De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard My Bloody Valentine ( 2009 )

    Wordt deze film binnenkort op Dvd en Blu-Ray uitgebracht?

  2. #2

    Standaard

    Ja maar waarschijnlijk door RCV , dus verwacht maar niet te veel van die release.

  3. #3

    Standaard

    Hij is als ik het goed heb paar dagen terug in Engelend uitgebracht, verwacht hem hier binnen nu en max twee maanden... maar ben bang dat RCV hem gaat uitbrengen

  4. #4

    Standaard My bloody valentine

    Hij komt op 26 augustus uit op dvd en blu-ray. Op de blu-ray staat zowel de 2D als de 3D versie ( MET 3D BRILLEN ).Valt me niet tegen van RCV!

  5. #5

    Standaard

    Het valt mij tegen, dat de DVD release, blijkbaar alleen maar de 3-D versie bevat en NIET de 2-D versie. Tenminste, als ik uitga van de informatie op de website van DVD-Home.nl:

    MY BLOODY VALENTINE 3D
    -------------------------------------------







    • Dé 3D horror-bioscoopsensatie van het jaar!

    • Verkrijgbaar op DVD en Blu-ray inclusief 3D brillen

    He’s gonna break your heart!

    Na het grote succes in de bioscoop kom je nu ook thuis in de engste nachtmerrie aller tijden terecht! De verbluffende technologie en de meegeleverde brilletjes zorgen ervoor dat deze remake van de horrorklassieker uit 1981 op je af komt met angstaanjagend echte 3D effecten… Kijk hem op DVD of Blu-ray en Valentijnsdag zal nooit meer hetzelfde zijn! Op Blu-ray is My Bloody Valentine ook te bekijken in de 2D versie.

    Synopsis
    Tien jaar geleden slachtte de gemaskerde mijnwerker Harry Warden vijf jongeren af met zijn pikhouweel, voordat de politie hem kon neerschieten. Harry raakte in coma, waar hij op Valentijnsdag uit ontwaakte... om vervolgens nog eens tweeëntwintig mensen op gruwelijke wijze te vermoorden. De politie weet zeker dat ze Harry daarna gedood hebben, maar in het mijnstadje Harmony is hij nog niet vergeten. Tien Valentijnsdagen later keert Tom Hanniger (Jensen Ackles) terug naar Harmony om de mijn van zijn vader te verkopen. Daar ontmoet hij zijn ex-vriendin Sarah (Jaime King), die nu getrouwd is met de lokale Sheriff Axel Palmer (Kerr Smith). Vanaf dat moment begint een gestoorde en niet te stoppen moordmachine een reeks van gruwelijke slachtpartijen…….met mijnwerkersmasker en pikhouweel. Leeft Harry Warden nog en is hij terug om wraak te nemen op Tom? Of moet Tom zich vooral zorgen gaan maken om zelf geen verdachte te worden?

    De cast
    Kerr Smith (Final Destination, TV: Dawson’s Creek)
    Jaime King (Sin City, The Spirit, Bulletproof Monk)
    Jensen Ackles (TV: Dawson’s Creek, Smallville, Supernatural)

    Regie
    Patrick Lussier (Dracula II, III & 2000, The Prophecy 3)

    Overige informatie
    Genre: horror
    Speelduur: ca. 101 minuten
    Specificaties DVD:
    Beeld: breedbeeld (geschikt voor alle beeldformaten)
    Geluid: Engels Dolby Digital 5.1
    Ondertiteling: Nederlands (optioneel aan/uit)
    Specificaties Blu-Ray:
    De Blu-ray bevat zowel de 3D als de 2D versie van de film!
    Beeld: TBA
    Geluid: TBA
    Ondertiteling: TBA

    Releasedatum KOOP-DVD/ Blu-ray: 26 augustus 2009


    Maar ja, inderdaad, het is natuurlijk RCV en daar moet je nooit veel van verwachten.....
    Laatst aangepast door Dave Hopman : 22-05-2009 om 12:48

  6. #6

    Standaard

    Waar ik erg slecht tegen kan met de meeste 3D uitgave hier in europa. Is dat meestal er maar twee brillen bij de film zitten, tegenover de vier in Amerika. Ik ga deze gweoon importeren voor de extra brillen. Wel erg leuk als meer dan één vriend kan meekijken in 3D

  7. #7

    Standaard

    Geinig hoor dat met die brillen en leuk om misschien een scene mee terug te kijken, maar zou de film gewoon in 2d gaan kijken.

    Na Polar Express 3d en journey to the center of the earth kan ik je verzekeren dat het niet de moeite waard is..
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •