Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 62 van 62 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    ik heb een addiscount code, maar als ik hem bij de frs invoer in het veld 'coupon, waardebon of kortingsbon' krijg ik steeds een foutmelding. Wat doe ik verkeerd? (gaat om 3 blu rays in de 3 voor 2 actie waaronder 1 pre order)
    werkte addiscount juist niet met de 3 voor 2 actie?
    90 blu-rays in bezit!
    Godz Powerrrrr!

  2. #52

    Standaard

    Wat Vilnix zegt klopt, je kan dus niet even je Addiscount code "proberen" en vervolgens besluiten deze later te gaan gebruiken. Dus ik vermoed dat dit in jouw geval ook zo is, dus gewoon even nogmaals zeven minuten reclame kijken.
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  3. #53

    Standaard AddDiscount

    Ik heb de laatste tijd wat Blu-ray Discs besteld i.v.m. 3=2 actie en met behulp van AddDiscount. Echter zijn nu alle reclames van mijn AddDiscount account op en binnenkort wil ik weer wat bestellen. Moet ik mijn account sluiten en een nieuwe creëren (ander naam ander e-mailadres?)? Word ik dan niet 'geband' van AddDiscount wegens 'misbruik'? Heeft iemand hier ervaring mee?

  4. #54

    Standaard

    In de veelgestelde vragen staat daar niks over, maar wel dat je met meerdere gezinsleden niet één account hoeft te delen, maar het beter is om verschillende accounts te gebruiken.

    Dus ik denk dat het weinig kwaad kan om een tweede account aan te maken. Ik denk wel dat je e-mailadres anders moet zijn, anders zal het sowieso niet werken.
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  5. #55

    Standaard

    Volgens mij kun je bij FRS niet meer met addiscount een korting bij elkaar verdienen. Was eerst 25%, later 10% en nu niks meer....

  6. #56

    Standaard

    Dan zijn ze in elk geval een klant kwijt. Met die Addiscount kon je samen met de 10% korting van de Blu-ray club nog wel eens een leuk prijsje voor een Blu-ray bepalen.
    Zonder die Addiscount prijzen ze zich dus heel makkelijk uit de markt....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  7. #57

    Standaard

    Kennelijk gaat Free Record Shop ook in 2011 door met de 10% korting-actie voor Blu-ray Club-leden.
    Zie hier

    Niet duidelijk is of bestaande leden hun lidmaatschap moeten verlengen of dat dit automatisch doorloopt.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Kennelijk gaat Free Record Shop ook in 2011 door met de 10% korting-actie voor Blu-ray Club-leden.
    Zie hier

    Niet duidelijk is of bestaande leden hun lidmaatschap moeten verlengen of dat dit automatisch doorloopt.
    Maar, alleen toch maar voor internet?
    Niet meer de 10% in de winkels.
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  9. #59

    Standaard

    Dat zou wel heel vreemd zijn. Ik zie - zakelijk gezien - geen verschil in bestellen (met korting) via internet en in de winkel ophalen of direct in de winkel kopen en bij de kassa korting krijgen. Bovendien: ik zou juist (potentiële) klanten met zo'n kortingkaart naar mijn winkel proberen te lokken in de hoop dat ze nog wat meer dingen kopen.

  10. #60

    Standaard

    De FRS / BCC Blu-ray pas is wel in de winkel geldig..

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    De FRS / BCC Blu-ray pas is wel in de winkel geldig..
    Staat echt duidelijk alleen geldig in onze webshop...

    "Wordt nu lid van de freerecordshop.nl Blu-ray Club!
    Heb jij een Blu-ray speler, PlayStation 3 of Blu-ray Home Cinema Set vul dan hiernaast je gegevens in en je wordt automatisch lid van de Blu-ray Club.

    Na aanmelding is je lidmaatschap direct geactiveerd. Leden van de Blu-ray Club ontvangen tot eind 2011 op hun Blu-ray aankopen op freerecordshop.nl standaard 10% korting op Blu-ray discs!

    Let op! De korting is alleen geldig in onze webshop en niet in combinatie met andere acties en/of aanbiedingen."
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  12. #62

    Standaard

    Van Free Record Shop onderstaand bericht ontvangen:

    Enige tijd geleden heb je je ingeschreven voor de BCC en Free Record Shop Blu-ray Club. Door je inschrijving ontvang je in de winkels én in de webwinkel van Free Record Shop 10% korting op Blu-ray Discs. Deze samenwerking loopt tot en met 31 december 2010. De Blu-ray Club zal in deze vorm per 31 december 2010 eindigen.

    De korting van 10% op Blu-ray Discs in onze winkels vervalt per die datum.
    Per 1 januari 2011 ontvang je nog wel 10% korting op je Blu-ray aankopen via freerecordshop.nl.
    Jij hoeft niets te doen om in onze webwinkel te blijven profiteren van de korting.

    Je online profiel van 10% korting op Blu-ray Discs in de webshop van Free Record Shop wordt automatisch verlengd tot en met 31 januari 2011!

    Op 1 februari 2011 zullen bij Free Record Shop de Blu-ray weken beginnen. Op dat moment zullen we je uiteraard ook informeren over de verdere vorm van de Blu-ray Club voor 2011 in onze winkels en online.

    Met vriendelijke groet,
    Free Record Shop

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •