Pagina 118 van 176 EersteEerste ... 1868108114115116117118119120121122128168 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.926 tot 2.950 van 4379 worden weergegeven.
  1. #2926

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Stiekum toch wel benieuwd naar in the Realm of the Senses.... Eens kijken of de UK uitgave eens ergens goedkoop te vinden is. Tijdens de laatste cdwow sale viste ik net naast het digitale net.
    Ik heb de r2 nl versie (QFC) te koop als je interesse hebt.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #2927

    Standaard

    Deadwood seizoen 1 (9/10)

    Wauw. Na Band Of Brothers en The Wire weer een top serie. Fantastische rollen van Timothy Olyphant, Brad Dourif en uiteraard Ian McShane.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  3. #2928

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Gisteren afgekeken:

    Dexter - Season 1
    Het begint wel aardig en het duurde ook een paar afleveringen voor ik er echt in zit. "Een leuke en vermakelijke serie maar niet meer dan dat" vond ik `t. In het tweede deel van het seizoen daarentegen ging de spanning flink omhoog en werd het ook verslavender. De laatste paar afleveringen, en dan vooral de seizoen`s finale, zijn absoluut geweldig en Michael C. Hall is top in de titelrol.
    Een hele fijne serie en ik hoop dat de toon van de laatste paar afleveringen van dit seizoen wordt doorgezet in het tweede seizoen.

    8,0/10
    Beide seizoenen nu gezien, vind persoonlijk het 2e seizoen nog net iets beter dus kijk ze

  4. #2929

    Standaard

    Stanley Kubrick's The Shining
    Dood enge film...

  5. #2930

    Standaard

    Is WhatIWatch down ?

  6. #2931

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door magiccornflake Bekijk bericht
    Is WhatIWatch down ?
    Yep
    BD (1243) What i Watch

  7. #2932

    Standaard

    Gisteren It's Always Sunny In Philidelphia seizoen 3 afgekeken. Heel erg leuk, maar vooral meer van hetzelfde. 9/10

  8. #2933

  9. #2934

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door shadyelg Bekijk bericht
    Stanley Kubrick's The Shining
    Dood enge film...
    De remake is nog enger, en beter.

  10. #2935

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    De remake vind ik nog enger, en beter.
    Smaken verschillen! In mijn mening is Kubrick's versie superieur.

  11. #2936

    Standaard

    Paris, Texas - Wim Wenders - 1984

    Prachtige film die eens rustig de tijd neemt om het verhaal de vertellen. Waarom Travis is geworden zoals hij is, bleef me intrigeren. De uiteindelijke ontknoping doet daar wellicht iets afbreuk aan, het mysterie is daarmee weg. Het gaf me op het einde dan ook niet de emotionele mokerslag die ik verwacht had. De film ontroerde me dan weer op andere, kleinere momenten. De film kent een perfecte cast, elke acteur is precies op zijn plaats. Ook visueel is de film een genot om naar te kijken, zal het straks uitstekend doen op Blu Ray schat ik zo in. Ondanks de lange speelduur en het trage tempo, vloog de film voorbij. Zeer sterke film. En de muziek van Ry Cooder is uiteraard ook een pluspunt.

    8,6

    It's Alive III: Island of the Alive - Larry Cohen - 1987

    Ha...dit is apart, ik vind het derde deel gewoon het leukste. Komt met name door Michael Moriarty die een geweldige, en vooral komische, rol neerzet als een vader van een gedrocht. De baby's moeten maar weggestopt worden op een eiland. Natuurlijk nemen er toch wat lieden een kijkje met alle gevolgen van dien.....de baby's zijn nu namelijk 5!! En tjongejonge....wat een slechte pakken en make-up. Dat maakt echter totaal niet uit want deze film is echt entertainment pur sang.

    7,5

    Red Beard - Akira Kurosawa - 1965

    Weer een gevalletje van drie uur waar je maar net de tijd voor moet hebben. De laatste samenwerking van Kurosawa met Mifune, die Red Beard speelt. Red Beard is een ervaren dokter in een hospitaal voor armen en zieken. Een jonge dokter vind zijn plaatsing in de eerste plaats wat te min, hij had liever in een ander wat meer respectabele situatie gezeten. Daar moet hij echter op terug komen als blijkt wat een goede daden Red Beard en zijn staf verrichten. De film slaat af en toe wat zijpaden in als er bv middels een flashback, het verleden van een patiënt wordt belicht. Zonder vals sentiment is dit de eerste Kurosawa die me oprecht wist te ontroeren. Ik zat nog net niet te snotteren als een klein kind. Prachtig geschoten dito geacteerd. Mooie afsluiting tussen twee Japanse grootheden. Deze film mag zich van mij meten met het beste werk van Kurosawa. Erg indrukwekkend.

    9,2
    Laatst aangepast door Melzz : 13-11-2009 om 18:20

  12. #2937

    Standaard

    Gisteren in de sneak:

    Couples Retreat
    Een comedy waarin een koppel hun vrienden uitnodigt met ze mee te gaan naar een prachtig vakantie resort. Ze willen gaan om aan hun relatie te werken, de anderen om een fijne vakantie te hebben.
    Uiteraard gaat niets zoals gepland.
    Drie adembenemend prachtige vrouwen, drie toffe kerels en een mooie omgeving: wat wil je nog meer? nou, een beetje meer pit en venijn had de film wel kunnen gebruiken. Er zitten wel een paar leuke dingetjes maar het eindresultaat is toch redelijk zouteloos, is nooit écht grappig en je bent `t alweer vergeten zodra je de bios uit bent.
    Jon Favreau blijft trouwens een geweldige gast, maar ook hij kan dit vehikel niet redden.

    5,5/10

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Beide seizoenen nu gezien, vind persoonlijk het 2e seizoen nog net iets beter dus kijk ze
    Staat op m`n verlang lijstje voor de feestdagen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Red Beard - Akira Kurosawa - 1965
    -edit-

    9,2
    Klinkt interessant! toch misschien eens een keertje opsnorren
    Laatst aangepast door TheGodfather : 13-11-2009 om 20:54
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #2938

    Standaard

    673. Rebecca (Alfred Hitchcock, 1940) :: 8.0
    674. Foreign Correspondent (Alfred Hitchcock, 1940) :: 6.0
    675. Mr. & Mrs. Smith (Alfred Hitchcock, 1941) :: 7.7
    676. Suspicion (Alfred Hitchcock, 1941) :: 7.5
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  14. #2939

  15. #2940

    Standaard

    2012 Heerlijke film van onze communistische vriend Emmerich! Het is echt weer groter dan groots en het schiet werkelijk waar alle kanten uit. Tragisch, grappig, spannend en vooral erg mooi! Die ontsnapping met de limo was echt om te smullen, het werd almaar gekker en gekker. Ik vond het wel jammer dat het spektakel naar het einde toe wat afnam, had gehoopt op nog meer. Hilarische rollen voor de twee russen (Sasha en Yuri) en natuurlijk Woody. 8/10
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  16. #2941

    Standaard

    Ook net 2012 gezien in bios, een heerlijke no-brainer zonder verhaal maar met fantastische effecten, kortom: gewoon heerlijke entertaiment.

    8/10

  17. #2942

    Standaard

    FRISIAN TERROR

    Ik zal eerlijk wezen, het is shit. Maar ik hoorde zowat de hele zaal continu gniffelen dus het is wel leuke shit. Het plot is echt te verwaarlozen zo slecht maar je weet dat dit geen serieuze insteek heeft, het is allemaal 'lang leve de lol en hoe gek kunnen we het maken?'. Het is duidelijk een betere film dan MANIACS REVOLT met name het tempo is een heel stuk verbeterd en het akteren (door louter amateurs) is veel beter en er zit simpelweg 'meer in'

    Hulde voor Bart die met een heel laag bedrag, een piepklein plot, weinig tijd en veelal akteermaagden deze film in elkaar heeft geflanst

    Omdat ik zelf 2 kleine rolletjes heb in de film is het moeilijk om een cijfer te geven en ik vrees dat deze leuker is om te kijken met het publiek van vanavond dan in je eentje op de bank met een biertje maar voor nu...

    7.5

    Trailer

    Laatst aangepast door Erwin de Koning : 14-11-2009 om 13:24

  18. #2943

    Standaard

    Trip With the Teacher (1975)

    Jaren 70 exploitation smut. Een lerares gaat met een klas (nou ja, 4 meiden in minirokjes) op pad met een schoolbus. Ze worden lastig gevallen door wat schorriemorrie op een motor, twee broers. Een ervan lijkt een broer te zijn van David Hess. Het zijn hufters, alhoewel de broer van David Hess een grotere hufter is. Ze vallen de meiden lastig, to say the least. Er is ook een goedzak op een motor, die wil de meiden redden. Behoorlijk grauwe film die doet denken aan Hitch-Hike of Last House on the Left. Vond hem zeer te doen en dat is altijd maar afwachten bij dit soort films. Typisch jaren 70 genrewerk.

    7,5

  19. #2944

    Standaard

    Mission Impossible 2 (2000)

    MI2 is voor mij de beste van de 3. De beslissende factor daarvan is de muziek. Die vind ik uitzonderlijk mooi (Hans Zimmer). De muziek is wel vaak ongepast maar dan nog... :P De actie is over-the-top zoals we gewend zijn van John Woo. Er is dus een duidelijk verschil te zien tussen het eerste deel en de 2 laatste. Qua plot kon het beter maar het was leuk en genieten. Wel iets teveel slow-motion scènes....

    8.4/10
    Laatst aangepast door Thomas Gabriel : 14-11-2009 om 13:30


  20. #2945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Mission Impossible 2 (2000)

    zoals we gewend zijn van John Woo, die ook het 3de deel heeft geregiseerd.
    Nou, dat is niet helemaal waar zeg maar...
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  21. #2946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Nou, dat is niet helemaal waar zeg maar...
    Inderdaad, heb me vergist.


  22. #2947

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Stiekum toch wel benieuwd naar in the Realm of the Senses.... Eens kijken of de UK uitgave eens ergens goedkoop te vinden is. Tijdens de laatste cdwow sale viste ik net naast het digitale net.
    Die Britse uitgave laat je best liggen - ziet er naar 't schijnt niet uit en is overigens gecensureerd door het BBFC. De Nederlandse uitgave van A-Film is prima.

  23. #2948

    Standaard

    THE EXECUTIONER, PART II

    THE EXECUTIONER heb ik na 25 minuten afgezet. Deze is beter maar is alsnog een heel rommelig filmpie met z'n 77 min (waarschijnlijk een behoorlijk stuk ingekort)

    De laatste 10 minuten zijn aardig maar dan is het natuurlijk al veel te laat

    Film staat btw in z'n geheel op Youtube

    4.5


  24. #2949

    Standaard

    Geweldige poster er gebeuren zoveel toffe dingen op!

  25. #2950

    Standaard

    Yep, hetzelfde als met de poster op de vorige pagina van THE HUMAN DUPLICATORS; Op de poster wel


Pagina 118 van 176 EersteEerste ... 1868108114115116117118119120121122128168 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •