De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.

Discussie: INTERVIEW: Le-nnart

  1. #1

    Standaard INTERVIEW: Le-nnart

    Hieronder volgt het interview met Le-nnart

    De vragen staan hier. Deze kan de geïnterviewde kopiëren naar zijn post.

    P.S. Gelieve niet te posten in dit topic voordat Le-nnart zijn interview geplaatst heeft.

    Alhier staan de toelichtingen, vriendelijk verzoek aan iedereen die aan de beurt is of komt dit even door te lezen.

  2. #2

    Standaard

    De vragen:

    Algemeen gedeelte:

    - Wat is je echte voornaam; heeft deze nog een speciale betekenis?
    Lennart , geen meerwaarde voor zover bekend.
    - Wat is je geboortedatum?
    23021987
    - Wat is je woonplaats; heb je daar altijd gewoond, vertel eens iets over je woonplaats?
    Almere, dorp en "wannabee city" (almere dus) altijd negatief in 't nieuws maar wel leuk om te wonen.
    - Wat is je burgelijke staat; ongehuwd / gehuwd / samenwonend, kinderen, leg uit/vertel?
    ongehuwd, niet gehuwd dus(uitleg)
    - Wat voor studie en/of werk doe je; wat studeer je / heb je gestudeerd, waarom? wat voor werk doe je en wat houdt het in?
    Studie: Commerciële economie, daar ligt mijn passie.
    - Heb je nog andere hobbies en/of passies naast film; leg uit/vertel?
    Hardlopen, met geliefde zijn.


    Ervaring met het Medium Film:

    - Wanneer en hoe ben je voor het eerst in aanraking gekomen met het medium film?
    Dat was voor zover ik mij herinner de fim IT van het boek van stephen King.
    Kan trouwens ook Jaws geweest zijn....
    - Wat herinner je je nog van je eerste ervaringen met films, thuis of in de bioscoop?
    Dat was Aladdin.
    - Wanneer is film voor jou echt een hobbie/passie geworden?
    Sinds een jaar of twee, met de komst van vele dvd;s
    - Hoe benader jij het medium film; als zijnde kunst, entertainment of iets heel anders, leg uit?
    Puur entertainment. Kunstzinnige films zijn niet mijn ding.
    - In hoeverre is film belangrijk in jouw leven?
    Matig. Leuk om te kijken, maar geen probleem om te laten.
    - Wat vind jij van de technische ontwikkeling die films de afgelopen twee decennia doormaken?
    Geweldig, hoe hoger kwaliteit hoe beter.
    - Heb je zelf ooit overwogen de filmwereld in te gaan, of overweeg je dat nog steeds?
    Nee.

    Film Algemeen:

    - Wat is tot nu toe de beste film die je ooit hebt gezien en waarom?
    Catch me if you can. Geweldig verhaal en een super rol van dicaprio en Hanks.
    - Wat is je favoriete filmgenre en waarom?
    Actie Thriller, lekker 2 uur lang actie met spanning en sensatie en de tijd vliegt voorbij.
    - Wie is je favoriete acteur/actrice en waarom, wat is zijn/haar beste film?
    James Gandolfini, in the sopranos.
    - Wie is je favoriete regisseur en waarom, wat is zijn/haar beste film?
    Heb ik niet.
    - Welke filmster zou jij wel eens willen ontmoeten en waarom?
    James Gandolfini, hij is mijn held. Owja, en Charlize Theron
    - Welke film vind jij het meest ondergewaardeerd en waarom?
    niks
    - Welke film vind jij het meest overgewaardeerd en waarom?
    the shawshank redemption, oke het is een goede film..maar de beste ??? mwah.
    - Welke film(scène) laat jou huilen en waarom?
    vrij weinig
    - Welke filmsoundtrack kan jou het meest bekoren en waarom?
    zowiezo de muziek van Hans Zimmer...niet zozeer 1 bepaalde film.
    - Welke film heb je het laatst bekeken en wat vond je er van?
    dat was net gran Torino, zeer verrassende film. Leuk om te zien.
    - Hoe en wanneer kijk jij het liefste een film?
    Thuis, en s'avonds.
    - Wat moet er absoluut niet gebeuren wanneer jij een film kijkt?
    de bel gaan voor iets onzinnigs.

    Van DVD tot HT:

    - Wanneer kwam jij voor het eerst in aanraking met DVD?
    dat was zo'n 8 jaar terug meen ik.
    - Wat was je eerste DVD en hoe was je eerste DVD ervaring, hoe anders als VHS was het?
    dat was payback, gekocht op de koninginnemarkt, en die speelde ik af in mijn dvd speler op de pc. Had toen namelijk geen standalone speler.
    - Hoeveel DVD's koop je gemiddeld per maand en hoe groot is je collectie?
    dvd's bijna niet meer, voornamelijk blu-ray's ongeveer 3/4 per maand.
    Teller staat nu op 187dvd en BD gemengt.
    - Heb je op dit moment een kijkachterstand, zo ja, hoeveel?
    Nauwelijks...hooguit 4 films.
    - Waar kijk jij naar bij de aanschaf van een DVD; de verpakking, de extra's, het geluid of toch enkel de waarde van de film, leg uit?
    extra;s kunnen mijn gestolen worden. Ik let op de verpakking en de prijs en uiteraard het belangrijkste: is het een leuke film.
    - Wat is je mooiste/meest waardevolle DVD, wat is er zo speciaal aan?
    Mijn BD box van band of brothers.(reden private)
    - Ben je van plan over te stappen naar Blu-Ray DVD binnen afzienbare tijd?
    Update deze vragenlijst eens. Allang over gestapt.

    - Heb je een Home Theater setup thuis?
    Jazekers
    - Welke merken zitten daarin?
    Sony en Bose
    - Wat zou je willen verbeteren in je huidige setup?
    de stoel
    - Is je Home Theater in een aparte ruimte of is deze geintegreerd in je woon/slaapkamer?
    intergreerd.
    - Ben je al High Definition proof?
    jaja
    - In hoeverre is de grootte van jouw kijkscherm belangrijk voor je filmbelevenis?
    Redelijk

    De site van DVD.nl:

    - Sinds wanneer ben je lid van DVD.nl?
    weet niet
    - Hoe ben je hier terecht gekomen?
    google denk ik
    - Wat heb je geleerd van deze site?
    niks?
    - Wat vind je het leukste aan deze site, welke onderdeel van de site?
    pricewatch, en de " gekocht" topics...toch ideeen opdoen.
    - Zou je, indien je dat niet al bent, onderdeel willen uitmaken van de DVD.nl crew en waarom wel/niet?
    nee, a geen tijd, b heb vaak genoeg onenigheid met ze over idee van communiceren hier dat ik duidelijk niet binnen het beleid pas.
    - Heeft deze site je eerder veel geld gekost (TKA subfora) of toch eigenlijk veel geld bespaard (Pricewatch/Kortingsbonnen)?
    gekost, verkoop hier nooit wat.
    - Hoe vaak ben je op de site te vinden?
    zowat dagelijks.
    - Ben je verslaafd aan deze site?
    verslaafd is een groot word, wel gehecht
    - Slaat bij jou de paniek toe wanneer DVD.nl tijdelijk uit de lucht is?
    komt nooit voor geloof ik.
    - Zou je graag (vaker) mede forumleden ontmoeten voor een meeting/gezellig samenzijn?
    neehoor.

    Tot slot:

    - Hoe vond je dit interview?
    verrijkend
    - Wie is er volgende week aan de beurt?
    geen idee ?
    - Welke vraag wil je aan de volgende geïnterviewde stellen?
    waarom nou jij.....
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  3. #3

    Standaard

    Kun je geen tipje van de sluier oplichten over het feit dat Band of Brothers BR voor jou zo'n speciale uitgave is? Verder een leuk interview Le-nnart, kort maar krachtig wederom

    Wat vond je trouwens van het einde van the Sopranos, mits je dit al gezien hebt? (gebruik spoilers indien nodig)

  4. #4

    Standaard

    Lennart, kort en... ja kort interview

    Ik weet eigenlijk nog niks van je...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Kun je geen tipje van de sluier oplichten over het feit dat Band of Brothers BR voor jou zo'n speciale uitgave is? Verder een leuk interview Le-nnart, kort maar krachtig wederom

    Wat vond je trouwens van het einde van the Sopranos, mits je dit al gezien hebt? (gebruik spoilers indien nodig)
    band of brothers gekregen van iemand die er niet meer is.....

    ik vond het eind echt teleurstellend...zeker aangezien ik nergens wat hoor over een eventueel vervolg.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    band of brothers gekregen van iemand die er niet meer is.....

    ik vond het eind echt teleurstellend...zeker aangezien ik nergens wat hoor over een eventueel vervolg.
    Ok duidelijk.

    Vond je het echt zo teleurstellend? Ik vond het juist wel een passend. Een vervolg hoeft van mij ook echt niet. Het is mooi zo.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Komt wel een vervolg: The Pacific
    dat is op BoB, ik heb het over the Sopranos.


    Voor zo'n serie is het natuurlijk goed dat er een 'einde' aan zit. Zodat het klaar is, anders word het alleen maar uitmelken..maar ik kan nog wel uren genieten van Tony & co. en dan vooral van christopher moltisanti....geniaal hoe die gast is. En natuurlijk niet te vergeten....Meadow

    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  9. #9

    Standaard

    Tja, daar kan ik het alleen maar mee eens zijn

    Je zegt overigens dat je bij een aanschaf let op de prijs, maar ik heb je ook vaak zien posten dat je liever meer geld uitgeeft voor een NL uitgave dan dat je importeert. Hoe zit dat nou?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Lennart, kort en... ja kort interview

    Ik weet eigenlijk nog niks van je...
    Dat is toevallig, ongeveer hetzelfde dat ik dacht.

    Was wel onder de indruk van de opleiding, maar het niet gebruiken van hoofdletters bij het begin van een zin, het erg kort antwoorden op een vraag viel mij erg op.Krijgen ze dat tegenwoordig niet meer op school, de academy of weet ik veel wat. ?!?!?!

    Of wordt ik gewoon oud ?

    Het leek een beetje op "Nou ja, als ik dan moet antwoorden"

    Le-nnart, je moet maar denken, de beste stuurlui staan aan wal

    Grt Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Tja, daar kan ik het alleen maar mee eens zijn

    Je zegt overigens dat je bij een aanschaf let op de prijs, maar ik heb je ook vaak zien posten dat je liever meer geld uitgeeft voor een NL uitgave dan dat je importeert. Hoe zit dat nou?
    Prijs is wel een punt voor mij. ik koop geen disney BD voor 30/35 euro ofzo.. maar 25 vind ik geen ramp. Het zal best dat hij dan in de UK goedkoper is ofzo, maar ik wil voor Bluray's altijd de NL versie aangezien ik geen dikke doosjes wil en de leeftijdslogo's lelijk vind. Er staan wel enkele USA versie's tussen maar de combinatie van regiovrij+NL ondertitels is in de USA zeeeeer uitzonderlijk. Voor dvd's maakt het mij minder uit, staan genoeg engelse versie tussen maar die zijn niet anders qua doosje.

    Vandaar.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    Prijs is wel een punt voor mij. ik koop geen disney BD voor 30/35 euro ofzo.. maar 25 vind ik geen ramp. Het zal best dat hij dan in de UK goedkoper is ofzo, maar ik wil voor Bluray's altijd de NL versie aangezien ik geen dikke doosjes wil en de leeftijdslogo's lelijk vind. Er staan wel enkele USA versie's tussen maar de combinatie van regiovrij+NL ondertitels is in de USA zeeeeer uitzonderlijk. Voor dvd's maakt het mij minder uit, staan genoeg engelse versie tussen maar die zijn niet anders qua doosje.

    Vandaar.
    Dus het gaat je niet eens zozeer om de NL ondertiteling maar om het BR doosje? Dat blijf ik toch wel een vreemde gedachte vinden. Aan de andere kant koop je niet zo heel veel in de maand dus is het in verhouding misschien wel gelijk aan een gemiddelde verzamelaar die wel voor goedkopere (import)uitgaves kiest.

  13. #13
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Kort maar krachtig zullen we maar zeggen. Maar goed even inhakend op de reacties hier.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Komt wel een vervolg: The Pacific
    The Pacific is zeker geen vervolg. Het wordt weer gemaakt door dezelfde makers als Band of Brothers maar meer ook niet. Het staat los van elkaar. Een vervolg is heel wat anders.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger Weerts Bekijk bericht
    Dat is toevallig, ongeveer hetzelfde dat ik dacht.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger Weerts Bekijk bericht

    Was wel onder de indruk van de opleiding, maar het niet gebruiken van hoofdletters bij het begin van een zin, het erg kort antwoorden op een vraag viel mij erg op.Krijgen ze dat tegenwoordig niet meer op school, de academy of weet ik veel wat. ?!?!?!

    Of wordt ik gewoon oud ?
    Grt Roger.
    Die fout mag je nooit meer maken. In ik-vorm komt er nooit een t achter. Te oud? Je bent in iedergeval nooit te oud om wat bij te leren.

    En Jordy probeert nog iets uit/van het interview te halen/maken.
    Laatst aangepast door Pieter V : 07-07-2009 om 00:29

  14. #14
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het is precies het soort interview zoals ik verwacht zou hebben, en daar bedoel ik niks negatiefs mee.

    Ik kan mezelf ook wel eens betrappen dat een bepaalde hoes bepalend is voor mij.
    Na jarenlang kopieren en importeren, wil ik nu het liefst gewoon de Nederlandse versie.
    Al is het maar voor de kids of een ander die geen engels kan...

    Maar, bepaalde titels vond ik zo lelijk dat ik toch overstag ben gegaan.
    Dus ik kan me daar wel iets bij voorstellen.
    Ik vind die dikke hoesjes ook niks, neemt veels te veel onnodige ruimte in!
    En die engelse logo's kan ik ook erg tegenaan hikken, maar eigenlijk ook niet minder dan die franse titels op onze nl BD's.

    Dan is het idd jammer dat US versies, of niet regiovrij zijn, of nl subs hebben!
    Prijs vind ik ook minder een issue, want je kan ook gewoon een jaar wachten.
    Maar ja, ik heb een hekel aan wachten, zelfs op de post.....


    laten we het interview houden op less is sometimes more......
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Die fout mag je nooit meer maken. In ik-vorm komt er nooit een t achter. Te oud? Je bent in iedergeval nooit te oud om wat bij te leren.
    Ik gebruik nu eenmaal graag veel letters en dan zet ik overijverig die t er maar achter.
    Ach, taal is nooit m'n allersterkste kant geweest, maar het zit gelukkig grammaticaal niet erg verkeerd in elkaar.

    Ik zorg normaliter in elk geval dat m'n "krabbels" er leesbaar en begrijpelijk uit zien.
    En daar hebben sommige heel jeugdigen onder ons nog wel eens moeite mee. (lees: straattaal,smstaal enz.)

    Een spatie of een alinea/nieuwe regel kunnen ook nooit kwaad om het wat leesbaarder te maken.


    Grt Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dus het gaat je niet eens zozeer om de NL ondertiteling maar om het BR doosje? Dat blijf ik toch wel een vreemde gedachte vinden. Aan de andere kant koop je niet zo heel veel in de maand dus is het in verhouding misschien wel gelijk aan een gemiddelde verzamelaar die wel voor goedkopere (import)uitgaves kiest.
    ondertiteling is voor mij van belang, aangezien ik niet altijd een film kijk met gezelschap dat allen de Engelse taal machtig is. Tevens kijkt het makkelijk weg. Voor mij is inderdaad de verpakking bepalend. Ik vind de Nederlandse kijkwijzer logo's veel subtieler dan die in de UK, en zoals al eerder vermeld zijn Amerikaanse blurays met NL ondertitels zéér schaars(helaas).
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  17. #17

    Standaard

    Ik dacht dat mijn interview kort en krachtig was

    Was in ieder geval wel (weer) leuk om te lezen.

    Jammer dat je deze vraag van de vorige geinterviewde vergeten bent te beantwoorden:
    Welke film kun je niet vaak genoeg kijken en waarom?
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •