Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 47 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Ik vertrek als hoofdredacteur DVD.nl

    Ik vertrek als hoofdredacteur DVD.nl



    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Arnold van Oostrum : 28-06-2009 om 09:32

  2. #2

    Standaard

    Beste Arnold,

    begrijpelijke keuze, ik wens je dan ook heel veel succes met je eigen bedrijf.

    Edgar

  3. #3

    Standaard

    Ik zou zeggen veel succes in je verdere loopbaan.
    En bedankt voor de goede input aan deze naar mijn mening goede site.

  4. #4

    Standaard

    Beste Arnold,

    Ook vanaf hier veel succes toegewenst met Kalibravo en bedankt voor alle je werk en moeite die je hebt gedaan voor dvd.nl

    Ik weet uit eigen ervaring dat er heel wat uurtjes/dagen en weken in gaan zitten, en dat je er ook voor moet gaan als je onderdeel van een crew uitmaakt.

    Ga je er half voor werkt het niet, niet voor jezelf en niet voor de rest van de crew.

    Hopelijk blijf je wel regelmatig bezoeker op dvd.nl ,

    Grt Roger.

    @ Ludo, Heel veel succes toegewenst met je nieuwe functie. Mijn gevoel zegt mij dat ze in jou wel de juiste man hebben gevonden voor deze functie.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  5. #5

    Standaard

    Bedankt voor je jarenlange inzet voor deze site, Arnold, en veel succes met je bedrijf!
    Sander en Alexander uiteraard ook bedankt!

    Ludo, veel succes met je nieuwe functie!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  6. #6

    Standaard

    Bedankt ook voor de reviews van (o.a. klassieke) muziek bd's.

  7. #7

    Standaard

    Arnold bedankt en veel succes met je eigen bedrijf!

    Ludo, succes als hoofdredacteur!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #8

    Standaard

    Arnold, hartelijk bedankt voor de inzet die je in DVD.nl hebt gestopt en alles wat het geworden is.
    Ik heb je als crewmember slecht een jaar mee mogen maken maar heb dit altijd als erg prettig ervaren.
    Je bent in dat jaar altijd een steun in de rug geweest en iemand waar wij als crew op konden terugvallen.
    De door jou geschreven recensies zijn altijd prettig om te lezen en geven een zeer goed beeld van de omschreven film.

    Arnold, veel succes met Kalibravo en al het andere wat je er nog naast doet!


    Alexander en Sander ook hartelijk dank voor jullie inzet!
    Veel succes en plezier met al het andere waar jullie je nu mee bezig houden!
    Laatst aangepast door Roy de Jong : 28-06-2009 om 12:03

  9. #9

    Standaard

    Heren,

    bedankt voor jullie inzet!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #10

    Standaard

    Succes heren, begrijpelijke keuze en bedankt voor jullie inzet in al die jaren.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #11

    Standaard

    Wat jammer van jullie vertrek! Wens degene succes met zijn bedrijf

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #12

    Standaard

    Als gewoon lid las ik dit nieuwsbericht en was ik toch verrast. Ik weet zelf hoeveel tijd er gaat zitten in het schrijven van recensies, dus ik kan me wel volledig inleven in jullie denken.
    Ik heb zowel Arnold als Alexander enkele jaren als mede crewlid mogen ervaren en deze waren altijd positief. De persoonlijke ontmoetingen waren altijd erg leuk en gezellig.
    Ik wens Arnold veel succes met zijn bedrijf, waarmee hij overigens erg goed werk doet zoals ik heb mogen ervaren bij een kalibratie bij mij thuis, en veel geluk en gezondheid in het verdere leven met zijn gezin. Dit geldt uiteraard ook voor Alexander, veel geluk met het gezin en hopelijk betere resultaten met FC Utrecht...
    Sander heb ik nooit mogen ontmoeten, maar heb wel het goede werk gezien wat hij voor de site verrichte, zowel voor als achter de schermen. Ook jij veel succes verder.
    Misschien tot ziens op het forum,

    Groeten Marcel.
    Laatst aangepast door Marcel den Haan : 28-06-2009 om 13:42

  13. #13

    Standaard

    Succes in de toekomst mensen.

    Maar laten we even heel eerlijk zijn. DVD.nl is gewoon niet meer de bron voor DVD en/of Blu-ray nieuws. Als je telkens 2 weken tussen nieuwsberichten laat vallen, dan is er volgens mij toch iets goed mis. Zelfde geldt voor de reviews. Maandenoude releases reviewen hoeft van mij niet. Gooi er eerst eens een paar nieuwe releases tegenaan, of mix ze samen met wat oude.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  14. #14

    Standaard

    Beste Arnold, Alexander en Sander,

    Jammer dat jullie stoppen, maar ik wil jullie heel erg veel succes toewensen in je verdere carriere.

    Ik hoop dat je hierin het net zo goed naar je zin zult hebben als je het hier hebt.

    Bedankt voor al je grote verdiensten voor de site.

    Thnks topper,

    Greetz Ray

    P.s en niet te vergeten wil ik Ludo erg veel succes wensen met zijn nieuwe functie

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong Bekijk bericht
    Maar laten we even heel eerlijk zijn. DVD.nl is gewoon niet meer de bron voor DVD en/of Blu-ray nieuws. Als je telkens 2 weken tussen nieuwsberichten laat vallen, dan is er volgens mij toch iets goed mis. Zelfde geldt voor de reviews. Maandenoude releases reviewen hoeft van mij niet. Gooi er eerst eens een paar nieuwe releases tegenaan, of mix ze samen met wat oude.
    Daar heb je gelijk in Mark. De frequentie van de nieuwsberichten zal weer omhoog gaan, afhankelijk van het aanbod van de maatschappijen.
    Ook qua recensies willen we het aantal weer verhogen, maar daarvoor hebben we wel de juiste mensen nodig. Daarom is er ook een oproep gedaan voor nieuwe recensenten om het team te versterken.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  16. #16
    Member Avatar van SpawnFan1
    Registratie datum
    Mar 2008
    Woonplaats
    Arnhem, Gelderland, Nederland

    Thumbs up

    Veel succes met je nieuwe bedrijf Arnold.
    150 Blu-Ray Discs - Onkyo TX-NR616 - 7.2 THX Certified systeem

  17. #17

  18. #18

    Standaard

    Onwijs veel succes met je eigen bedrijf!
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  19. #19

    Standaard

    Heel veel succes gewenst!

  20. #20

    Standaard

    Even schrikken. Bedankt voor al het werk dat je hebt verricht en Ludo zal vast en zeker een waardige opvolger zijn.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #21

    Standaard

    Bedankt Arnold, Alexander en Sander voor alle reviews en het werk aan de site. En gefeliciteerd Ludo.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  22. #22

    Standaard

    Bedankt en veel succes verder.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  23. #23

    Standaard

    Ik vertrek, is dat niet een sullig....

    Alhoewel ik al wist dat dit er aan zat te komen, wil ik Arnold toch een riem onder het hart steken en hem bedanken voor zijn inzet in het homevideo wereldje.
    Veel succes met je bedrijfje en je missie om Nederlanders op een hogere kwaliteit te krijgen, en een stuk bewustwording mee te geven. Dat zal niet eenvoudig zijn, weet ik uit ervaring.

    De tijd dat je weer echt kritisch mag zijn is aangebroken, dus ga los….

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    ...een riem onder het hart steken...
    Het is andersom

    Ik was de 2 andere heren ook helemaal vergeten te bedanken. Dus bij deze!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  25. #25

    Standaard

    Arnold wordt eindelijk verstandig.....
    Nu een bedrijf beginnen lijkt onverstandig maar als je naam weet te maken en stand kunt houden kan het straks alleen maar omhoog gaan........
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •