Pagina 2 van 111 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 2757 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Hofs is een goede voetballer van mijn had ie niet weg gehoeven maar we hebben middelvelders zat dat is ook wel zo. Daarnaast zal hij ook wel aardig verdienen.
    Hofs is leuk voor de eredivisie voor ene club als vitesse, nec, enz enz.
    Voor feyenoord komt hij gewoon wat te kort. Feyenoord moet weer omhoog gaan kijken en de onnodige spelers wegdoen. Ik hoop nog op een vertrek van Hofland, Makaay, vincken, tiendalli. En als er nieuwe spelers kunnen komen mogen van mij ook nog eens
    Bahia, deCler, vlaar weg.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Wel lichte fail voor Real


    Ik ben geen Barca fan, maar zie'm toch liever daar spelen dan bij dat *** Real, excuses
    Real Madrid is bezig met Benzema en opeens spreekt David Villa uit liever naar Barça te willen. Logisch toch
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roffa Bekijk bericht
    Hofs is leuk voor de eredivisie voor ene club als vitesse, nec, enz enz.
    Voor feyenoord komt hij gewoon wat te kort. Feyenoord moet weer omhoog gaan kijken en de onnodige spelers wegdoen. Ik hoop nog op een vertrek van Hofland, Makaay, vincken, tiendalli. En als er nieuwe spelers kunnen komen mogen van mij ook nog eens
    Bahia, deCler, vlaar weg.
    Tiendalli mag weg de rest hoeft niet dus blijft gewoon. Trouwens je houd zo wel erg weinig centrale verdedigers over. En ook nog is allemaal rechtsbenig en erg jong volgens mij.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Gelukkig maar, dat ze te laat waren...
    Inderdaad. Ik snap die hype rondom Cissé totaal niet. Matige draver die vent. Ook voor Feyenoord heeft ie in mijn ogen totaal geen toegevoegde waarde, maar wie weet gaat ie ons verbazen...

  5. #30

    Standaard

    Villa naar Barcelona, dan zie ik Eto'o ook wel vertrekken hoor.

  6. #31

    Standaard

    Telegraaf: PSV heeft Vennegoor gepolst

    4 juli 2009 RvN
    Ondanks afhoudende reacties in de media van PSV-zijde meldt De Telegraaf dat PSV Jan Vennegoor of Hesselink wel degelijk gepolst heeft. PSV zou hem onder andere een salaris-indicatie gegeven hebben. In het artikel wordt de vader van vennegoor of Hesselink aangehaald. Of de informatie over het polsen ook van hem komt, is onduidelijk. Pa Hesselink in De Telegraaf: "Jan is nu op vakantie en denkt rustig na over de volgende stap in zijn loopbaan. Als Jan weet wat hij wil, zullen we in gesprek gaan met de clubs die interesse hebben getoond."
    ...

  7. #32

  8. #33

    Standaard

    Ben blij dat ie niet bij een concurrent van Fc Twente (lees Ajax) terecht is gekomen.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  9. #34

    Standaard

    Ik denk dat Ajax nu met de nieuwe "status" van Twente (lol..) ook maar geen spelers meer voor een prikkie daar heen moet sturen (Perez).

    Benieuwd wat er was gebeurd als Elia gewoon had gezegd ik wil naar Ajax, klaar.

    Overigens ben ik er niet zo rouwig om dat ie niet komt, leuk voor de 100m sprint maar ik denk voor de echte top te licht.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Ik denk dat Ajax nu met de nieuwe "status" van Twente (lol..) ook maar geen spelers meer voor een prikkie daar heen moet sturen (Perez).

    Benieuwd wat er was gebeurd als Elia gewoon had gezegd ik wil naar Ajax, klaar.

    Overigens ben ik er niet zo rouwig om dat ie niet komt, leuk voor de 100m sprint maar ik denk voor de echte top te licht.
    Gelukkig hoort Ajax daar al jaren niet meer bij
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  11. #36

    Standaard

    Gelukkig gaan er bij mijn cluppie de lokale FC, er ook vier weg oa Skoubo onbegrijpelijk dat die gekocht is, Ali B en Hans Somers vindt ik al jaren helemaal nixx. Jammer alleen van Tom Caluwe die vindt ik voor Utreg begrippen wel een v/d betere.

  12. #37

    Standaard

    Verwacht toch wel wat van Utrecht volgend seizoen.
    Ze hebben een paar aardige aankopen gedaan en ben vooral benieuwd hoe het voorin zal gaan lopen met Van Wolfswinkel, Mertens en misschien nog zelfs Vandenbergh.
    Skoubo is helaas een miskoop, veel blessureleed en wanneer die dan speelde was hij verre van denderend.
    Caluwe is nog wel bruikbaar denk ik.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Gelukkig hoort Ajax daar al jaren niet meer bij
    Gelukkig he.

  14. #39

    Standaard

    PSV en Ajax lijken de slag met de buitenlandse subtop en middenmoot definitief te gaan verliezen. Financieel was het ws al enige tijd een ongelijke strijd, maar met name in Eindhoven was men toch altijd nog vrij slagvaardig. Daar is geen sprake meer van, beide ploegen bakken er voorlopig niet veel van op de transfermarkt: ze zitten te laat achter de verkeerde spelers aan (Elia, Cissé) en kunnen in andere gevallen blijkaar niet beslissen (geven we nu dat geld of niet?): Onyewu, Vennegoor. Het wordt volgend jaar weer een matige competitie, vrees ik. Misschien wel een tweestrijd tussen AZ en Twente. Weer eens wat anders.

  15. #40

    Standaard

    Hoe kom je er nou bij dat dat de clubs niet kunnen beslissen in de gevallen Vennegoor en Onyewu? PSV resp. Ajax willen die spelers graag halen alleen hebben de spelers zelf aangegeven er nog niet uit te zijn (al lijkt het nu redelijk zeker dat Onyewu bij Ajax gaat tekenen). Ik heb de PSV transferperikelen niet zo gevolgd, maar als Ajax er in slaagt Onyewu, Obradovic, en Prediger te halen ben ik dik tevreden.

    Vraag me sowieso af waarop je baseert dat beide clubs de "slag met de buitenlandse subtop" verliest en AZ en Twente gaan strijden om het kampioenschap. Maar misschien heb ik het mis en ben je écht zo een voetbal goeroe die het nu al allemaal even voorspelt.

  16. #41

    Smile

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Vraag me sowieso af waarop je baseert dat beide clubs de "slag met de buitenlandse subtop" verliest en AZ en Twente gaan strijden om het kampioenschap. Maar misschien heb ik het mis en ben je écht zo een voetbal goeroe die het nu al allemaal even voorspelt.
    AZ + Twente was een geintje, Burkie. PSV en Ajax zijn nu toch al een tijdje bezig met resp. Vennegoor en Onyewu; ik hoop overigens dat ze beiden komen, ze zijn wel een verrijking. Dat beide spelers aarzelen om te tekenen, lijkt me een gevolg van het gedaalde aanzien van beide clubs; wees eerlijk: ze hebben niet meer de uitstraling van weleer en dat laat zich op het transferfront gevoelen.

  17. #42

    Standaard

    Vennegoor heeft al een nieuw appartement gekocht bij ons in Oldenzaal, maar de vraag is of ie daar ook meteen gaat wonen als het af is. Van mij mag ie terug komen naar FC Twente
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  18. #43

    Standaard

    'Verhoeven kan Gentenaar opvolgen bij Ajax'

    06/07/2009 09:05
    Ajax ziet in Jeroen Verhoeven de opvolger van Dennis Gentenaar, meldt het Algemeen Dagblad. De 29-jarige keeper staat nog tot medio 2010 onder contract bij het gedegradeerde FC Volendam.

    Ajax is nog op zoek naar een ervaren derde doelman, die als stand-in kan fungeren voor de eerste twee keepers Maarten Stekelenburg en Kenneth Vermeer. Verhoeven stond 152 keer onder de lat bij FC Volendam en heeft bovendien een Ajax-verleden. Hij doorliep de jeugdopleiding van de Amsterdamse club.

    Gentenaar vertrok deze zomer transfervrij bij Ajax nadat zijn contract was afgelopen. In drie seizoenen verdedigde de 33-jarige sluitpost slechts zeven keer het Amsterdamse doel. Gentenaar is momenteel selectiespeler van het naar de Eredivisie gepromoveerde VVV-Venlo.

    ...

    Alsjeblieft zeg...maak Sergio Padt dan gewoon derde doelman...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  19. #44

    Standaard

    Mhm, ipv Sergio Padt krijg je dus dikke Pad als derde keeper
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Mhm, ipv Sergio Padt krijg je dus dikke Pad als derde keeper
    Kunnen we "Pizza!!" roepen naar onze eigen keeper...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  21. #46

    Standaard

    Zo is de reservebank wel snel gevuld, hè

  22. #47

    Standaard

    Tja, Vermeer was geblesseerd en Sergio Padt is op dit moment geblesseerd. Sinouh is gratis en kent Jol, dus ik denk dat die komt als stand in.


  23. #48

    Standaard

    Vitesse in onderhandeling met Turks international

    06/07/2009 10:50
    Vitesse staat op het punt Sinan Kaloglu vast te leggen. De club uit Arnhem is het al met VfL Bochum eens over een afkoopsom voor de 28-jarige Turkse international.

    Vitesse hoopt maandag ook een persoonlijk akkoord te bereiken met Kaloglu zelf. Het is de bedoeling dat de 28-jarige aanvaller zijn handtekening zet onder een tweejarig contract.

    Kaloglu speelde in Turkije onder meer voor Besiktas en Bursaspor. Vorige zomer maakte hij de overstap naar Bochum. Bij de Duitse club begon hij afgelopen seizoen acht keer in de basis en kwam hij tien keer als invaller binnen de lijnen. De spits trof drie keer doel.

    Kaloglu kwam twee keer uit voor het nationale elftal van Turkije. Hij maakte op 12 april 2006 zijn debuut tegen Azerbeidzjan (1-1) en op 19 november 2008 kwam hij in actie tegen Oostenrijk (4-2 zege). In beide vriendschappelijke duels kwam de spits als invaller binnen de lijnen.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #49

    Standaard

    Volgens sommige bronnen komt de zaakwaarnemer van Obradovic deze week naar A'dam om de soap rondom Obradovic af te ronden/voort te zetten, en volgens AD Sportwereld is Ajax ver met de transfervrije linksback Atouba van HSV (27 en 1.91 meter).

    't Zal mij benieuwen...

  25. #50

    Standaard

    Ik hoop dat ze allebei komen, Atouba is transfervrij en een beest van een kerel. Heeft daarnaast een kneiterhard schot in de benen en kent Jol goed. Obradovic is een jonkie, goed voor de toekomst

    Geen overbodige luxe. Onyewu(o.i.d.) heeft aangegeven Ajax als serieuze optie te zien, hopelijk is daar iets van waar.


Pagina 2 van 111 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •