De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.

Discussie: INTERVIEW: Timothy

  1. #1

    Standaard INTERVIEW: Timothy

    Hieronder volgt het interview met Timothy

    De vragen staan hier. Deze kan de geïnterviewde kopiëren naar zijn post.

    P.S. Gelieve niet te posten in dit topic voordat Timothy zijn interview geplaatst heeft.

    Alhier staan de toelichtingen, vriendelijk verzoek aan iedereen die aan de beurt is of komt dit even door te lezen.

  2. #2

    Standaard

    Interview verwijderd...
    Laatst aangepast door Timothy : 11-03-2010 om 08:38


  3. #3

    Standaard

    Het was weer leuk om te lezen. To the point en daardoor interessant. Heb ook even vluchtig wat van je schrijfsels doorgenomen en dat leest lekker weg.
    Mocht je ooit nog eens een overstap willen maken, dan weet je ons te vinden .
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #4

    Standaard

    Interessant interview, vondt het 48hr project ook erg leuk om te zien
    Tired of being what you want me to be

  5. #5

    Standaard

    Leuk interview! En je hebt een goede smaak, Six Feet Under, Once Kijk zelf ook graag series om precies dezelfde reden die jij aangeeft, meer ruimte voor karakterontwikkeling. Six Feet Under is daar het ultieme voorbeeld van en er zijn maar weinig serie-/ filmscenes die de laatste tien minuten van SFU kunnen evenaren.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Mocht je ooit nog eens een overstap willen maken, dan weet je ons te vinden .
    Daar heb ik echt te weinig technische kennis voor. Beeld zou ik nog enigszins kunnen beoordelen, maar bij geluid zou ik in de problemen komen denk ik.


  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Six Feet Under is daar het ultieme voorbeeld van en er zijn maar weinig serie-/ filmscenes die de laatste tien minuten van SFU kunnen evenaren.
    Absoluut. Ik ken geen serie die mooier en passender werd afgerond dan Six Feet Under.


  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy Bekijk bericht
    Absoluut. Ik ken geen serie die mooier en passender werd afgerond dan Six Feet Under.
    Al bekend met the Sopranos? Leuk interview verder Timothy

  9. #9

    Standaard

    The Sopranos? Ik zou zelfs zover durven gaan als te zeggen dat The Sopranos geen afronding kende. Men zou zonder problemen een nieuw seizoen kunnen maken. Verder ook een briljante serie overigens, zoals alles wat ik uit de HBO stal heb gezien.


  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy Bekijk bericht
    The Sopranos? Ik zou zelfs zover durven gaan als te zeggen dat The Sopranos geen afronding kende.
    Je had het over een mooie en passende afronding, waar David Chase imo zeer goed in is geslaagd

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy Bekijk bericht
    Daar heb ik echt te weinig technische kennis voor. Beeld zou ik nog enigszins kunnen beoordelen, maar bij geluid zou ik in de problemen komen denk ik.
    Vormt op zich geen belemmering hoor, dat kan altijd geleerd worden. Maar als je geen 5.1 set hebt houdt het wel op
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #12

    Standaard

    Leuk, al is Walkabout een briljant stukje cinema hoor!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #13

    Standaard

    oh ja, 50 titels is geen kijkachterstand hoor, daar lach ik om
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy Bekijk bericht
    The Sopranos? Ik zou zelfs zover durven gaan als te zeggen dat The Sopranos geen afronding kende. Men zou zonder problemen een nieuw seizoen kunnen maken. Verder ook een briljante serie overigens, zoals alles wat ik uit de HBO stal heb gezien.
    Ik vond het eind van The Soprano's echt keigoed (al heb ik de rest van de serie niet echt gevolgd), en het is mijns inziens echt een afronding van een dynastie. Six Feet Under vond ik erg corny en echt: EINDE! Soprano's was in al zijn ruwheid veel subtieler. Hehe.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •