Pagina 49 van 71 EersteEerste ... 3945464748495051525359 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.201 tot 1.225 van 1765 worden weergegeven.
  1. #1201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht

    Hoe is het album? Ik heb 'm ook in de pre-order staan.

    Verder vandaag binnengekregen:
    PINK-VINYL.jpg

    Matthew & The Atlas - Pale Sun Rose 7"

  2. #1202

    Standaard

    Gekocht bij MM Eindhoven :



    ''John Fogerty - On Stage 2007'' 7,99 €

  3. #1203

    Standaard

    Afgelopen zaterdag binnen gekomen: het nieuwe, gisigneerde, album van Blood Red Shoes (op rood splatterd vinyl)

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #1204

    Standaard

    gekocht bij Saturn Groningen: op vinyl

    - Nightwish Over the Hills and far away (blauw vinyl)
    - Daft Punk - Random access memories

  5. #1205

    Standaard

    Wat nieuw vinyl:






  6. #1206

    Standaard

    Net binnen:



    Gregory Alan Isakov - The Weatherman (LP)







    Laatst aangepast door Hotse : 22-03-2014 om 15:45

  7. #1207

    Standaard

    1907561_10152024510724103_974840146_n.jpg

    Reality van David Bowie op limited Yellow vinyl.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  8. #1208

    Standaard

    Deze schitterende limited box + gratis boek besteld (pre-order) :



    Cats Complete 18 cd’s + boek Piet Veerman en kans op gesigneerde ingelijste foto Piet Veerman

    Cats 50 jaar! Topactie! Reserveer Cats Complete 18 cd’s + gratis boek Piet Veerman voor slechts € 59,99 en maak kans op een gesigneerde ingelijste foto van Piet t.w.v. € 150,=!!
    Wegens het 50-jarig bestaan van The Cats verschijnt 18 April de box The Cats Complete met 18 cd’s voor maar € 59.99!! Incl. Flying High, Cats Live, Third Life, Shine on, We wish you a merry christmas en een speciale Cats curiosa 2014 cd! Ook wij bestaan 50 jaar en daarom een paar leuke acties.
    Bij reservering krijgt U er gratis het full-colour boek The Story of Piet Veerman(biografie) bij en verloten wij een prachtige ingelijste gesigneerde foto van Piet Veerman t.w.v. € 150 gemaakt door fotograaf Marco Bakker waarvan er maar 6 zijn gemaakt! Deze actie geldt alleen bij reservering.
    Let op Reserveer snel want van deze schitterende box zijn er maar 1000 gemaakt. Op=op!
    Ook komt er 18 April een 3-cd box van The Cats – Collected uit verkoopprijs € 17.99. Voor de echte Catsfanaat die deze box ook wil hebben, hebben we een combideal The Cats Complete en Collected voor € 75. Overigens voor de mensen buiten Volendam die deze box of combideal willen bestellen en zorgen maken over de verzendkosten. Wij nemen de € 6.75 voor onze rekening ook dat is een actie wegens ons 50 jarig bestaan.
    Reserveren : http://www.groot-waterland.nl/2014/0...-piet-veerman/

  9. #1209

    Standaard



    Gehandtekend door mevrouw Bedert zelve, gisterenavond op de campus.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #1210

    Standaard

    Zojuist een prachtige verzamel cd gekocht van Piet Veerman bij de Action voor maar 1,49 €.

    Blijft een absolute kanjer met een hemelse stem, en de nummers op de CD zijn wonderschoon.



    01. Sailin' Home
    02. Green green grass of home
    03. Quando sali de Cuba
    04. Wind beneath my wings
    05. Song of the ocean (Cancao do mar)
    06. Canta libre
    07. Blowin' in the wind
    08. I don't want to talk about it
    09. Ando que me lleva
    10. Heaven stood still
    11. Walking together
    12. Linda Paloma
    13. Cupid
    14. Blue Bayou
    15. Amor callado
    16. Stand by me
    17. I'd fight the world
    18. Rollin' on a river

  11. #1211

  12. #1212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Afgelopen zaterdag binnen gekomen: het nieuwe, gisigneerde, album van Blood Red Shoes (op rood splatterd vinyl)

    Deze heb ik ook binnengekregen van recordstore uk

  13. #1213

    Standaard

    @ DVDwatcher thanks voor die info The Cats-boxset. Mijn vader zal hier heel tevreden mee zijn.

  14. #1214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht


    Gehandtekend door mevrouw Bedert zelve, gisterenavond op de campus.
    Wow, dit maakt me jaloers

  15. #1215

    Standaard

    De muziek heeft dit jaar al de bovenhand gehad in mijn amusementsbudget, ten nadele van blu-ray/dvd. Een eerste overzichtje van mijn aankopen:

    And They Spoke In Anthems - June

    Prachtig intimistisch plaatje met echo's van Lennon, Novastar en Crowded House. "The Inventor of Summer" was een bescheiden radiohitje hier in Vlaanderen.
    Heeft al in verschillende Belgische bandjes gezeten zoals Dez Mona, Sir Yes Sir en Liesa Van Der AA.
    Met dit project won hij de talentwedstrijd "De Beloften". Oude rot Pieter-Jan De Smet keek toe op afwerking van de plaat.

    PJ De Smet was in jaren '90 vrij bekend in Vlaanderen als de irritante CV in "De Kotmadam" en nadien is hij een carrière begonnen als zanger/producer met enkele Stubru/Radio 1-hitjes op zijn conto.

    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 30-03-2014 om 17:43

  16. #1216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    @ DVDwatcher thanks voor die info The Cats-boxset. Mijn vader zal hier heel tevreden mee zijn.
    Graag gedaan, Ik zal er zelf ook erg happy mee zijn.

    Ik wens je vader er ook alvast heel veel luister plezier mee toe.

  17. #1217

    Standaard

    Novastar - Inside Outside

    Naar mijn mening een geslaagde terugkeer van Novastar.
    Productie door John Leckie (Lennon 'Plastic Ono ...', Harrison 'All Things Must Pass', McCartney/Wings, Radiohead 'The Bends', Pink Floyd, Stone Roses,...). Mastering door John Dent die ook al een prachtjob deed met PJ Harvey's "Let England Shake" en ook de laatste Mark Lanegan geloof ik.

    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 30-03-2014 om 17:43

  18. #1218

    Standaard

    Angel Olsen - Burn Your Fire for No Witness

    Ik denk dat het haar tweede album is. Leuke verrassing wat mij betreft. Ook bij deze is de mastering goed naar moderne normen.


  19. #1219

    Standaard

    Melanie De Biasio - No Deal

    Het doorbaakalbum van Melanie. Ik had al een tijdje de 24bit Studio Master, maar wilde ook een "fysiek exemplaar" in huis hebben, dus ging ik voor de vinyl (de cd krijg je er gratis bij). Degelijke geluidskwaliteit op alle 3 de formaten, bij de Studio Master-download krijg je wel een bonustrack.


  20. #1220

    Standaard

    Eriksson Delcroix - For Ever


    Het album van Bjorn Eriksson (Zita Swoon, The Broken Circle Breakdown) en Nathalie Delcroix (Vlaamse folkband Laïs)

    Fans van The Broken Circle Breakdown-soundtrack zouden deze zeker een keer moeten checken. Doet soms wat denken aan Lee Hazlewood/Nancy Sinatra.
    Ik heb de cd gekocht en de geluidskwaliteit is subliem ... uitzonderlijk voor deze tijd (dynamic range score DR10).


  21. #1221

    Standaard

    Gisteren gekocht:

    Anathema - Hindsight (2LP)


    Steven Wilson - Cover Version (2LP)
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #1222

    Standaard

    Het regent momenteel nieuwe muziekreleases waardoor ik mijn blu-ray-aankopen volledig aan het verloochenen ben ... Vandaag alweer een klein en groot pakketje gekregen.

    Arthur Beatrice - Working Out



    Hoes is wat licht uitgevallen maar het booklet was mooi gesigneerd (recordstore uk).


  23. #1223

    Standaard

    The War on Drugs - Lost in the Dream


    Eentje voor de eindejaarslijstjes, en terecht.

  24. #1224

    Standaard

    Horses on Fire - Any Kind of Storm


    Tweede album van deze band geproduced door Stéphane Misseghers (drummer dEUS / Vive la Fête).


  25. #1225

    Standaard

    Hitsville Drunks - Sincerely Average


    Nieuw album van Mauro & co.

Pagina 49 van 71 EersteEerste ... 3945464748495051525359 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •