Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 69 van 69 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sonnyburnett Bekijk bericht
    Uiteindelijk weet ik gewoon bijna zeker dat de TV goedkoop gaat worden en dat ik uiteindelijk krijg wat ik wil en da's nie verkeerd toch
    O zeker niet, het gaat er tenslotte om dat jij tevreden bent....en de voorpret is misschien wel het leukste wat er is....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sonnyburnett Bekijk bericht
    Ja er zullen er idd meer zijn die scherp aan het opletten zijn.
    Ga jij er straks ook voor eentje?? Wat voor formaat LCD heb je nu, welk merk.

    Ik weet dat ik makkelijk praten heb omdat ik gewoon nog steeds naar een CRT zit te kijken en het mij echt helemaal niks meer uitmaakt, beeld is wel heel erg mooi trouwens met mijn JVC DVD speler van 2008 en mijn superdure dikke gouden scart.
    Ik vind het op het moment spannend, Die Panasonic die ik heb bekeken samen met m'n vrouw, man dat is gewoon top, uit alle tv's die daar aan de wand hingen gaf die Panasonic plasma het natuurlijkste beeld, We zaten echt alletwee van WOW en dan de prijs?? wat heb die JVC crt van ons gekost 8 jaar geleden?? en moet je nou zien wat je voor minder dan de helft krijgt, echt amazing.
    Gepraat met de verkoper, wacht nou nog maar ff straks is ie nog goedkoper zei hij zachtjes.
    Maar eerst ga ik eens die JVC versterker vervangen door een Onkyo.....sprong in het diepe...een Onkyo???? what de fuck zal dat zijn...Ik ben heel benieuwd.

    Maar terug naar de plasma schermen, wie weet hebben ze straks van die 60 inch (of groter) staan die ze kwijt moeten, wow als dat gebeurt.... Maar ik vind die 127 cm die ik gezien heb al mooi.
    Ben momenteel niet echt zelf meer in de markt voor een nieuwe grootbeeld, maar omdat dat spul hier hobby is....

    We hebben een 50 inch Sony HD Ready projectie tv op de slaapkamer, die wordt niet echt veel gebruikt, op de logeer/spelletjes kamer staat een 55inch Sony Full HD projectie die zo'n beetje uitgewoond wordt, die staat heel veel aan, in de woonkamer staat een 55 inch Full HD LCD Samsung, is net een paar maanden jong en wordt ook vrij veel gebruikt. De oudste TV is 4 en staat op de slaapkamer, maar heeft niet een echte noodzaak om vervangen te worden, maar je weet natuurlijk maar nooit
    Have fun and enjoy your collection

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ben momenteel niet echt zelf meer in de markt voor een nieuwe grootbeeld, maar omdat dat spul hier hobby is....

    We hebben een 50 inch Sony HD Ready projectie tv op de slaapkamer, die wordt niet echt veel gebruikt, op de logeer/spelletjes kamer staat een 55inch Sony Full HD projectie die zo'n beetje uitgewoond wordt, die staat heel veel aan, in de woonkamer staat een 55 inch Full HD LCD Samsung, is net een paar maanden jong en wordt ook vrij veel gebruikt. De oudste TV is 4 en staat op de slaapkamer, maar heeft niet een echte noodzaak om vervangen te worden, maar je weet natuurlijk maar nooit
    Wow dat zijn zeker mooie tv's, projectie TV's zijn mooi trouwens, weet niet wat het is maar ze hebben wat.
    Ik vond het altijd het meest op de bios lijken.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    O zeker niet, het gaat er tenslotte om dat jij tevreden bent....en de voorpret is misschien wel het leukste wat er is....
    Ja idd de voorpret, de boekjes lezen, internet raadplegen, gaan kijken, Hopen:razz: , en dan Kopen.
    Is echt leuk.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sonnyburnett Bekijk bericht
    Wow dat zijn zeker mooie tv's, projectie TV's zijn mooi trouwens, weet niet wat het is maar ze hebben wat.
    Ik vond het altijd het meest op de bios lijken.
    Projectie TV's bestonden/bestaan er in een aantal soorten, CRT,DLP en LCD in hun diverse uitvoeringen. Groot beeld voor een concurrerende prijs ten op zichte van de plasma en de LCD TV's. De afgelopen paar jaar zijn de prijzen van de TV's behoorlijk gezakt en hiermee verloor de projectie tv zijn markt, zo stopte Sony 2 jaar, misschien 3 jaar geleden met de productie van projectie TV's. Er zijn dacht ik niet veel producenten meer die ze maken en van de Laser TV(ook op projectie gebaseerd, dacht DLP) hoor je ook niets meer. Hier is projectie TV nooit populair geweest, men kocht hier tot voor een paar jaar enkel kleine TV's, pas de laatste paar jaar zijn de 42 en 46 inch modellen populair, 37 inch lijkt mij een model voor de kastjes bezitters die niet van hun kastje willen scheiden. De grotere modellen >50 zijn nog in hun opmars bezig hier, maar we zijn dan ook later met HD TVuitzendingen dan Amerika, Japan.

    Projectie TV's zijn niet plat, wel van voren, maar niet van achter, al zijn/waren ze niet dieper dan een knappe CRT TV. Dat niet platte is voor sommigen ook een belemmering geweest.

    Nu heb je nog een keus uit LCD, Plasma of werken met een scherm met een losse projector, plasma wordt helaas afgebouwd en daarmee wordt de keus dan weer verder beperkt. Gelukkig was er wel de strijd tussen de plasma en de lcd, dat heeft er wel voor gezorgd dat de beroerde beeldkwaliteit van lcd zich in de loop der tijd steeds verder verbeterde tot het niveau van de plasma.

    Ach, wie weet hoe het verder gaat, Scotty beam me up, en kijken we uit een kristal naar een geprojecteerd 3 dimensionaal beeld
    Have fun and enjoy your collection

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Projectie TV's bestonden/bestaan er in een aantal soorten, CRT,DLP en LCD in hun diverse uitvoeringen. Groot beeld voor een concurrerende prijs ten op zichte van de plasma en de LCD TV's. De afgelopen paar jaar zijn de prijzen van de TV's behoorlijk gezakt en hiermee verloor de projectie tv zijn markt, zo stopte Sony 2 jaar, misschien 3 jaar geleden met de productie van projectie TV's. Er zijn dacht ik niet veel producenten meer die ze maken en van de Laser TV(ook op projectie gebaseerd, dacht DLP) hoor je ook niets meer. Hier is projectie TV nooit populair geweest, men kocht hier tot voor een paar jaar enkel kleine TV's, pas de laatste paar jaar zijn de 42 en 46 inch modellen populair, 37 inch lijkt mij een model voor de kastjes bezitters die niet van hun kastje willen scheiden. De grotere modellen >50 zijn nog in hun opmars bezig hier, maar we zijn dan ook later met HD TVuitzendingen dan Amerika, Japan.

    Projectie TV's zijn niet plat, wel van voren, maar niet van achter, al zijn/waren ze niet dieper dan een knappe CRT TV. Dat niet platte is voor sommigen ook een belemmering geweest.

    Nu heb je nog een keus uit LCD, Plasma of werken met een scherm met een losse projector, plasma wordt helaas afgebouwd en daarmee wordt de keus dan weer verder beperkt. Gelukkig was er wel de strijd tussen de plasma en de lcd, dat heeft er wel voor gezorgd dat de beroerde beeldkwaliteit van lcd zich in de loop der tijd steeds verder verbeterde tot het niveau van de plasma.

    Ach, wie weet hoe het verder gaat, Scotty beam me up, en kijken we uit een kristal naar een geprojecteerd 3 dimensionaal beeld

    Ik heb destijds heel erg getwijfeld tussen mijn JVC en een Thompson projectie TV, wow wat was dat toen mooi (nog steeds trouwens, heel natuurlijk beeld) en het zat helaas boven mijn budget maar ik stond echt altijd te kwijlen voor die grote Thompson kast met zijn bioscoop beeld, want dat was toen mijn indruk, Yes dat is de bios thuis,daar lijkt het gewoon op.

    Ja gelukkig is de strijd er tussen plasma en lcd geweest want daar komen weer mooie dingen uit voort, ik heb nu zo een simpathie voor de plasma, die zich jaren een waardig tegenstander getoond heeft, Het heeft toch iets magisch dat woord: "PLASMA" is een beetje Sci Fi, Beetje out of this world.
    Ik wil straks nog een beetje van die magie voelen, al is het wel heel laat, toch wil ik het beleven.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sonnyburnett Bekijk bericht
    Ik heb destijds heel erg getwijfeld tussen mijn JVC en een Thompson projectie TV, wow wat was dat toen mooi (nog steeds trouwens, heel natuurlijk beeld) en het zat helaas boven mijn budget maar ik stond echt altijd te kwijlen voor die grote Thompson kast met zijn bioscoop beeld, want dat was toen mijn indruk, Yes dat is de bios thuis,daar lijkt het gewoon op.

    Ja gelukkig is de strijd er tussen plasma en lcd geweest want daar komen weer mooie dingen uit voort, ik heb nu zo een simpathie voor de plasma, die zich jaren een waardig tegenstander getoond heeft, Het heeft toch iets magisch dat woord: "PLASMA" is een beetje Sci Fi, Beetje out of this world.
    Ik wil straks nog een beetje van die magie voelen, al is het wel heel laat, toch wil ik het beleven.
    Onze eerste projectie TV was een Thomson CRT van 52inch, hij is na ruim 5 jaar trouwe dienst voor een vriendenprijsje vertrokken. Het beeld was ondertussen niet helemaal van deze tijd meer, al was ik er nog steeds heel blij mee, het aan/uit knopje was ondertussen overleden, met de AB ging hij nog wel keurig aan en uit. Hij was ook niet van ons budget, we hebben er een veer voor gelaten, hij kwam nog uit het gulden tijdperk en ook in die tijd was 7500 gulden toch wel veel geld. In vergelijking met de toenmalige plasma's was het een koopje, een plasma was toen zomaar 25000 gulden, echt onvoorstelbaar. We leven nu en het is allemaal heel betaalbaar geworden, een leuke plasma van 42 inch zit zo rond de 450 euro en voor een doorsnee gezin met een kijkafstand van rond de 3 meter is zo'n HD Ready dan een hele goede koop.

    Zo vind ik deze TV ook een koopje voor je geld:




    Een collega houd deze prachtige bak nu ook heel goed in de gaten, al is het nu eigenlijk al te geef, 2149,-- euro is voor al dit geweld met schitterend mooi beeld toch wel een magie waar je heel lang bij weg kan dromen lijkt mij zo. Kijk, als ze nu zo'n bak gaan weggeven voor rond de 1000 euro, geloof me dan sta ik ook vooraan, om eerlijk te zijn, voor iets meer doe ik het ook leuk voor erbij toch

    Hier wat meer over deze magische droom:

    http://www.kieskeurig.nl/plasma_tele...ps8000/326127/

    en hier van LG zelf:

    http://nl.lge.com/products/model/det...60ps8000.jhtml

    Ook de HET (Home Entertainment Today) maakte al een verwijzing naar deze TV met een THX certificering. Als je magie wilt beleven ...... effe doorsparen, ik hoop dat je voor een leuke prijs deze 60 inch grote magie te pakken kunt krijgen

    Zelf behelp ik mij met deze TV:




    Is ondertussen ook weer in prijs gedaald, al vertrouw ik niet op prijzen bij winkels die geen voorraad hebben, die kunnen je nog wel eens aan het lijntje houden, maar toch een richtlijn geven waar de prijzen naar toe gaan. Ik vind het geweldig, het lijkt wel of de fabriekanten de mensen proberen over te halen om een behoorlijk groot scherm aan te schaffen8) Zo, straks maar even een koude rakker pakken en me maar even behelpen
    Have fun and enjoy your collection

  8. #58

    Standaard Het is begonnen!!

    Wehkamp en mediamarkt zijn nu het bijna najaar is als eerste begonnen.

    107 cm is het eerste aan de beurt zo te zien en kost gemiddeld 550 euro.
    Dat is VEEL TV voor WEINIG geld dus straks is de 127 cm aan de beurt en daarna nog groter.

    Maar 107 cm is al niet klein en voor dat geld, bij mediamarkt is het een Panasonic en kost hij 525 euro, Ik sta versteld.

    Ach het EU gloeilampenverbod is een feit en het EU plasma verbod is al in de maak en waarschijnlijk al in een vergevordererd stadium.

    Nog even geduld, nog even geduld:razz: :razz: :razz: , straks 127 cm voor niet 999 maar mischien wel voor 799 als ik de 107 cm voor 525 zie.
    Laatst aangepast door sonnyburnett : 02-09-2009 om 19:35

  9. #59

    Standaard

    Geduld is een schone zaak, maar de tijd om toe te slaan is niet altijd even makkelijk, een afwachter kan wel eens achter het net vissen. Op het juiste moment scoren.... het meeste voor het minste te pakken krijgen, dat willen we allemaal

    Er zijn meer mensen die nog wat bijverwarming zoeken voor de winter :wink:
    Have fun and enjoy your collection

  10. #60

    Standaard

    Als ik het zo zie is er best veel vooraad, zodra het 799 is voor die Panasonic die ik wil dan koop ik gelijk.
    Online zie je ook dat van die types veel vooraad is.

    Als ik achter het net vis dan pech joh, kijk ik gewoon verder op mijn CRT todat ie kapot gaat.

    Tja kan alleen maar zeggen dat wat er aan de hand is gewoon geil is, zeker om te volgen hoe de plasma straks een momument wordt.
    Ik wil heel graag over 3 jaar kunnen zeggen, ja ik heb thuis nog een ECHTE PLASMA staan.
    Ja idd dat is mooi joh

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Onze eerste projectie TV was een Thomson CRT van 52inch, hij is na ruim 5 jaar trouwe dienst voor een vriendenprijsje vertrokken. Het beeld was ondertussen niet helemaal van deze tijd meer, al was ik er nog steeds heel blij mee, het aan/uit knopje was ondertussen overleden, met de AB ging hij nog wel keurig aan en uit. Hij was ook niet van ons budget, we hebben er een veer voor gelaten, hij kwam nog uit het gulden tijdperk en ook in die tijd was 7500 gulden toch wel veel geld. In vergelijking met de toenmalige plasma's was het een koopje, een plasma was toen zomaar 25000 gulden, echt onvoorstelbaar. We leven nu en het is allemaal heel betaalbaar geworden, een leuke plasma van 42 inch zit zo rond de 450 euro en voor een doorsnee gezin met een kijkafstand van rond de 3 meter is zo'n HD Ready dan een hele goede koop.

    Zo vind ik deze TV ook een koopje voor je geld:




    Een collega houd deze prachtige bak nu ook heel goed in de gaten, al is het nu eigenlijk al te geef, 2149,-- euro is voor al dit geweld met schitterend mooi beeld toch wel een magie waar je heel lang bij weg kan dromen lijkt mij zo. Kijk, als ze nu zo'n bak gaan weggeven voor rond de 1000 euro, geloof me dan sta ik ook vooraan, om eerlijk te zijn, voor iets meer doe ik het ook leuk voor erbij toch

    Hier wat meer over deze magische droom:

    http://www.kieskeurig.nl/plasma_tele...ps8000/326127/

    en hier van LG zelf:

    http://nl.lge.com/products/model/det...60ps8000.jhtml

    Ook de HET (Home Entertainment Today) maakte al een verwijzing naar deze TV met een THX certificering. Als je magie wilt beleven ...... effe doorsparen, ik hoop dat je voor een leuke prijs deze 60 inch grote magie te pakken kunt krijgen

    Zelf behelp ik mij met deze TV:




    Is ondertussen ook weer in prijs gedaald, al vertrouw ik niet op prijzen bij winkels die geen voorraad hebben, die kunnen je nog wel eens aan het lijntje houden, maar toch een richtlijn geven waar de prijzen naar toe gaan. Ik vind het geweldig, het lijkt wel of de fabriekanten de mensen proberen over te halen om een behoorlijk groot scherm aan te schaffen8) Zo, straks maar even een koude rakker pakken en me maar even behelpen

    Hey,

    2 keer in dit topic heb je LG genoemd en wat denk je het is een LG geworden
    Alsof jij het gewoon al wist dat dat straks de mooiste plasma voor onder de 1000 zou worden.
    LG was voor mij het laaste merk dat ik in gedachten had maar ik werd toch nieuwsgierig door die voorbeelden van jou en ging het nakijken in de What Hi Fi en ging kijken in de winkels.
    Vond de LG's toch steeds heel erg mooi maar durfde dit voor mij onbekende merk niet aan

    Tot dat ik besloot te gaan kijken voor de aanbieding van de Panasonic TX-P 50 U 10 voor 777 Euro en ja dit was er 1 zoals de Plasma die eerst 1499 was, toen 1299 werd en waar ik dus op aan het wachten was tot ie 799 werd dus die prijs van 777 zat voor mij wel goed maar ik las steeds vaker in de What Hi Fi dat panasonice niet meer zo voorliep op het gebied van Plasma en dat andere merken de achterstand in hadden gehaald.
    Ik kijken en kijken naar die panasonic maar ook toch even kijken naar de Samsung en LG.
    Toen ik de LG 55PK550 verder op zag staan en bekeek wat er op zat, wat hij kon, dat hij THX gecertificeerd is, met internet verbinden kan, dunner is, Ik werd echt ff dizzy, Wat een beest en dat voor een heel klein beetje meer geld??
    Mooi razorframe zat er omheen en veel dunner dan de Panasonic, echt een verschil en dan kon hij ook nog veel en veel meer, leek me ook een veel nieuwere TV qua modeljaar dan de Panasonic.

    Heb het maar gedaan dus ik ga nu ook het moderne tijdperk in
    Om de Blue rays te bekijken heb ik een BD 560 aangeschaft ook van LG.

    Wat een prachtig spul voor weinig geld, echt als ik terugkijk wat ik voor mijn eerste DVD speler en JVC 80 cm CRT betaald heb dan is het tegenwoprdig echt goed shoppen.

    Dus missie geslaagd, het heb lang geduurd maar ik heb nu eindelijk de plasma van me dromen.
    Laatst aangepast door sonnyburnett : 03-04-2010 om 18:18

  12. #62

    Standaard

    Wens je veel plezier met je TV en speler en dat ze je maar heel lang mogen dienen
    Have fun and enjoy your collection

  13. #63

    Standaard

    Thanks!!!
    Dat plezier gaat zeker lukken.
    Wat ben ik blij dat ik geduld gehad heb en niet eerder gekocht heb, echt het was soms moeilijk maar als ik het nu terugkijk was het het dubbel en dwars waard.
    Als ik zie wat ik nu heb voor nog geen duizend euro, 50 inch plasma met alles erop en eraan, zelf THX certificatie en een Blue Ray speler met internet zodat je met een druk op de knop gewoon youtube en andere streaming video kunt kijken, echt geweldig.
    Wat heb ik een geld bespaard door te wachten, heb me dus eerst in diverse winkels laten adviseren en ben daarna online gaan kopen want dat scheelde ook nog weer geld, bijna 200 euro.
    De Blue Ray was binnen een dag bezorgd, de plasma komt einde van de week.
    Heb nu zelfs nog geld over voor een mooie Denon en die gaat er komen.
    Al met al was dit gewoon top, zo wachten volgen en dan op het juiste moment toeslaan.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sonnyburnett Bekijk bericht
    Thanks!!!
    Dat plezier gaat zeker lukken.
    Wat ben ik blij dat ik geduld gehad heb en niet eerder gekocht heb, echt het was soms moeilijk maar als ik het nu terugkijk was het het dubbel en dwars waard.
    Als ik zie wat ik nu heb voor nog geen duizend euro, 50 inch plasma met alles erop en eraan, zelf THX certificatie en een Blue Ray speler met internet zodat je met een druk op de knop gewoon youtube en andere streaming video kunt kijken, echt geweldig.
    Wat heb ik een geld bespaard door te wachten, heb me dus eerst in diverse winkels laten adviseren en ben daarna online gaan kopen want dat scheelde ook nog weer geld, bijna 200 euro.
    De Blue Ray was binnen een dag bezorgd, de plasma komt einde van de week.
    Heb nu zelfs nog geld over voor een mooie Denon en die gaat er komen.
    Al met al was dit gewoon top, zo wachten volgen en dan op het juiste moment toeslaan.
    Ik wacht even op een verslagje hoe je je TV ervaart, ben benieuwd.

    Over dat wachten...... als dat erg lang duurt, zo zijn er mensen die jaren wachten, dan doen zij zich in al die jaren ook tekort, wachten en toeslaan zijn niet aan iedereen besteed. Bedenk wel dat wachten ook betekent het er niet van kunnen genieten, aan de andere kant staat weer, wat je niet hebt kun je niet missen. Wachten en toeslaan zijn erg persoonlijke omstandigheden, in jouw geval vind je dat je het goed hebt gedaan en daar gaat het om
    Have fun and enjoy your collection

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Of de kwaliteit al dan niet goed is, van Blu Ray op Crt TV is niet de vraag.

    Gewoon of het mogelijk is (voor enkele maanden) om via composiet aan te sluiten.

    Dvd speler is kapot en willen ineens een blu ray speler kopen. Ze willen binnen enkele maanden hun dvd's niet opnieuw nogmaals op blu ray disc kopen.

    Het is gewoon een tussentijdse oplossing ... Volgens mij zullen ze dan wel snel overschakelen, maar m'n vader heeft een excuus nodig bij mevrouw om ook een nieuwe tv te kopen? (hem kennende). Het zal volgens mij geen 3 maand duren.

    Hoe slechter de beeldkwaliteit, des te vlugger hij toestemming voor nieuwe tv krijgt
    Gezien het over een dure beeldbuis ging, gaz ik ervan uit dat je component (3 stekkers) ipv composiet (1 stekker) bedoelt?

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ik wacht even op een verslagje hoe je je TV ervaart, ben benieuwd.

    Over dat wachten...... als dat erg lang duurt, zo zijn er mensen die jaren wachten, dan doen zij zich in al die jaren ook tekort, wachten en toeslaan zijn niet aan iedereen besteed. Bedenk wel dat wachten ook betekent het er niet van kunnen genieten, aan de andere kant staat weer, wat je niet hebt kun je niet missen. Wachten en toeslaan zijn erg persoonlijke omstandigheden, in jouw geval vind je dat je het goed hebt gedaan en daar gaat het om
    Ja ga zeker een verslagje maken als ik hem binnen heb en een beetje goed uitgeprobeerd heb.
    Blijf het heel spannend vinden omdat ik nooit verwacht had een LG te kopen, maar volgens mij weet jij wel waar je het over hebt en heb je wel aardig wat verstand van home cinema plus je hebt het merk twee keer genoemd en toen ben ik toch gaan kijken ernaar en zag zoveel meer voordelen ten opzichte van andere merken dus denk dat ik wel een goede koop gedaan heb.
    Over het wachten, dat is helemaal waar, het is gewoon tegenstrijdig.
    Aan de ene kant doe ik mezelf tekort net wat je zegt Ik had ik veel eerder kunnen genieten maar aan de andere is dan ook dat de TV die ik heb niet verkeerd is.

    Ja het is idd echt persoonlijk dat heb je heel goed gezien.
    Ik had twee redenen, 1 financieel , 2 Ik wilde wachten tot het einde of bijna einde van de plasma om het meest doorontwikkelde product te kopen voor de aantrekelijkste prijs.

  17. #67

    Standaard

    Ik heb sinds kort een Samsung Led tv gekocht. Een 6000 serie, de goedkoopste.
    Beneden hebben wij een 100hz beeldbuis staan. Echt mooi beeld.

    Maar sinds ik boven ook weer 'gewoon' op de kabel zit, met digitale tv, ben ik echt van mening dat het beeld op mijn Led vele malen mooier is. Echt wat een kleuren dat ding geeft, geweldig.

  18. #68

    Standaard Lg 50pk550

    Hij is binnen!!

    Nu snap ik wat ik al die tijd gemist heb, wat een gigantische wereld van verschil!!

    Ok hoe is dit ding nou naar mijn mening..

    Wat mij het meest opvalt is dat LG nu is wat JVC was begin van het vorig decenium.
    Je kreeg veel waar voor je geld en het was niet geinig voor weinig maar ook nog eens kwaliteit.
    Jvc is er niet meer op deze positie in de markt maar LG heeft deze vrije plek perfect ingevuld.

    Ik heb net als 9 jaar geleden weer een juweeltje staan, dat weet ik gewoon nu al.
    Kijk nu Star Wars episode one op rtl 7 en het is het gewoon een zender en geen blue ray ofzo,maaar.... WAT EEN BEELD en de THX modus doet deze film enorm goed.
    Het geluid van de deze LG is ook erg goed, hij gooit het zeg maar de kamer rond, het komt van achter en stuitert tegen de muren op de juiste manier.
    Snelheid kan dit plasma scherm 100 % aan, ik zie echt niks van vertraging of schokken in de snelle beelden van die race waar de jonge slywalker aan mee doet, echt supervloeiend.

    Menu en zeg maar "getting started" is best te doen maar voor huis tuin en keuken gebruik kan dit beestje wat te gecompliceerd zijn.
    Bij mij was hij eerst best wel flets en na wat uitzoeken met de instellingen heb ik het beeld wat ik wil hebben.

    Tja nu nog gaan kijken, kijken en nog eens kijken, beleven en ervaren en dan kan ik pas echt zeggen wat ik er van vind.
    Tot nu toe kan ik alleen zeggen dat dit een juweeltje is en dat ik blij ben dat ik toch niet de logge Panasonic genomen heb die naar mijn mening niet zo recent is als deze LG.
    Ik heb bij deze echt het gevoel dat ik dus nog een heel nieuw en up to date product in handen heb, terwijl Plasma toch echt een beetje voorbij is heeft LG kosten nog moeite gespaard om hier iets moois van te maken dat heel erg up to date is.

    En dit moet ik toch nog ff zeggen: Profilersfilmgek je had helemaal gelijk, LG is echt top!! en dat had ik nooit verwacht.


    Nog een edit:

    Heb net de film Ninja op blue ray gekeken op deze LG plasma en voor mij en mijn vrouw was dit ongekend, wat een scherpte en wat een kleuren, groen is gewoon echt groen.
    Details van hier tot Tokyo echt ik heb nog nooit zo veel details op beeld gezien, prachtig.
    Vond de film zelf trouwens niet zo, wel mooie actie en mooie scenes maar het is weer de Amerikaan die de beste is enz enz.. doet me denken aan Last Samurai wat ik ook een mooie film vind kwa actie, en hoe het gefilmd is maar hoe het verhaal afloopt, gaat wel.
    But that's another story
    Laatst aangepast door sonnyburnett : 07-04-2010 om 23:22

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sonnyburnett Bekijk bericht
    Hij is binnen!!

    Nu snap ik wat ik al die tijd gemist heb, wat een gigantische wereld van verschil!!

    Ok hoe is dit ding nou naar mijn mening..

    Wat mij het meest opvalt is dat LG nu is wat JVC was begin van het vorig decenium.
    Je kreeg veel waar voor je geld en het was niet geinig voor weinig maar ook nog eens kwaliteit.
    Jvc is er niet meer op deze positie in de markt maar LG heeft deze vrije plek perfect ingevuld.

    Ik heb net als 9 jaar geleden weer een juweeltje staan, dat weet ik gewoon nu al.
    Kijk nu Star Wars episode one op rtl 7 en het is het gewoon een zender en geen blue ray ofzo,maaar.... WAT EEN BEELD en de THX modus doet deze film enorm goed.
    Het geluid van de deze LG is ook erg goed, hij gooit het zeg maar de kamer rond, het komt van achter en stuitert tegen de muren op de juiste manier.
    Snelheid kan dit plasma scherm 100 % aan, ik zie echt niks van vertraging of schokken in de snelle beelden van die race waar de jonge slywalker aan mee doet, echt supervloeiend.

    Menu en zeg maar "getting started" is best te doen maar voor huis tuin en keuken gebruik kan dit beestje wat te gecompliceerd zijn.
    Bij mij was hij eerst best wel flets en na wat uitzoeken met de instellingen heb ik het beeld wat ik wil hebben.

    Tja nu nog gaan kijken, kijken en nog eens kijken, beleven en ervaren en dan kan ik pas echt zeggen wat ik er van vind.
    Tot nu toe kan ik alleen zeggen dat dit een juweeltje is en dat ik blij ben dat ik toch niet de logge Panasonic genomen heb die naar mijn mening niet zo recent is als deze LG.
    Ik heb bij deze echt het gevoel dat ik dus nog een heel nieuw en up to date product in handen heb, terwijl Plasma toch echt een beetje voorbij is heeft LG kosten nog moeite gespaard om hier iets moois van te maken dat heel erg up to date is.

    En dit moet ik toch nog ff zeggen: Profilersfilmgek je had helemaal gelijk, LG is echt top!! en dat had ik nooit verwacht.


    Nog een edit:

    Heb net de film Ninja op blue ray gekeken op deze LG plasma en voor mij en mijn vrouw was dit ongekend, wat een scherpte en wat een kleuren, groen is gewoon echt groen.
    Details van hier tot Tokyo echt ik heb nog nooit zo veel details op beeld gezien, prachtig.
    Vond de film zelf trouwens niet zo, wel mooie actie en mooie scenes maar het is weer de Amerikaan die de beste is enz enz.. doet me denken aan Last Samurai wat ik ook een mooie film vind kwa actie, en hoe het gefilmd is maar hoe het verhaal afloopt, gaat wel.
    But that's another story

    LG levert mooi spul voor een mooi prijsje, Panasonic lijkt momenteel leading, is net met weer nieuwe modellen uitgekomen en dat met techniek die ze van Pioneer gekocht hebben, de Pana's zijn dan ook wel een stukje duurder.

    Hoop dat je LG je lang en storingsvrij mag dienen, veel plezier ermee
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •