Pagina 176 van 176 EersteEerste ... 76126166172173174175176
De resultaten 4.376 tot 4.379 van 4379 worden weergegeven.
  1. #4376

    Standaard

    HIROKU KAIBYODEN

    THE HAUNTED CASTLE / SECRET CHRONICLES OF THE GHOST-CAT

    Na wat rondgesnuffeld te hebben na het zien van deze film schijnt het gebaseerd te zijn op een Japanse legende en er zouden meerdere verfilmingen zijn van dit verhaal, over een kasteel waar de geest van een kat rondwaart.

    Niet dat dit mijn beoordeling enigszins beinvloed want wat een matige film is blijft een matige film en het gebrek aan verhaal doet deze film de das om. Het komt allemaal net niet uit de verf en dat is jammer, want technisch is het een heel behoorlijke film

    Neem dan liever HAUSU, die is leuker door al z'n gekkigheid

    6.0


  2. #4377

    Standaard

    186. E tu vivrai nel terrore - L'aldilà (Lucio Fulci, 1981) :: 9.0
    187. Suspiria (Dario Argento, 1977) :: 10.0
    188. Eaux d'artifice (Kenneth Anger, 1953) :: 9.0
    189. Scorpio Rising (Kenneth Anger, 1964) :: 9.3
    190. Lucifer Rising (Kenneth Anger, 1972) :: 10.0
    191. The Bellboy (Jerry Lewis, 1960) :: 9.0
    192. My Little Chickadee (Edward F. Cline, 1940) :: 8.0
    193. Keeper of the Flame (George Cukor, 1942) :: 7.5
    194. Friday the 13th Part VII: The New Blood (John Carl Buechler, 1988) :: 2.0

    Na het fantastische zesde deel is dit zevende deel echt huilen met de pet op. Ronduit waardeloos.

    196. He Knows You're Alone (Armand Mastroianni, 1980) :: 4.0

    Ook deze slasher is gewoon erg slecht helaas. Het begint eigenlijk fantastisch, maar als de lange openingssequentie over is, stort alles als een flauw kaartenhuis ineen. Zelden zo'n vervelende moordenaar gezien overigens, die vervelende close-ups van opengesperde ogen moeten ze welhaast uit 'Blood Feast' hebben gehaald en het feit dat dit het eerste rolletje van Tom Hanks is, maakt het een horrorfilm om een hele andere, ongepaste reden. Als ik me niet vergis heb ik de film als klein kind ooit al eens gezien, want de scene met het missende mes op het rek en het hoofd in het aquarium kwam me wel heel erg bekend voor, maar misschien gebeurt dit ook in een andere film, ik weet het niet.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  3. #4378

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Ik vind de muziek de beelden juist enorm ondersteunen, het maakt alles nog verontrustender.
    Een duister muziekje, daar houd ik wel van. Dit is echter een zoemend geluid wat me echt op de zenuwen werkt. Anyway....net even de film opnieuw bekeken met audiocommentaar. Anger geeft toe dat het muziekje irritant is maar dat Jagger echter precies aanvoelde wat hij wilde bereiken met het muziekje.....maar zegt vervolgens niet WAT hij dan precies wilde bereiken. Jij enig idee? Tevens bizar dat hij bevriend bleef met Bobby Beausoleil nadat hij medeplichtig was bij de moorden door de Mansonfamilie.


  4. #4379

    Standaard

    Een 2.0 voor Jason's mooiste outfit!!! Had minstens om die reden een 5.0 moeten wezen


Pagina 176 van 176 EersteEerste ... 76126166172173174175176

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •