Pagina 169 van 169 EersteEerste ... 69119159165166167168169
De resultaten 4.201 tot 4.207 van 4207 worden weergegeven.
  1. #4201

    Standaard

    Een leuk mini featurette over de battle of the Pelennor

    Leuk om die locatie weer terug te zien, ik heb nog overnacht in Twizel.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #4202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick Deckard
    Er is nieuws over de soundtrack van ROTK: Aragorn en Pippin gaan een liedje meezingen!...




    TheOneRing.net has come across a marketing sheet for the upcoming Return of The King soundtrack. This sheet provides the release date (November 25th), track listing and information on what version will be available.

    Track Listing

    1. A Storm Is Coming
    2. Hope And Memory
    3. Minas Tirith (featuring Ben del Maestro)
    4. The White Tree
    5. The Steward Of Gondor (featuring Billy Boyd)
    6. Minas Morgul
    7. The Ride Of The Rohirrim
    8. Twilight And Shadow (featuring Renée Fleming)
    9. Cirith Ungol
    10. Anduril
    11. Shelob's Lair
    12. Ash And Smoke
    13. The Fields Of Pelennor
    14. Hope Fails
    15. The Black Gate Opens
    16. The End Of All Things (featuring Renée Fleming)
    17. The Return Of The King (featuring Sir James Galway, Viggo Mortensen and Renée Fleming)
    18. The Grey Havens (featuring Sir James Galway)
    19. Ino The West (performed by Annie Lennox)

    Packaging

    The regular jewel-case version will contain one of seven collectors cards, and the 3-CD Limited Edition will include 18 collectors crds with a slipcase over three jewel cases. The Limited Editing CD+DVD features leatherette exterior with an extra tray to hold the DVD. The 3-CD Limitted Edition includes the first two soundtracks. The Limited Edition CD+DVD, which will be releaased December 9th features a bonus DVD that includes a 5-minute Supertrailer encompassing all three movies and "Howard Shore: An Introspective", a 20 minute documentary on making the score.
    OMFG COOL kan echt niet w8en op dit album ,19 nummers pure klasse!


  3. #4203

    Standaard

    [spoiler:fbb486b3cb]
    ik was vandaag bij de V&D en toen zag ik de official photo guide van ROTK liggn :S :O .
    veel fotos die ik nog niet had gezien. zoals:
    frodo+sam in orc uitfit(zag er wel lol uit).
    sam in cirith ungul.
    die uruk en orc in cirith ungul.
    pippin in gondor uitfit (zag er wel vet uit, was uitfit voor faramir toen die nog klein was).
    plaatje van de kroon van bloemen bij de crossroads.
    plaatje van dunharrow tenten.
    pippin die de palantir van gandalf jat en aragorn die hem betrapt.. net te laat.
    tekst waar staat "sauron has mistaken pippin for the ring bearer. things now have set in motion that can not be undone.. bla bla(tekst ken je wel van trailer)."
    zeer mooi plaatje van eowyn als rohan soldaten edoras verlaten en ze besluit mee te gaan.
    plaatje van farmamir die door zn paard naar minas tirith word gebracht (faramir half dood erachter slepend met een voet vast aan het paard).
    denethor in Rath Dínen en de pyre of denethor.
    tekst over paths of the death... (ongeveer zoiets) aragorn moet daar de koning van de doden(geest in mummy gedaante) confronteren en alleen hij kan hem overhalen om de doden hun plicht te laten doen.
    plaatje van 2 smiths bij narsil. (bij elkaar op 1 plaatje en ze leken toch nog aardig op elkaar dus t zouden toch nog de zonen van elrond kunnen zijn maar da weet ik nie zeker).
    aragorn als hij faramir geneest in de houses of healing.

    verder kan ik niet echt iets verzinnen wat er nog meer in stond.

    mischein is dit oud nieuws maar volgensmij heb ik t nog niet langs zien komen hier. ik heb ook geen scanner ofzo dus ik heb hem niet gekocht en alles gescanned...

    ik zag m bij de V&D liggen in elk geval mischien is ie ook al in andere winkels. hij geeft globaal aan hoe deel 3 gaat met plaatjes van heel goede kwaliteit erbij.

    [/spoiler:fbb486b3cb]
    "There Can Be No Triumph Without Loss ,No Victory Without Suffering ,No Freedom Without Sacrifice"

  4. #4204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WhiteElessar
    mischein is dit oud nieuws maar volgensmij heb ik t nog niet langs zien komen hier. ik heb ook geen scanner ofzo dus ik heb hem niet gekocht en alles gescanned...
    Er zullen ongetwijfeld wel scans verschijnen op het net, daar kan je donder op zeggen

    tipje: gebruik spoilertags: [spoiler:30446e6c5b]typ hier de tekst[/spoiler:30446e6c5b]
    Als je mijn bericht quote zie je hoe je die moet typen. :wink:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #4205

    Standaard

    ja ik weet wel hoe die werkt was ik ff vergeten.. ik edit m wel ff
    "There Can Be No Triumph Without Loss ,No Victory Without Suffering ,No Freedom Without Sacrifice"

  6. #4206

    Standaard

    Damn ik weet wel voor welke soundtrack box ik ga (ik had ze nog niet gekocht wilde wachten tot ze alle drie samen waren maar ondertussen toch luisteren ) Die featurette is erg cool Ben d'r langs gereden

  7. #4207

    Standaard

    Vanwege de grote hoeveelheid posts in deze thread gaan we hier sluiten. Ga verder in deze thread:

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=17409
    Eric van Ballegoie

Pagina 169 van 169 EersteEerste ... 69119159165166167168169

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •