Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 34 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard LG BD390 Blu-ray speler met DivX support

    LG & DivX hebben vandaag 1 vd. eerste Blu-ray Disc spelers aangekondigd die 1080p HD DivX video bestanden kunnen afspelen.



    De LG BD390 kan draadloos via WiFi connectie met jouw netwerk, of internet maken.

    LG BD390 DivX capable Blu-ray player

  2. #2

    Standaard

    Weet iemand wanneer de Nederlandse/Europese release van deze BR speler in de planning staat? Ik kan het nergens vinden, gek genoeg.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  3. #3

    Standaard

    LGE gemaild met de vraag wanneer deze leverbaar is en zij verwijzen me naar oa de MediaMarkt. Daar heb ik nu dezelfde vraag uitgezet.

  4. #4

    Standaard

    Ik heb de LG BD390 in Duitsland besteld en vandaag binnengekregen. Prijs 290 euro incl verzendkosten. Zonder problemen via WiFi aangesloten op mijn (Mac) netwerk. Erg mooi beeld. Speelt alles wat ik geprobeerd heb (divx, mkv, mp3, jpgs) vloeiend en snel (paar seconden (caching?) voor het afspelen). MKV moest ik naar AVI renamen. Zelfs Youtube content ziet er redelijk goed uit. Zit geen HDMI kabel bij! Subtitles bij divx werkt niet, kan ook aan mij liggen... Heel erg tevreden!!

  5. #5

    Standaard

    Kan je me laten weten waar je hem hebt besteld? Ik zag bijvoorbeeld dat de volgende site hem heeft: http://www.promarkt.de/item/2104/210...lg-bd-390.html

  6. #6

    Standaard

    de BD390 is ook voor 250 euro excl. verzenden te krijgen bij redcoon (mocht je daar willen bestellen). Ik heb vandaag de BD370 besteld, voor mij wogen de voordelen niet op t.o.v. de lagere aankoopprijs van 166 euro.
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  7. #7

    Standaard Iemand ervaring met streaming media op de LG BD390?

    Iemand de LG BD390 al aangesloten op een (windows) netwerk en vandaar bestanden afgespeeld? Werkt dit goed?

  8. #8

    Standaard

    Kan iemand mij ook vertellen of het makkelijk te regelen is dat ik mijn R1 dvd's ook kan kijken?

    Tevens heb ik mijn muziek allemaal op een NAS-schijf staan in mijn netwerk. Hoe is de streaing te noemen? Zonder problemen?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  9. #9

    Standaard

    kan je met de LG BD390 over het netwerk mkvs afspelen (denk aan tv series en films)
    __________________________________________________ ____________________________
    LG 60PZ950 | Samsung LE40M87BD | LG 42LF7300 | Onkyo TX-NR609 | LG BP620 | LG BD390 | LG BP220 | 2x XboX 360 | 2x Popbox V8

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door quorumz Bekijk bericht
    kan je met de LG BD390 over het netwerk mkvs afspelen (denk aan tv series en films)
    Maak je borst maar alvast nat voor een paar heftige reacties( zie andere draadjes betreffende dit soort onderwerpen)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #11

    Standaard

    Ik ben aan het rondkijken voor een blu ray speler ter vervanging van mijn huidige Harman Kardon dvd 20 speler. De LG BD390 komt daarvoor in aanmerking, maarrr....ik heb nog wel een paar vraagjes:

    - met welke bekabeling kan ik deze speler het beste aansluiten op m'n oude analoge 5.1 receiver (Harman Kardon AVR 5000), m'n Humax digitale ontvanger (enkel met scart aansluiting) en m'n Philips 32PF9731D HD ready tv?
    - hoe presteert deze speler op het gebied van muziek/geluidskwaliteit (het spelen van gewone cd's)
    - klopt het dat deze speler regiovrij te maken is?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #12

    Standaard

    1 coax of optisch, de 370 heeft geen analoge aansluitingen
    2 helaas geen ervaring mee, audio sporen van blu-ray klinken wel al geweldig via optisch
    3 speler is regiovrij te maken voor DVD's niet voor blu-ray
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik ben aan het rondkijken voor een blu ray speler ter vervanging van mijn huidige Harman Kardon dvd 20 speler. De LG BD390 komt daarvoor in aanmerking, maarrr....ik heb nog wel een paar vraagjes:

    - met welke bekabeling kan ik deze speler het beste aansluiten op m'n oude analoge 5.1 receiver (Harman Kardon AVR 5000), m'n Humax digitale ontvanger (enkel met scart aansluiting) en m'n Philips 32PF9731D HD ready tv?
    - hoe presteert deze speler op het gebied van muziek/geluidskwaliteit (het spelen van gewone cd's)
    - klopt het dat deze speler regiovrij te maken is?
    De BD390 heeft wel analoge uitgangen, dus je zou met echt goede analoge kabels de speler op die manier aan kunnen sluiten, maar optisch of coax klinkt ook al erg goed.
    Qua muziek klinkt mijn BD370 prima en beter dan mijn vorige BD speler de Sony S550. Hij zal echter nooit het niveau halen van een standalone cd speler. De BD390 is volgens mij alleen regiovrij te maken voor dvd en niet voor bluray zonder dat er gesoldeerd wordt.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI Bekijk bericht
    1 coax of optisch, de 370 heeft geen analoge aansluitingen
    2 helaas geen ervaring mee, audio sporen van blu-ray klinken wel al geweldig via optisch
    3 speler is regiovrij te maken voor DVD's niet voor blu-ray
    Het gaat mij om de 390 ipv de 370 en ik zou graag willen weten welke van de verschillende soorten aansluitingen te prefereren is met de apparatuur die ik heb. En zijn er grote verschillen in kwaliteit bekabeling op dit vlak?
    Laatst aangepast door BigLebowski : 02-04-2010 om 13:04
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Het gaat mij om de 390 ipv de 370 en ik zou graag willen weten welke van de verschillende soorten aansluitingen te prefereren is met de apparatuur die ik heb. En zijn er grote verschillen in kwaliteit bekabeling op dit vlak?
    Als je analoog gaat aansluiten dan moet je zo'n goed mogelijke kabels er tussen hangen. Gebruik je van die dropveters dan heeft het geen nut om em analoog aan te sluiten. Het zijn gewoon normale tulp stekkers die je dan gebruikt. Er zijn ook speciale 5.1 kabels te koop.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Het gaat mij om de 390 ipv de 370 en ik zou graag willen weten welke van de verschillende soorten aansluitingen te prefereren is met de apparatuur die ik heb. En zijn er grote verschillen in kwaliteit bekabeling op dit vlak?
    Analoog vraagt om een wat betere kwaliteit kabel, dat betekent niet dat er dan direct een dure naam en gouden stekkers aan moeten hangen
    De 390 heeft ook als voordeel dat hij in NTFS geformateerde externe HDD af kan spelen, heb je dat niet nodig, dan kun je de 370 overwegen, of je moet een paar echt goede speakers hebben en dan praat ik niet over een gemiddelde satellietset. Ook via optisch of digi coax is het geluid van blu ray al weer iets beter van een dvd, MITS de bron goed is, er zijn heel wat Blu Rays in de handel die een DTS HD Master track hebben...... maar gewoon super nep zijn, kijk maar naar de DFW uitgaven, alles hebben ze met DTS HD Master........
    Mijn tip zou zijn, ga voor de 370 als je een paar wel goede maar niet echt super speakers hebt, een analoge verbinding kan wel eens heel teleurstellend uitpakken. Het geld dat je overhoud kan je dan weer in een potje stoppen voor updates van de rest van je HT set.
    Have fun and enjoy your collection

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Analoog vraagt om een wat betere kwaliteit kabel, dat betekent niet dat er dan direct een dure naam en gouden stekkers aan moeten hangen
    De 390 heeft ook als voordeel dat hij in NTFS geformateerde externe HDD af kan spelen, heb je dat niet nodig, dan kun je de 370 overwegen, of je moet een paar echt goede speakers hebben en dan praat ik niet over een gemiddelde satellietset. Ook via optisch of digi coax is het geluid van blu ray al weer iets beter van een dvd, MITS de bron goed is, er zijn heel wat Blu Rays in de handel die een DTS HD Master track hebben...... maar gewoon super nep zijn, kijk maar naar de DFW uitgaven, alles hebben ze met DTS HD Master........
    Mijn tip zou zijn, ga voor de 370 als je een paar wel goede maar niet echt super speakers hebt, een analoge verbinding kan wel eens heel teleurstellend uitpakken. Het geld dat je overhoud kan je dan weer in een potje stoppen voor updates van de rest van je HT set.
    Ik heb een Dali surround set met twee Suite 2.5 Special Edition frontspeakers. Ben er zeer tevreden mee.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik heb een Dali surround set met twee Suite 2.5 Special Edition frontspeakers. Ben er zeer tevreden mee.
    Dan heb je het goed gedaan, speakers naar je tevredenheid, daar kun je lang van genieten.

    Wat ga je gokken, de analoge verbinding of de digitale verbinding?
    Have fun and enjoy your collection

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Dan heb je het goed gedaan, speakers naar je tevredenheid, daar kun je lang van genieten.

    Wat ga je gokken, de analoge verbinding of de digitale verbinding?
    Geen idee nog, maar het was niet mijn idee om te gaan gokken Eerst maar een beetje rondkijken en info verzamelen nog.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Als je analoog gaat aansluiten dan moet je zo'n goed mogelijke kabels er tussen hangen. Gebruik je van die dropveters dan heeft het geen nut om em analoog aan te sluiten. Het zijn gewoon normale tulp stekkers die je dan gebruikt. Er zijn ook speciale 5.1 kabels te koop.
    Ik denk mijn toekomstige speler analoog te zullen gaan aansluiten. Ik heb goede Dali speakers en een eveneens fijne Harman Kardon AVR 5000 receiver, dus wil daar het maximale uit halen dat erin zit. Heb je aanbevelingen voor een goede kabel wellicht?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  21. #21

    Standaard

    De Oehlbach Blue Magic 5.1 kabel is zeker een van de betere op de markt. Is wel aan de prijs, maar met analoog zul je wat dieper in de buidel moeten tasten. Probeer er 2e hands een op de kop te tikken. De enige NL internetwinkel is E-shop: http://www.eshop.nl/winkel/Stereo_in...et_1,0_m..html

    edit: nog een ander (veel goedkoper) adres gevonden: http://www.abetterprice.nl/product.asp?productnr=407
    en deze, de Goldkabel Profi 5.1, zal ook van prima kwaliteit zijn: http://www.hifisupply.nl/index.php?a...d=1189&lang=NL
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 08-04-2010 om 22:10
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    De Oehlbach Blue Magic 5.1 kabel is zeker een van de betere op de markt. Is wel aan de prijs, maar met analoog zul je wat dieper in de buidel moeten tasten. Probeer er 2e hands een op de kop te tikken. De enige NL internetwinkel is E-shop: http://www.eshop.nl/winkel/Stereo_in...et_1,0_m..html

    edit: nog een ander (veel goedkoper) adres gevonden: http://www.abetterprice.nl/product.asp?productnr=407
    en deze, de Goldkabel Profi 5.1, zal ook van prima kwaliteit zijn: http://www.hifisupply.nl/index.php?a...d=1189&lang=NL
    Merci, ik zal eens gaan rondsnuffelen...wel forse prijzen idd, maar hopelijk is dat het waard. Ben ik juist geïnformeerd als ik zeg dat ik dan met de LG BD390 via mijn receiver ook Dolby True HD en DTS HD kan beluisteren?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  23. #23

    Standaard

    Check ook amazon.de voor kabels van Oehlbach
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Merci, ik zal eens gaan rondsnuffelen...wel forse prijzen idd, maar hopelijk is dat het waard. Ben ik juist geïnformeerd als ik zeg dat ik dan met de LG BD390 via mijn receiver ook Dolby True HD en DTS HD kan beluisteren?
    Ja dat kan, de LG zet die signalen om naar de analoge uitgang
    Have fun and enjoy your collection

  25. #25

    Standaard

    Hopelijk vind ik hier nog iemand die de speler nog heeft

    Bij audio moet je de speakeropstelling kiezen (2.1/5.1/7.1). In mijn geval dus 5.1. Daarna wordt je doorverwezen naar een scherm waar je de grote van de speakers moet instellen (light, large) en het level (low, medium en high). Dat laatste snap ik niet goed en ik vind er ook niets van op het net/handleiding.

    Ik wil natuurlijk het geluid zo natuurlijk mogelijk door mijn speakers laten klinken zonder enige vervormingen. Iemand die hier wat meer over weet?


Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •