Pagina 168 van 169 EersteEerste ... 68118158164165166167168169 LaatsteLaatste
De resultaten 4.176 tot 4.200 van 4207 worden weergegeven.
  1. #4176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Neo
    Zojuist geplaatst op www.theonering.net

    The first clear image of the Witch-king, also referred to as the Morgul Lord, as he appears at the official website as part of the character bio section.
    http://www.theonering.net/scrapbook/view/9030
    Noem het maar een "clear" image... Zo clear is ie anders niet...maar ik ben benieuwd hoe dat er in de film uit zal zien...
    Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)

  2. #4177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joey Lindeman
    Anders dan ik had gehoopt maar hij lijkt me wel scary, die Witchking
    In eerste instantie hadden ze een Wk met een kroon, maar daar hebben ze van afgezien omdat ze bang waren dat mensen zouden denken dat Sauron zou zijn.

    Ik vind dit maar een raar helmpje
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #4178

    Standaard

    Afgelopen vrijdag heeft een zeer select gezelschap een compilatie van 20 minuten aan fragmenten van Return of the King gezien. Een tamelijk spoiler-loze opsomming van de scènes die te zien waren vind je hier: http://www.theonering.net/staticnews/1066104923.html
    Een gedetailleerdere beschrijving (uiteraard met een hoger spoiler-gehalte) is op het moment hier te lezen: http://www.chud.com/
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  4. #4179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    In eerste instantie hadden ze een Wk met een kroon, maar daar hebben ze van afgezien omdat ze bang waren dat mensen zouden denken dat Sauron zou zijn.
    Ik vind dit maar een raar helmpje
    Ik hoopte inderdaad op een WK zoals John Howe die ooit eens op papier heeft gezet. Met een stalen helm, in lange punten eindigend, als een kroon.
    'You can always count on Americans to do the right thing ... After they've tried everything else.'
    - Winston Churchill -

  5. #4180

    Standaard

    nieuws over ROTK op:
    http://www.tolkienonline.com/articles/display.cfm?ID=77

    Zo zullen ze zelfs na de premiere van ROTK doorgaan met filmen voor de EE van ROTK... DJEEZ!...
    There is only one real truth: causality!...

  6. #4181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joey Lindeman
    Anders dan ik had gehoopt maar hij lijkt me wel scary, die Witchking
    In eerste instantie hadden ze een Wk met een kroon, maar daar hebben ze van afgezien omdat ze bang waren dat mensen zouden denken dat Sauron zou zijn.

    Ik vind dit maar een raar helmpje
    Witchking...witchking... het is alweer te lang geleden dat ik die boeken gelezen heb, wie is dat ook alweer?

  7. #4182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jelger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joey Lindeman
    Anders dan ik had gehoopt maar hij lijkt me wel scary, die Witchking
    In eerste instantie hadden ze een Wk met een kroon, maar daar hebben ze van afgezien omdat ze bang waren dat mensen zouden denken dat Sauron zou zijn.

    Ik vind dit maar een raar helmpje
    Witchking...witchking... het is alweer te lang geleden dat ik die boeken gelezen heb, wie is dat ook alweer?
    Head of the Nazgul, die ale eens een dolk in Frodo prikte op de Weathertop en [spoiler:7b0784f6ce]het loodje zal gaan leggen door het zwaard van Éowyn en Merry. [/spoiler:7b0784f6ce]
    Hij was bovendien de eerste die één van de Negen Ringen voor de Mensen ontving.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #4183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Head of the Nazgul, die ale eens een dolk in Frodo prikte op de Weathertop en [spoiler:95b3a86cc7]het loodje zal gaan leggen door het zwaard van Éowyn en Merry. [/spoiler:95b3a86cc7]
    Ow, wist niet meer dat hij zo heette, hij komt ook in de trailer voor toch? [spoiler:95b3a86cc7]In gevecht met Gandalf [/spoiler:95b3a86cc7]

  9. #4184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jelger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Head of the Nazgul, die ale eens een dolk in Frodo prikte op de Weathertop en [spoiler:12dbb0bdf4]het loodje zal gaan leggen door het zwaard van Éowyn en Merry. [/spoiler:12dbb0bdf4]
    Ow, wist niet meer dat hij zo heette, hij komt ook in de trailer voor toch? [spoiler:12dbb0bdf4]In gevecht met Gandalf [/spoiler:12dbb0bdf4]
    Dat is mij nog niet helemaal duidelijk. Het kan ook nog een andere Nazgûl zijn.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #4185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Dat is mij nog niet helemaal duidelijk. Het kan ook nog een andere Nazgûl zijn.
    Dit leek mij anders duidelijk de confrontatie met Gandalf uit het derde boek, maar ik kan me vergissen natuurlijk.

  11. #4186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jelger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Dat is mij nog niet helemaal duidelijk. Het kan ook nog een andere Nazgûl zijn.
    Dit leek mij anders duidelijk de confrontatie met Gandalf uit het derde boek, maar ik kan me vergissen natuurlijk.
    In het boek komt de WK pas binnen Minas Tirith nadat de grote poort is kapotgeslagen. En volgens mij ook niet op een vliegend schepsel, maar gewoon op een paard.

    Ik vraag me nu eigenlijk af waarom die poort moest worden ingebeukd. De Nazgul hadden gewoon hun vliegende schepsels kunnen gebruiken om in Minas Tirith te komen. Een misrekening van dr. Tolkien ???
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #4187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ik vraag me nu eigenlijk af waarom die poort moest worden ingebeukd. De Nazgul hadden gewoon hun vliegende schepsels kunnen gebruiken om in Minas Tirith te komen. Een misrekening van dr. Tolkien ???
    Misschien vond Tolkien een opengebeukte poort wat handiger voor de duizenden soldaten die de stad bestormen...
    Bovendien is niet gezegd dat Tolkien vliegende rakkers van een dergelijke proportie voor ogen had. Als hij een vliegend paard voor ogen had (een stuk gangbaarder in de gemiddelde mythologie), dan zouden de Nazgul hiermee zeker niet in staat zijn geweest om de poort van binnenuit alleen te bestormen (en openen). Ergo: rammen die hap (met een toverspreuk, maar goed, het gaat om het principe).
    En nu Jackson ze zo onhandig groot heeft gemaakt, kunnen ze misschien niet voldoende in de nauwere straten manoevreren om hetzelfde kunstje uit te halen. We zullen wel zien welke grap hij daarvoor uit z'n mouw schudt.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  13. #4188

    Standaard

    het is ook soort machtsspelletje van de witch king. hij weet dat gondor niet kan winnen met de kracht die ze dan hebben(maar net als die denkt dat ie gewonnen heeft hoort hij hoorns in de verte :P) . dus hij gaat niet al te haastig aan t werk en vliegt niet gelijk minas tirith binnen.
    en t zou niet echt spannend zijn geweest in het boek denk je niet .
    "There Can Be No Triumph Without Loss ,No Victory Without Suffering ,No Freedom Without Sacrifice"

  14. #4189

    Standaard

    plaatje van sam en frodo op de crossroads (spoiler)

    http://www.theonering.net/scrapbook/view/9075
    "There Can Be No Triumph Without Loss ,No Victory Without Suffering ,No Freedom Without Sacrifice"

  15. #4190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WhiteElessar
    plaatje van sam en frodo op de crossroads (spoiler)

    http://www.theonering.net/scrapbook/view/9075

    Nice!!
    "Take your Vulcan cynicism and bury it with your repressed emotions" Captain Archer

    My precioussss collection

  16. #4191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    En nu Jackson ze zo onhandig groot heeft gemaakt, kunnen ze misschien niet voldoende in de nauwere straten manoevreren om hetzelfde kunstje uit te halen. We zullen wel zien welke grap hij daarvoor uit z'n mouw schudt.
    Ik denk wel dat ze de poort gaan openbeuken. Ik heb al een plaatje gezien van de stormram:


    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Misschien vond Tolkien een opengebeukte poort wat handiger voor de duizenden soldaten die de stad bestormen...
    Het klink misschien simpel, maar als de Nazgûl gewoon over de poort heen vliegen en de poort opendoen? (En dan laat ik de afmetingen van die filmbeesten even buiten beschouwing) In het boek durfde geen Mens behalve Faramir de Nazgûl te naderen en die was al gewond en bijna dood en verder was er dus alleen Gandalf om dat te verhinderen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #4192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    In het boek durfde geen Mens behalve Faramir de Nazgûl te naderen en die was al gewond en bijna dood en verder was er dus alleen Gandalf om dat te verhinderen.
    Een paar duizend verdedigers met pijl en boog hoeven niet eens in de buurt te komen om een paar Ringgeesten op vliegende paarden te bestoken... In de film is één pijl nota bene voldoende om een Ringgeest te verjagen die de ring voor het grijpen heeft.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  18. #4193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    In het boek durfde geen Mens behalve Faramir de Nazgûl te naderen en die was al gewond en bijna dood en verder was er dus alleen Gandalf om dat te verhinderen.
    Een paar duizend verdedigers met pijl en boog hoeven niet eens in de buurt te komen om een paar Ringgeesten op vliegende paarden te bestoken... In de film is één pijl nota bene voldoende om een Ringgeest te verjagen die de ring voor het grijpen heeft.
    Ja, maar dat is dus het verschil met het boek. Daar boezemde de Nazgûl op een gegeven moment zoveel angst in dat de dapperste Gondorianen hun wapens neergooide en bibberend op de grond lagen, verblind door angst...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #4194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    In het boek durfde geen Mens behalve Faramir de Nazgûl te naderen en die was al gewond en bijna dood en verder was er dus alleen Gandalf om dat te verhinderen.
    Een paar duizend verdedigers met pijl en boog hoeven niet eens in de buurt te komen om een paar Ringgeesten op vliegende paarden te bestoken... In de film is één pijl nota bene voldoende om een Ringgeest te verjagen die de ring voor het grijpen heeft.
    Ja, maar dat is dus het verschil met het boek. Daar boezemde de Nazgûl op een gegeven moment zoveel angst in dat de dapperste Gondorianen hun wapens neergooide en bibberend op de grond lagen, verblind door angst...
    Geen reden om moeilijk te doen door de stad binnen te sluipen. Gewoon voor die poort gaan staan en wat spreuken prevelen is net zo makkelijk. Bijkomend voordeel is dat je je eigen manschappen niet (tijdelijk) alleen laat. Kun je ze nog wat verder opzwepen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  20. #4195

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Gewoon voor die poort gaan staan en wat spreuken prevelen is net zo makkelijk. Bijkomend voordeel is dat je je eigen manschappen niet (tijdelijk) alleen laat. Kun je ze nog wat verder opzwepen.
    Of te voorkomen dat ze deserteren :wink:
    Maar ja, zo'n poort in diggelen geeft natuurlijk ook een extra psychologisch klapje.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #4196

    Standaard

    Er schijnt nu al een Triviant versie van LotR uitgekomen te zijn met vragen die ook in RotK gebeuren, SPOILERS dus.

    Zo is het nu al bekend dat [spoiler:be3fe5bc23]Grima Wormtongue gedood zal worden door Legolas[/spoiler:be3fe5bc23]
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #4197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Er schijnt nu al een Triviant versie van LotR uitgekomen te zijn met vragen die ook in RotK gebeuren, SPOILERS dus.
    Hoe kunnen dat nou spoilers zijn als het boek al decennia bestaat?

  23. #4198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Felix
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Er schijnt nu al een Triviant versie van LotR uitgekomen te zijn met vragen die ook in RotK gebeuren, SPOILERS dus.
    Hoe kunnen dat nou spoilers zijn als het boek al decennia bestaat?
    Spoilers voor de filmversie uiteraard. Zo heeft bovenstaand spoiler nooit plaatsgevonden in het boekversie. En er zijn wel meer zaken veranderd door PJ.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #4199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Spoilers voor de filmversie uiteraard. Zo heeft bovenstaand spoiler nooit plaatsgevonden in het boekversie. En er zijn wel meer zaken veranderd door PJ.
    Sorry, dan begreep ik het verkeerd. Het is al weer een tijd geleden dat ik het boek heb gelezen. En dat Peter Jackson van alles naar eigen inzicht aanpast maakt het er ook niet overzichtelijker op.

  25. #4200

    Standaard

    Er is nieuws over de soundtrack van ROTK: Aragorn en Pippin gaan een liedje meezingen!...




    TheOneRing.net has come across a marketing sheet for the upcoming Return of The King soundtrack. This sheet provides the release date (November 25th), track listing and information on what version will be available.

    Track Listing

    1. A Storm Is Coming
    2. Hope And Memory
    3. Minas Tirith (featuring Ben del Maestro)
    4. The White Tree
    5. The Steward Of Gondor (featuring Billy Boyd)
    6. Minas Morgul
    7. The Ride Of The Rohirrim
    8. Twilight And Shadow (featuring Renée Fleming)
    9. Cirith Ungol
    10. Anduril
    11. Shelob's Lair
    12. Ash And Smoke
    13. The Fields Of Pelennor
    14. Hope Fails
    15. The Black Gate Opens
    16. The End Of All Things (featuring Renée Fleming)
    17. The Return Of The King (featuring Sir James Galway, Viggo Mortensen and Renée Fleming)
    18. The Grey Havens (featuring Sir James Galway)
    19. Ino The West (performed by Annie Lennox)

    Packaging

    The regular jewel-case version will contain one of seven collectors cards, and the 3-CD Limited Edition will include 18 collectors crds with a slipcase over three jewel cases. The Limited Editing CD+DVD features leatherette exterior with an extra tray to hold the DVD. The 3-CD Limitted Edition includes the first two soundtracks. The Limited Edition CD+DVD, which will be releaased December 9th features a bonus DVD that includes a 5-minute Supertrailer encompassing all three movies and "Howard Shore: An Introspective", a 20 minute documentary on making the score.
    There is only one real truth: causality!...

Pagina 168 van 169 EersteEerste ... 68118158164165166167168169 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •