De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard NHL: The Coolest Game on Ice

    Er is al een voetbaltopic en een paar andere topics voor andere sporten. Dus eeb ijshockey topic kan niet ontbreken.

    Lijkt me een prima timing om er één aan te maken. Game 1 van de stanley cup finale is gespeeld en lijkt me leuk om op dit draadje verder te discusieren over deze mooie sport.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  2. #2

    Standaard

    Ah, je bent me voor. Ik wilde eigenlijk een iets algemener topic openen over de Amerikaanse sporten, want ijshockey is nou eenmaal niet de meest populaire van de vier (wel de leukste imo). En over anderhalve week is het seizoen afgelopen en loopt dit topic dood, ben ik bang :sad:
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  3. #3

    Standaard

    Je bent inderdaad net een beetje laat met dit topic, al had ik wat mijn voorganger zegt liever een topic gezien over de Amerikaanse sporten. Ben zelf NBA fan namelijk, alleen is dat seizoen ook al bijna weer ten einde.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Ah, je bent me voor. Ik wilde eigenlijk een iets algemener topic openen over de Amerikaanse sporten, want ijshockey is nou eenmaal niet de meest populaire van de vier (wel de leukste imo). En over anderhalve week is het seizoen afgelopen en loopt dit topic dood, ben ik bang :sad:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Je bent inderdaad net een beetje laat met dit topic, al had ik wat mijn voorganger zegt liever een topic gezien over de Amerikaanse sporten. Ben zelf NBA fan namelijk, alleen is dat seizoen ook al bijna weer ten einde.

    Ja hallo Amerikaanse sporten??? ijshockey is an CANADIAN sport hahahaha.

    Maar ik vind het prima hoor. Vraag anders een Mod of hij/zij de titel even aan wilt passen in een meer toepasselijke titel.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  5. #5

    Standaard

    Incredible zit gewoon bij het rechte eind. De Pens verdienen de cup niet kijkend naar hun totale seizoen... Integendeel, ze verdienden zelfs de playoffs niet imo... Naja goed, ze haalde het wel, en dus verdienen ze het weer wel, maar je begrijpt me wel, een dramatisch seizoen naar Pens normen. En dat zeg ik als diehard Penguins fan, sinds jaren.

    Dat gezegd hebbende hoop ik natuurlijk wel dat wij die cup pakken he, begrijp me niet verkeerd, maar terecht... Nee, niet meteen.
    En ff kleine opmerking, ik dacht wel dat het 'crease' was, en niet grease om even terug te komen op een voorgaande post.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  6. #6

    Standaard

    Maar ik vind het prima hoor. Vraag anders een Mod of hij/zij de titel even aan wilt passen in een meer toepasselijke titel.[/quote]

    Nieuw topic geopend. Deze kan wat mij betreft dicht.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Maar ik vind het prima hoor. Vraag anders een Mod of hij/zij de titel even aan wilt passen in een meer toepasselijke titel.
    Nieuw topic geopend. Deze kan wat mij betreft dicht.[/quote]

    Ja Deze kan op slot. gekozen is voor een topic voor de 4 grote Noord Amerikaanse sporten samen.
    Laatst aangepast door Bas Hokke : 31-05-2009 om 17:49
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •