De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: Samsung DVD HR773

  1. #1

    Standaard Samsung DVD HR773

    Ik heb een Samsung DVD HR773, op zich een leuk dingetje maar ik wordt helemaal gefrustreerd. Ik wil de volgende dingen kunnen, maar ik kom er niet achter hoe:

    A) Opnemen direct op een USB.
    B) Kopieren naar USB.
    C) Een gebranden DVD kunnen afspelen op mn PC.

    Ik zou al het meest blij zijn als ik iets wat ik gerecord heb van de TV op mijn computer kon krijgen. Heeft iemand een idee hoe?

    Mvg,

    Mark

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MrMark Bekijk bericht
    Ik heb een Samsung DVD HR773, op zich een leuk dingetje maar ik wordt helemaal gefrustreerd. Ik wil de volgende dingen kunnen, maar ik kom er niet achter hoe:

    A) Opnemen direct op een USB.
    B) Kopieren naar USB.
    C) Een gebranden DVD kunnen afspelen op mn PC.

    Ik zou al het meest blij zijn als ik iets wat ik gerecord heb van de TV op mijn computer kon krijgen. Heeft iemand een idee hoe?

    Mvg,

    Mark
    Heb deze recorder ook maar.........

    Opnemen of kopieëren op stick ? Zal wel niet gaan, of de handleiding moet dit vermelden.
    Dubben zoals dat heet, van opgenomen materiaal op HDD naar DVD moet gaan en kan dan ingelezen worden op je pc.

    Over gebranden dvd's zou ik niet te veel vragen, dat is min of meer een taboe hier en uiteraard in sommige gevallen geheel te begrijpen.

    Lees de handleiding eens of heb je dat al uitvoerig gedaan

    Succes en welkom op het forum.

    Grt Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  3. #3

    Standaard

    Beste Roger,

    Enorm bedankt voor je snelle antwoord. Ik snap niet helemaal waarom gebranden DVD's taboe zijn. Ik heb namelijk een spel op de Wii en ik en mn vrienden zijn er zo goed in geworden dat de wedstrijden heel intens zijn en vaak willen we dat nog eens terug zien. Nu heb ik dat opgenomen met de recorder dat werkt allemaal goed, alleen om het van de recorder naar mijn computer te krijgen om dat op YouTube te krijgen is erg lastig. (Zover ik weet is geen van deze handelingen illegaal)

    Ik heb het gebrand op DVD door het fragment te selecteren (marken) en die te kopieren naar de DVD en dat lukt. Alleen als ik die in een PC doe dan geeftie aan dat de DVD leeg is, als ik hem daarna in de Samsung recorder probeer af te spelen lukt het wel. Zowel mijn Windows als mijn Mac computer geven aan dat de DVD leeg is.

    Mag ik vragen of het jou wel gelukt is om een fragment van de recorder op een bepaalde manier naar je computer te krijgen?

    Alvast bedankt,

    Met vriendelijke groet,

    Mark
    Laatst aangepast door MrMark : 29-08-2009 om 20:15

  4. #4

    Standaard

    Never mind, ik heb het probleem gevonden. Het had te maken dat de disc gefinalized moest worden, dat truukje had ik niet door. Hij herkend het nu wel als DVD, ben nu aan het proberen om ook echt wat te zien op me computer ...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •