De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Question Animo check + informatie dvd-standaards/bordenstandaards (Blokker).

    Ik vroeg me af of er meerdere mensen zijn die interesse hebben in de borden standaards (gebruikt als DVD-standaard) die de blokker verkoopt. Zoals de titel al een beetje aangeeft heb ik zelf nog geen dealer gevonden. Misschien dat iemand meer informatie heeft over, waar en hoe we aan een grotere hoeveelheid kunnen komen ? Alle suggesties, tips, ideeën zijn welkom.

  2. #2

    Standaard

    Ik denk niet dat het erg veel nut heeft hier een Powerbuy voor op te zetten. Bijna iedere Blokker vestiging heeft deze in de schappen liggen voor weinig geld.

  3. #3

    Standaard

    Hoi ,

    ja wat jordy al zegt hier is niet echt winst in te halen.

    Die krengen kosten 1,98 euro meen ik.

    wat wil je daar nog meer van af zien te krijgen.

    Dit is niet echt haalbaar volgens mij.

    Mvrg,
    Raymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  4. #4

    Standaard

    Oké jammer. Het was ook meer even om te kijken of de mogelijkheid er überhaupt was/is.

  5. #5

    Standaard

    Heeft iemand een voorbeeld van deze dingen van de blokkeR? kan ik wat gerichter zoeken,

    Thnx

  6. #6

    Standaard

    Kickje. Ik weet dat dit ´gewoon´ reclamemateriaal is en bij verschillende groothandels te koop is. Zoals http://www.zppetalagematerialen.nl/c...cf58677e1655c3

    Misschien dat een goede onderhandelaar hier een leuk prijsje van kan maken met de verkoper...

    Dit is trouwens de 11cm variant, ik weet niet of Blokker de 16cm verkoopt?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •