Pagina 70 van 71 EersteEerste ... 2060666768697071 LaatsteLaatste
De resultaten 1.726 tot 1.750 van 1765 worden weergegeven.
  1. #1726

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e-shole Bekijk bericht
    Deze (Rauch Deluxe) is via amazon.de 18,74 (incl btw+verzendkosten)
    Toen ik keek stond deze niet voor deze prijs op Amazon DE. Ach, ik kan er niet mee zitten voor die paar euro's. Sometimes you win, sometimes you loose.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #1727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Deze cd's binnen:

    Die now 12 inch 80's remixed valt bij mij ook vandaag in de brievenbus.
    Leuke reeks, vorige 2 edities heb ik ook.

  3. #1728

    Standaard

    Ik vandaag ontvangen, die 80s Remix. Aantal Eldzame pareltjes erop, wel jammer van de vinyl-rips die erop staan (Holly Johnson bv,, vervormd geluid)

  4. #1729

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e-shole Bekijk bericht
    Ik vandaag ontvangen, die 80s Remix. Aantal Eldzame pareltjes erop, wel jammer van de vinyl-rips die erop staan (Holly Johnson bv,, vervormd geluid)
    Ja, dat hoorde ik ook al. Moet zeggen dat Holly me bij de eerste keer 'casual' luisteren nog niet was opgevallen, maar nu ik hem opzet is dat duidelijk ja.

    De Kim Wilde 12" klinkt ook dramatisch slecht.

    Ik heb zowel die Holly als Kim Wilde 12" singles op vinyl, zal die eens luisteren ter vergelijk.
    Laatst aangepast door Oakey : 01-03-2022 om 21:43

  5. #1730

    Standaard

    Gekocht bij MM Eindhoven:



    Golden Earring’s allerlaatste optreden ooit vond plaats in de Rotterdam op zaterdagavond 16 november 2019.

    Bij toeval is dat laatste optreden opgenomen door regisseur Marcel de Vré (bekend van zijn documentaires voor NTR Uur van de Wolf en zijn registratie van Golden Earring Five Zero show in de Amsterdamse Ziggodome om 2015). Hij werd benaderd om de show te filmen en de livebeelden op het grote videoscherm aan de achterzijde van het podium te projecteren.

    Zonder dat de band op de hoogte is, neemt De Vré de beelden op en belanden deze op de plank. Zodoende bestaat er gelukkig fantastisch beeld en geluid van een geweldig optreden – tragischerwijs achteraf gezien het allerlaatste concert ooit van Golden Earring. Deze historische release is daar het treffende bewijs van.

    Als gitarist/zanger en mede-oprichter van de band George Kooymans in februari 2021 bekendmaakt dat hij vanwege gezondheidsproblemen niet meer kan optreden, betekent dat na zestig jaar het abrupte einde van Golden Earring. Zo ook de realiteit dat de groep nooit meer op het podium zou staan. Tijd om de opnamen van het Ahoy-concert van de plank te halen. In nauwe samenwerking met de band is het materiaal bewerkt door Marcel de Vré, terwijl de geluidsopnamen zijn gemixt door John Sonneveld – al ruim dertig jaar de trouwe technische rechterhand van Golden Earring.

    Het artwork - naar een idee van Barry Hay - bestaat uit een replica van de originele concertposter, maar bevat ook een collage van foto’s die fans van Golden Earring in het afgelopen jaar hebben ingestuurd.

    Het resultaat is de dubbel-CD/DVD, getiteld You Know We Love You! – Live Ahoy 2019. Een waardig afscheid dat de band en de fans méér dan verdienen.

    ''Golden Earring - You Know We Love You (2 CD + DVD)'' € 19,99 (Deze heb ik 2x gekocht!)

    En verder nog gekocht bij MM Eindhoven:



    ''Bonnie Tyler - The Ultimate Collection (3 CD)'' € 7,99
    ''The Godfather (Music from the Original Motion Picture Soundtrack)'' € 7,99
    ''John Denver - Live at Cedar Rapids 12/10/87 (2 CD)'' € 14,99
    ''Golden Earring - Moontan (Expanded Limited Edition Clear Vinyl, 2 platen, nummer 1405 van 5000 exemplaren)'' € 24,99
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 02-04-2022 om 21:44

  6. #1731

    Standaard

    Bij amazonUK besteld:



    Deze twee voor mijn moeder, omdat ik een ongelooflijk lieve zoon ben... en er meteen de digitale albums voor mezelf bij kreeg.


    Totaalprijs €28,64 inclusief verzening

  7. #1732

    Standaard

    Besteld bij Bol.com


    CD


    Productie is gedaan door Rick Rubin.

  8. #1733

    Standaard

    teveel eigenlijk:

    aha - headlines and deadlines lp
    inxs - best of 2lp
    eagles - greatest hits 1 en 2 2lp
    golden earring - fully naked 3lp
    beasti boys - solid gold 2lp
    george michael - listen withoud prejudice lp

  9. #1734

    Standaard

    Gekocht bij Media Markt Eindhoven:



    ''UB40 featuring Ali Campbell & Astro - Unprecedented'' 14,99

  10. #1735

    Standaard

    Afgelopen week ontvangen via Bol voor 79,99 Euro


  11. #1736

    Standaard

    Gekocht/Besteld bij Bear-Family.com:



    ''Rick Nelson - The Last Time Around 1970-1982 (7 CD Deluxe Box-set)'' € 144,21



    7-CD boxed set, LP-size, with 144-page hardcover book. 134 tracks. Playing time 453:33 minutes.

    The final installment in Bear
    Family's documentation of Rick Nelson's recording career includes all of his late career recordings from 1970-1982. Many fans insist that his last years were his best! This set includes his last major hit, Garden Party, and it features the complete 1978 'Back To Vienna' sessions produced by Al Kooper.

    Most of the songs were previously unreleased! For the first time, the complete 1979 'The Memphis Sessions' songs in their originally-recorded form! Many rare and unreleased songs, including the long-rumored, never-heard 1974 studio versions of
    Mystery Train and California Free.
    'The Last Time Around' brings to a close Bear Family's definitive 3-box overview of Rick Nelson's recording career.

    Still with his pioneering country-rock Stone Canyon Band, this set begins with four albums - 'Rick Sings Nelson,' 'Rudy The Fifth,' 'Garden Party' and 'Windfall'. 'Garden Party,' of course, featured his last major hit in which he announced his refusal to become an oldies act. The set continues with the 'Intakes' album recorded for Epic, and 'Playing To Win,' originally released on Capitol. And there's more!

    For the first time in their entirety, Bear Family presents two previously unreleased albums: 'Back To Vienna' produced in Hollywood by Al Kooper with a band of all-star session players; and 'The Memphis Sessions,' with a sympathetic band of (mostly) locals, produced by Larry Rogers. And still more surprises include an entire, live performance recorded with the second-edition Stone Canyon Band heard here for the first time, as well as several single-only, previously unreleased studio sessions, and even a few commercials.

    The 144-page album-sized hardcover book includes dozens of pictures and other artwork; a full sessionography; and a 25,000-word history by Todd Everett, author of the acclaimed notes for the earlier volumes in this series, 'An American Dream' and 'For You.' With the compelling first-person accounts, you'll hear the real stories behind the sessions.

    Though Rick Nelson's later recordings assembled here didn't match the commercial impact of his earlier songs, they certainly maintained the quality. Rick Nelson went out rocking!
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 24-07-2022 om 18:12

  12. #1737

    Standaard

    In blijde verwachting van....

    Madonna Finally Enough Love Cd en LP box.

    Komt as vrijdag.


  13. #1738

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    In blijde verwachting van....

    Madonna Finally Enough Love Cd en LP box.

    Komt as vrijdag.
    Ik heb daar met een schuin oog ook nog even naar gekeken, totdat ik ontdekte dat het allemaal (dance) remixes zijn van haar bekende (en minder bekende) songs. Dan hou ik het toch liever bij de originele nummers. In de meeste geval is een (dance) remix zelden beter dan het origineel, uitzonderingen daargelaten.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #1739

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    In blijde verwachting van....

    Madonna Finally Enough Love Cd en LP box.

    Komt as vrijdag.

    Mooi.

  15. #1740

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik heb daar met een schuin oog ook nog even naar gekeken, totdat ik ontdekte dat het allemaal (dance) remixes zijn van haar bekende (en minder bekende) songs. Dan hou ik het toch liever bij de originele nummers. In de meeste geval is een (dance) remix zelden beter dan het origineel, uitzonderingen daargelaten.
    Het zijn inderdaad alle nummer 1 remixen uit de billboard dance top 100.
    De lp box is uitverkocht.
    Deze remixen zijn wel erg goed hoor.

  16. #1741

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik heb daar met een schuin oog ook nog even naar gekeken, totdat ik ontdekte dat het allemaal (dance) remixes zijn van haar bekende (en minder bekende) songs. Dan hou ik het toch liever bij de originele nummers. In de meeste geval is een (dance) remix zelden beter dan het origineel, uitzonderingen daargelaten.
    Die zijn voor de club gemaakt.Persoonlijk vind ik het grote deel van de remixes goed.

    Sowieso is de skill van Madonna dat zij altijd met poducers werkte die op dat moment hot waren/zijn.

    Madonna is een prefecte studio artiest.Haar muziek draait niet om het live zingen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 16-08-2022 om 15:27

  17. #1742

    Standaard

    Madonna die live zingt moet je ook niet willen meemaken.

  18. #1743

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Madonna die live zingt moet je ook niet willen meemaken.
    Je krijgt een mooie dansshow.

  19. #1744

    Standaard

    Bij Delain webshop besteld:

    - Lucidity limited edition vinyl €29
    - Apocalypse & chill (cd en blu-ray) €15

    https://delain.merchstore.nl/shop/mu...-vinyl-lp.html

  20. #1745

    Standaard

    Gekocht/Besteld (Nog niet binnen) bij Amazon.de:



    De Appetite For Destruction: Super Deluxe Edition is voorzien van 4CD's inclusief het album dat voor het eerst is geremasterd; B-kanten N 'EP's opnieuw geremastered; de nog niet eerder uitgebrachte Sound City Session 1986 'More opnames; een Blu-ray Audio-schijf met het album, bonusnummers en muziekvideo's in gloednieuw 5.1-surroundgeluid, samen met de opgegraven videoclip voor "It's So Easy" oorspronkelijk gemaakt in 1989 maar nooit afgemaakt; en een hardcoverboek van 96 pagina's met ongeziene foto's uit het persoonlijke archief van Axl Rose en de vele memorabilia.

    Bovendien bevat de Super Deluxe-editie verzamelobjecten zoals replica concertkaartjes, een muuraffiche, tijdelijke bandlid tatoeages en een replica van "Welcome To The Jungle" video shoot uitnodiging flyer oorspronkelijk getekend door Slash.

    • Hardcover-boek van 96 pagina's met niet-vrijgegeven foto's uit het persoonlijke archief van Axl en een bombardement van memorabilia
    • Gesimuleerde lederen omslagcase en boekomslag met GN'R logo's in reliëf

    4 CD's:
    73 nummers totaal - 49 nummers die eerder niet zijn uitgebracht
    Eerste ooit Album Remaster van Original Analog Tapes
    12 tracks van B-partijen N 'EP's die pas werden geremasterd uit originele analoge tapes
    25 onuitgebrachte opnamen uit 1986 Sound City Session
    2 onuitgebrachte opnames van Mike Clink Sessions:
    "Shadow Of Your Love" - vanaf december 1986 de try-out sessie van Mike Clink
    "Move To The City (1988 Acoustic Version)" - van GN'R LIES-sessies
    1 Blu-ray Audio Disc:
    Nieuwe 96 kHz 24-bits 5.1 Surround Sound-mixen van originele analoge multi-tracks
    Origineel album gemixt door Elliot Scheiner
    5 bonusnummers gemengd door Elliot Scheiner & Frank Filipetti
    Alle nummers bevatten gloednieuwe animaties
    4 originele muziekvideo's in 5.1
    Onuitgebracht 1989 "It's So Easy" -video in 5.1
    "Welcome To The Jungle" Video Flyer uitnodigen - Oorspronkelijk getekend door Slash
    Tijdelijke Tattoos van bandleden
    3 Replica Ticket Stubs
    1 muuraffiche 24 "x36"

    Guns
    N' Roses - Appetite for Destruction (Super Deluxe Edition)'' € 50,83

  21. #1746

    Standaard

    Red Hot Chili Peppers:Return Of The Dream Canteen[Gekocht bij MM]

    CD


    Mijn favo band heeft dit jaar 2 CD's uitgebracht.Hoes art is gedaan door een geweldige franse ontwerper.

    Eddie: Die solo van John is amazing!
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-11-2022 om 15:16

  22. #1747

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Red Hot Chili Peppers:Return Of The Dream Canteen[Gekocht bij MM]

    CD


    Mijn favo band heeft dit jaar 2 CD's uitgebracht.Hoes art is gedaan door een geweldige franse ontwerper.

    Eddie: Die solo van John is amazing!
    Ben ook al jarenlang fan, maar toch had ik liever gezien dat ze dit jaar één echt goed album hadden uitgebracht i.p.v. twee vrij wisselvallige albums.

  23. #1748

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Ben ook al jarenlang fan, maar toch had ik liever gezien dat ze dit jaar één echt goed album hadden uitgebracht i.p.v. twee vrij wisselvallige albums.
    Ja ik lees dat idd wel meer terug.Dit album is wel iets sterker dan de vorige moet ik zeggen.
    De productie van hun albums zijn wel altijd top hoor.Ik zou willen dat de The Rolling Stones in keer met Rick Rubin de studio in gaan.

    One Hot Minute: Dit album vind ik 3x niets.

    Josh Klinghoffer:Hij krijgt voor mij ook een pluim voor zijn werk.Mooi is dat hij sowieso altijd close met John is geweest.

    The Getaway:Top dat de band hier met een andere producer durft te werken.

    Tip:Broken Record Podcast: Deze podcast via Youtube is geweldig voor de muziekliefhebber

    Laatst aangepast door jeroeni : 10-11-2022 om 23:30

  24. #1749

  25. #1750

    Standaard

    Gekocht bij Amazon.de:



    ''Halloween: Original Soundtrack (Expanded Edition)'' € 15,34

    Gekocht bij Amazon.nl:




    ''Halloween Kills: Original Motion Picture Soundtrack'' € 14,99
    ''Carl Perkins: The Absolutely Essential Collection (3 CD)'' € 5,99
    ''Eddie Cochran: The Absolutely Essential 3 CD Collection'' € 6,93
    ''Del Shannon: The ''Runaway'' Hits (2 CD)'' € 6,99

    Pre-order bij Amazon.fr



    ''Queen - The Miracle (Collector's Edition: 5 CD / 1 DVD / 1 Blu-ray / 1 LP / Book / Photo Cards / Poster)'' € 156,28
    ''Queen - Face It Alone (Limited Edition 7'' Vinyl Single)'' € 14,11
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 11-11-2022 om 06:32

Pagina 70 van 71 EersteEerste ... 2060666768697071 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •