Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 86 van 86 worden weergegeven.

Discussie: Concerten op DVD

  1. #76

    Standaard

    quote:
    --------------------------------------------------------------------------------
    De Rammstein DVD die in september uitkomt gaat toch dat concert worden dat afgelopen maand in Gelderdome is gespeeld worden
    --------------------------------------------------------------------------------

    quote:
    --------------------------------------------------------------------------------
    Als het dezelfde set is die ze op Pinkpop gespeeld hebben wel ja.
    Op Pinkpop zijn opnamen gemaakt voor de DVD. Daarom mocht de Pinkpop registratie niet op TV worden uitgezonden.
    --------------------------------------------------------------------------------

    De reden dat het pinkpop-optreden niet is uitgezonden was juist omdat ze nog in het Gelredome zouden optreden, en daar zijn opnames gemaakt en dus niet op pinkpop! Gelredome-optreden (waar ik zelf overigens bij was) was juist zo bijzonder omdat het het enige optreden van deze tour was dat niet open air was.

  2. #77

    Standaard Re: Re: Meer muziek op DVD!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raampie
    He Oakey ik geloof dat wij ongeveer dezelfde smaak hebben. Leuk! Van de PSB heb dit wel op video, maar DVD zou beter zijn.

    Wat ik ook wel op DVD wil zien is 101 van Depeche Mode (ik heb hem al op VHS, maar het geluid is bagger) want dat is echt een leuke en goede concertvideo. Verder zou ik wel een verzamel DVD willen met alle videoclips die Anton Corbijn ooit geregiseerd heeft. Ik bedoel dan niet alleen de Depeche Mode clips (die staan al op een DM DVD), maar juist die van andere artiesten.
    O ja, 101 moet ook nog. Erg gaaf (ik heb wel de cd)
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  3. #78

    Standaard

    Ik zou het geweldig vinden als "Live Aid" op DVD zou uitkomen.
    De sfeer van toen, het tijdsbeeld en natuurlijk de unieke optredens....
    'love is a wish that hides in your heart, and nobody knows about it but you'

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evert de Haas
    Ik zou het geweldig vinden als "Live Aid" op DVD zou uitkomen.
    De sfeer van toen, het tijdsbeeld en natuurlijk de unieke optredens....
    Zou wel leuk zijn, maar dit soort mega-evenementen ligt altijd erg moeilijk i.v.m. rechtenkwesties van alle deelnemende artiesten. Ook is de videokwaliteit van Live Aid erg slecht (ik zag laatst nog een paar stukjes op TV, en er zitten veel "atmosferische" strepen doorheen).
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  5. #80

    Standaard

    Voor mij de volgende:

    Thin Lizzy - Live and Dangerous
    Queen - Live at Wembly '86
    Rammstein - Mutter tour


    En het liefst met DTS

  6. #81
    Dirk Taal
    Guest

    Standaard

    Beeing Mick, die dvd is geloof ik alleen in de VS uitgebracht

    by the way

    weet iemand of er ook een profiler bestaat voor cd collecties

  7. #82

    Standaard

    Als die ouwe mono-uitvoering van de Stones in the Park nog de moeite waard was om uit te brengen, dan hoop ik op het mmoiste optreden ooit van de Rolling Stones en dat was "Get You'r Yeah-Yeahs Out". Ik draai de CD in ieder geval nog regelmatig.

  8. #83

    Standaard

    Leuk om te lezen dat een hoop van de genoemde concerten inmiddels op dvd zijn verschenen. Jammer dat P.U.L.S.E. van Pink Floyd nog niet is verschenen, maar daar is al genoeg over gezegd.

    Weet iemand misschien of er beelden zijn van het Genesis Reunion concert (dus met Peter Gabriel) uit 1982? Dit zou een hele gave dvd kunnen worden>
    "Don't get High on your own Supply"

  9. #84

    Standaard

    Der is 1 concert waarop ik al 5 jaar wacht en dat is een concert van D'Angelo live (concert van zijn Voodoo - toer). Kheb hem toen ik een tent in Zeebrugge gezien (beach festival), en da was gewoon pure magie. Heel funky, met een perfect op elkaar ingespeelde groep (met ?uestlove van The Roots als drummer). Hij slaagde erin om het festivalpubliek, waarvan de meerderheid niet wist wie hij was, voor zich te winnen, en hoe! Voor mij een legendarisch concert en nog altijd het beste dat ik live gezien heb (in mijn 23 jonge jaren).

    Voorlopig moet ik mij behelpen met een cd'ke van het concert (opgenomen via internet , in erbarmelijke kwaliteit, maar de rush van het publiek voel je gewoon)

    Graag zo snel mogelijk op dvd uitbrengen dus!!

  10. #85

    Standaard

    Lamb @ paradiso moet binnenkort als het goed is gaan uitkomen. Waanzinnig optreden op een hopelijk waanzinnige DVD.

  11. #86

    Standaard

    Ik zou wel willen dat Iced Earth - Alive in Athens op DVD uit zou komen.
    Mijn DVD Collectie!

    "Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies" - Andy Dufresne

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •