Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 209 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Ik denk dat hij de opzet qua structuur en opbouw bedoeld.
    Klopt, ik vind de structuur en opbouw erg duidelijk. Ik wil niet zeggen dat de petitie niet duidelijk is, maar als ik beide stukken lees, neig ik toch naar het andere stuk.

    Misschien komt dat door het schema. Ziet er mooi uit, maar moest toch een paar keer goed kijken, terwijl de voorbeelden in het andere stuk in in zin staan.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    Zou het veel verschil maken voor de petitie?
    Weet ik niet, toevallig kwam ik net dat andere topic tegen en ging dus vergelijken. Ik denk dat als je een zo breed mogelijk publiek wilt trekken, dan zou het zo duidelijk mogelijk moet zijn, zodat ook filmliefhebbers die niet al die "vaktermen" kennen weten wat er met de petitie bedoeld wordt.

    Just my humble opinion....
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  2. #52

    Standaard

    Het vergemakkelijkt het lezen, waardoor het verhaal meer zal landen bij de lezer.

    Heb de tabel verder uitgewerkt. Ik denk dat dit al scheelt.
    Laatst aangepast door *TIMMIE* : 28-05-2009 om 07:53
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  3. #53

    Standaard

    Ik vind het Engels wel een beetje minder. Niet heel erg storend, maar het kan beter. Ik heb hier een andere versie van gemaakt:

    This petition is about the different Blu-Ray releases in Europe (Region B) and those of other countries (either Region A or C), which sometimes do not fully benefit from the advantages Blu-Ray gives. With these different versions around, some people would rather import than to buy the version available in their own country.
    Is that a bad thing? Yes it is, because movie fans all over the world agree Blu-Ray is at this stage the best for High Definition material but the distributors do not realize they are ruining the market with crappy releases. Since distributors don't want people to import, something has to be done by them.
    Blu-Ray is capable of displaying full HD sound and images. Yet, more and more disks start to appear that do not use the full potential of Blu-Ray, while for example the US or UK do. This is happening a lot in Europe (just an example) where we are confronted with mediocre releases compared to other international versions.
    Ik hoop dat hij zo iets beter is. Oh ja, ik heb 'publishers' verandert in 'distributors', wat volgens mij de juiste term is. En 'fans' hoeft geen apostrof als het een meervoud betreft.
    Wel goed dat jullie dit internationaal willen aanpakken. Zo bereik je meer mensen, en is de kans groter dat er daadwerkelijk iets mee gebeurd.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brian2 Bekijk bericht
    Goed idee. De achtergrond doet wel een beetje pijn aan mijn ogen. Iets minder hard blauw misschien? Of gewoon simpel wit of lichtgrijs.
    Achtergrond is nu wit

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Goed idee. Zoek wel een goede petitiesite waar de stemmen ook geteld worden. Dus niet alleen werken met een simpel gastenboek.
    kun je mij een linkje PM sturen?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Klopt, ik vind de structuur en opbouw erg duidelijk. Ik wil niet zeggen dat de petitie niet duidelijk is, maar als ik beide stukken lees, neig ik toch naar het andere stuk.
    Misschien komt dat door het schema. Ziet er mooi uit, maar moest toch een paar keer goed kijken, terwijl de voorbeelden in het andere stuk in in zin staan.
    TIMMIE heeft een nieuw schema gemaakt wat inderdaad duidelijker is en inmiddels online staat.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Weet ik niet, toevallig kwam ik net dat andere topic tegen en ging dus vergelijken. Ik denk dat als je een zo breed mogelijk publiek wilt trekken, dan zou het zo duidelijk mogelijk moet zijn, zodat ook filmliefhebbers die niet al die "vaktermen" kennen weten wat er met de petitie bedoeld wordt.

    Just my humble opinion....
    is dus aangepast inmiddels

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Ik vind het Engels wel een beetje minder. Niet heel erg storend, maar het kan beter. Ik heb hier een andere versie van gemaakt: Ik hoop dat hij zo iets beter is. Oh ja, ik heb 'publishers' verandert in 'distributors', wat volgens mij de juiste term is. En 'fans' hoeft geen apostrof als het een meervoud betreft.
    Wel goed dat jullie dit internationaal willen aanpakken. Zo bereik je meer mensen, en is de kans groter dat er daadwerkelijk iets mee gebeurd.
    Jouw tekst ook weer iets aangepast maar wel grotendeels gebruikt .

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    pagina is weer wat geupdate, meer voorbeelden en overzichtelijker in een tabel gezet.
    This petition is meant to show the big companies as Sony, 20th Century Fox, Warner Universal, Paramount, Walt Disney, etc
    Als toch bezig bent er staat geen comma tussen Warner en Universal.

  6. #56

    Standaard

    Ik zie meermaals Warner Bross staan, i.p.v. Warner Bros, het hoort met één S!
    Dank U!

  7. #57

    Standaard

    than to buy, moet m.i. zijn than buy
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #58

    Standaard

    Erg mooie petitie. ik mis nog een klein ding. misschien is het handig om te benadrukken dat er per regio grote verschillen zijn in de BD uitgaven.
    Als je nu naar het schema kijkt zie je dat de Da Vinci Code in Nederland en Frankrijk Dolby Digital heeft ipv Dolby True HD. Zet erbij dat Amerika WEL Dolby True HD heeft. Waarom Europa niet?
    Silence of the Lambs heeft vele extra's in de USA, waarom is de Nederlandse uitgave dan helemaal zonder extra's?

    Ik denk dat het juist goed is om te laten zien dat die verschillen er zijn. Als je als consument weet dat jij een vanilla versie hebt en een andere regio heeft een 2-disc met vele extra's. Dan wil je als consument toch weten waarom?
    Laatst aangepast door Bas Hokke : 28-05-2009 om 14:48
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  9. #59
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nobele gedachte deze petitie.
    Maar wat zijn wij nou eenmaal vergeleken met de grote buurlanden, laat staan de VS.

    Kan me maar één petitie herinneren die wel succes heeft gehad.
    Dat was de Starwars on DVD petition op "The Digital Bits"
    En zelfs daar heeft het een aanzienelijke tijd en flinke effort nodig gehad om überhaubt wat te bereiken.
    En dat werd nog wel gevoerd door zeker toen, de grootste invloedsite in de videowereld.
    En Bill Hunt die veel connecties binnen de studio's had en heeft

    Echter niks doen is weer te makkelijk, dus al was het maar om je eigen frustratie en mening kwijt te raken.
    Maar of iemand van de "Big Boys"er ook maar één nacht van wakker zou liggen, betwijfel ik!

    Neemt niet weg dat als ik wat zou kunnen doen voor de site ik zeker wel een steentje bij wil dragen.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 28-05-2009 om 14:49
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #60

    Standaard

    Daarom gaan we het ook breder aanpakken en het niet alleen Benelux houden. ALleen voor we het uitzetten willen we de petitie zo strak mogelijk hebben. Dus mooie tekst, goede onderbouwing, nette lay out. Zo komt de boodschap beter over. Daarbij gebruiken we jullie tips ook zeker. De petitie is dus nog niet 100% officieel online.

    Of het iets uit maakt, is bij voorbaat niet te bepalen. Als je niets doet, mag je ook niet klagen. Nu laten we als liefhebber onze stem horen en laten we blijken dat hun beleid door hun klanten niet ondersteund wordt. Niet alleen als Benelux, maar veel breder. Misschien dat ze dan wakker worden. Ik ben benieuwd.

    Inmiddels weer wat ideeen op papier geschetst en naar Edgar gestuurd.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  11. #61

    Standaard

    OK, nieuwe lay-out toegepast en wat kleine tekstwijzigingen doorgevoerd, ziet er een stuk beter uit.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Nobele gedachte deze petitie.
    Maar wat zijn wij nou eenmaal vergeleken met de grote buurlanden, laat staan de VS.

    Kan me maar één petitie herinneren die wel succes heeft gehad.
    Dat was de Starwars on DVD petition op "The Digital Bits"
    En zelfs daar heeft het een aanzienelijke tijd en flinke effort nodig gehad om überhaubt wat te bereiken.
    En dat werd nog wel gevoerd door zeker toen, de grootste invloedsite in de videowereld.
    En Bill Hunt die veel connecties binnen de studio's had en heeft

    Echter niks doen is weer te makkelijk, dus al was het maar om je eigen frustratie en mening kwijt te raken.
    Maar of iemand van de "Big Boys"er ook maar één nacht van wakker zou liggen, betwijfel ik!

    Neemt niet weg dat als ik wat zou kunnen doen voor de site ik zeker wel een steentje bij wil dragen.
    Star Wars ging (of gaat, aangezien die nog steeds niet in een behoorlijke versie te krijgen is) alleen over de koppigheid van 1 persoon. Dit niet.
    Als je het topic op Blu-Ray.com volgt, waar Sony vraagt of er wel of gee DTS-HD MA bij hun releases moet zitten, geeft het toch wel aan dat ze naar hun klanten luisteren. Ook Warner Bros. heeft met het gebruik van standaard lossless audio aangegeven dat te doen.
    De kans is er dus, en als er niets gebeurt heeft het in ieder geval niet aan de klagers gelegen.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  13. #63
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat ben ik met je eens!

    Maar Blu-ray is al zo marginaal in de videomarkt.
    We are but few!

    In het geval van een mondiale release hebben we de VS nog mee!
    Dan kunnen Amerikaanse sites als Blu-ray.com, High Def Digest en The Digital Bits waarschijnlijk wel de markt beinvloeden, of enige druk opleggen.
    Een beetje studio moét daarom van tijd tot tijd wel naar hun klanten luisteren, of volgen de belangrijke AV/ AVSforums.
    Op zicht goed dat Sony een poll doet!
    Aan de andere kant is die DTS HD MA topic, natuurlijk vragen naar de bekende weg!
    Iedereen weet allang waar de ideale BD allemaal aan moet voldoen.
    Het is voor hun meer een kwestie van prioriteiten.

    In Europa is het met al die verschillende versies en release data al helemaal bizar!
    Lijkt wel of elke land een eigen versie wil, waar het kleine Nederland vaak de dupe van is
    Zoals de vage Frans/Nederlandse release van de Da Vinci Code, en zo zijn er nog een paar!
    DFW heeft echter wel aangetoond te luisteren en te kunnen verbeteren, maar de eerste 1080i 50fps uitgaves sloegen ook echt alles!

    Maar ja, ik ben weer gek van relativeren.
    Ik denk dan altijd maar weer terug aan de beroerde beginjaren van dvd, of daarvoor met vhs.
    En nu beleefde ik toch even een ontroerend moment, toen zelfs de plaatselijke benzine pomp zomaar spontaan BDtjes verkocht!
    Sommige dingen hebben gewoon tijd nodig, zo ook de uitbalancering van de BD 'standaard' !

    Maar begrijp me niet verkeerd!!
    Het is zeker niet dat ik de site en vooral het initiatief en moeite nutteloos vind.
    Baat het niet, dan schaad het niet, samen sta je sterk, alle beetjes helpen, en het kan nog een leuke bezigheid zijn ook!
    (Dus ehh, Ed.., als je nog een leuke banner of swf zoekt! )
    Maar misschien wel tegen beter weten in.

    Enne, je weet nooit!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #64

    Standaard

    Claudio, als je een paar leuke banners voor de petitie wil ontwerpen dan zeer graag, wij kunnen die dan gebruiken om te kijken of we die op wat sites kwijt kunnen.

    Ik denk dat de tijd rijp dat de filmindustrie inziet dat de consument via internet zoveel meer mogelijkheden heeft en we dus in ieder geval kunnen bijdragen aan het sneller bereiken van een goede BR standaard, wellicht dat de kracht van internet daarbij helpt.

    En zoals eerder gezegd, lukt het niet heeft het in ieder geval niet aan ons gelegen.

    Overigens, TIMMIE en ik denken dat de site eigenlijk wel voldoende ontwikkeld is om volgende week groots te gaan. Dus mochten jullie naar aanleiding van de site zoals hij nu is nog aanpassingen, ideen of suggesties hebben, graag.

    Het idee om een petitiesite te gebruiken gaan we niet doen omdat dit dan petitie nummer zoveel wordt in een enorme lijst waarvan lang niet ale petities even serieus zijn. Ik denk dat de wijze waarop we nu werken dan toch wat netter overkomt en in ieder geval aantoont dat we er echt moeite voor doen en dus ook echt mee bezig zijn.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Dat ben ik met je eens!

    Maar Blu-ray is al zo marginaal in de videomarkt.
    We are but few!

    In het geval van een mondiale release hebben we de VS nog mee!
    Dan kunnen Amerikaanse sites als Blu-ray.com, High Def Digest en The Digital Bits waarschijnlijk wel de markt beinvloeden, of enige druk opleggen.
    Een beetje studio moét daarom van tijd tot tijd wel naar hun klanten luisteren, of volgen de belangrijke AV/ AVSforums.
    Op zicht goed dat Sony een poll doet!
    Aan de andere kant is die DTS HD MA topic, natuurlijk vragen naar de bekende weg!
    Iedereen weet allang waar de ideale BD allemaal aan moet voldoen.
    Het is voor hun meer een kwestie van prioriteiten.

    In Europa is het met al die verschillende versies en release data al helemaal bizar!
    Lijkt wel of elke land een eigen versie wil, waar het kleine Nederland vaak de dupe van is
    Zoals de vage Frans/Nederlandse release van de Da Vinci Code, en zo zijn er nog een paar!
    DFW heeft echter wel aangetoond te luisteren en te kunnen verbeteren, maar de eerste 1080i 50fps uitgaves sloegen ook echt alles!

    Maar ja, ik ben weer gek van relativeren.
    Ik denk dan altijd maar weer terug aan de beroerde beginjaren van dvd, of daarvoor met vhs.
    En nu beleefde ik toch even een ontroerend moment, toen zelfs de plaatselijke benzine pomp zomaar spontaan BDtjes verkocht!
    Sommige dingen hebben gewoon tijd nodig, zo ook de uitbalancering van de BD 'standaard' !

    Maar begrijp me niet verkeerd!!
    Het is zeker niet dat ik de site en vooral het initiatief en moeite nutteloos vind.
    Baat het niet, dan schaad het niet, samen sta je sterk, alle beetjes helpen, en het kan nog een leuke bezigheid zijn ook!
    (Dus ehh, Ed.., als je nog een leuke banner of swf zoekt! )
    Maar misschien wel tegen beter weten in.

    Enne, je weet nooit!
    Wow, ik hoor de violen al spelen. Zo ontroerend dit.....

    Maar hoe leuk nl subs voor sommigen mogen zijn, zou ik liever zien dat men blu ray standaard regiovrij maakt. Zo reguliert de markt zich vanzelf. Maar goed, Fox, Disney en regiovrij. Utopie is een mooi woord........
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  16. #66

    Standaard

    De Da Vinci Code is eigenlijk al de 2e BD van Sony met Engels DD5.1 en Frans TrueHD

    http://www.dvd-home.nl/review/brhd/resevildegeBD.htm

    Het is dus niet iets eenmaligs, als velen denken....

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    Claudio, als je een paar leuke banners voor de petitie wil ontwerpen dan zeer graag, wij kunnen die dan gebruiken om te kijken of we die op wat sites kwijt kunnen.

    Ik denk dat de tijd rijp dat de filmindustrie inziet dat de consument via internet zoveel meer mogelijkheden heeft en we dus in ieder geval kunnen bijdragen aan het sneller bereiken van een goede BR standaard, wellicht dat de kracht van internet daarbij helpt.

    En zoals eerder gezegd, lukt het niet heeft het in ieder geval niet aan ons gelegen.

    Overigens, TIMMIE en ik denken dat de site eigenlijk wel voldoende ontwikkeld is om volgende week groots te gaan. Dus mochten jullie naar aanleiding van de site zoals hij nu is nog aanpassingen, ideen of suggesties hebben, graag.

    Het idee om een petitiesite te gebruiken gaan we niet doen omdat dit dan petitie nummer zoveel wordt in een enorme lijst waarvan lang niet ale petities even serieus zijn. Ik denk dat de wijze waarop we nu werken dan toch wat netter overkomt en in ieder geval aantoont dat we er echt moeite voor doen en dus ook echt mee bezig zijn.
    Mee eens, maar in Nederland heeft internet (is toch een kleine groep freaks) geen betekenis/waarde voor de maatschappijen, die richten zich vooral op de printpers. En omdat de printpers commercieel is en hoofdzakelijk qua injomsten afhankelijk van die maatschappijen zal (en komt) er nooit zware kritiek van die kant.

    Wil een actie resultaat hebben zullen de Nederlandsers massaal brieven naar de maatschappijen moeten sturen, want daar kunnen ze niet omheen. Zo wordt er ook gereageerd op wat de blokkermoeder uit Almere wil.......

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Mee eens, maar in Nederland heeft internet (is toch een kleine groep freaks) geen betekenis/waarde voor de maatschappijen, die richten zich vooral op de printpers. En omdat de printpers commercieel is en hoofdzakelijk qua injomsten afhankelijk van die maatschappijen zal (en komt) er nooit zware kritiek van die kant.

    Wil een actie resultaat hebben zullen de Nederlandsers massaal brieven naar de maatschappijen moeten sturen, want daar kunnen ze niet omheen. Zo wordt er ook gereageerd op wat de blokkermoeder uit Almere wil.......
    als de petitie strax internationaal gaat en er pers bij betrokken wordt en hopelijk een aantal grote sites dan hoop ik alleen maar dat je ongelijk hebt dat het niet zou helpen. Maar goed, de tijd zal het leren en zoals ik mijn kinderen altijd wijsmaak: als je iets gedaan wilt hebben moet je het zelf doen, dan weet je zeker dat het gedaan wordt.

  19. #69

    Standaard

    en de site is weer even wat strakker gemaakt qua lay-out.

  20. #70

    Standaard

    Heerlijk Edgar. Ik hou wel van strak
    What's next? gewoon afwachten of wordt er nog een vervolg actie o.i.d opgestart??
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  21. #71
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb ook nog even naar de site gekeken, en had nog wat opmerkingen.
    (waar haalt ie het lef vandaan )

    Ik had wat moeite met de engelse tekst, althans de opbouw en motivatie van de site.
    Ik was zelf zo vrij om deze wat aan te passen, puur als mijn visie op de site.
    Dus alleen bedoelt als opbouwende kritiek, ik wil zeker niemand tegen de schenen schoppen.

    The Importance of full quality Blu-Ray releases Petition.


    Why this petition?

    The purpose of this petition is to address the various issues encountered with the different worldwide releases which are found more and more in the three global regions.
    Some regions do not fully benefit from the advantages Blu-Ray gives, while others do.
    With these different versions around, more and more people prefer to import BD titles, rather then buy the version available in their own country.
    Is that a bad thing? Well yes it is.., mainly because movie fans all over the world agree Blu-Ray is thé standard for enjoying High Definition at its best possible way, but the distributors do not realize they could ruin the market with poor releases. And since distributors obviously don't want people to import, something has to be done (preferably by them. Why not use the full advantages for the EU market, just as they do for example the US market?
    Encourage them to make one European release, equal for all counties.

    Still, more and more discs start to appear not incorporating the full potential of Blu-Ray, while for example the US or UK version do manage to offer the best possible viewing experience.
    This is happening in a lots of European countries, where customers are confronted with poor mediocre releases compared to other international versions.

    So Again, the purpose of this petition is to remind the international distributors such as Sony, 20th Century Fox, Warner Universal, Paramount, Walt Disney, that we expect proper Blu-Ray releases with a minimum of these features:
    The original 24-bit DTS HD Master Audio or Dolby True HD audio track*
    1080p/24 resolution image.*
    (*=linked to Blu-Ray specifications)
    Taken in consideration that Blu-Ray discs are not the cheapest of mediums , so the above statement is in our honest opinion a realistic request.
    If you agree, just sign the guestbook to make your voice heard. If you leave a message, please be so kind to mention your country and if you want your city of residence.
    Ik bedoel het is maar een snelle draft van wat ik zou doen, ( Effe snel in werktijd)
    En ik zie dat de site weer wat is veranderd.
    Ik vind het al beter.
    Maar nog steeds een paar dingetjes...

    Het formaat past nog steeds niet volledig in een 1280x1024 venster, waardoor een horizontale scrollbalk aanwezig is.
    Persoonlijk vind ik het lettertype ook wat groot.
    Ik mis een eyecatching banner met de woorden "petition' of een of andere strijdkreet, die herkenbaar is en op meerdere site kan worden gepost als link op herkenningspunt.
    Ik kon ook even zo snel niet de Nederlandse tekst vinden op de site.
    Ok..., de andere talen zijn nu ook weg, tijdelijk waarschijnlijk!

    Ik bedoel ik denk gewoon hardop mee
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 29-05-2009 om 12:00
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ik heb ook nog even naar de site gekeken, en had nog wat opmerkingen.
    (waar haalt ie het lef vandaan )

    Ik had wat moeite met de engelse tekst, althans de opbouw en motivatie van de site.
    Ik was zelf zo vrij om deze wat aan te passen, puur als mijn visie op de site.
    Dus alleen bedoelt als opbouwende kritiek, ik wil zeker niemand tegen de schenen schoppen.



    Ik bedoel het is maar een snelle draft van wat ik zou doen, ( Effe snel in werktijd)
    En ik zie dat de site weer wat is veranderd.
    Ik vind het al beter.
    Maar nog steeds een paar dingetjes...

    Het formaat past nog steeds niet volledig in een 1280x1024 venster, waardoor een horizontale scrollbalk aanwezig is.
    Persoonlijk vind ik het lettertype ook wat groot.
    Ik mis een eyecatching banner met de woorden "petition' of een of andere strijdkreet, die herkenbaar is en op meerdere site kan worden gepost als link op herkenningspunt.
    Ik kon ook even zo snel niet de Nederlandse tekst vinden op de site.
    Ok..., de andere talen zijn nu ook weg, tijdelijk waarschijnlijk!

    Ik bedoel ik denk gewoon hardop mee
    Claudio,
    zoals jij nu bezig bent komt de hele site tot stand, alles gaat er even snel tussendoor ook bij Tim en mijzelf. Tekst ga ik even de tijd voor nemen om door te nemen, maar wederom bedankt voor je hulp !
    Zal tevens het lettertype verkleinen en de banner is al aangepast.

  23. #73

    Standaard

    Claudio,
    alhoewel je tekst zeker zeer sterk is is hij erg gericht op de EU markt en dat is wta we proberen te voorkomen, wellicht dat er andere landen zijn met dezelfde problemen waar wij totaal geen weet van hebben, vandaar de tekst zoals hij tot nu toe is.
    Neemt niet weg dat betere teksten dan wat er nu staat altijd welkom zijn, ik doe het er immers ook maar even snel snel tussendoor en het ergste is, ik heb niet eens BR thuis !

  24. #74

    Standaard

    Kan iemand even kijken of het horizontale scrollen nu verholpen is? Alleen de hoofdpagina is nu aangepast, als die goed is doe ik later vandaag de rest ook.

  25. #75
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hé Ed

    Het scrollen is verholpen

    Mijn tekst was ook alleen maar bedoelt als mijn visie, en en een wat neutraler minder agressieve woordenschat.
    Het is ook zeker niet de bedoeling dat ik effe ga vertellen hoe het moet, maar dat begrijp je wel!
    Dat mijn versie EU gericht kan wel kloppen omdat daar de meeste behoefte en problemen mee bestaan.
    Geen werelddeel heeft zoveel diverse talen en uitgaves als europa, daar zullen dus ook de meeste problemen voorkomen.
    De kwalitatieve Amerikaanse releases hebben vaak al een spaanse en franse track en subs i.v.m. Canada en zuid Amerika.
    Daar zullen minder problemen optreden, en anders zijn daar al sites en forums genoeg voor!
    Maar dat is niet meer dan mijn mening.

    Maar idd hoe meer input des te makkelijker voor jullie dacht ik zo.
    En misschien ook een beetje welwillendheid van mijn kant om te helpen, maar ook dat wist je al.

    En je weet, je kan me altijd ergens voor vragen.
    Zal voor de grap eens een bannertje maken als ik tussendoor weer effe wat tijd heb.
    Overigens zonder enige verplichting , ik denk gewoon graag creatief mee!
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 29-05-2009 om 17:02
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •