Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 62 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard FreeRecordShop Blu-ray Club

    Bij freerecordshop.nl kun je je nu aanmelden voor een "blu-ray club".
    Dit zou in de toekomst tot maandelijkse aanbiedingen en kortingen leiden...
    Wat dit dus allemaal verder gaat betekenen, weet ik nog niet.
    En of het alleen voor de webshop of ook voor de winkels gaat gelden, weet ik ook nog niet.
    In ieder geval aanmelden kan via onderstaande link:

    http://www.freerecordshop.nl/acties/blurayclub
    Laatst aangepast door Aruba75 : 25-05-2009 om 10:44

  2. #2

    Standaard

    Ik heb me gister ook aangemeld. Tot nu toe heeft het één e-mailtje opgeleverd.

    "Dank je voor je registratie.
    We zullen op korte termijn contact met je opnemen hoe je kunt profiteren van de korting op blu-ray via Free Record Shop.

    Klik hier om onze meest recente blu-ray acties te bekijken."

  3. #3

    Standaard

    Nu voor de leden van de Blu-ray club bij Freerecordshop.nl, 20% korting op Disney Blu-rays. Jammer genoeg nog steeds niet in de buurt van o.a Play.com prijzen.

  4. #4

    Standaard

    In dezelfde mail staat ook vermeld dat er binnenkort weer een 3=2 actie komt.
    IMDb Top 250: in bezit 234, besteld 0
    Co-StarTrader

  5. #5

    Standaard

    Je zou een pasje moeten krijgen, waarmee je tot het einde van het jaar 10% krijgt. Ik heb echter totaal nog niets gehoord van FRS. Anderen met meer geluk?
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Je zou een pasje moeten krijgen, waarmee je tot het einde van het jaar 10% krijgt. Ik heb echter totaal nog niets gehoord van FRS. Anderen met meer geluk?
    Ik heb inderdaad ook nog niks gehoord verder. Je kunt wel op de site bestellen, en dan krijg je bij het afrekenen 10% korting.

  7. #7

    Standaard

    10 % korting is natuurlijk lachwekkend; moeten gewoon de 3=2 actie terugbrengen en dan voor hete hele assortiment (en zelfs dan zijn de prijzen nog hoog maar b.v. RCV titels worden dan interessant)
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  8. #8

    Standaard

    .
    Laatst aangepast door Bjorn024 : 09-09-2019 om 00:47

  9. #9

    Standaard

    In combinatie met de 10% korting via de blu ray club en addiscount kun je blurays bestellen van 29.99 voor 20.25. En van 24.99 voor 16.90. Je moet dan bij addiscount 7 minuten lang reclamefilmpjes kijken en dan 2 vragen per filmpje beantwoorden. Je krijgt dan een code die je in kunt vullen op de site van de Free Record Shop. Ik heb zo al 11 titels besteld, ook een paar via pre-order.

  10. #10

    Standaard

    Pff, reclame kijken en codes invullen om "korting" te krijgen....het moet niet gekker worden.....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Pff, reclame kijken en codes invullen om "korting" te krijgen....het moet niet gekker worden.....
    Die vragen zijn echt simpel als je een beetje goed oplet. Op zich is het weinig moeite om 7 minuten te kijken en wat vragen te beantwoorden. Mogen ze van mij bij veel meer webwinkels aanbieden.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Die vragen zijn echt simpel als je een beetje goed oplet. Op zich is het weinig moeite om 7 minuten te kijken en wat vragen te beantwoorden. Mogen ze van mij bij veel meer webwinkels aanbieden.
    Bovendien kun je iedere keer dezelfde comercials kiezen. Heb nu 13 discs besteld voor 244 euro, waarvoor ik normaal 360 voor zou betalen bij de FRS.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Die vragen zijn echt simpel als je een beetje goed oplet. Op zich is het weinig moeite om 7 minuten te kijken en wat vragen te beantwoorden. Mogen ze van mij bij veel meer webwinkels aanbieden.
    Daar gaat het mij niet om. Verbaas mij gewoon dat je 7 minuten reclame nota bene wilt gaan kijken op wat korting. Dus als je 10x iets afzonderlijk besteld zit je 70 minuten reclame te kijken.....en waarom? zijn zat sites die net zo duur of voordeliger zijn....
    Laatst aangepast door Albert Kostwinder : 22-09-2009 om 15:48
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  14. #14

    Standaard

    Iemand vertelde mij dat er ook een kortingpas was aangekondigd in een van de nieuwsbrieven waarmee je 10% op de site en in de winkel kan krijgen.

    Weet iemand daar meer van?

  15. #15

    Standaard

    Dat klopt. Die komt eraan werd mij laatst in een winkel verteld. Konden echter nog geen datum noemen.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Iemand vertelde mij dat er ook een kortingpas was aangekondigd in een van de nieuwsbrieven waarmee je 10% op de site en in de winkel kan krijgen.

    Weet iemand daar meer van?
    joepie 10 % korting, ik ga voor de deur liggen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  17. #17

    Standaard

    Vandaag werd mij in een FRS-winkel verteld, dat de "Blu-ray club"-kortingspas over ongeveer 2 weken naar mij thuis zou worden verzonden.
    Fijn, want dan geldt de 10% korting niet alleen meer op de site, maar ook in de winkel...

  18. #18

    Standaard

    Al weken geleden die mail gehad, maar nog steeds geen pasje......

  19. #19

    Standaard

    Heb me ooit es aangemeld, niks meer gehoord, wil ik me opnieuw registreren, en wat blijkt? nu moet je ineens een BCC kassabon hebben....dus terwijl ik in in het verleden voor een waarde van laten we zeggen 200 blu ray spelers bij FRS gekocht heb, krijg ik nu géén pasje voor die blu ray club....raar verhaal....

  20. #20

    Standaard

    Krijg je als je een blu ray in je winkelmandje legt niet automatisch 10% Requiem? Qua mailings is het rustig, maar die 10% webshopkorting gaat gewoon door.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  21. #21

    Standaard

    Ik heb een aantal blu rays (Canal Plus Collection) besteld toen ze nog net preorder waren voor slechts 17,99 (geen porto), nu ze voorradig zijn kosten ze 19,99.
    Misschien een tip om vaker te preorderen?

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Requiem Bekijk bericht
    Heb me ooit es aangemeld, niks meer gehoord, wil ik me opnieuw registreren, en wat blijkt? nu moet je ineens een BCC kassabon hebben....dus terwijl ik in in het verleden voor een waarde van laten we zeggen 200 blu ray spelers bij FRS gekocht heb, krijg ik nu géén pasje voor die blu ray club....raar verhaal....
    ??????

    Is het nu een gewone korting pas of een BCC/FRS pas.

    Ik heb me toe aangemeld bij de BD-Club en krijg de nieuwsbrief, maar hoe zite het nu precies met die pas. Was dat een apparte aanmelding?

  23. #23

    Standaard

    Hier een link hoe het zit:

    http://www.freerecordshop.nl/bluray
    Platium Trader & SafeTrader
    Keep on Rocking in the Free World!

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Voorthuizen Bekijk bericht
    Hier een link hoe het zit:

    http://www.freerecordshop.nl/bluray
    Mark, thanx.

    Aan deze koppelverkoop heb je dus niets aan als gewone koper.

    Ik had gehoopt dat het meer als z'n Metro kaart is die je bij Van Leest kan gebruiken,

  25. #25

    Standaard

    Ik heb mij ook zojuist aangemeld bij de bluray club. Het mooiste is nog dat ik nooit iets besteld heb bij de BCC...

    Ik ben er met mijn EP (Electronic Partner) bon, ook ingekomen

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •