De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard De nieuwe Popcornhour C200

    Sybas heeft zijn nieuwste HD streamer, de Popcornhour C200 aangekondigd.



    The new Popcornhour C200

    Op zich 'n mooi boxje, aangezien je 'm ook kunt uitbreiden met 'n Blu-ray drive.

  2. #2

    Standaard

    Mooi apparaatje. Benieuwd wat dat gaat kosten. Dan kan ik mijn HTPC weg doen. Dit is een mooie complete vervanging.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    wij hebben de voorloper van deze. Is een geweldig apparaat. Erg makkelijk voor het kijken van anime fansubs.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael H Bekijk bericht
    Mooi apparaatje. Benieuwd wat dat gaat kosten. Dan kan ik mijn HTPC weg doen. Dit is een mooie complete vervanging.

    Het stond onderaan:

    Syabas just announced the C200 will be available next month for $299 (about 215 Euros) :wink:
    Have fun and enjoy your collection

  5. #5

    Standaard

    Ze worden steeds beter die mediaspelers, specs eens door gelezen maar kun je hierin nu ook een bluray speler plaatsen? Dit kan ik er op de afbeelding toch niet echt uithalen.

    Add a Blu-ray drive to turn your Popcorn Hour C-200 into a full-featured Blu-ray player.
    audio/video

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin Hamers Bekijk bericht
    Ze worden steeds beter die mediaspelers, specs eens door gelezen maar kun je hierin nu ook een bluray speler plaatsen? Dit kan ik er op de afbeelding toch niet echt uithalen.

    Add a Blu-ray drive to turn your Popcorn Hour C-200 into a full-featured Blu-ray player.
    Het staat er duidelijk en het wordt meerdere malen genoemd. Het is wel een keus tussen een HDD en een BD, beiden tegelijkertijd gaat niet.
    Have fun and enjoy your collection

  7. #7

    Standaard

    Oke dus een Blu-ray drive bouw je er dan in, ik meen de dat je er rechts voor een HDD in kunt plaatsen en makkelijk verwijderen zeg maar een insteek slot.
    audio/video

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin Hamers Bekijk bericht
    Oke dus een Blu-ray drive bouw je er dan in, ik meen de dat je er rechts voor een HDD in kunt plaatsen en makkelijk verwijderen zeg maar een insteek slot.
    >>and removable drive bay for either a hard disk drive or Blu-ray player<<

    een verwijderbaar drive compartiment voor een hard disk drive of een blu-ray speler

    Of het compartiment over een insteekslot beschikt..... dat denk ik niet, dan zou je er niet universeel meer dingen op aan kunnen sluiten, zal wel iets van een sata-aansluitkabel oid inzitten om een drive op aan te sluiten....
    Have fun and enjoy your collection

  9. #9

    Standaard

    Wat is dat precies voor ding, Wat doet het? Heb je dan geen dvd speler (of blu-ray) nodig? Ik heb van dat hele ding nog nooit iets van gehoord.

    Ik ben daar echt een leek in.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    >>and removable drive bay for either a hard disk drive or Blu-ray player<<

    een verwijderbaar drive compartiment voor een hard disk drive of een blu-ray speler

    Of het compartiment over een insteekslot beschikt..... dat denk ik niet, dan zou je er niet universeel meer dingen op aan kunnen sluiten, zal wel iets van een sata-aansluitkabel oid inzitten om een drive op aan te sluiten....
    Wat een gedoe zeg. Had liever usb aansluitingen gezien zoals bij de wd hd.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Wat een gedoe zeg. Had liever usb aansluitingen gezien zoals bij de wd hd.
    Heeft hij ook:

    192x64 dots white text on blue background LCD display, with software adjustable brightness
    Power button with standby, reset and full power down
    2x USB 2.0 host at the front
    2x USB 2.0 host at the back
    1x USB 2.0 internal
    2x SATA (one occupied by HDD tray)
    3.5" HDD tray
    Internal mounting for 2.5" HDD
    2.4GHz RF Remote Control
    Infra-Red Remote Control port (Infra-Red Remote Control optional)
    Have fun and enjoy your collection

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Heeft hij ook:

    192x64 dots white text on blue background LCD display, with software adjustable brightness
    Power button with standby, reset and full power down
    2x USB 2.0 host at the front
    2x USB 2.0 host at the back
    1x USB 2.0 internal
    2x SATA (one occupied by HDD tray)
    3.5" HDD tray
    Internal mounting for 2.5" HDD
    2.4GHz RF Remote Control
    Infra-Red Remote Control port (Infra-Red Remote Control optional)
    Oeps, daar had ik ff overheen gelezen....thanks!
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Het staat er duidelijk en het wordt meerdere malen genoemd. Het is wel een keus tussen een HDD en een BD, beiden tegelijkertijd gaat niet.
    - 2x SATA (one occupied by HDD tray
    - 3.5" HDD Tray
    - Internal mounting for 2.5" HDD
    oftewel t kan dus wel beide!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    - 2x SATA (one occupied by HDD tray
    - 3.5" HDD Tray
    - Internal mounting for 2.5" HDD
    oftewel t kan dus wel beide!
    Mmm..... 1 sata voor de HDD tray, en er is plaats voor een 2.5 HDD.... op die wijze zou het dan wel kunnen, 1 blu ray speler in de tray en een 2.5 in de internal mounting.

    Ook even op het verkeerde been gezet door hun tekst, dat ging dan waarschijnlijk over die tray alleen. Al met al een heel mooi apparaatje als je nog geen standalone Blu ray speler hebt en hem daarvoor in de woonkamer wilt plaatsen.

    Ik heb de de 110 en ben daar wel te spreken over, doch hij....nou ja de 1.5TB HDD maakt wel wat leven, ook wordt hij behoorlijk warm/heet. Als je die 200 met beide wilt volstoppen en je wilt er wat langer van genieten, dan zal er wel een koeling in moeten, nog meer herrie, toch iets om over na te denken.

    Heb een TV zonder ventilatoren en een blu-rayspeler(ook zonder ventilator) die muistil is, hierbij vallen herrie makers direct op.
    Have fun and enjoy your collection

  15. #15

    Standaard

    Specs zijn er wel mooi uit. Maar toch even afwachten wat de snelheid van dit alles is want dat valt met de meeste mediaspelers toch nog wat tegen.

    Maar Asus & AC Ryan brengen binnenkort ook een nieuwe media center uit die gebruik maakt van een nieuwe chip. Hopelijk is deze een stuk sneller dan de bestaande...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  16. #16

    Standaard

    Bij www.gadgetgarden.nl geven ze de Popcorn Hour C-200 weg dmv een mail & win actie. Het enige dat je moet doen is je gegevens achterlaten op : http://www.gadgetgarden.nl/2009/07/m...200-twv-e-350/

  17. #17

    Standaard

    ik twijfel nog tussen de c200 en yuixx. Mijn voorkeur gaat naar de laatste.

  18. #18

    Standaard

    Vandaag gezien in het augustus magazine van de Mediamarkt dus daar binnenkort ook te koop!
    audio/video

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •