De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Oudere BR titels Paramount: DTS USA, True HD Europa

    Het lijkt erop dat we in Europa herziene versies krijgen van een aantal blu's die niet eerder uit zijn gekomen. Dit maal wel met een True HD track. Zie Disturbia, die in de USA een DTS track heeft en hier een True HD krijgt.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  2. #2

    Standaard

    Ik heb onlangs de US BDs van de Mission: Impossible trilogy, Tomb Raider en Sky Captain aangeschaft.

    Zou wat zijn als ze binnekort hier zouden worden uitgebracht met een HD audio spoor...

  3. #3

    Standaard

    Die kans is zo goed als zeker!

  4. #4
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Is het het lange wachten toch waard geweest.

  5. #5

    Standaard

    Eerst zien en dan geloven
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Sky Captain zal zeker niet door Paramount uitgebracht worden in Nederland, de rechten liggen bij RCV.

    Tomb Raider zou kunnen aangezien die hier nooit zijn uitgebracht maar ik zou ze niet op korte termijn verwachten.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  7. #7

    Standaard

    ^^ Vreemd eigenlijk dat de tweede Tomb Raider alleen in Duitsland is uitgebracht, er zit een HD audiospoor op maar ik weiger geld uit te geven aan een BD met Duitse tekst erop.

    Maar goed als deze films hier worden uitgebracht met een betere transfer en HD audiosporen zal ik ze zeker nog een keer aanschaffen.

  8. #8

    Standaard

    Tomb raider is in Duitsland uitgebracht door een independent. Ik dacht Concorde. Het is daar dus geen Paramount titel. Voor zover ik kon zien is Disturbia wel een Paramount titel in Duitsland.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Ik heb onlangs de US BDs van de Mission: Impossible trilogy, Tomb Raider en Sky Captain aangeschaft.

    Zou wat zijn als ze binnekort hier zouden worden uitgebracht met een HD audio spoor...
    `
    Ik heb ze op blu ray maar vind het niet bepaald titels die ik opnieuw ga aanschaffen omdat ze nu toevallig wel met hd ma of thrue hd uitkomen....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Voor zover ik kon zien is Disturbia wel een Paramount titel in Duitsland.
    Disturbia is inderdaad een Paramount-titel in Duitsland.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    `
    Ik heb ze op blu ray maar vind het niet bepaald titels die ik opnieuw ga aanschaffen omdat ze nu toevallig wel met hd ma of thrue hd uitkomen....
    Ik vond alleen de laatste Mission: Impossible qua beeld echt HD waardig, de rest mag nog wel eens een keer onderhanden worden genomen vind ik.

    Tevens vond ik de DD 5.1 soundtrack bij alle drie de Mission films zeer tegen vallen die dienen echt vervangen te worden door een mooie volle True HD sound.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Ik vond alleen de laatste Mission: Impossible qua beeld echt HD waardig, de rest mag nog wel eens een keer onderhanden worden genomen vind ik.

    Tevens vond ik de DD 5.1 soundtrack bij alle drie de Mission films zeer tegen vallen die dienen echt vervangen te worden door een mooie volle True HD sound.
    Ach, het klinkt bij mij te goed om te vervangen. Maar goed, that's me...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •