Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 86 worden weergegeven.

Discussie: Concerten op DVD

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door suedje

    Dat is inderdaad A Farewell To Kings.
    Maar je kan dus wel op internet kijken?
    Moet je eens op RUSH kijken.
    Kan je ook al beelden van het eerste concert sinds 5 jaar bekijken.
    Niet alless kan ik van hieruit bekijken. Geen films en andere bewegende beelden. Ook heb ik hier geen geluidskaart. Maar bedankt. Zal het thuis uitgebreid gaan bekijken. En nu maar hopen dat er ooit iets van ze op DVD komt. Ze hebben zat materiaal geleverd zou ik denken. En het is tijdloos.

  2. #52

    Standaard

    Wat ook supergaaf zou zijn is als jaargangen van bijv. Lowlands, Pinkpop, Roskilde of die Woodstock editie in de VS met de Red Hot Chili Peppers op dvd worden gezet. Combinatie maken van sfeer beelden en live registraties met heeel veeeel muziek!!!
    Collectie van Tijs
    Mijn Cu2-Profiel
    ~Times like these call for a big lebowski~

  3. #53

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Brands
    LoveSexy Live van Prince...
    Of die bootleg "Live in Tokio" Waanzinnig!

  5. #55

    Standaard

    Eerder zij ik al Tool en Radiohead, maar iets van Deftones zou ook wel leuk zijn. Er schijnt een R1 versie met een akoestisch optreden uit te komen, maar ja, Deftones akoestisch lijkt me niet echt leuk. Die moet je gewoon lekker versterkt laten spelen dan komt de muziek 10x beter over. Dit lijkt me net zoiets als die Nirvana unplugged sessie, buhhh vreselijk.....dat moet gewoon bruut en hard....

  6. #56

    Standaard

    Nog anderhalf uur en dan krijg ik de DVD van Muse (als het goed is)
    Kan niet w88 !!!!!!

  7. #57

    Standaard

    In september eindelijk een concert van Marilyn Manson op dvd! Spektakel gegarandeerd! Mooiste muziekdvd blijft trouwens Nine Inch Nails-All that could have been.. (DTS-versie!).

    Iemand toevallig Iron Maiden - Rock in Rio of Ozzy Osbourne - Live at Budokan al gezien? Ben wel benieuwd namelijk (nostalgie enzo).

    mzzl, Jeroen

  8. #58

    Standaard

    Ik heb de concert van dr. dre en snoop dogg. de Up and smoke tour.Deze is supergaaf en goed geluid.En ik heb de u2 rattle en hum dvd die is ook ok.Nu wil ik de rammstein dvd halen.

  9. #59

    Standaard

    Dr.Dre, U2 en Rammstein? Brede muzieksmaak hoor...

    Vakantie in Indonesië leverde o.a. de volgende dvd-aanwinsten op: Monsters Inc., Monster's Ball, We were soldiers, Windtalkers (nieuwe John Woo met Nicholas Cage), Training Day, O Brother were art thou, U2, Heat en Spy Game. Ja, het zijn allemaal silvers (volgens mij), maar goed, kosten dan ook maar max. 4 euro p/st (is goedkoper dan huren tegenwoordig!) en zien er prima verzorgd uit. Kwaliteit loopt uiteen van redelijk tot erg goed (met zelfs dts). Leuk dat je met name op Bali elke film op dvd kunt kopen, dus ook Indiana Jones, alle Star Wars en Back to the Future. Leuke menu's ook en zelf extra's (trailers en soms een commentaartrack!).
    In Jakarta met name VCD's gekocht (ongeveer 0,80 euro p/st): Insomnia (Robin Williams/ Pacino), Ice age, nieuwste Star Wars en Spiderman. Kwaliteit is stuk minder (indonesische ondertitels), maar sommige goed aan te zien.
    Ja, de kopieermaffia draait in Azië op volle toeren! Maar wat wil je met die belachelijke prijzen in Nederland! Meeste films moet ik trouwens nog wel zien, tijd ontbreekt een beetje.

    mzzl, Jeroen

  10. #60

    Standaard

    foutje, had bovenstaande reactie eigenlijk hier: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=9156
    willen plaatsen (iets logischer)....

    groet

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroen schortemeijer
    Dr.Dre, U2 en Rammstein? Brede muzieksmaak hoor...
    Valt mee...ik heb U2, Rammstein, Metallica én Swan Lake...
    en dan nog wat 'in-between-stuff' zoals Buena Vista Social Club, Elton John, Fleetwood Mack. Een echte muziekliefhebber zit niet aan één genre vast.
    disclaimer: dat betekent niet dat anderen géén echte muziekliefhebbers kunnen zijn
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  12. #62

    Standaard

    Het concert van Usher moet zo snel mogelijk op DVD komen, die show is echt master!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroen schortemeijer
    In september eindelijk een concert van Marilyn Manson op dvd! Spektakel gegarandeerd!
    Is dat de dvd van The last tour on earth? Ben hier wel erg benieuwd naar. NIN staat ook al een tijdje op mijn verlanglijstje
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  14. #64

    Standaard

    Iets van Alicia Keys... puur om het feit dat zij live veel beter klinkt dan op een cd-tje!!!!
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroen schortemeijer
    Iemand toevallig Iron Maiden - Rock in Rio of Ozzy Osbourne - Live at Budokan al gezien? Ben wel benieuwd namelijk (nostalgie enzo).

    mzzl, Jeroen
    Ik heb de dubbel dvd van Maiden.
    Het ligt eraan of je ze de laatste tijd nog een beetje gevolgd hebt denk ik. Als je de cd goed vindt dan heb je hier ook geen problemen mee

    Er staan 6 nummers van het laatste studio-album Brave new world op, 2 nummers van de Blaze Bayley periode en natuurlijk de klassiekers.

    Zelf vond ik het een hele gave show alleen moet ik hem nog met DTS bekijken. Bruce Dickinson was in elk geval goed bij stem.

    De extra's zijn candid interviews, 'A day in the life' , photo diary en heel wat easter eggs.
    Ik vond het dus zeker weten een goede aankoop en ik hoop dat ie ooit nog eens bij reviews komt te staan.


    Ozzy DVD heb ik nog niet gezien maar ben ik ook best benieuwd naar.

  16. #66

    Standaard best of the musicals

    best of the musicals en marco borsato

    groeten:

    martin

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Metallica én Swan Lake...
    Ik ben liefhebber van klassiek.
    Is er een uitvoering van het Zwanenmeer door Metallica?
    Heb ik S&M verkeerd beluisterd, misschien?

  18. #68

    Standaard

    "Is dat de dvd van The last tour on earth? Ben hier wel erg benieuwd naar. NIN staat ook al een tijdje op mijn verlanglijstje"

    Marilyn Manson is de Guns, God and Government tour van vorig jaar (die Nederland helaas heeft overgeslagen...). Als je NIN wil kopen, bestel hem dan in USA, daar een stuk goedkoper (30 dollar i.p.v. 44 euro!!) en de DTS-versie verkrijgbaar (klinkt zo moooi!). Mits een regiovrije speler natuurlijk!

  19. #69

    Standaard

    Doe mij eigenlijk ook maar gewoon alles van U2. Er wordt / is gelukkig al gewerkt aan een van de Slane concerten, en ik neem aan dat popmart en zoo tv ook wel op dvd uit gaan komen.

    Ze moeten daar alleen nog even het sleutelwoord leren: BREEDBEELD. Boston is een erg geinige dvd, goeie muziek ook (hoewel ze veel betere concerten hebben gegeven in die tour) maar waarom in 4:3? En die multi-angle oplossing die ze op dvd 2 hebben gekozen vind ik ook wat raar. Waarom niet gewoon via de multi-knop die op elke speler zit? Ze hebben geloof ik wel weer e.o.a. prijs gewonnen voor deze manier, dus het zal wel aan mij liggen.

    Oh en voor hat Zoo TV concert moeten ze toch zwaar gaan sleutelen aan het geluid (video klinkt echt kl*te), kunnen ze er meteen een beetje mooie mix van maken.

    Trouwens zeer blij te horen dat pulse op dvd gaat uitkomen. Heb nog ergens een video-kopie van de cd-i liggen maar dat ziet er echt niet uit (mpeg-blokken waar je eng van wordt).

    Ik heb de dvd van the boss in new york, in brazilie op de kop getikt voor weinig. De dvd is wat ze daar 'regiovrij' noemen.
    Wat neerkomt op: doet het over de hele wereld behalve in regio 2 Wel een erg goed concert en dito dvd, BTW.
    Startrader, Safetrader

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Is er een uitvoering van het Zwanenmeer door Metallica?
    Je zou misschien 'One' als 'De stervende zwaan' kunnen interpreteren...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Donovan Mul

    Ik heb de dvd van the boss in new york, in brazilie op de kop getikt voor weinig. De dvd is wat ze daar 'regiovrij' noemen.
    Wat neerkomt op: doet het over de hele wereld behalve in regio 2 Wel een erg goed concert en dito dvd, BTW.

    Is er een goeie en betrouwbare bestelsite voor Braziliaanse dvd's?? Ik heb al vaker gehoord dat met name de muziekdvd's daar nogal enthousiast worden uitgebracht, al dan niet legaal.. Ben benieuwd.

    mzzl, Jeroen

  22. #72

    Standaard

    Geen idee van brazo-bestelsites.

    Was daar op vakantie. Een maand....

    Vriend van me heeft de Pearl Jam DVD 'touring band' daar aangeschaft. Zelfe probleem, regiovrij m.u.v. regio 2.

    Als er een goeie brazo bestelsite is zou het wel enorm goedkoop zijn. Prijzen waren daar al laag, en we waren daar in januari (toen de real stug meer waar was dan de gulden, vooral te wijten aan lage euro-koers). Inmiddels doet de euro het lekker en de real het een stuk minder.
    Startrader, Safetrader

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroen schortemeijer



    Is er een goeie en betrouwbare bestelsite voor Braziliaanse dvd's?? Ik heb al vaker gehoord dat met name de muziekdvd's daar nogal enthousiast worden uitgebracht, al dan niet legaal.. Ben benieuwd.

    mzzl, Jeroen
    Ik zoek al langere tijd naar muziek DVD's met Zd-Amerikaanse muziek.
    Heb wel concerten op Video, dus het bestaat wel. Zoek het fenominale concert van Juan Gabriel in Mexico-city. En een concert van Ana gabriel EN VIVO. En dan mijn topper, Olga Tanon (zie internet) de koningin der Salsa uit de Dominicaanse Republiek.
    Er zit hier in Den Bosch een speciaal zaak op dit gebied, maar ik zie slechts video's en cd's nooit DVD's, terwijl ze toch speciale import hebben..

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Donovan Mul
    Geen idee van brazo-bestelsites.

    Was daar op vakantie. Een maand....

    Vriend van me heeft de Pearl Jam DVD 'touring band' daar aangeschaft. Zelfe probleem, regiovrij m.u.v. regio 2.

    Als er een goeie brazo bestelsite is zou het wel enorm goedkoop zijn. Prijzen waren daar al laag, en we waren daar in januari (toen de real stug meer waar was dan de gulden, vooral te wijten aan lage euro-koers). Inmiddels doet de euro het lekker en de real het een stuk minder.
    De goedkoopte ligt ergenes anders aan. Parfums zijn daar ook veel goedkoper. Zo goedkoop dat Nederlanse zaken Europese topmerken uit Venezuela importeren en desondanks ze hier gemiddeld 40% goedkoper kunnen aanbieden. het is een totaal andere markt. (het zijn ook bewust gescheiden markten)
    Voorbeeld: een artiest die in Mexico-stad (een plaatselijke bekendheid dus) nr. 1 staat verkoopt meer CD's dan Marco Borsato in heel Nederland. En daardoor dus hier helaas niet te koop.

  25. #75

    Standaard Re: Meer muziek op DVD!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Wat ik verder nog op DVD zou willen zien:
    • New Order - Academy (1987)
    • Joy Division - Here are the young men (1982)
    • Pulp - F.E.E.L.I.N.G.C.A.L.L.E.D.L.I.V.E. (1996)
    • Pet Shop Boys - Alle videoclips totnutoe
    • Pet Shop Boys - Performance (1991)
    • Pet Shop Boys - Discovery live in Rio (1995)
    • David Bowie - Alle videoclips totnutoe
    • Suede - Live in concert
    He Oakey ik geloof dat wij ongeveer dezelfde smaak hebben. Leuk! Van de PSB heb dit wel op video, maar DVD zou beter zijn.

    Wat ik ook wel op DVD wil zien is 101 van Depeche Mode (ik heb hem al op VHS, maar het geluid is bagger) want dat is echt een leuke en goede concertvideo. Verder zou ik wel een verzamel DVD willen met alle videoclips die Anton Corbijn ooit geregiseerd heeft. Ik bedoel dan niet alleen de Depeche Mode clips (die staan al op een DM DVD), maar juist die van andere artiesten.

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •