Pagina 3 van 111 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 2757 worden weergegeven.
  1. #51
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zo, nieuwe seizoenskaarten zijn weer binnen.
    Jammer dat de eerste wedstrijd al begint voor ik terug van vakantie ben.....
    Maar het is uit..., dus.......
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #52

  3. #53

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Onyewu naar Milan :x
    Dat bewijst mijn stelling dat Ajax de strijd met de Europese subtop aan het verliezen is ...

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Dat bewijst mijn stelling dat Ajax de strijd met de Europese subtop aan het verliezen is ...
    Die strijd hebben ze drie jaar geleden al verloren.
    The horror...the horror...

  6. #56

    Standaard

    Geen enkele Nederlandse club had kans op zijn handtekening als clubs als Real Madrid of AC Milan zich ermee gaan bemoeien.


  7. #57

    Standaard

    Zie hem liever bij AC Milan dan bij Ajax i.v.m. de concurentie. Een zeer sterke verdediger.

  8. #58

    Standaard

    Ajax contracteert Thimothée Atouba

    07 juli 2009

    Ajax heeft overeenstemming bereikt met Thimothée Atouba Essama. De verdediger is afkomstig van Hamburger SV en tekent in Amsterdam een contract dat per direct in gaat en een looptijd heeft van twee seizoenen, tot en met 30 juni 2011. In de overeenkomst is een optie opgenomen voor nog twee seizoenen, tot en met 30 juni 2013.

    Atouba werd geboren op 17 februari 1982 in Yaoundé, Kameroen. De verdediger speelde voor zijn komst naar Amsterdam 83 competitieduels voor het Duitse HSV. Daarvoor kwam hij in Engeland uit voor Tottenham Hotspur en speelde hij bij de Zwitserse clubs FC Basel en Xamax Neuchatel. In zijn geboorteland Kameroen kwam Atouba uit voor Union Douala. Inmiddels speelde de 27-jarige speler 40 keer voor het nationale elftal van Kameroen.
    http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarch...hee-Atouba.htm


    Uhm, yay!?

  9. #59

    Standaard

    Tsja, niet slecht, beter dan Urby linksback me dunkt...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #60

    Standaard

    Heb hem vaak zien spelen bij Kameroen, omdat ik die ploeg altijd wel volg! Sterke, snelle verdediger en Jol kent hem al van de spurs en HSV. Op naar de volgende aankopen


  11. #61
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wel een speler met een verleden....
    Soms kwam hij niet opdagen.
    Is vorig seizoen langdurig gebleseerd geweest.
    Steek zijn middelvinger op naar eigen publiek.

    Maar Jol bleef gecharmeerd van hem.
    Ik vertrouw Jol.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Wel een speler met een verleden....
    Soms kwam hij niet opdagen.
    Is vorig seizoen langdurig gebleseerd geweest.
    Steek zijn middelvinger op naar eigen publiek.

    Maar Jol bleef gecharmeerd van hem.
    Ik vertrouw Jol.
    Omdat VI dat in z'n stukje zet gaat iedereen er meteen vanuit dat het een probleemjongen is.

    Ik neem aan dat Jol inderdaad weet wat ie in huis haalt, hoop dat ie in ieder geval blessurevrij blijft. Hij heeft niks gekost dus mocht ie te licht bevonden worden, pech gehad.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Tsja, niet slecht, beter dan Urby linksback me dunkt...
    Daar is niet veel voor nodig.

    Ken Autoba niet zo goed, dus maar even afwachten wat hij gaat doen.

    Scc nog niet binnen overigens
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #64

    Standaard

    Urby gaat dan definitief door naar linkshalf/buiten positie?

  15. #65

    Standaard

    Ben benieuwd of het echt een aanwinst is. Wat ik van Atouba gezien heb, heeft niet veel indruk op me gemaakt. Krijgt wel het voordeel van de twijfel voorlopig.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  16. #66
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Omdat VI dat in z'n stukje zet gaat iedereen er meteen vanuit dat het een probleemjongen is.

    Ik neem aan dat Jol inderdaad weet wat ie in huis haalt, hoop dat ie in ieder geval blessurevrij blijft. Hij heeft niks gekost dus mocht ie te licht bevonden worden, pech gehad.

    Há niet alleen de VI!

    Voor de rest ben ik het met je eens
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #67

    Standaard

    Klote-Milan zit weer dwars...
    Erg jammer, want ik zag Onyewu erg graag in het wit-rood-wit spelen, wat een beest.

    Atouba ken ik niet zo heel erg goed, wat ik wel weet is dat het een flinke kerel is met z'n 1.91 mtr. Jol heeft inderdaad eerder met hem gewerkt en ik vertrouw op zijn inzicht...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  18. #68

    Standaard

    PSV dendert op dit moment door tegen RKC!

    Naast Obradovic schijnt Ajax ook gelinkt te worden aan Rivas.. Is dat wat Nera?
    Laatst aangepast door Daan de G. : 07-07-2009 om 19:52


  19. #69

    Standaard

    Nee. Een blinde schopper die zelfs voor Ajax (vergeleken met Inter) geen toevoeging is.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Dat bewijst mijn stelling dat Ajax de strijd met de Europese subtop aan het verliezen is ...
    No shit, Sherlock :wink:

  20. #70

    Standaard

    'Zeehondendribbelaar' Kerlon kiest voor Internazionale

    07/07/2009 20:28
    Internazionale heeft Kerlon overgenomen van Chievo. De 21-jarige Braziliaanse middenvelder staat ook bekend als Foquinha. Op het Zuid-Amerikaans kampioenschap voor spelers onder zeventien jaar in Venezuela in 2005 introduceerde hij de zeehondendribbel. Hij verraste daar tegenstanders door ze, met de bal stuiterend op zijn hoofd, te passeren.

    Bij Cruzeiro bleef zijn echte doorbraak uit. Hij speelde in drie seizoenen 27 duels, waarvan slechts twee als basisspeler. Afgelopen seizoen verkaste hij naar Chievo. Door blessures kwam hij tot een magere vier optredens voor de ploeg uit Verona.

    Kerlon tekende bij Internazionale een contract dat hem tot medio 2012 Nerazzurri maakt

  21. #71

    Standaard

    Die was al van Inter (voor de helft geloof ik), maar verhuurd aan Chievo. Komt nu terug, maar zal waarschijnlijk weer worden verhuurd. Was daar alleen maar geblesseerd.

  22. #72

    Standaard

    Vitesse - FC Oss voor de beker

  23. #73

    Standaard

    Ajax heeft met Verhoeven tweede aankoop binnen

    08/07/2009 12:29
    Jeroen Verhoeven speelt de komende drie jaar voor Ajax. De club uit Amsterdam bereikte woensdag een akkoord met FC Volendam over de transfer van de 29-jarige doelman.

    Verhoeven is bij Ajax de opvolger van derde doelman Dennis Gentenaar, die transfervrij de overstap maakte naar VVV-Venlo. Maarten Stekelenburg en Kenneth Vermeer strijden samen om een plek in de basis van de ploeg van trainer Martin Jol.

    Sinds zijn debuut in het seizoen 2003/04 speelde Verhoeven 152 competitiewedstrijden voor Volendam. Afgelopen seizoen degradeerde de doelman met De Wijdbroeken naar de Jupiler League. Verhoeven had in Volendam nog een contract voor één jaar.

    Ajax versterkte zich dinsdag al met Thimothée Atouba. De linksback werd transfervrij overgenomen van Hamburger SV, waar hij al samenwerkte met Jol.


    PIZZAAA!!!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  24. #74

    Standaard

    Wat een koning! Leuk voor Verhoeven dat hij eens bij een grote club aan de slag mag, al ben ik benieuwd hoeveel wedstrijden hij gaat keepen!


  25. #75
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Misschien als ze toch een nieuwe bank moeten bestellen dat ze voor extra large kunnen gaan..
    Doe maar niet weer kuipstoelen en

    En een 'Vogel' kooitje lijkt me ook weinig zinvol
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 3 van 111 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •