Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 34 van 34 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik heb volgens mij deze speler ook, type nummer staat er nergens echt duidelijk op vermeld maar goed. Ik zou voor medium gaan, dat is de meest neutrale instelling.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    Ik heb volgens mij deze speler ook, type nummer staat er nergens echt duidelijk op vermeld maar goed. Ik zou voor medium gaan, dat is de meest neutrale instelling.


    Bedankt voor het snelle antwoord! Wat bedoel je met het type nummer?


  3. #28

    Standaard

    Heb je de speler niet via HDMI of heb je door 3D audio/video apart aangesloten?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #29

    Standaard

    Ik werk alleen maar met HDMI. Deze speler leest geen 3DBD's


  5. #30

    Standaard

    Volgens mij zijn die instellingen voor de analoge uitgangen en deze is iid te oud om 3D te kunnen afspelen, dat had ik zelf wel kunnen bedenken.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht


    Bedankt voor het snelle antwoord! Wat bedoel je met het type nummer?
    Met het type nummer bedoel ik BD390.
    Bij mij staat ie gestapeld en er staat aan de voorkant alleen LG op. Geen BD390 of iets dergelijks. Dus vandaar dat ik niet helemaal zeker ben

  7. #32

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Hopelijk vind ik hier nog iemand die de speler nog heeft

    Bij audio moet je de speakeropstelling kiezen (2.1/5.1/7.1). In mijn geval dus 5.1. Daarna wordt je doorverwezen naar een scherm waar je de grote van de speakers moet instellen (light, large) en het level (low, medium en high). Dat laatste snap ik niet goed en ik vind er ook niets van op het net/handleiding.

    Ik wil natuurlijk het geluid zo natuurlijk mogelijk door mijn speakers laten klinken zonder enige vervormingen. Iemand die hier wat meer over weet?
    Yep, weet ik, maar daar zou ik me maar geen zorgen over maken

    Deze instellingen zijn enkel noodzakelijk als je de speler analoog aansluit op de versterker, in jouw geval zal je dat toch zeker niet hebben gedaan, ik denk toch wel via HDMI en dan zijn deze instellingen niet nodig.
    Have fun and enjoy your collection

  9. #34

    Standaard

    Ok bedankt. Ja alles via HDMI.

    Ik begon me de vraag omdat je kan het geluid testen. Als ik alles in 'HIGH' zet doen mijn boxen wat raar, als ik alles in 'MEDIUM' zet, doen ze gewoon


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •