld en geluid komt ook goed over.
    9.3/10
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ja, maar lieve Daniel, ik had eigenlijk de insteek om mijn achterstand te vergroten met de varkens, pooiers en hoeren box van Imamura...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #25

    Standaard

    The Red Shoes (2005)

    Het begon vrij veelbelovend maar vervolgens verviel deze Koreaanse horror behoorlijk in de cliche's. Lang zwart haar, geesten in liften, de hoofdpersoon die wel of niet of wel gek is, het kleine meisje, vervloekte voorwerpen....geen videoband of mobieltje dit keer maar rode....of liever gezegd.....roze pumps. Wie deze schoenen aantrekt is de ***, zover is zeker. De film ziet er zeer gelikt uit, prachtig geschoten met creatieve scherptediepte. Maar het pakte me niet helemaal en echt eng werd het nergens. Tegen het einde aan werd alles weer eens vreselijk onduidelijk en werd er veel in het midden gelaten zodat je weer met een groot vraagteken naar bed kon gaan. Niet helemaal geslaagd en niet helemaal mislukt.

    6,5

Pagina 1 van 176 123451151101 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •