Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 69 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanhoitink Bekijk bericht
    nou dan heb je die twee jaar dat je opzoek bent niet opgelet en zeker niets bijgeleerd.
    menig "goedkope" lcd heeft toch echt een minder mooi plaatje dan de verttrouwde beeldbuis tv die hij moet vervangen.
    Ja hij is mooi plat, maar kijk iets met snelle bewegingen en de goedkope lcd gaat over zn nek en jouw oude beeldbuis had er geen moeite mee.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht

    Wees niet bang, ook al doe je na 2 jaar een nog zo verstandige keuze.... als je de pech hebt dat je een maandagochtend apparaat treft dat je diverse keren in de steek laat... dan heb je ook pech.

    Het echt weten wat je wilt en weten wat je er voor uit kunt en wilt geven, en dan het beste voor je geld scoren en er tevreden mee zijn, dat is wat je moet beogen.

    Als je bang bent, niet veel geld hebt, aan 42 inch genoeg hebt, HD Ready heel goed bij je past, dan kun je beneden de 500 euro al een hele goede TV scoren..... het is maar wat je wilt.
    Nee oke dat hoef je mij niet uit te leggen dat de ene tv een mooier plaatje heeft dan de andere ik ken de types inmiddels allemaal uit mijn hoofd (dat mag ook wel na die uitgebreide research ) Het is logisch dat een HD ready scherm van 399 euro minder is dan 1 van 2000 euro. Maar dan ga je twee verkeerde segmenten met elkaar vergelijken. En het is ook waar dat je inderdaad tijden research kan doen en nog een slecht toestel treft waardoor de monteur meerdere keren op de stoep staat.
    Bij mij is het meer dat ik niet wil na een toestel gekozen te hebben dat ik thuis zit en zie dat er toch nog wel wat schort aan het beeld etc.
    Kwa geld hoef ik niet zo nauw te kijken maar heb het absolute maximum gezet op 2000 euro en op dit moment zijn er twee keuzes de Philips 42pfl9803 of de nieuwe Philips 40pfl9704. Tuurlijk zijn er altijd mensen die zeggen geen Philips neem dit neem dat maar goed dit zijn nu eenmaal de tv's die mij het meest aanspreken kwa beeld, mogelijkheden etc. De 9803 kwam er zeer goed af maar er waren toch nog wel wat kanttekeningen bij de LED backlight. De nieuwe heeft neem ik aan een verbeterde LED en 200 Hz. Dat laaste zegt me overigens bar weinig vaak wordt het beeld er toch te gladjes van.
    Tja zoals hier al gezegd ieder zijn hobby natuurlijk een collega van mij kocht voor 1200 euro aan velgen voor haar auto maar wil voor een tv niet meer dan 3 a 400 euro uitgeven. Dat begrijp ik dan weer niet .Hoe dan ook het blijft een hoop geld natuurlijk maar als ik met het toestel weer een tijd vooruit kan hoor je mij niet klagen. Plus die Blu Ray op mijn analoge tv begint me nu ook een beetje de keel uit te hangen .
    Laatst aangepast door neo123 : 20-07-2009 om 13:40

  2. #27

    Standaard ...

    De kogel is eindelijk door de kerk.

    Er komt ook een nieuwe tv.

    Inderdaad ... interesses verschillen. Ik kan moeilijk m'n ouders verplichten een high end 7.1 installatie te kopen, als ze geen boodschap hebben dts-hd master audio, dolby of wat dan ook.

    Sommige forummembers begrijpen niet dat voor 95% van de tv-kijkers een standaard all in one setje of gewoon stereogeluid van de tv meer dan genoeg is.

    Je mag m'n ouders nog een set van 25.000 € cadeau doen. Het zal er staan als decorstuk maar zal nauwelijks gebruikt worden. Al dat surroundgeluid interesseert hen gewoon niet (ook al kijken ze regelmatig dvd), ze krijgen het op de zenuwen van al dat geluid dat op hen afkomt.

    Ieder zijn eigen interesses.

    Ken ook wel wat mensen die de laatste snufjes willen op gebied van wagens. Terwijl ik al tevreden ben als het vier wielen heeft en een dak op staat.

    In de wagen steken ze een installatie van duizenden Euros en thuis hebben ze een stereosetje van 30€ en een dvd-speler van 25€. Dat vind ik ronduit belachelijk. Maar als zij daarmee tevreden zijn ...

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    De kogel is eindelijk door de kerk.

    Er komt ook een nieuwe tv.

    Je mag m'n ouders nog een set van 25.000 € cadeau doen. Het zal er staan als decorstuk maar zal nauwelijks gebruikt worden. Al dat surroundgeluid interesseert hen gewoon niet (ook al kijken ze regelmatig dvd), ze krijgen het op de zenuwen van al dat geluid dat op hen afkomt.
    Haha dat komt me bekend voor mijn vader begint al te zeuren als het volume van de tv zelf te hard staat laat staan er een complete set op aansluiten . Welke tv gaat het worden..........


  4. #29

    Standaard

    De Pana TX-P42V10 (E)

    Als Blu Ray, de BD80 of misschien toch de SC-BTX70 (omdat ze dan radio, cd, ipod dock, blu ray, usb en dvd all in one hebben).

    En yep, ik weet dat dit geen audio- of cinefiele installatie is ... maar daar hebben ze (zoals boven vermeld) helemaal geen behoefte aan.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 25-07-2009 om 23:00 Reden: correctie

  5. #30

    Standaard

    Nog een leuk puntje over dat 100 hertz. Ik heb vorige week bewust de 46W5500 gekocht, met dus de 100 hertz techniek. Heb de z5500 variant laten liggen, want een beetje filmliefhebber doet toch niks met 200 hertz. Maar zelf Sony vindt dat zelf ook, want als je op mijn toestel de theatre-mode inschakeld (voor filmweergave) dan schakelt die instelling dus ook de 100 hertz uit.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  6. #31

    Standaard

    Hey allemaal ben nieuw maar heel ervaren, lees al een tijdje mee.
    Stel me gelijk maar ff voor

    Sonny 36 jaar, amsterdam, 1 kind en 1 vrouw
    Hebben nog een hele oude setup die destijds best ok was en waar ik zekers echt nog wel van geniet:
    Hebben net Grand Torino gekeken en het was genieten. wat een film trouwens.
    Kijken doen we naar: JVC breedbeeld 82 cm 100hertz Interi art, die maar niet stuk wil gaan en JA wat een haarscherp beeld, na 7 jaar heb ik nog steeds bij elke DVD zoiets van WOW.
    Moet wel zeggen dat ik kwa kabels alles verguld heb van dure merken en hier nooit op bespaard heb.
    Geluid: Jvc 5x100 watt 5.1 digital/dts versterker,
    DVD: JVC dvd speler met HDMi ,vorig jaar gekocht omdat oude speler (philips) geen digital via coax of optical gaf,
    Speakers: 2 paar 90 er jaren Mission speaker (boven de 100watt) die dienst doen als front speakers en Sony center en rear spekers 100 watt nog uit het dolby prologic tijdperk en dit is echt kwaliteit. heb de mission en de Sony center en rear speakers ooit als tweedehands bij RUAD gekocht voor een zacht prijsje in 1998 en heb ze dus nog steeds en maak er dus nog dankbaar gebruik van, heb er door de jaren heen veel aan gehad. Huidige JVC versterker is 100 wat en die speakers ook echt 100 watt en dat gaat zo goed samen.
    En een JVC actieve sub SXDW303 die ik ooit 2ehands heb gekocht voor heel weinig en echt mijn beste koop ooit want zelfs mijn bank trilt terwijl de sub naast de tv staat en ik woon in een flinke betonnen flat met een grote woonkamer.
    Voel mij de koning te rijk met mijn set.
    Grote beurs hebben we niet toch heel tevree, maar.... waarom val ik jullie hier lastig in dit topic??

    Volgende:
    Gelezen dat de Plasma tv's er een beetje uit gaan en Pioneer is are al mee gestopt, ik dus beetje winkels lang, Mediamarkt, BCC, Polectro en idd daar staan ze Full HD plasma's van 3 duizend nog wat voor 1200 euries.
    Mijn grote vraag:
    Moet ik nou gewoon ff wachten tot het najaar en dan gewoon KEIHARD scoren en een 60 inch Pioneer plasma kopen voor een 1000 tot 1200 euro en de deal van mijn leven hebben en genieten van een wereld TV of ben ik gewoon crazy en is plasma gewoon voorbij en ben ik op weg naar de miskoop van de eeuw en moet ik gewoon blijven genieten van mijn 82 cm JVC interi art breedbeeld??
    Let me know, en bij voorbaat dank!!
    Laatst aangepast door sonnyburnett : 26-07-2009 om 01:00

  7. #32

    Standaard ...

    Die Kuro's zijn nog steeds de beste plasma's. Ik vrees dat ze dan ook nog niet snel zullen zakken in prijs. Zolang ze de beste blijven en steeds schaarser worden ... en er een publiek voor bestaat (filmfreaks en dergelijke).

    Voor mij volstaat een Panasonic Plasma ook al.

    Ik ben nu wel gaan vergelijken (aankoop tv ouders), en zag wel een kwaliteitsverschil tussen de G10 en V10 qua kleuren en scherpte.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 26-07-2009 om 00:24 Reden: beter

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sonnyburnett Bekijk bericht
    Gelezen dat de Plasma tv's er een beetje uit gaan en Pioneer is are al mee gestopt, ik dus beetje winkels lang, Mediamarkt, BCC, Polectro en idd daar staan ze Full HD plasma's van 3 duizend nog wat voor 1200 euries.
    Mijn grote vraag:
    Moet ik nou gewoon ff wachten tot het najaar en dan gewoon KEIHARD scoren en een 60 inch Pioneer plasma kopen voor een 1000 tot 1200 euro en de deal van mijn leven hebben en genieten van een wereld TV of ben ik gewoon crazy en is plasma gewoon voorbij en ben ik op weg naar de miskoop van de eeuw en moet ik gewoon blijven genieten van mijn 82 cm JVC interi art breedbeeld??
    Let me know, en bij voorbaat dank!!
    Welkom hier, een plasma geeft een machtig mooi beeld en als het toestel, dat je op het oog hebt, jaren zonder problemen speelt, hoe kan je dan een miskoop krijgen

    Denk niet dat je crazy bent als je voor 1200 euro een nieuwe (eerlijke) 60 inch plasma kunt scoren, zou mij ook werelds lijken, ik behelp me met een 55inch LCD

    Heel mooi als je van je spullen kunt genieten, ook al weet je dat er prachtig spul in de winkel staat. Heb zelf jaren een 52inch CRTprojectTV gehad, op het laatst kreeg ik wel commentaar, maar dacht dan, het zou wat, ik geniet ervan. Ook bij mij groeit het niet op de rug(al denken sommigen hier van wel), maar als je echt iets wil vind je altijd wel en manier en als films je hobby zijn, dan heb je er wat voor over. Mocht je TV het onverhoeds begeven, de Kuro 60inch nog steeds niet gezakt zijn tot 1200 euro, dan zijn er altijd nog alternatieven
    Have fun and enjoy your collection

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Welkom hier, een plasma geeft een machtig mooi beeld en als het toestel, dat je op het oog hebt, jaren zonder problemen speelt, hoe kan je dan een miskoop krijgen

    Denk niet dat je crazy bent als je voor 1200 euro een nieuwe (eerlijke) 60 inch plasma kunt scoren, zou mij ook werelds lijken, ik behelp me met een 55inch LCD

    Heel mooi als je van je spullen kunt genieten, ook al weet je dat er prachtig spul in de winkel staat. Heb zelf jaren een 52inch CRTprojectTV gehad, op het laatst kreeg ik wel commentaar, maar dacht dan, het zou wat, ik geniet ervan. Ook bij mij groeit het niet op de rug(al denken sommigen hier van wel), maar als je echt iets wil vind je altijd wel en manier en als films je hobby zijn, dan heb je er wat voor over. Mocht je TV het onverhoeds begeven, de Kuro 60inch nog steeds niet gezakt zijn tot 1200 euro, dan zijn er altijd nog alternatieven

    Denk dat dat scoren van een eerlijke 60 inch full HD plasma voor 1200 wel gaat lukken dit najaar, als ik het echt zou willen en echt zou doen.

    Zal het beeld echt beter zijn dan mijn 2002 JVC breedbeeld tv? zal ik straks geen spijtb hebben van de grote overstap??

    Kwa geluid heb ik echt geen klagen en vind ik het nog steeds geen "oude spullen" terwijl het dat toch zijn, komisch als ik er zo over na denk hoe lang ik sommige dingen al heb.
    Zie wel dat er dingen in de winkels liggen waar de mogelijkheden verder gaan, zoals een laatste receiver van onkyo met streaming audio via internet en wireless verbinding met je computer, wow dan gaat het echt gebeueren als je dat in huis hebt, echt multimedia!!
    Daar word ik wel warm van

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ook bij mij groeit het niet op de rug(al denken sommigen hier van wel
    Heb wel eens iets in een topic gezien en snap jou wel, het leven gaat snel, het is zo voorbij, je kan ook zo in 1 keer ziek worden en er binnen een jaar niet meer zijn, gebeurde met een maatje van me, dus als je graag iets echt wil moet je het gewoon doen toch.
    Niet dat ik met die gedachte morgen een plasma koop, maar het gaat mij meer om die manier van denken als ik iets doe of beslis te doen.
    Heb niks te maken met geld hebben of rijk zijn maar meer waar je het aan uit wilt geven.
    De een gaat op vakantie deze zomer, wij zijn al twee jaar niet geweest, Mischien een plasma dit najaar.
    Laatst aangepast door sonnyburnett : 26-07-2009 om 11:36

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sonnyburnett Bekijk bericht
    Denk dat dat scoren van een eerlijke 60 inch full HD plasma voor 1200 wel gaat lukken dit najaar, als ik het echt zou willen en echt zou doen.

    Zal het beeld echt beter zijn dan mijn 2002 JVC breedbeeld tv? zal ik straks geen spijtb hebben van de grote overstap??

    Kwa geluid heb ik echt geen klagen en vind ik het nog steeds geen "oude spullen" terwijl het dat toch zijn, komisch als ik er zo over na denk hoe lang ik sommige dingen al heb.
    Zie wel dat er dingen in de winkels liggen waar de mogelijkheden verder gaan, zoals een laatste receiver van onkyo met streaming audio via internet en wireless verbinding met je computer, wow dan gaat het echt gebeueren als je dat in huis hebt, echt multimedia!!
    Daar word ik wel warm van
    Hoop doet leven, al heb ik ook een 60inch plasma van LG gezien, die was ook niet al te duur, of de prijzen echt zo gaan zakken aan het eind van dit jaar, dat zou ik niet durven zeggen. Met plasma TV is in weze helemaal niks mis, het enige nadeel dat zij hebben is het wat hogere energieverbruik, bemoeienis van de EEG op dat gebied kan plasma de nek omdraaien, net als dat gebeurt is met de gloeilamp. De in mijn ogen nog goede producenten van plasma's Pioneer, Panasonic, LG en Samsung hebben allen 60inch toestellen te koop, de LG is één van de voordeligste:

    http://www.kieskeurig.nl/plasma_tele...ps8000/326127/



    Die zitten nu rond de 2200 euro, de Pio is toch wel een 1000 duurder en de Pana's en Sammies doen het voor een paar honderd euro meer in dat maatje. Je schreef wat over streaming van de reciever, de mijne kan dat niet, zit pas op de kabel aangesloten voor de FM zenders, dit omdat de boel toch op zijn kop stond is hij bij het weer plaatsen, nadat hij gerepareerd was, nu voorzien van een FM antenne(coax) kabel. Mijn Blu ray speler kan streamen van You Tube en mijn TV schijnt ook allerlei fratsen uit te kunnen halen, heb het allemaal aangesloten en heel oppervlakkig even geprobeerd en dacht.... shit wat kan die bende toch veel, lijkt mijn f.ck.ng phone wel en heb het gelaten voor wat het is. Internetten doe ik met mijn PC en muziek speel ik wel af met de spelers en andere apparaten die ik daar voor heb. maar goed de techniek schreid voort en soms kun je dat gewoon niet bijhouden.

    Heb hier een 4:3 29inch CRT Sony staan, die mogen ze gratis komen weghalen vandaag, die het eerst komt het eerst maalt, om het aanlokkelijk te maken heb ik ook nog een gratis DVD spelertje en een goede scart bij deze deal gedaan en een simpel tafeltje op wieltjes...... nu maar hopen dat ze het op komen halen. Had het gisteren even aangezet om te kijken of het nog speelde.... jawel, het speelde, dat de TV 50Hz was, dat viel direct op.... en het spelertje is een simpele en dat alles in 576i..... beeld is voor een verwende kijker dus gewoon ***. Zo, dat was een hele inleiding.... of je nieuwe 60 inch gaat bevallen na die 32inch CRT..... dacht het wel, ging zelf over van die 29inch CRT naar een 52inch CRT projectie TV en vond dat al een hele verbetering. Met een Full HD van dat formaat zie je dan later wat je echt hebt gemist, geloof me, ook al ben je nog zo tevreden met je huidige CRT, na deze overstap krijg je spijt dat je het niet eerder hebt gedaan:wink:

    Dan je geluid, mijn speakers zijn zeer ervaren, meer dan 20 jaar oud, front en rears in dit geval dan, ze hebben de klank waar ik van houd en ze verkeren in uitstekende staat. Heb er alleen een sub en een center met hetzelfde klankbeeld bij, die was nog van mijn 1 Dolby Prologic Surround opstelling. (daar staan nog 3 speakers van opgeslagen, zou ze zo in kunnen zetten voor een 7.1 opstelling, maar zit daar niet echt op te wachten.)
    Als je tevreden bent met je geluid..... geloof me, er zit echt geen grote wereld van verschil tussen de core van de HD audio formaten, als ze je tenminste een volledige core aanbieden. Had zelf wel een nieuwe receiver voor deze formaten aangeschaft, achteraf is deze receiver krachtiger en heeft mijn speakers beter onder controle, maar zo'n grote wereld van verschil is het niet, zeker niet bij de meeste films, er zijn maar een paar films die echt met prima geluid komen. Het is een keus die je maakt.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sonnyburnett Bekijk bericht
    Heb wel eens iets in een topic gezien en snap jou wel, het leven gaat snel, het is zo voorbij, je kan ook zo in 1 keer ziek worden en er binnen een jaar niet meer zijn, gebeurde met een maatje van me, dus als je graag iets echt wil moet je het gewoon doen toch.
    Niet dat ik met die gedachte morgen een plasma koop, maar het gaat mij meer om die manier van denken als ik iets doe of beslis te doen.
    Heb niks te maken met geld hebben of rijk zijn maar meer waar je het aan uit wilt geven.
    De een gaat op vakantie deze zomer, wij zijn al twee jaar niet geweest, Mischien een plasma dit najaar.
    Inderdaad, je kunt je geld maar 1x uitgeven, sommigen doen dat heel onverstandig, en sommigen weer heel wijs. Maar uiteindelijk is het genot dat je er van had wat telt en als je een berg geld uitgeeft aan je vakantie en je kan daar een heel jaar op teren, sowhat, lang leve de lol en dat geld voor meer dingen. Ik heb mijn WC niet aan de muur gehangen, en ook mijn keuken is niet nieuw, maar koken en sc..ten lukt hier best om zomaar wat te roepen, het is maar wat je belangrijk vind. Wij zijn al 10 jaar niet op vakantie geweest, hebben regelmatig op homecinema gebied mooie dingen gekocht en genieten daar het hele jaar van, ook het van te voren zorgvuldig uitzoeken hoe je het meeste/beste voor je geld krijgt is al voorgenieten, waarschijnlijk is het zoiets als mensen die uitzien naar hun vakantie Ga toch geen hok huren op een Center Park terwijl ik thuis van alle gemak ben voorzien, bos en strand dichtbij, wat wil ik nog meer. Ja sommigen gooien hun geld echt over de balk
    Have fun and enjoy your collection

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Hoop doet leven, al heb ik ook een 60inch plasma van LG gezien, die was ook niet al te duur, of de prijzen echt zo gaan zakken aan het eind van dit jaar, dat zou ik niet durven zeggen. Met plasma TV is in weze helemaal niks mis, het enige nadeel dat zij hebben is het wat hogere energieverbruik, bemoeienis van de EEG op dat gebied kan plasma de nek omdraaien, net als dat gebeurt is met de gloeilamp. De in mijn ogen nog goede producenten van plasma's Pioneer, Panasonic, LG en Samsung hebben allen 60inch toestellen te koop, de LG is één van de voordeligste:
    Plasma lijkt echt stervende te zijn, heb dit nu al in 3 grote electronica zaken gehoord.
    In de laatste waar ik was heb ik ook nog een redelijk dure aankoop gedaan op ander gebied, en heb daar al veel dingen gekocht prive als zakelijk en betwijfel of ze me daar voor zouden liegen, zou toch kunnen en sluit het niet uit maar de kans is zeer klein.
    Na de aankoop dus nog ff gesproken over platte tv's en er werd me echt gezegd dat je vrij spoedig echt een top tv met geweldige specs kunt kopen tegen een fractie van de prijs, een plasma dus.
    Pioneer schijnt ermee gestopt te zijn, Panasonic wilde een gedeelte aan productie/fabrieken overnemen maar dat ging fout ofzo, de techniek en daarmee ook de voorsprong van Pioneer is wel door Panasonic gekocht en hoog technisch personeel schijnt over te zijn naar Panasonic.
    Panasonic schijnt nog wel plasma's te blijven maken maar er werd gezegd en dan zeg ik ook met nadruk gezegd want cijfers heeft niemand, dat de productie aantallen drastisch omlaag gaan tot zelfs 1 derde.
    Panasonic is straks nog de enige die Plasma tv's produceert in kleine getallen.

    Heb al een zeer mooie Pioneer full HD zien staat van 3200 voor 1299, 100% serieus bij een zeer goede elektronica keten, staat niet in de folder maar staat wel gewoon boven.

    Mediamarkt is nog wat aan de dure kant met plasma maar ook hier is het al begonnen en heeft zig ook al een appart blokje plasma tv's gevormd van verschillende merken waar de dozen erbij staan en de prijzen strijdvaardig zijn, vind ze wel een beetje ver weg van de nieuwe Led en betere Lcd's staan,zo van uitverkoop?
    Mediamarkt is op dit gebied heel kenmerkend want het gaat eerst voor "minder" (toch nog duur naar mijn mening) appart met veel dozen en texten erbij, als ze dan een x aantal vooraad tegen die prijzen kwijt zijn en hun quotum voor het jaar is gehaald barst het geweld los en gaan ze wat ze nog hebben dumpen.

    Pin me er allemaal niet op vast want ik ben ook maar een "gewone" man en dit zo ongeveer wat mij verteld is en wat ik gezien heb met eigen ogen.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Mijn Blu ray speler kan streamen van You Tube en mijn TV schijnt ook allerlei fratsen uit te kunnen halen, heb het allemaal aangesloten en heel oppervlakkig even geprobeerd en dacht.... shit wat kan die bende toch veel, lijkt mijn f.ck.ng phone wel en heb het gelaten voor wat het is. Internetten doe ik met mijn PC en muziek speel ik wel af met de spelers en andere apparaten die ik daar voor heb. maar goed de techniek schreid voort en soms kun je dat gewoon niet bijhouden.
    Ik ben het helemaal met je eens, ik doe alles nog het liefste op de computer en muziek idd met de andere apparaten.
    Ja het lijkt dan idd je fckng phone wel, ik heb zo nog steeds mijn oude N95 8gb en toen ik die anderhalf jaar geleden kado kreeg dacht ik echt wtf is dit??
    Ja techniek is niet bij te houden, snap het gelukkig nog wel maar daar is alles mee gezegd.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Heb hier een 4:3 29inch CRT Sony staan, die mogen ze gratis komen weghalen vandaag, die het eerst komt het eerst maalt, om het aanlokkelijk te maken heb ik ook nog een gratis DVD spelertje en een goede scart bij deze deal gedaan en een simpel tafeltje op wieltjes...... nu maar hopen dat ze het op komen halen. Had het gisteren even aangezet om te kijken of het nog speelde.... jawel, het speelde, dat de TV 50Hz was, dat viel direct op.... en het spelertje is een simpele en dat alles in 576i..... beeld is voor een verwende kijker dus gewoon ***. Zo, dat was een hele inleiding.... of je nieuwe 60 inch gaat bevallen na die 32inch CRT..... dacht het wel, ging zelf over van die 29inch CRT naar een 52inch CRT projectie TV en vond dat al een hele verbetering. Met een Full HD van dat formaat zie je dan later wat je echt hebt gemist, geloof me, ook al ben je nog zo tevreden met je huidige CRT, na deze overstap krijg je spijt dat je het niet eerder hebt gedaan:wink:
    Hetzelfde lot staat mijn ouwe trouwe JVC dus straks te wachten

    Dus het verschil is echt Zo Groot????
    Die 60 inch is nog helemaal niet zeker maar als ie straks "dat"kost dan doe ik het.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht

    Dan je geluid, mijn speakers zijn zeer ervaren, meer dan 20 jaar oud, front en rears in dit geval dan, ze hebben de klank waar ik van houd en ze verkeren in uitstekende staat. Heb er alleen een sub en een center met hetzelfde klankbeeld bij, die was nog van mijn 1 Dolby Prologic Surround opstelling. (daar staan nog 3 speakers van opgeslagen, zou ze zo in kunnen zetten voor een 7.1 opstelling, maar zit daar niet echt op te wachten.)
    Als je tevreden bent met je geluid..... geloof me, er zit echt geen grote wereld van verschil tussen de core van de HD audio formaten, als ze je tenminste een volledige core aanbieden. Had zelf wel een nieuwe receiver voor deze formaten aangeschaft, achteraf is deze receiver krachtiger en heeft mijn speakers beter onder controle, maar zo'n grote wereld van verschil is het niet, zeker niet bij de meeste films, er zijn maar een paar films die echt met prima geluid komen. Het is een keus die je maakt.
    Ja het is wat je zegt, het geluid dat ik heb is echt ok en wat je zegt van: zo een groot verschil is er niet zeker niet bij de meeste films, er zijn maar een paar films die met echt goed geluid komen.
    Ja dat is me heel erg opgevallen, sommige films zijn in 5.1 digital helemaal niet zo mooi.
    DTS vind ik vaak wel echt top klinken.

    Ken je trouwens die reclame van Blue Ray(met al die verschillende filmfragmenten) die je bij een aantal DVD's voor de film krijgt.
    Wat een top geluid zit er bij die reclame, kan dat niet de hele tijd bij een film??


    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Inderdaad, je kunt je geld maar 1x uitgeven, sommigen doen dat heel onverstandig, en sommigen weer heel wijs. Maar uiteindelijk is het genot dat je er van had wat telt en als je een berg geld uitgeeft aan je vakantie en je kan daar een heel jaar op teren, sowhat, lang leve de lol en dat geld voor meer dingen. Ik heb mijn WC niet aan de muur gehangen, en ook mijn keuken is niet nieuw, maar koken en sc..ten lukt hier best om zomaar wat te roepen, het is maar wat je belangrijk vind. Wij zijn al 10 jaar niet op vakantie geweest, hebben regelmatig op homecinema gebied mooie dingen gekocht en genieten daar het hele jaar van, ook het van te voren zorgvuldig uitzoeken hoe je het meeste/beste voor je geld krijgt is al voorgenieten, waarschijnlijk is het zoiets als mensen die uitzien naar hun vakantie Ga toch geen hok huren op een Center Park terwijl ik thuis van alle gemak ben voorzien, bos en strand dichtbij, wat wil ik nog meer. Ja sommigen gooien hun geld echt over de balk

    Onze WC hangt ook niet aan de muur, Onze keuken is oud simpel en functioneel.
    Vakantie heb ik veel gedaan, heb ik al een tijdje ff helemaal gehad, hoef voorlopig ff niet meer weg.
    Ik geniet ook altijd wel van een goede film en de thuis cinema heeft mij vanaf het begin van het pro logic tijdperk gefascineerd.
    Niet dat ik steeds heel veel gekocht heb maar wel altijd heel erg gek van geweest en erg trots geweest op wat ik had staan en hangen.

    Wat ik alleen moeilijk heb kunnen accepteren is dat mijn JVC zo duur was toen in vergelijking wat later tv's van dat formaat kosten.
    Laatst aangepast door sonnyburnett : 26-07-2009 om 17:52

  12. #37

    Standaard

    Die gratis TV met scartkabel en regiovrije DVD speler en tafeltje op wieltjes was een succes, even op marktplaats geplaatst en na een paar uurtjes was hij weg, moest helaas een paar mensen teleurstellen.

    Ik houd van mensen die het niet breed hebben, denk dat het spul goed terechtgekomen is in onze Hoofdstad bij een jongeman wiens TV er de brui aangaf.

    CRT is uit, maar daar kan een arme student, een jong persoon zonder poen niets aan doen, als je maar beeld hebt is uiteindelijk toch het allerbelangrijkste
    Have fun and enjoy your collection

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sonnyburnett Bekijk bericht
    Plasma lijkt echt stervende te zijn, heb dit nu al in 3 grote electronica zaken gehoord.
    In de laatste waar ik was heb ik ook nog een redelijk dure aankoop gedaan op ander gebied, en heb daar al veel dingen gekocht prive als zakelijk en betwijfel of ze me daar voor zouden liegen, zou toch kunnen en sluit het niet uit maar de kans is zeer klein.
    Na de aankoop dus nog ff gesproken over platte tv's en er werd me echt gezegd dat je vrij spoedig echt een top tv met geweldige specs kunt kopen tegen een fractie van de prijs, een plasma dus.
    Pioneer schijnt ermee gestopt te zijn, Panasonic wilde een gedeelte aan productie/fabrieken overnemen maar dat ging fout ofzo, de techniek en daarmee ook de voorsprong van Pioneer is wel door Panasonic gekocht en hoog technisch personeel schijnt over te zijn naar Panasonic.
    Panasonic schijnt nog wel plasma's te blijven maken maar er werd gezegd en dan zeg ik ook met nadruk gezegd want cijfers heeft niemand, dat de productie aantallen drastisch omlaag gaan tot zelfs 1 derde.
    Panasonic is straks nog de enige die Plasma tv's produceert in kleine getallen.

    Heb al een zeer mooie Pioneer full HD zien staat van 3200 voor 1299, 100% serieus bij een zeer goede elektronica keten, staat niet in de folder maar staat wel gewoon boven.

    Mediamarkt is nog wat aan de dure kant met plasma maar ook hier is het al begonnen en heeft zig ook al een appart blokje plasma tv's gevormd van verschillende merken waar de dozen erbij staan en de prijzen strijdvaardig zijn, vind ze wel een beetje ver weg van de nieuwe Led en betere Lcd's staan,zo van uitverkoop?
    Mediamarkt is op dit gebied heel kenmerkend want het gaat eerst voor "minder" (toch nog duur naar mijn mening) appart met veel dozen en texten erbij, als ze dan een x aantal vooraad tegen die prijzen kwijt zijn en hun quotum voor het jaar is gehaald barst het geweld los en gaan ze wat ze nog hebben dumpen.

    Pin me er allemaal niet op vast want ik ben ook maar een "gewone" man en dit zo ongeveer wat mij verteld is en wat ik gezien heb met eigen ogen.




    Ik ben het helemaal met je eens, ik doe alles nog het liefste op de computer en muziek idd met de andere apparaten.
    Ja het lijkt dan idd je fckng phone wel, ik heb zo nog steeds mijn oude N95 8gb en toen ik die anderhalf jaar geleden kado kreeg dacht ik echt wtf is dit??
    Ja techniek is niet bij te houden, snap het gelukkig nog wel maar daar is alles mee gezegd.




    Hetzelfde lot staat mijn ouwe trouwe JVC dus straks te wachten

    Dus het verschil is echt Zo Groot????
    Die 60 inch is nog helemaal niet zeker maar als ie straks "dat"kost dan doe ik het.



    Ja het is wat je zegt, het geluid dat ik heb is echt ok en wat je zegt van: zo een groot verschil is er niet zeker niet bij de meeste films, er zijn maar een paar films die met echt goed geluid komen.
    Ja dat is me heel erg opgevallen, sommige films zijn in 5.1 digital helemaal niet zo mooi.
    DTS vind ik vaak wel echt top klinken.

    Ken je trouwens die reclame van Blue Ray(met al die verschillende filmfragmenten) die je bij een aantal DVD's voor de film krijgt.
    Wat een top geluid zit er bij die reclame, kan dat niet de hele tijd bij een film??





    Onze WC hangt ook niet aan de muur, Onze keuken is oud simpel en functioneel.
    Vakantie heb ik veel gedaan, heb ik al een tijdje ff helemaal gehad, hoef voorlopig ff niet meer weg.
    Ik geniet ook altijd wel van een goede film en de thuis cinema heeft mij vanaf het begin van het pro logic tijdperk gefascineerd.
    Niet dat ik steeds heel veel gekocht heb maar wel altijd heel erg gek van geweest en erg trots geweest op wat ik had staan en hangen.

    Wat ik alleen moeilijk heb kunnen accepteren is dat mijn JVC zo duur was toen in vergelijking wat later tv's van dat formaat kosten.
    Met plezier gelezen, kom hier morgen even op terug, moet helaas zo weg.
    Have fun and enjoy your collection

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sonnyburnett Bekijk bericht
    Plasma lijkt echt stervende te zijn, heb dit nu al in 3 grote electronica zaken gehoord.
    In de laatste waar ik was heb ik ook nog een redelijk dure aankoop gedaan op ander gebied, en heb daar al veel dingen gekocht prive als zakelijk en betwijfel of ze me daar voor zouden liegen, zou toch kunnen en sluit het niet uit maar de kans is zeer klein.
    Na de aankoop dus nog ff gesproken over platte tv's en er werd me echt gezegd dat je vrij spoedig echt een top tv met geweldige specs kunt kopen tegen een fractie van de prijs, een plasma dus.
    Pioneer schijnt ermee gestopt te zijn, Panasonic wilde een gedeelte aan productie/fabrieken overnemen maar dat ging fout ofzo, de techniek en daarmee ook de voorsprong van Pioneer is wel door Panasonic gekocht en hoog technisch personeel schijnt over te zijn naar Panasonic.
    Panasonic schijnt nog wel plasma's te blijven maken maar er werd gezegd en dan zeg ik ook met nadruk gezegd want cijfers heeft niemand, dat de productie aantallen drastisch omlaag gaan tot zelfs 1 derde.
    Panasonic is straks nog de enige die Plasma tv's produceert in kleine getallen.

    Heb al een zeer mooie Pioneer full HD zien staat van 3200 voor 1299, 100% serieus bij een zeer goede elektronica keten, staat niet in de folder maar staat wel gewoon boven.

    Mediamarkt is nog wat aan de dure kant met plasma maar ook hier is het al begonnen en heeft zig ook al een appart blokje plasma tv's gevormd van verschillende merken waar de dozen erbij staan en de prijzen strijdvaardig zijn, vind ze wel een beetje ver weg van de nieuwe Led en betere Lcd's staan,zo van uitverkoop?
    Mediamarkt is op dit gebied heel kenmerkend want het gaat eerst voor "minder" (toch nog duur naar mijn mening) appart met veel dozen en texten erbij, als ze dan een x aantal vooraad tegen die prijzen kwijt zijn en hun quotum voor het jaar is gehaald barst het geweld los en gaan ze wat ze nog hebben dumpen.

    Pin me er allemaal niet op vast want ik ben ook maar een "gewone" man en dit zo ongeveer wat mij verteld is en wat ik gezien heb met eigen ogen.
    Ik hoop met je mee, dat je voor weinig een mooie plasma scoort. Ben benieuwd naar die goede electronica keten en het formaat van die TV van 3200 voor 1299. Een collega lijkt me binnenkort weer in de markt voor een TV van redelijk groot formaat. Vind plasma nog steeds heel mooi en nog het meest lijken op de ouderwetse CRT, in positieve zin bedoeld.




    Citaat Oorspronkelijk gepost door sonnyburnett Bekijk bericht
    Ik ben het helemaal met je eens, ik doe alles nog het liefste op de computer en muziek idd met de andere apparaten.
    Ja het lijkt dan idd je fckng phone wel, ik heb zo nog steeds mijn oude N95 8gb en toen ik die anderhalf jaar geleden kado kreeg dacht ik echt wtf is dit??
    Ja techniek is niet bij te houden, snap het gelukkig nog wel maar daar is alles mee gezegd.
    Snappen doe ik het wel, alleen zie ik er soms het nut niet van in, zie me toch niet tegen men TV zeggen dat ik een Pizza wil, net zo goed als ik mijn phone niet gebruik om er film mee te kijken. Maar goed, het is leuk dat het veel kan, gebruik er vaak meer dan de helft niet van.




    Citaat Oorspronkelijk gepost door sonnyburnett Bekijk bericht
    Hetzelfde lot staat mijn ouwe trouwe JVC dus straks te wachten

    Dus het verschil is echt Zo Groot????
    Die 60 inch is nog helemaal niet zeker maar als ie straks "dat"kost dan doe ik het.
    Ja, waarschijnlijk wel, 25 euro wilden ze me op Marktplaats niet geven voor mijn TV, maar gratis met een eenvoudig DVDspelertje een kabel en tafeltje erbij en hij was zo weg. Je moet maar zo denken dat als je er iemand blij mee maakt dan heb je ook al een leuke prijs gevangen.



    Citaat Oorspronkelijk gepost door sonnyburnett Bekijk bericht
    Ja het is wat je zegt, het geluid dat ik heb is echt ok en wat je zegt van: zo een groot verschil is er niet zeker niet bij de meeste films, er zijn maar een paar films die met echt goed geluid komen.
    Ja dat is me heel erg opgevallen, sommige films zijn in 5.1 digital helemaal niet zo mooi.
    DTS vind ik vaak wel echt top klinken.

    Ken je trouwens die reclame van Blue Ray(met al die verschillende filmfragmenten) die je bij een aantal DVD's voor de film krijgt.
    Wat een top geluid zit er bij die reclame, kan dat niet de hele tijd bij een film??
    Tuurlijk zou dat wel kunnen, maar bij veel films is geluid niet altijd het belangrijkste, bij de wat meer serieuze films zonder al teveel actie hoeft het soms niet eens in DD5.1 , maar bij de films die erom schreeuwen, ja daar wil ik wel graag een goede audiotrack bij.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sonnyburnett Bekijk bericht
    Onze WC hangt ook niet aan de muur, Onze keuken is oud simpel en functioneel.
    Vakantie heb ik veel gedaan, heb ik al een tijdje ff helemaal gehad, hoef voorlopig ff niet meer weg.
    Ik geniet ook altijd wel van een goede film en de thuis cinema heeft mij vanaf het begin van het pro logic tijdperk gefascineerd.
    Niet dat ik steeds heel veel gekocht heb maar wel altijd heel erg gek van geweest en erg trots geweest op wat ik had staan en hangen.

    Wat ik alleen moeilijk heb kunnen accepteren is dat mijn JVC zo duur was toen in vergelijking wat later tv's van dat formaat kosten.
    Ja, dat moet je accepteren en voor lief nemen als je een voorloper bent, je hebt wel gelijk kunnen genieten, soms hangt daar achteraf best wel eens een pittig prijsje aan, m'n eerste breedbeeld kostte me toen 7500,-- gulden, kon ons niet boeien, het beeld wel. Oh... ja, we hebben er toen best wel één en ander voor moeten laten. Ja, mij heeft film en met name SF ook altijd geboeid, raakte pas echt in de ban toen Star Wars op VHS bij mij de deur in kwam, Dolby Prologic Surround en dat vanaf een VHS tape. Denk dat ik toen met die techniek niet minder genoot dan ik nu geniet van de nieuwe techniek, je wist gewoon niet beter.
    Have fun and enjoy your collection

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ik hoop met je mee, dat je voor weinig een mooie plasma scoort. Ben benieuwd naar die goede electronica keten en het formaat van die TV van 3200 voor 1299. Een collega lijkt me binnenkort weer in de markt voor een TV van redelijk groot formaat. Vind plasma nog steeds heel mooi en nog het meest lijken op de ouderwetse CRT, in positieve zin bedoeld.






    Snappen doe ik het wel, alleen zie ik er soms het nut niet van in, zie me toch niet tegen men TV zeggen dat ik een Pizza wil, net zo goed als ik mijn phone niet gebruik om er film mee te kijken. Maar goed, het is leuk dat het veel kan, gebruik er vaak meer dan de helft niet van.






    Ja, waarschijnlijk wel, 25 euro wilden ze me op Marktplaats niet geven voor mijn TV, maar gratis met een eenvoudig DVDspelertje een kabel en tafeltje erbij en hij was zo weg. Je moet maar zo denken dat als je er iemand blij mee maakt dan heb je ook al een leuke prijs gevangen.





    Tuurlijk zou dat wel kunnen, maar bij veel films is geluid niet altijd het belangrijkste, bij de wat meer serieuze films zonder al teveel actie hoeft het soms niet eens in DD5.1 , maar bij de films die erom schreeuwen, ja daar wil ik wel graag een goede audiotrack bij.



    Ja, dat moet je accepteren en voor lief nemen als je een voorloper bent, je hebt wel gelijk kunnen genieten, soms hangt daar achteraf best wel eens een pittig prijsje aan, m'n eerste breedbeeld kostte me toen 7500,-- gulden, kon ons niet boeien, het beeld wel. Oh... ja, we hebben er toen best wel één en ander voor moeten laten. Ja, mij heeft film en met name SF ook altijd geboeid, raakte pas echt in de ban toen Star Wars op VHS bij mij de deur in kwam, Dolby Prologic Surround en dat vanaf een VHS tape. Denk dat ik toen met die techniek niet minder genoot dan ik nu geniet van de nieuwe techniek, je wist gewoon niet beter.

    Ik heb mij behoorlijk vergist wat betreft de formaten die nu in inches gaan kom ik nu achter.
    Die hele grote jongens zijn dus de 60 inch, ja en die zijn zoals je zegt idd nog boven de 2000.
    Deze zijn dus 2x zo groot als mijn ouwe JVC breedbeeld, Zooooo dus dat is nou 60 inch
    Ik had dus gedacht dat veel kleiner veel groter was enz enz...
    Dus moet zoals jij al zegt gaan hopen dat ze goedkoper worden wil ik zo een formaat.
    Balen dus vette tegenvaller.
    Toch ga ik ff wachten en kijken wat er gebeurt.

    Snap het nu trouwens helemaal niet meer, ik zie ook hele mooie LCD televisies maar soms als het beeld snel gaat wordt het onscherp.

    Wat is het toch machtig mooi al dat nieuws als je zo lang naar iets ouds hebt zitten kijken moet wel zeggen dat het allemaal verwarrend is.


    Wat betreft Star Wars en Video.
    Ja weet precies wat je bedoeld, ik weet nog heel goed dat ik eindelijk een Hi Fi stereo viderecorder had, zo man dat was echt duur toen, en toen die Pioneer dolby pro logic receiver erbij, wat was ik toen blij, het was toen echt heel iets bijzonders om een eigen bioscoop thuis te hebben.
    Vriend van me had toen alle Yamaha, dat was toen echt DE shit om te hebben staan, als je dat had dan had je bijn a de top.
    Laatst aangepast door sonnyburnett : 28-07-2009 om 23:35

  16. #41

    Red face

    Het gaat beginnen!!!
    Vandaag naar gekeken in de winkel: hele mooie Panasonic Plasma 2009 recent model 127 cm, bij 1 van de grootste ketens voor Euro 1299.
    Najaar gaan we stunten werd me gezegd, de technieken van LCD en LED zijn zo vooruitgegaan dat Plasma niet echt meer nodig is voor de doorsnee consument was de uitleg.
    Het gaat er een beetje uit die plasma.
    Maar een goede Plasma zoals deze Panasonic is en blijft toch wel het mooiste wat er is gaf hij toe.
    Ik weet wat ik ga doen want dat wordt 999 in het najaar, gok ik maar denk wel 99% zeker.

    Oh man ik heb straks een dikke geile super plasma voor weinig , dat is de kick!!
    Laatst aangepast door sonnyburnett : 06-08-2009 om 20:11

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sonnyburnett Bekijk bericht
    Het gaat beginnen!!!
    Vandaag naar gekeken in de winkel: hele mooie Panasonic Plasma 2009 recent model 127 cm, bij 1 van de grootste ketens voor Euro 1299.
    Najaar gaan we stunten werd me gezegd, de technieken van LCD en LED zijn zo vooruitgegaan dat Plasma niet echt meer nodig is voor de doorsnee consument was de uitleg.
    Het gaat er een beetje uit die plasma.
    Maar een goede Plasma zoals deze Panasonic is en blijft toch wel het mooiste wat er is gaf hij toe.
    Ik weet wat ik ga doen want dat wordt 999 in het najaar, gok ik maar denk wel 99% zeker.

    Oh man ik heb straks een dikke geile super plasma voor weinig , dat is de kick!!
    Ik heb (vlak voordat ik op vakantie ging) in diverse winkels gevraagd waaraan de verkopers hun voorkeur aangaven: een LED/LCD of een goed gecalibreerde Plasma.

    Allen gingen voor de Plasma.
    LED heeft mij tot nu toe (bij wat ik ervan gezien heb) niet kunnen overtuigen om in de toekomst een overstap te maken.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Ik heb (vlak voordat ik op vakantie ging) in diverse winkels gevraagd waaraan de verkopers hun voorkeur aangaven: een LED/LCD of een goed gecalibreerde Plasma.

    Allen gingen voor de Plasma.
    LED heeft mij tot nu toe (bij wat ik ervan gezien heb) niet kunnen overtuigen om in de toekomst een overstap te maken.
    Ben het helemaal met je eens.
    Ik zie bijvoorbeeld bijna geen verschil tussen LED en LCD, vind beide veel te felle en scherpe hoofdpijn/kater TV's

    Ik vind Plasma ook het mooiste en als je nu pas een plasma wilt gaan aanschaffen zoals ik bijvoorbeeld dan ziet de toekomst er rooskleurig uit

    Verkopers en anderen die er verstand van hebben vinden het ook het beste wat er is maar de Doorsnee consument wil anders, let op ik zeg doorsnee consument en heb het dus niet over mensen die een beetje verder kijken of helemaal in to home cinema zijn want die zullen de plasma met hand en tand verdedigen todat deze ten onder is gegaan net als ooit de betamax en de Video 2000 en de 1 bit cd spelers in begin jaren 90.
    Ga maar eens goed luisteren als je in een grote electronica keten bent hoe de doorsnee consument reageert op een plasma scherm, echt 8 van de tien begint dan heel erg te twijfelen door de verhalen, en dat Pioneer ermee gestopt is hoor je echt overal, dit heeft toch meer teweeg gebracht dan iedereen denkt.
    Milleu is nog steeds een HOT item en dat gedoe met europa en de plasma schermen was gewoon op het journaal, heb iedereen gezien, ook de doorsnee consument en die denkt...o.o dat moet je niet hebben, wordt verboden, geen service, onderdelen, Doemdenkscenario's dus en dan Stopt pioneer ermee..... ja dan is alle twijfel weg voor mensen die liever geen enkel risico nemen met hun zuurverdiende geld.
    Weet je dat er consumenten zijn die geen plasma hebben gekocht, er geen willen kopen maar er wel gewoon zeggen: Moet je niet kopen want daar zijn geen onderdelen meer voor te krijgen straks.

    En die verkopers die het zelf zo mooi vinden doen er ook aan mee want 6 van de 8 die ik er over gevraagd heb liet weten dat het een beetje voorbij is met plasma.
    Slechts twee riepen meteen heel heftig/geiriteerd en te overdreven, Nee hoor dat zijn indianen verhalen enz enz. Zulke heftige reacties neemt geen enkele slimme consument serieus, en als het aankomt op geld uitgeven hier in Nederland dan zijn we niet op ons achterhoofd gevallen.

    Video 2000 was het beste wat er was, betamax was goed en VHS matig....
    De beste is niet altijd de winaar.


    Uiteindelijk is het gewoon geweldig nieuws voor ons filmliefhebbers

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sonnyburnett Bekijk bericht
    Het gaat beginnen!!!
    Vandaag naar gekeken in de winkel: hele mooie Panasonic Plasma 2009 recent model 127 cm, bij 1 van de grootste ketens voor Euro 1299.
    Najaar gaan we stunten werd me gezegd, de technieken van LCD en LED zijn zo vooruitgegaan dat Plasma niet echt meer nodig is voor de doorsnee consument was de uitleg.
    Het gaat er een beetje uit die plasma.
    Maar een goede Plasma zoals deze Panasonic is en blijft toch wel het mooiste wat er is gaf hij toe.
    Ik weet wat ik ga doen want dat wordt 999 in het najaar, gok ik maar denk wel 99% zeker.

    Oh man ik heb straks een dikke geile super plasma voor weinig , dat is de kick!!
    Ik heb niets tegen een goede plasma TV, en ik gun je een mooie grote voor weinig.

    Inderdaad zijn de technieken bij LCD verbeterd, had dat zelf ook niet zo verwacht en ben gegaan voor een LCD(zonder LED) en ben er zeer te spreken over. Uiteindelijk bepaal je zelf waar je voor gaat en tevreden mee bent.

    En het wordt helemaal mooi als je ook nog eens een hele vette TV voor heel weinig kunt scoren, je bent niet de enige die nu scherp aan het opletten is.
    Have fun and enjoy your collection

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ik heb niets tegen een goede plasma TV, en ik gun je een mooie grote voor weinig.

    Inderdaad zijn de technieken bij LCD verbeterd, had dat zelf ook niet zo verwacht en ben gegaan voor een LCD(zonder LED) en ben er zeer te spreken over. Uiteindelijk bepaal je zelf waar je voor gaat en tevreden mee bent.

    En het wordt helemaal mooi als je ook nog eens een hele vette TV voor heel weinig kunt scoren, je bent niet de enige die nu scherp aan het opletten is.

    Ja er zullen er idd meer zijn die scherp aan het opletten zijn.
    Ga jij er straks ook voor eentje?? Wat voor formaat LCD heb je nu, welk merk.

    Ik weet dat ik makkelijk praten heb omdat ik gewoon nog steeds naar een CRT zit te kijken en het mij echt helemaal niks meer uitmaakt, beeld is wel heel erg mooi trouwens met mijn JVC DVD speler van 2008 en mijn superdure dikke gouden scart.
    Ik vind het op het moment spannend, Die Panasonic die ik heb bekeken samen met m'n vrouw, man dat is gewoon top, uit alle tv's die daar aan de wand hingen gaf die Panasonic plasma het natuurlijkste beeld, We zaten echt alletwee van WOW en dan de prijs?? wat heb die JVC crt van ons gekost 8 jaar geleden?? en moet je nou zien wat je voor minder dan de helft krijgt, echt amazing.
    Gepraat met de verkoper, wacht nou nog maar ff straks is ie nog goedkoper zei hij zachtjes.
    Maar eerst ga ik eens die JVC versterker vervangen door een Onkyo.....sprong in het diepe...een Onkyo???? what de fuck zal dat zijn...Ik ben heel benieuwd.

    Maar terug naar de plasma schermen, wie weet hebben ze straks van die 60 inch (of groter) staan die ze kwijt moeten, wow als dat gebeurt.... Maar ik vind die 127 cm die ik gezien heb al mooi.
    Laatst aangepast door sonnyburnett : 07-08-2009 om 23:32

  21. #46

    Standaard

    Sinds wanneer moet je trouwens een verkoper geloven en hebben ze gelijk?
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Sinds wanneer moet je trouwens een verkoper geloven en hebben ze gelijk?
    Die verkopers van de Mediamarkt maken mensen echt van alles wijs. Zodra ze merken dat bepaalde mensen geen verstand van TV's/home cinema hebben dan lullen ze van alles om de apparatuur maar te verkopen........

  23. #48

    Standaard

    Verkopers geloven??? Niet altijd natuurlijk, soms wel.
    Deze keer zeker weten.
    Bij die het filiaal van de ene zaak (geen mediamarkt, iets kleiner) Kom ik al 20 jaar,heb ik veel gekocht zowel prive als zakelijk.
    De verkoper zegt echt niet zomaar van, als je kunt wachten.... ze moeten wel hun targets halen en verkopen liever meteen zeker in deze stille zomer maanden, ik was onder de indruk van de prijs en hij had kunnen proberen om mij te overtuigen want als goede verkoper zie je het en weet je het als een zich orienterende klant overdonderd is door de goedkope prijs, dat had die klant niet verwacht dat wat hij zoekt daar voor z'n neus staat voor bijna de helft van de prijs die die in zijn hoofd had.
    Zelfs wij hebben ff getwijfeld van......zullen we het doen, hebben we hem nu, is toch leuk.

    Maar mij werd gezegd: vooraad zat, het gaat eruit, wacht maar ff en je hebt hem nog beter.
    Ik geloof dit wel.

  24. #49

    Standaard

    Waarom zou het dit zeggen.....Liever 10 klanten van 100 dan 1 van 1000?

    Hmm, misschien heeft ie nu nog maar 1 tv van dat type plasma staan (voorraden zijn erg klein hoor) voor 1299 en weet hij al dat hij eenzelfde partij * 100 straks van dezelfde tv's met meer marge kan verkopen ondanks dat hij 999 euro wordt...? In jou geval, hij kent je, je koopt er vaak en wil je niet boos terug omdat de tv ineens 200 euro gedaald is. Deze tv gaat wel met een vreemde klant mee... Als verkoper kijk je naar de opbrengst, niet wat hij jou kost... maar goed, het is maar een ideetje...

    Ach, wat maakt het uit. Je wilt hem toch al dus doe er je voordeel mee met de 'eerlijke' kennis....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Waarom zou het dit zeggen.....Liever 10 klanten van 100 dan 1 van 1000?

    Hmm, misschien heeft ie nu nog maar 1 tv van dat type plasma staan (voorraden zijn erg klein hoor) voor 1299 en weet hij al dat hij eenzelfde partij * 100 straks van dezelfde tv's met meer marge kan verkopen ondanks dat hij 999 euro wordt...? In jou geval, hij kent je, je koopt er vaak en wil je niet boos terug omdat de tv ineens 200 euro gedaald is. Deze tv gaat wel met een vreemde klant mee... Als verkoper kijk je naar de opbrengst, niet wat hij jou kost... maar goed, het is maar een ideetje...

    Ach, wat maakt het uit. Je wilt hem toch al dus doe er je voordeel mee met de 'eerlijke' kennis....
    Het maakt wel uit, zeker zoals jij het nu van een andere kant bekijkt want zo kan het dus ook zijn.
    Je hebt dus zeker een punt.
    Uiteindelijk weet ik gewoon bijna zeker dat de TV goedkoop gaat worden en dat ik uiteindelijk krijg wat ik wil en da's nie verkeerd toch

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •