De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard crying game (universal versie)

    ik ben al een tijdje op zoek naar een deftige release van deze prachtige film. Als ik me nt vergis is er geen Uk versie voor moment maar wel een regio 1 zonder noemenswaardige extra's. In nederland werd the crying game uitgebracht door a-video. Alhoewel er 16.9 anamorphic staat vermeld op de hoes staat de film in 4.3 op de dvd. In België werd de film blijkbaar ook onlangs uitgebracht door Universal. Ik heb deze versie nog nergens zien liggen en ik kan ze op eerste zicht ook nt bestellen. Weet er iemand specs of andere info over deze versie?

    dank

  2. #2

    Standaard Re: crying game (universal versie)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    ik ben al een tijdje op zoek naar een deftige release van deze prachtige film. Als ik me nt vergis is er geen Uk versie voor moment maar wel een regio 1 zonder noemenswaardige extra's. In nederland werd the crying game uitgebracht door a-video. Alhoewel er 16.9 anamorphic staat vermeld op de hoes staat de film in 4.3 op de dvd. In België werd de film blijkbaar ook onlangs uitgebracht door Universal. Ik heb deze versie nog nergens zien liggen en ik kan ze op eerste zicht ook nt bestellen. Weet er iemand specs of andere info over deze versie?
    Hier ben ik ook erg benieuwd naar!
    Die A-film-release had ik gekocht en na 1 minuut kijken weer meteen teruggebracht naar de winkel
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  3. #3

    Standaard

    Ik heb deze versie nog nooit gezien. Maar ik kom morgen in de Fnac (Gent) en zal eens informeren. Ze weten daar welliswaar evenveel van DVD's als een vleermuis van lollies, maar meestal zijn ze wel zo vriendelijk om even voor je te bellen.

  4. #4

    Standaard

    ben het eens met het feit dat ze evenveel weten als een vleermuis van lollies

    toen ik er laatst was heb ik het hen ook gevraagd, ze wilden nt kijken voor die universal release, a-video release was enige versie die ze verkochten (en blijkbaar nt de moeite om eens te zoeken in databank om klant plezier te doen)

    toen ik het antwoord te horen kreeg van die boer heb ik mooi mijn dvds die ik ging kopen terug gelegd en ben ik uit de winkel vertrokken

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    toen ik er laatst was heb ik het hen ook gevraagd, ze wilden nt kijken voor die universal release, a-video release was enige versie die ze verkochten (en blijkbaar nt de moeite om eens te zoeken in databank om klant plezier te doen)

    toen ik het antwoord te horen kreeg van die boer heb ik mooi mijn dvds die ik ging kopen terug gelegd en ben ik uit de winkel vertrokken
    Tegen mij zijn ze altijd supervriendelijk. Ze weten ook wel dat ze het even netjes kunnen gaan opzoeken, of dat ik anders hun zo zorgvuldig alfabetisch gerangschikte DVD'tjes op mijn dooie gemak via genre begin te herschikken.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louis Bouduin


    Tegen mij zijn ze altijd supervriendelijk. Ze weten ook wel dat ze het even netjes kunnen gaan opzoeken, of dat ik anders hun zo zorgvuldig alfabetisch gerangschikte DVD'tjes op mijn dooie gemak via genre begin te herschikken.
    That's the spirit Louis.

    Als ik me niet vergis heb ik deze DVD enkele weken terug zien liggen in de FRS van Hasselt of Tongeren (ik ken alleen de film met Stephen Rea en ga ervan uit dat je die wil en dat het ook die film is die ik heb zien liggen want heb de film niet vast gehad). Was een zwarte kaft als ik het goed heb. Anders moet je eens naar de plaatselijke FRS gaan en vragen of ze de film nog hebben. Moest hij niet ter plaatse zijn dan vragen ze de film gewoon bij een andere FRS op als hij daar nog in de rekken ligt. Lijkt me de beste werkwijze want zo hebben ze mij ook al films bezorgd.

  7. #7

    Standaard

    zou wel leuk zijn moest het die zijn, k vrees wel dat het ook de a-video versie zal geweest zijn

    ik zal ook nog eens proberen bij plaatselijke frs

    thanx

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    zou wel leuk zijn moest het die zijn, k vrees wel dat het ook de a-video versie zal geweest zijn
    ik zal ook nog eens proberen bij plaatselijke frs
    Ben vanmorgen dus in de Fnac van Gent geweest. Ze hadden daar inderdaad alleen de gekende versie. De man was wel zo vriendelijk om even zijn database te raadplegen en daar komt The Crying Game niet op het lijstje van films bij Universal voor.

  9. #9

    Standaard

    zeer strange, de dvd stond aangekondigd in verschillende nieuws berichten en is ook nog te koop geweest op bepaalde webshops, ik zeg wel geweest, nu geen spoor meer van te vinden

    jammer

  10. #10

    Standaard

    In Engeland komt op 16 september deze sublieme film eindelijk in het juiste formaat uit.

    Specificaties:
    - anamorphic 2.35:1
    - DD2.0 (stereo)
    - trailer

    Hij/zij gaat £15.99 kosten.

  11. #11

    Standaard

    hmm jammer dat het weer stereo is, ik ga toch ook nog even checken wat de regio 1 te bieden heeft, ik kan nergens nog iets vinden wat betreft de belgische universal release

  12. #12

    Standaard

    Hm, het feit dat dat deze Universal-release Engelse en Griekse ondertitels heeft doet mij hopen dat deze ook in Australië uitkomt (en dus een R2,4-release is). Veel Australische titels hebben nl. naast Engels ook Griekse OT. Dat scheelt weer wat €uro's dan, ook al is de prijs bij Play.com inmiddels £ 12.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  13. #13

    Standaard

    heb hem hier in breda in mijn handen gehad. ja, de universal versie. was bij van leest. hij was € 14,99 en had volgens de hoes een aspect ratio van 16:9 anamorphic (maar of hij 1.77 of 2.35 is staat er niet op). durf hem niet zo goed te kopen, aangezien ik ook in het geintje van a video was getrapt. mischien binnenkort als ik weer geld over heb, maar eens aanschaffe. geld over... zei ik dat nou... kan nog lang duren dan.

  14. #14

    Standaard

    heb gisteren voor het eerst de benelux rental versie zien liggen in de videotheek (16.9, DD 2.0), k hoop dat ik toch nog eens een redelijke versie van deze super film kan kopen

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE*
    heb hem hier in breda in mijn handen gehad. ja, de universal versie. was bij van leest. hij was € 14,99 en had volgens de hoes een aspect ratio van 16:9 anamorphic (maar of hij 1.77 of 2.35 is staat er niet op). durf hem niet zo goed te kopen, aangezien ik ook in het geintje van a video was getrapt. mischien binnenkort als ik weer geld over heb, maar eens aanschaffe. geld over... zei ik dat nou... kan nog lang duren dan.
    Ik zag hem (de Universal-release) ook liggen gisteren, bij de Cinematheek in Nijmegen (= een videotheek met ook koop-dvd's). Prijs was sowieso te hoog (28 euro), maar er stond idd niet op of het wel of niet 2.35:1 was.

    DVD.nl-crew: misschien een ideetje om de Universal-versie van The Crying Game met de A-film-versie te vergelijken in een bespreking??

    Dit is ook de eerste film die ik ken op dvd die binnen één taalgebied door verschillende maatschappijen wordt uitgebracht. Erg verwarrend.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  16. #16

    Standaard

    ik heb de universal versie proberen te krijgen voor review op dvdinfo maar nog geen succes tot nu toe


  17. #17

    Standaard

    blijven proberen... ik weet het, je kan het.

  18. #18

    Standaard

    Ik zag hem vandaag ook liggen bij Van Leest in Arnhem. Niemand die deze Universal-release nu al heeft aangeschaft en uitsluitsel over het beeldformaat kan geven??????
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  19. #19

    Standaard Het raadsel van de Universal-release

    Om het nog vreemder te maken: ik zag vandaag de Universal-release liggen bij de bibliotheek in Arnhem (daar kun je ook dvd's huren). Maar toen ik ik achterop de hoes keek stond hier het beeldformaat 4:3 vermeld!!! Verder was de hoes identiek aan de Universal-hoezen die ik eerder al ben tegengekomen (inclusief de "Uitsluitend voor verkoop"-vermelding ).

    Het lijkt er dus op dat de Universal-release net als de A-film-versie gewoon pan & scan is , en dat iemand nu de hoes heeft aangepast (wat bij A-film nog steeds niet is gebeurd)
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  20. #20

    Standaard

    Sterke film met dito acteerwerk,maar wat een slechte behandeling heeft deze dvd gehad in Nederland.Beeld 4:3 geluid DD2.0 en een beeldkwaliteit
    die erg matig is het enige wat aardig is is de prijs.De regio 1 is echt stukken beter met onderstaande specs,hopelijk komt er nog een mooie regio 2 versie aan.

    R1 CE America - (Lion's Gate)
    Commentaries:Audio Commentary with director Neil Jordan Extras:"Making Of" documentary
    Alternate Ending (w/ optional commentary)
    "Northern Troubles" featurette
    "Modern Day At Madame JoJo’s" featurette
    Bonus TrailersSubtitles:EnglishPicture format:2.35:1 Anamorphic NTSC Soundtrack(s):English DTS 5.1 ES
    English Dolby Digital 5.1
    English Dolby Digital 2.0 Stereo
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    die erg matig is het enige wat aardig is is de prijs.De regio 1 is echt stukken beter met onderstaande specs,hopelijk komt er nog een mooie regio 2 versie aan.
    De R2 UK versies (zowel de CE als de normale release) zijn ook prima.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  22. #22

    Standaard

    Wordt volgens Filmtotaal.nl op 19 april (opnieuw) uitgebracht door A-Film op DVD en Blu-ray. Al voor te bestellen bij bol.com. Nu maar hopen op een goede uitgave.
    Laatst aangepast door Johan1967 : 01-04-2012 om 17:53

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •