De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Twin Pics: Slumdog Millionaire vanaf 13 juli op DVD en Blu-ray

    Twin Pics: Slumdog Millionaire vanaf 13 juli op DVD en Blu-ray



    Lees dit artikel

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Dit wordt inderdaad ook voor mij een zeer zekere aanschaf.
    Ik vraag me alleen af wat die foeilelijke sticker op de Blu-Ray doet?!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Ik vraag me alleen af wat die foeilelijke sticker op de Blu-Ray doet?!
    Op die "foeilelijke sticker" staat vermeld dat Twin Pics/Cineart een deel van de opbrengst van elke verkochte DVD/BD overmaakt aan PLAN (het vroegere Foster Parentsplan).
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Op die "foeilelijke sticker" staat vermeld dat Twin Pics/Cineart een deel van de opbrengst van elke verkochte DVD/BD overmaakt aan PLAN (het vroegere Foster Parentsplan).
    Op zich een nobel initiatief, maar het neemt niet weg dat het inderdaad een foeilelijke sticker is. Ze hadden dat evengoed op een flyertje kunnen zetten en in het doosje stoppen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Op zich een nobel initiatief, maar het neemt niet weg dat het inderdaad een foeilelijke sticker is. Ze hadden dat evengoed op een flyertje kunnen zetten en in het doosje stoppen.
    Dat werkt natuurlijk een stuk minder aangezien het dan niet zichtbaar is in de schappen

  7. #7

    Standaard

    Die komt er wel in op BD, mits voor een redelijke prijs.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Op die "foeilelijke sticker" staat vermeld dat Twin Pics/Cineart een deel van de opbrengst van elke verkochte DVD/BD overmaakt aan PLAN (het vroegere Foster Parentsplan).
    Duidelijk, dit was zo op de foto niet goed te zien.
    Goed initiatief

  9. #9

    Standaard

    DVD komt er zeker in.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #10

    Standaard

    Staan er extra's op?

    De UK versie heeft aardig wat extra's, ja deze komt er bij mij zeker ook in.
    Maar ik moet denk ik wachten tot mijn verjaardag!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dat werkt natuurlijk een stuk minder aangezien het dan niet zichtbaar is in de schappen
    D'r is in de pers nochtans al genoeg aandacht aan besteed opdat je het zou weten.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Staan er extra's op?
    Ik heb vandaag de blu-ray in mijn handen gehad en er staan extra's op volgens de cover. Wat kan ik je helaas niet mededelen, ik heb het niet onthouden.

  13. #13

    Standaard

    Ik zag vandaag dat de cover melding maakt van 1080i50.

  14. #14

    Standaard

    Zou wel een flinke domper zijn, omdat alle andere A-film titels wel in 1080p zijn.

    Ja, het is feitelijk een A-film release, (CinéArt en A-film hebben met elkaar te maken op één of andere wijze)zie dat zilverkleurige balkje onderaan de BD cover, precies hetzelfde als bij alle A-film BD's.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Ja, het is feitelijk een A-film release.
    Ik weet niet zeker of dat zo is ... zie wel eens bij persberichten van nieuwe films in de Quality Film Collection staan dat het een gezamenlijke uitgave van A-Film en CineArt betreft

  16. #16

    Standaard

    Misschien ''zakelijk'' gezien niet, maar deze BD komt van dezelfde technische/design crew als de A-film BD's

  17. #17

    Standaard

    Ik vond deze film als (volgens mij) 1 van de weinige behoorlijk tegenvallen en vindt 8 oscars dan ook veel te veel van het goede. (voor de muziek zoiezo wel trouwens!). Voor mij geen aanschaf.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Ja, het is feitelijk een A-film release, (CinéArt en A-film hebben met elkaar te maken op één of andere wijze)zie dat zilverkleurige balkje onderaan de BD cover, precies hetzelfde als bij alle A-film BD's.
    Dit is niet correct. A-Film heeft niets met deze release te maken. Het is een uitgave van Cinéart/Twin Pics/PIAS.
    A-Film heeft aangegeven dat al hun uitgaves wél 1080p zijn.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Dit is niet correct. A-Film heeft niets met deze release te maken. Het is een uitgave van Cinéart/Twin Pics/PIAS.
    A-Film heeft aangegeven dat al hun uitgaves wél 1080p zijn.
    Dank voor de info!!!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  20. #20

    Standaard

    Nog even het volgende: deze titel heeft 1080i 25 fps. Het gaat hier niet om een fout maar om een nadrukkelijk verzoek van regisseur Danny Boyle die persoonlijk toezicht heeft gehouden op de mastering van de HDCAM SR 1080i 25 beelden per seconden met als doel zijn film meer energie uit te laten stralen.
    Aldus filmproducent Pathé
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •