Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 46 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Steven Soderberghs 'Che'

    Ik las net op imdb dat Soderbergh het project Che van Terrence Malick heeft overgenomen. Malick gaat zich namelijk op het project The New World met Colin Farrel richten.

    http://www.imdb.com/news/wenn/#3

    Toch wel jammer dat Malick niet met Che doorgaat, leek me een film die perfect bij hem paste. Maar goed, Soderbergh is natuurlijk ook niet de minste en Benicio Del Toro blijft gewoon met het project verbonden. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. Meningen?

  2. #2

    Standaard

    Uberkick!

    Inmiddels, ruim 4,5 jaar na de opening van dit topic, komt de release van dit epos langzaam maar zeker in zicht.

    trailer

    Teaser art:
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #3

    Standaard

    De lengte van de film intrigeert me wel. Zal in Nederland wel heel schaars worden uitgebracht.

  4. #4

    Standaard

    Ik ben zeer geintresseerd in de film, mooie combinatie Steven en Benicio.
    Ze hebben samen gewerkt aan de indrukwekkende fim Traffic. Kan een topper worden dus.

  5. #5

    Standaard

    Trailer ziet er goed uit!

  6. #6

    Standaard

    Dit kan wel eens een meesterwerkje worden!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #7

    Standaard

    Deze houd ik scherp in de gaten!
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  8. #8

    Standaard

    En toch had hij er beter één film van maximum 2,5 uur van gemaakt, maarja. Ik zal hem later wel eens op DVD kijken in z'n geheel.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    En toch had hij er beter één film van maximum 2,5 uur van gemaakt, maarja. Ik zal hem later wel eens op DVD kijken in z'n geheel.
    Ik snap niet helemaal wat je bedoelt vooral omdat je ze beiden nog niet gezien hebt. :razz:

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Ik snap niet helemaal wat je bedoelt vooral omdat je ze beiden nog niet gezien hebt. :razz:
    Wat ik bedoel is dat ik niet van plan ben om 2 keer naar de bioscoop te gaan om één film te zien en dat 4,5 uur voor de totale film me gewoon veel te lang lijkt (met andere woorden: er zullen best wel genoeg scenes in de film zitten die eigenlijk weggelaten hadden kunnen worden, maar Soderbergh kreeg het blijkbaar niet over z'n hart om wat te knippen in één van zijn droom-projecten. Dit werd trouwens ook al gezegd door journalisten die vele maanden terug naar een test-screening van de film in zijn geheel konden gaan kijken).

    Maar het zal best (hopelijk toch) wel een interessante film zijn, daar niet van. Ik zie gewoon al op tegen de lange zit die het zal vergen om hem te zien.

  11. #11

    Standaard

    En mag ik vragen waar je die voorspelling op baseert?

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Dit werd trouwens ook al gezegd door journalisten die vele maanden terug naar een test-screening van de film in zijn geheel konden gaan kijken).
    Journalisten die hun mening destijds baseerden op een versie die nog lang niet af was
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Journalisten die hun mening destijds baseerden op een versie die nog lang niet af was
    Dat valt nog te bezien, ze zullen waarschijnlijk inderdaad wel een workprint gezien hebben toen, maar aan de lengte van Ché in z'n geheel is blijkbaar niet erg veel verandert, da's nog steeds zo'n 260 minuten.

  14. #14

    Standaard

    Het mooiste voorbeeld is ook Novecento 1900 van Bernardo Bertolucci, die is in 2 delen geknipt en werd vertoond achter mekaar, dus je had de keuze om de film in een keer te zien of in 2 keer. De 2 delen versie duurde 315 minuten en er is een Amerikaanse versie van 245 minuten en die is r-rated.
    Id Once Upon in America was ook erg lang, ik ben van mening als een film goed is dan maakt de tijd niet uit. Dan boeit ie toch wel.
    Laatst aangepast door steven van dijk : 15-11-2008 om 20:54

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Dat valt nog te bezien, ze zullen waarschijnlijk inderdaad wel een workprint gezien hebben toen, maar aan de lengte van Ché in z'n geheel is blijkbaar niet erg veel verandert, da's nog steeds zo'n 260 minuten.
    De versie die ze destijds in Cannes gezien hebben was zeker nog niet af. Qua montage, en er zat nog geen muziek onder. Er zal zeker sindsdien nog vanalles veranderd zijn
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Wat ik bedoel is dat ik niet van plan ben om 2 keer naar de bioscoop te gaan om één film te zien en dat 4,5 uur voor de totale film me gewoon veel te lang lijkt (met andere woorden: er zullen best wel genoeg scenes in de film zitten die eigenlijk weggelaten hadden kunnen worden, maar Soderbergh kreeg het blijkbaar niet over z'n hart om wat te knippen in één van zijn droom-projecten. Dit werd trouwens ook al gezegd door journalisten die vele maanden terug naar een test-screening van de film in zijn geheel konden gaan kijken).

    Maar het zal best (hopelijk toch) wel een interessante film zijn, daar niet van. Ik zie gewoon al op tegen de lange zit die het zal vergen om hem te zien.

    Binnenkort draait er bij ons in het filmhuis Fanny och Alexander die duurt iets meer dan vijf uur. We hebben die gepland op een zondagmiddag. Waarom? Omdat je hem dan in zijn geheel kan bewonderen.

    De beste films duren nu eenmaal wat langer. Das Boot, SHOAH (10 uur), Novecento, La Meglio gioventù allemaal prachtige prenten. :razz:

    Met twee keer naar de bioscoop bedoel je daarmee The Argentine en Guerrilla dat samen bijna zeven uur film is?

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Binnenkort draait er bij ons in het filmhuis Fanny och Alexander die duurt iets meer dan vijf uur. We hebben die gepland op een zondagmiddag. Waarom? Omdat je hem dan in zijn geheel kan bewonderen.

    De beste films duren nu eenmaal wat langer. Das Boot, SHOAH (10 uur), Novecento, La Meglio gioventù allemaal prachtige prenten. :razz:

    Met twee keer naar de bioscoop bedoel je daarmee The Argentine en Guerrilla dat samen bijna zeven uur film is?
    Ze duren samen 260 minuten.

    En er zijn naar mijn mening gewoon weinig films van +3u die hun hele lengte kunnen boeien. En ik zie al helemaal niet in waarom een film beter zou zijn gewoon omdat hij lang is, maar ik veronderstel dat je dit als grap bedoelde (al weet je het bij jou nooit ).

  18. #18

    Standaard

    Dit kan nof wel eens Soderbergh's Magnum Opus worden...Ik ben iig erg benieuwd, Del Toro heb ik altijd een zeer goede acteur gevonden. En aan de beelden te zien is Soderbergh ook een beetje zijn shaky-handycam/docu-drama/arthouse-indie stijl ontgroeid en kan Che wel eens een echte volwassen film van Soderbergh worden (naast Traffic of course)

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Ze duren samen 260 minuten.

    En er zijn naar mijn mening gewoon weinig films van +3u die hun hele lengte kunnen boeien. En ik zie al helemaal niet in waarom een film beter zou zijn gewoon omdat hij lang is, maar ik veronderstel dat je dit als grap bedoelde (al weet je het bij jou nooit ).

    Dat is best een lange zit., dan toch liefst wel met pauze alleen al voor een wc pauze :razz:

    Maar als het een goede film is dan heb ik het graag voor over!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  20. #20

    Standaard

    Nieuwe trailer!

    Hij komt volgens de trailer dus in twee delen in de bios.

  21. #21

    Standaard

    Iets om naar uit te kijken, hopelijk hier ook in januari en niet pas een paar maanden later.

    Hij staat nog niet op de releaselijst voor januari/februari, maar misschien komt dat nog.
    edit: Volgens IMDB hier in maart te zien.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #22

    Standaard

    Inderdaad een film om naar uit te kijken...afgaande op de trailer lijkt dit een echt meesterwerk te worden.

    Hopelijk moeten we er niet te lang meer op wachten!
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  23. #23

    Standaard

    Lijkt mij een hele fijne...............

  24. #24

    Standaard

    De meningen lopen nogal uiteen, maar zijn over het algemeen minder positief dan gehoopt...

    Zie bijvoorbeeld Rotten Tomatoes En ook op IMDb zie ik veel negatieve oordelen.

    Ik blijf benieuwd, maar dit tempert mijn verwachtingen toch wel een beetje
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    De meningen lopen nogal uiteen, maar zijn over het algemeen minder positief dan gehoopt...

    Zie bijvoorbeeld Rotten Tomatoes En ook op IMDb zie ik veel negatieve oordelen.

    Ik blijf benieuwd, maar dit tempert mijn verwachtingen toch wel een beetje
    Ik vind, en dat is wel mijn persoonlijke mening, de trailer er ontzettend goed uitzien. Ik geef de film zeker een kans. Hetgeen ik nu al zie spreekt me ontzettend aan, dus...
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •