Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 32 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Kingdom of Heaven [Blu-ray Disc]

    Kingdom of Heaven

    De HD-versie van Ridley Scott\'s epos over de kruisvaarders in de 12e eeuw.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    G-E-W-E-L-D-I-G-E FILM.

    Vooral de Directors cut. heb deze via amazone.co.uk gehaald en heb me geen moment verveeld. Ziet er allemaal prachtig uit. En zelfs nog accuraat wat de geschiedenis betreft. (grote delen dan.)

    ow Ik zie nu net dat het de review is van de Blu-ray versie......ik heb het over de DVD versie....sorry, maar het blijft een geweldige film.
    Laatst aangepast door Bas Hokke : 24-06-2009 om 17:47 Reden: oeps
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  3. #3

    Standaard

    Ongelofelijk rot dat een film van dit kaliber verstoken blijft van bonusmateriaal.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Ik moet de extended (blu-ray) edition nog steeds kijken.
    Blijkbaar wordt ie hier niet zo goed gewaardeerd... DIt terwijl andere sites de film (en ook de blu-ray) op de extra's na natuurlijk, wél goed beoordelen.
    Dit blijft dus altijd duidelijk een kwestie van smaak...

    Ik heb nu de blu-ray, de 2-disc dvd én de import versie met alle extra's.... Tja, je moet wat als verzamelaar.....

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Ongelofelijk rot dat een film van dit kaliber verstoken blijft van bonusmateriaal.
    ja ach, troost je...die zullen wel uitgebracht worden bij een volgende uitgave.

    Overigens de dvd box die ik heb bestaat 4 discs, boorevol extra's. Dus ze bestaan er wel.

    Ik had niets anders verwacht dat er bij de BD geen extra's zaten. Want als je de eerste versie al compleet met extras uitgeeft, dan koopt niemand de superdeluxe versie die over 6 maanden uitkomt meer..

    Geldklopperij die ze bij DVD al deden en waar ze nu gewoon vrolijk mee verder gaan. Blu-ray consumenten vinden het blijkbaar fijn dat ze keer op keer worden genaaid.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  6. #6

    Standaard

    Dit is de eerste review waar ik het niet mee eens ben. De beeldkwaliteit maar 3 bolletjes geven doet echt geen recht. Ondanks de inferieure MPEG2 codec die is gebruikt heeft deze BR een perfect beeld. Er zijn genoeg BR's met andere codecs die slechter beeld hebben. Bovendien vindt ik het vreemd dat een bluray die al 2 jaar op de markt is vergeleken wordt met huidige blurays. Dan moet je alle oude reviews simpelweg opnieuw doen...

    Verder is het een erg goede film in tegenstelling tot de TC.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #7

    Standaard

    Heb deze nog in me backlog maar kom er niet aan toe. Tja lange films, he. Toch maar eens checken. Hoe dan ook volgens mij word hier toch de beeldkwaliteit (onbewust) te streng beoordeeld om de codec. Beeldkwaliteit is erg subjectief en de suggestie van het inferieure Mpeg 2 kan al snel je ogen voor de gek houden. Je verwacht infereur beeld dus dat zie je. Exact hetzelfde beeld met een andere codec zou waarschijnlijk (onbewust) hoger gewaardeerd worden ook al wil niemand dat toegeven.

  8. #8

    Standaard

    Ik zal wel 1 van de weinigen zijn die dit een betere film vindt dan Gladiator. Ken trouwens alleen die lange Australische dvd versie.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HUYG Bekijk bericht
    Ik zal wel 1 van de weinigen zijn die dit een betere film vindt dan Gladiator. Ken trouwens alleen die lange Australische dvd versie.
    Beter dan Gladiator vind ik em niet, maar deze Director's Cut komt er wel verdomd dicht bij in de buurt...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #10

    Standaard

    Hele goede film dit!
    Beeld vind ik goed!
    En de Extended Cut voegt veel toe aan de film!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael H Bekijk bericht
    Dit is de eerste review waar ik het niet mee eens ben. De beeldkwaliteit maar 3 bolletjes geven doet echt geen recht. Ondanks de inferieure MPEG2 codec die is gebruikt heeft deze BR een perfect beeld. Er zijn genoeg BR's met andere codecs die slechter beeld hebben. Bovendien vindt ik het vreemd dat een bluray die al 2 jaar op de markt is vergeleken wordt met huidige blurays. Dan moet je alle oude reviews simpelweg opnieuw doen...

    Verder is het een erg goede film in tegenstelling tot de TC.
    De MPEG2 codec draagt ook bij aan het epische karakter die de film heeft. Zou het beeld van top-kwaliteit zijn, dan weet je zeker dat de verschillen tussen het tijdperk waarin deze zich afspeelt en het tijdperk waarin deze gemaakt is, groter zijn.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  12. #12

    Standaard

    Vond de beeldkwaliteit niet tegenvallen, maar ik heb verder maar weinig Blu-ray's dus heb niet veel referentie materiaal. Vond met name de kleuren enorm goed uitkomen, verder geen artifacts o.i.d. gezien maar goed ik ging dan ook helemaal op in de film die helemaal geweldig is.

    Maar goed we kunnen dus op een gegeven moment een 2/3 disc Blu-ray editie verwachten met nieuwe compressie én de extra's verwachten. Maar na de normale DVD, extended DVD en deze Blu-ray vind ik het wel even welletjes!
    Laatst aangepast door Rood : 26-06-2009 om 17:13 Reden: spelling

  13. #13

    Standaard

    Niks mis met de beeldkwaliteit, ziet er uitstekend uit. Ook terecht dat de Director's Cut is uitgebracht. Die maakt de film zoveel beter. Er zijn zoveel mensen die deze film hebben afgebrand vanwege de versie en toyboy Orlando Bloom. Zij zouden deze film nog een kans moeten geven vanwege deze versie.

  14. #14

    Standaard

    Ik vond het een topper, de beeldkwaliteit verdient veel meer dan 3 bolletjes

  15. #15

    Standaard

    Begrijp ook die 3 bolletjes niet. Beeld is waanzinnig goed en doet helemaal niet digitaal aan.....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  16. #16

    Standaard

    De blu-ray stond al lange tijd in de kast en nu eindelijk maar eens gezien, onder andere naar aanleiding van de discussie in dit topic. Hoewel ik de film zelf minstens een half bolletje hoger zou geven (4/5), ben ik volmondig met Koen eens voor wat betreft het beeld.

    De transfer oogt erg donker en het schaduwdetail is bedroevend. Ook de dagscènes zijn niet gestoken scherp en doen wat digitaal aan. Op sommige momenten had ik nauwelijks het idee dat ik naar een high def uitgave zat te kijken. Het verschil met de DVD vind ik in dit specifieke geval niet zo enorm groot. Hopelijk komt er nog eens een heruitgave, want alle extra's ontbreken hier ook.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #17

    Standaard

    Weinig detail in het donker, maar wel beduidend scherper beeld. Ik vond het beeld beter dan bij King Arthur DC.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    De blu-ray stond al lange tijd in de kast en nu eindelijk maar eens gezien, onder andere naar aanleiding van de discussie in dit topic. Hoewel ik de film zelf minstens een half bolletje hoger zou geven (4/5), ben ik volmondig met Koen eens voor wat betreft het beeld.

    De transfer oogt erg donker en het schaduwdetail is bedroevend. Ook de dagscènes zijn niet gestoken scherp en doen wat digitaal aan. Op sommige momenten had ik nauwelijks het idee dat ik naar een high def uitgave zat te kijken. Het verschil met de DVD vind ik in dit specifieke geval niet zo enorm groot. Hopelijk komt er nog eens een heruitgave, want alle extra's ontbreken hier ook.
    Ik zou die TV eens laten calibreren
    Have fun and enjoy your collection

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Begrijp ook die 3 bolletjes niet. Beeld is waanzinnig goed en doet helemaal niet digitaal aan.....
    Me too
    Have fun and enjoy your collection

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ik zou die TV eens laten calibreren
    Laat mijn TV nou net voorzien zijn van een gecertificeerde kalibratie door Arnold
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Laat mijn TV nou net voorzien zijn van een gecertificeerde kalibratie door Arnold
    Heel mooi, die calibratie was dan wel echt nodig, Kingdom of Heaven verdient beter, nu nog een keer gaan kijken
    Have fun and enjoy your collection

  22. #22

    Standaard

    Gisteren deze blu-ray eens bekeken, maar de zwart waarden zijn totaal niet goed. Ik heb gewoon tijdens de complete film twee grijze balken boven in beeld gehad Hebben meer mensen wie last van? Want dit heb ik echt nog nooit eerder gezien bij een andere blu-ray

  23. #23

    Standaard

    Nee, hier had ik geen last van.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #24

    Standaard

    Ik zal de enige zijn, maar ik vind de dvd directors cut toch echt beter.
    Moet ik er wel bij opmerken dat ik geen hd tv heb, maar een gewone breedbeeld met SCART. Dus ik merk wel wat verschil qua beeld bij blu rays maar krijg niet de volledige kwaliteit (tv doet t nog goed, geen reden om m weg te doen en ik vind het geluid belangrijker dat het beeld).

    Het zit hem voor mij in het feit dat de dvdversie al erg goed is qua beeld en dat daar al een goede DTS-track op staat. Verder is er nog een detail dat ik uiterst smaakvol vind: nl. het intro (alleen muziek , zwart scherm en dan na een paar minuten pas beeld: je wordt door de muziek het verhaal ingetrokken zeg maar. Bij het wisselen van de disk voor deel 2 hetzelfde (onder het mom van: even deel 1 laten bezinken voor de 2e acte echt start). Lijkt een detail, maar het pas zo goed bij de film.
    Voeg daarbij de 2 dvd's bomvol extra's die er ook echt toe doen en het lijkt me duidelijk waarom ik de dvdversie toch beter vind.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Ik heb gewoon tijdens de complete film twee grijze balken boven in beeld gehad Hebben meer mensen wie last van?
    Dat is vreemd, ik heb er totaal geen last van.
    De balken zijn op mijn Pioneer Kuro even zwart als bij andere BD's

    Panasonic DMP-BD35 speler via Onkyo TX-SR606 Reciever.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •