De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Marantz SR6200

  1. #1

    Standaard Marantz SR6200

    Hay,

    Wellicht moet hij gerepareerd worden maar wil eerst even zien als er nog mensen met dit probleem te maken hebben gehad en hoe ze het oplosten.

    SR6200 receiver werkt plots nog enkel op S-Direct (source Direct) met analoge aansluiting (RCA).

    Digitale bron herkent hij wel maar er wordt geen geluid weergegeven, bv bij DVD herkent hij het formaat en dat wordt weergegeven in het display, maar ik krijg geen audio signaal. Dus het input kanaal is okay anders zou er staan "no data" en dat is niet het geval.

    Idem voor het Digitale signaal komende van de digicorder (TV).

    Via Source Direct werken enkel de tuner, cd speler (RCA analoog), MD/Tape (RCA analoog Airtunes).

    Ook het OSD werkt niet meer (on screen display).

    Allemaal knap vervelend voor deze toch niet goedkope receiver die al een paar jaar trouw dienst levert

    suggesties iemand ?

  2. #2

    Standaard

    Klinkt als een defecte processor. Je geeft het eigenlijk al aan. Alleen analoog direct werkt, dus gaat het geluid niet langs de processor, maar alleen door de versterker... Denk ik...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    mjah dat wordt euro's neertellen.

    toch bedankt !

    V

  4. #4

    Standaard

    Hallo

    Ik heb hetzelfde probleem met mijn sr6200.
    Nou heb ik ergens gelezen dat dan het DAC IC op het DSP board defect is,iemand enig ideee ofdat kan kloppen??
    Betabloke heb jij hem al laten repareren?? Staat er misschien bij wat ze hebben vervangen??
    Laatst aangepast door christian24 : 17-10-2009 om 12:46

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door christian24 Bekijk bericht
    Hallo

    Ik heb hetzelfde probleem met mijn sr6200.
    Nou heb ik ergens gelezen dat dan het DAC IC op het DSP board defect is,iemand enig ideee ofdat kan kloppen??
    Betabloke heb jij hem al laten repareren?? Staat er misschien bij wat ze hebben vervangen??

    Hallo,

    Het DAC IC op DSP board is dan defect, Ik heb deze vervangen en alles werkt weer na behoren.
    IC bij farnell besteld voor 9 euro .

    Christian

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door christian24 Bekijk bericht
    Hallo,

    Het DAC IC op DSP board is dan defect, Ik heb deze vervangen en alles werkt weer na behoren.
    IC bij farnell besteld voor 9 euro .

    Christian
    Ik heb hetzelfde probleem, is er een referentienummer bekend?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •