De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: "ketting" trades

  1. #1

    Standaard "ketting" trades

    Nu ik er met veel succes eentje ben aangegaan met Michael H en Marcel d.H. vroeg ik me af of ketting trades vaker voorkomen en wat de ervaringen ermee zijn. M'n eigen ervaringen zijn dus positief, maar ik vroeg me af of er ook nadelen aan kunnen zitten.

    Voor alle duidelijkheid: wat ik een ketting-trade noem is feitelijk een ruildeal tussen meer dan 2 personen. Bij ons drieën was de situatie dat we ieder een ruil-titel in ons bezit hadden die een van de anderen wilde, maar dat we geen rechtstreeks ruildeals konden maken. De oplossing was dat nr. 1 zijn BD naar nr. 2 stuurde, dat nr. 2 vervolgens zijn BD naar nr. 3 stuurde en dat nr. 3 (je raad het al) vervolgens weer zijn BD naar nr. 1 stuurde. Het is dus een ruildeal die een cirkeltje maakt: vandaar dat ik de term ketting-trade heb bedacht.

  2. #2

    Standaard

    Tot nog toe is ie niet geheel succesvol, maar dat ligt (gelukkig) niet aan mij. De bluray die Marcel wilde is nog niet bij hem aangekomen en ik heb em vrijdag al gepost. Maar verder was het uitstekend bedacht!

    ps. Marcel, mocht ie niet aankomen, laat het me maar weten. Dan kijken we voor een oplossing!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    Kan dit ook met gedaan worden met vriendinnen/ vrouwen

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Kan dit ook met gedaan worden met vriendinnen/ vrouwen
    Wil je zo graag ruilen dan? Er zijn wel plaatsen in NL waar je van vrouw kunt ruilen. Ook kettingruil behoort tot de opties volgens mij.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #6

    Standaard

    VERBREEK DE KETTING NIET! Ik heb eens iemand gekend die de ketting verbrak! Hij kreeg zijn eigen vrouw terug!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •