Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 56 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Focal set (UPDATE pag. 2)

    Hallo, hierbij de foto's van mijn huiskamer set:




    Versterker: Onkyo TX NR 905
    Blu Ray speler: Pioneer BDP 51
    Front: Focal Chorus 816 W
    Surround: Focal Chorus 806 V
    Center: Focal Chorus CC800V
    TV: Panasonic TH 46 PZ85


    Front & surround


    BluRay speler & versterker


    Deurtjes open
    Laatst aangepast door Onkyo : 21-03-2011 om 19:18

  2. #2

    Standaard

    Heel erg netjes. Die center speaker past ook precies, lijkt wel voor dat kastje gemaakt.

    Die focals zijn een lust voor het oog om te zien.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bansh33 Bekijk bericht
    Heel erg netjes. Die center speaker past ook precies, lijkt wel voor dat kastje gemaakt.

    Die focals zijn een lust voor het oog om te zien.
    Ze zijn ook een lust voor het oor . Ze kosten minder dan mijn vorige speakers (B&W CDM serie) maar bieden veel meer waar voor het geld.

    Wat het meubel betreft, ik heb me dan ook rot gezocht naar een kast waar alles in past en waarin ook nog ruimte is om de Onkyo te laten "ademen".

  4. #4

    Standaard

    Ziet er mooi uit hoor!
    Merk je het ook dat je center zo laag in de kast staat? Op zich ziet het er optisch mooi uit, maar weet uit ervaring dat dit een compromis is wat op de lange duur toch gaat wringen denk ik. Heb je de center al eens achter het scherm geplaatst, zodat hij net over de tv vrij stralen kan? Of zonder center gedraaid?
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ziet er mooi uit hoor!
    Merk je het ook dat je center zo laag in de kast staat? Op zich ziet het er optisch mooi uit, maar weet uit ervaring dat dit een compromis is wat op de lange duur toch gaat wringen denk ik. Heb je de center al eens achter het scherm geplaatst, zodat hij net over de tv vrij stralen kan? Of zonder center gedraaid?

    Ik heb er (nog ) geen last van dat de center inderdaad nogal laag staat. Kan zijn omdat ik de set nog niet zolang heb, kan ook omdat de center nogal ruimtelijk klinkt en het geluid toch wel aankomt. Ik ben nog steeds aan het tweaken en mocht het me straks toch tegen gaan vallen dan verwissel ik de center en de UPC box.

    Ik heb ook zonder center gedraaid en dat ging goed. De Focals zijn groot genoeg om het "gat" op te vangen. Maar een center voegd wel meer toe, hoe tegenstrijdig dat ook klinkt

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Onkyo Bekijk bericht
    Ik heb er (nog ) geen last van dat de center inderdaad nogal laag staat. Kan zijn omdat ik de set nog niet zolang heb, kan ook omdat de center nogal ruimtelijk klinkt en het geluid toch wel aankomt. Ik ben nog steeds aan het tweaken en mocht het me straks toch tegen gaan vallen dan verwissel ik de center en de UPC box.

    Ik heb ook zonder center gedraaid en dat ging goed. De Focals zijn groot genoeg om het "gat" op te vangen. Maar een center voegd wel meer toe, hoe tegenstrijdig dat ook klinkt
    Heb ik nog niet aan gedacht, maar denk dat het inderdaad niet zo verkeerd zou zijn als je de upc box met je center omdraaid. Zou ik zeker een keer gaan proberen
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  7. #7
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Een set met Starwars op tv is altijd goed.
    Mooie kast, echter was dat voor mj een reden om een kast op maat te maken!
    Mijn apparatuur paste nooit in een standaardkast!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #8

    Standaard

    Erg mooi

    Waarom hang je je tv niet op? Dan komt ie denk ik veel meer tot zijn recht en heb je eronder plek voor je center.

    Maar hoe dan ook...ben jij zelf tevreden...houden zo!

    En stiekem ben ik wel een beetje jaloers...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #9

    Standaard

    Whow gave set! Ziet er goed uit!!

    Ff een vraagje, dat meubel, waar heb je dat vandaan en wat voor model is het??? Ik ben namelijk ook al een tijd op zoek naar een ander meubel voor mijn spullen en deze vind ik echt gaaf

  10. #10

    Standaard

    Mooie setup zeg.

    Alleen jammer van de Onkyo ! Die wil je toch ZIEN De Pioneer ook btw.

    Net alsof je een Porsche onder een deken verstopt daar wil je toch mee voor de dag komen ?

    Je kunt de tv inderdaad ophangen en de Onkyo mooi boven op het kastje laten pronken.

    Grtz Roger.
    Laatst aangepast door Roger Weerts : 18-05-2009 om 22:09
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  11. #11

    Standaard

    Je kan ook gewoon de kast deurtjes eraf halen

  12. #12

    Standaard

    Wat dacht je van deze ?

    1. Flatscreen ophangen.
    2. Center speaker netjes eronder op het kastje. (komt het geluidsbeeld zeer waarschijnlijk positief ten goede)
    3. Onkyo in het zicht in het midden van de kast, en de decoder eronder of erboven.

    Grtz Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  13. #13

    Standaard

    Ik ben het met Roger eens.

  14. #14
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Jeetje, heb die arme jongen het net allemaal een beetje netjes staan,
    moet ie van jullie de hele boel weer verbouwen!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #15

    Standaard

    We proberen hem alleen maar een beter klankbeeld te geven . En echt arm zal hij vast niet zijn met die Focals . Dat neemt niet weg dat het allemaal al super netjes staat.

  16. #16
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat snap ik.
    Het was ook met een knipoog
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #17

    Standaard

    En ik knipoog ook terug

  18. #18

    Standaard

    Bedankt voor alle positieve reacties

    Even reageren:

    @Michael H: Ik heb het ophangen van de tv overwogen maar had zowieso een meubel nodig om de Onkyo en Pioneer te plaatsen. Ik vind het zo ook mooier.

    @rugnummer10: Het meubel is de "Cisano Audio" en ik heb hem gekocht bij de Pronto (399,-)

    @Roger Weerts: Een Porsche? Die vergelijking had ik nog niet gehoord . Maar het idee was om het er niet als een etalage uit te laten zien.

    @Claudio: Ook Star Wars fan? De Pioneer upscaled de dvd op de foto (Ep.V R2/Japan) naar 1080p en het resultaat is geweldig.
    Dit is mijn favoriete sci-fi fantasy film en met deze opstelling ga ik dit meesterwerk nog vaak bekijken

  19. #19
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mijne ook kijk maar op mijn site in mijn onderschrift
    Dat zal jij als Starwars fan ook kunnen waarderen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #20

    Standaard

    Inderdaad! Had ik nog niet gezien. Film van je andere quote is ook een klassieker!

    Edit - Leuke website, en een mooie HT.
    Laatst aangepast door Onkyo : 19-05-2009 om 16:02

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Onkyo Bekijk bericht
    @Roger Weerts: Een Porsche? Die vergelijking had ik nog niet gehoord . Maar het idee was om het er niet als een etalage uit te laten zien.
    Oke oke, laat dan die mooie digitale decoder in het zicht staan, bij nader inzien ook wel een stuk mooier dan die Onkyo 905.

    Met sommige mensen valt gewoon geen oorlog te winnen

    Grt Roger.
    Laatst aangepast door Roger Weerts : 19-05-2009 om 18:45
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  22. #22

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger Weerts Bekijk bericht
    Oke oke, laat dan die mooie digitale decoder in het zicht staan, bij nader inzien ook wel een stuk mooier dan die Onkyo 905.

    Met sommige mensen valt gewoon geen oorlog te winnen

    Grt Roger.
    Hmmm... bespeur ik hier sarcasme?

  24. #24

    Standaard

    Ziet er mooi uit en klinken ook goed (weet ik uit ervaring, heb de 826). Heb zelf die centre (nog) niet gekocht, weet het niet goed te plaatsen.

  25. #25

    Standaard

    @Onkyo,

    Mooie set - ik krijg deze woensdag 3 aanstaande geleverd, alleen dan dat andere kleurtje (Mocca).
    Ik ben erg nieuwsgierig naar jouw eerste (luister-)ervaringen met deze set bij jou thuis!


    Sander.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •