Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 62 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Klopt, had ik ook! Ik heb mij kunnen aanmelden met een willekeurige kassabon van de free zelf. Gewoon paar cijfers invullen en geaccepteerd!

  2. #27

    Standaard

    Ik heb een half jaar geleden een Blu-ray speler bij de BCC gekocht, maar nu kan ik de kassabon nergens meer vinden. En ik weet waarom... destijds was er een actie dat je bij aanschaf van een Sony S350/550 Blu-ray speler de trilogie van The Bourne gratis erbij kreeg. Daarvoor moest je wel je originele kassabon opsturen. Blijkbaar vergeten om een kopie voor mezelf te maken, maar ik heb vijf willekeurige cijfers ingevoerd en dat werkt blijkbaar ook:

    Beste R.,

    Dank je voor je inschrijving voor de Blu-ray Club. Met de aankoop van je Blu-ray speler bij BCC gaat de wereld van Blu-ray voor je open.

    Door je lidmaatschap van de Blu-ray Club ontvang je per direct 10% korting op al je Blu-ray aankopen via www.freerecordshop.nl!*

    Daarnaast zal jouw 10% korting op Blu-ray ook gaan gelden in de Free Record Shop winkels. Om deze korting te activeren, zul je binnen enkele weken een Blu-ray Club pasje ontvangen. Met dit pasje ontvang je de 10% korting ook in alle Free Record Shop winkels.

    Klik hier om naar onze webshop te gaan en direct van je korting te profiteren!

    Met vriendelijke groet,

    Free Record Shop
    www.freerecordshop.nl

    *Deze korting is geldig tot eind 2010.
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  3. #28

    Standaard

    Zojuist een e-mail binnengekregen van een 3=2 Blu-ray actie bij de FRS, maar helaas krijg je dan geen Blu-ray Club korting meer. Wel vreemd, want op deze manier heb je als Blu-ray Club lid geen extra voordeel ten opzichte van andere klanten.
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  4. #29
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Vandaag kreeg ik deze e-mail;
    Beste Blu-ray Club abonnee,

    Al enige tijd ben je lid van de Blu-ray Club op www.frs.nl, waardoor je profiteert van aantrekkelijke acties en kortingen op Blu-ray Discs.

    Zoals eerder gemeld hebben we binnen de Blu-ray Club een samenwerking gesloten met BCC.
    Door deze samenwerking ontvang je vanaf nu tot einde van dit jaar 10% korting op al je Blu-ray aankopen, zowel online op www.frs.nl als in onze Free Record Shop winkels!

    Voor de Free Record Shop winkels is een speciaal pasje ontwikkeld waarmee je recht hebt op de korting. Om in het bezit te komen van dit pasje willen we je vragen je adresgegevens achter te laten. Na het invullen van je gegevens krijg je het pasje binnen twee weken toegestuurd.

  5. #30

    Standaard

    Is er ook een actie zoals deze in België ?


  6. #31

    Standaard

    Bij sommige Extrazones heb je 2 voor 30 acties met toptitels gehad (No Country For Old Men, Little Miss Sunshine,...).

    Bij FRS België nog niet echt blu-ray minded heb ik de indruk.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Bij sommige Extrazones heb je 2 voor 30 acties met toptitels gehad (No Country For Old Men, Little Miss Sunshine,...).

    Bij FRS België nog niet echt blu-ray minded heb ik de indruk.
    Ja dat weet ik ook in MM en Saturn geweest die actie...


  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rick Lanting Bekijk bericht
    Zojuist een e-mail binnengekregen van een 3=2 Blu-ray actie bij de FRS, maar helaas krijg je dan geen Blu-ray Club korting meer. Wel vreemd, want op deze manier heb je als Blu-ray Club lid geen extra voordeel ten opzichte van andere klanten.
    Klopt. In de begeleidende brief bij het pasje staat: "Op vertoon van je Blu-ray Club ledenpas ontvang je 10% korting op al je Blu-ray aankopen bij free record shop en frs.nl."

    Vervolgens, enkele regels later: "De pas is geldig tot en met 31 december 2010 en niet geldig in combinatie met andere acties en of kortingen." . Ik versta onder "al je Blu-ray aankopen" toch echt wat anders.

    Met andere woorden: wat is nu eigenlijk mijn voordeel als pashouder t.o.v. zij die geen pas hebben?

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Klopt. In de begeleidende brief bij het pasje staat: "Op vertoon van je Blu-ray Club ledenpas ontvang je 10% korting op al je Blu-ray aankopen bij free record shop en frs.nl."

    Vervolgens, enkele regels later: "De pas is geldig tot en met 31 december 2010 en niet geldig in combinatie met andere acties en of kortingen." . Ik versta onder "al je Blu-ray aankopen" toch echt wat anders.

    Met andere woorden: wat is nu eigenlijk mijn voordeel als pashouder t.o.v. zij die geen pas hebben?
    Als je je blu-rays apart koopt en niet in een actie.


  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Als je je blu-rays apart koopt en niet in een actie.
    Precies, dat is het enige.

    Maar goed, je kan alsnog tot hele leuke prijzen komen:
    - 3=2 actie combineren met Addiscount
    - losse Blu-ray's combineren met Addiscount én 10% Blu-ray Club

    Dat laatste werkt wel aangezien Addiscount als coupon gezien wordt en je in die zin dus geen combinatiekorting hebt.
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  11. #36

    Standaard

    Addiscount word bij mij geblokt via internet explorer dus kan me niet registreren

  12. #37

    Standaard

    Gebruik dan Google Chrome of Firefox. Ik gebruik Chrome en daar werkt het zonder problemen mee. Maar weet je zeker dat het geblokkeerd wordt en je niet gewoon Flash Player mist ofzo?
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  13. #38

    Standaard

    Ik heb vorige week trouwens 2 pasjes binnen gehad, in 2 verschillende enveloppen, maar wel met hetzelfde registratienummer......
    Kan nu dus ook in de winkel 10 procent korting krijgen

  14. #39

    Standaard

    Voor mij geldt hetzelfde, zonde van al het papier en de pasjes. Ach... nu kan ik er een weggeven, heeft ook zo zijn voordelen.
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  15. #40

    Standaard

    Nee volgens internet explorer is dat addiscount onveilig
    Laatst aangepast door VLD_Rico : 10-11-2009 om 19:24

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door VLD_Rico Bekijk bericht
    Nee volgens internet explorer is dat addiscount onveilig
    Dus... gebruik je Firefox of Chrome.
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rick Lanting Bekijk bericht
    Dus... gebruik je Firefox of Chrome.
    Of je verandert de beveiligingsinstellingen in IE naar een iets lager niveau, of je voegt addiscount toe aan de lijst met veilige websites.

  18. #43
    Junior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Nieuwerkerk aan den IJssel

    Standaard

    Of beter nog: Opera. IE is sowieso een slecht idee.

    Maar om ontopic te blijven:
    In plaats van 10% Blu ray club korting, krijg je nu 20% Friends & Family korting, blijkbaar.

  19. #44

    Standaard

    Inderdaad! Heerlijk!


  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jos Verheij Bekijk bericht
    Of beter nog: Opera. IE is sowieso een slecht idee.

    Maar om ontopic te blijven:
    In plaats van 10% Blu ray club korting, krijg je nu 20% Friends & Family korting, blijkbaar.
    Was blijkmaar maar 1 dag. Want is nu weer voorbij. Heb er gelukkig nog van kunnen profiteren . Green Mile 12 euro, Hangover, Taking of Pelham 123, Up 15 euro, Millenium 18 euro,

  21. #46
    Junior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Nieuwerkerk aan den IJssel

    Standaard

    Inderdaad, zal wel weer een foutje bedankt zijn geweest. We zijn terug naar de standaard 10% korting helaas.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jos Verheij Bekijk bericht
    Inderdaad, zal wel weer een foutje bedankt zijn geweest. We zijn terug naar de standaard 10% korting helaas.
    Het was 1 dag ter 'viering' van de nieuwe personeelskorting. Daar konden de vrienden en familie van de personeelsleden ook 1 dag gebruik van maken.
    Waarschijnlijk door een foutje, want scheutig zijn ze niet met extra's gold de korting voor iedereen

  23. #48

    Standaard

    ik heb een addiscount code, maar als ik hem bij de frs invoer in het veld 'coupon, waardebon of kortingsbon' krijg ik steeds een foutmelding. Wat doe ik verkeerd? (gaat om 3 blu rays in de 3 voor 2 actie waaronder 1 pre order)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #49

    Standaard

    Je moet hem invullen bij de checkout, daar vraagt ie specifiek om de adddiscount code.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  25. #50

    Standaard

    Het stomme aan de addiscountcode is dat eens je hem hebt ingevoerd verplicht bent je aankoop te doen (als je nog wilt genieten van je code). Ook al heb je niet betaald en je doet je pagina dicht dan zal je code nadien niet meer geldig zijn...


Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •