Pagina 15 van 18 EersteEerste ... 51112131415161718 LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 449 worden weergegeven.
  1. #351

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ondertussen is de prijs van "La grande illusion" bij Amazon.fr al gedaald. In plaats van 19,98€ is het nu 15,98€. Het kan zijn dat het maar tijdelijk is. Ik heb hem onmiddelijk besteld want wie weet wordt het morgen terug duurder.
    WTF? Het ding is afgelopen vrijdag bij me verzonden, komen ze nu mee
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  2. #352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    WTF? Het ding is afgelopen vrijdag bij me verzonden, komen ze nu mee
    Ik heb hetzelfde ook gehad met een andere item. Item was juist verzonden als de prijs verlaagd was. Ik vroeg om aan de nieuwe prijs te kunnen krijgen. Maar ze weigerden. Bij Amazon.com zouden ze de korting onmiddelijk geven. Ik heb zelfs het geval gehad dat de prijs binnen de 24u na de verzending verlaagd was en zonder iets te vragen hebben ze mij aan de nieuwe prijs gegeven.

  3. #353

    Standaard

    Zojuist 'To Be Or Not To Be' gezien en het was precies wat ik verwacht had. Ze hebben volgens mij exact dezelfde master gebruikt als voor de oude regio 1 DVD, maar dat was altijd al een prima DVD. De verschillen zijn dus niet enorm, maar die typische kleine verschillen tussen DVD en blu-ray: de BD heeft meer grain en een beter contrast en ziet er dus meer uit als film dan de wat plattere DVD. Er zitten redelijk wat inconsistenties in het beeld maar die zijn allemaal duidelijk brongerelateerd en geen transfer defect; zo zie je redelijk vaak een soort lichtstraal boven mensen alsof ze ieder moment door Scottie omhoog gebeamed kunnen worden naar het ruimteschip, maar dat is iets wat je vaker ziet bij niet gerestaureerde oude films. Het staat buiten kijf dat 'To Be Or Not To Be' er nog veel beter uit kan zien met een volledige restauratie, maar dat is helaas niet voor iedere film weggelegd en ik vraag me af of Criterion hun digitale wonderen wellicht nog kunnen verrichten als zij hem gaan uitbrengen, maar ik betwijfel het. Verwacht zeker geen wonderen, maar al met al is het een prima transfer en deze blu-ray zag er veel beter uit dan bijvoorbeeld de print die ik in Parijs heb gezien een paar jaar geleden. De film zelf blijft natuurlijk perfectie van begin tot eind, dus ik kan me niet voorstellen dat er een filmliefhebber is die dit niet in de best mogelijke kwaliteit wil hebben. Subs zijn er enkel in Duits en Frans, dus het ziet er naar uit dat deze niet in Engeland gaat verschijnen.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  4. #354

    Standaard

    Voor de liefhebbers en diegenen die geen bezwaar tegen franstalige boekjes hebben: vrijwel alle studio canal titels zitten momenteel bij Amazon.fr in de aanbieding waarbij je bij 4 titels EUR 20,- korting krijgt. Verzendkosten zijn vrij hoog, maar als je er veel tegelijk besteld, kom je op een heel aardige prijs per stuk uit

  5. #355

    Standaard

    263. La grande illusion (Jean Renoir, 1937) :: 8.5

    De Studio Canal collectie wisselt zeer matige releases zoals 'Le Mepris' af met hele goede zoals... nu goed, 'Grande Illusion' bijvoorbeeld. Dankzij een complete restauratie is dit duidelijk een van hun beste releases, met een prachtige fijne filmkorrel en een beeld waar praktisch geen krasje te bekennen is. Nu was de Criterion DVD niet... uhmm... al te best, maar het verschil is als dag en nacht.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  6. #356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roeland Bekijk bericht
    Voor de liefhebbers en diegenen die geen bezwaar tegen franstalige boekjes hebben: vrijwel alle studio canal titels zitten momenteel bij Amazon.fr in de aanbieding waarbij je bij 4 titels EUR 20,- korting krijgt. Verzendkosten zijn vrij hoog, maar als je er veel tegelijk besteld, kom je op een heel aardige prijs per stuk uit
    door de gratis verzendkosten naar België er vier kunnen bestellen aan 10 euro per stuk (sommige zijn vandaag al weer duurder)

    - the ladykillers
    - the third man
    - le cercle rouge
    - the graduate


  7. #357

    Standaard

    Voor degenen die zitten te azen op LA Grande Illusion (zoals ik) in de Studio Canal collection, weet dat er op 23 april een nieuwe uitgave van de film zal worden uitgebracht door Studio Canal met een nieuwe transfer. Het betreft de 75th Anniversary met een geheel nieuw geremasterde transfer.

    DVD met gebruik van de nieuwe poster voor de release:
    http://www.amazon.co.uk/Grande-Illus...1924260&sr=8-3

    BluRay van deze uitgave, maar met (tijdelijk?) de oude cover van de Collection reeks:
    http://www.amazon.co.uk/Grande-Illus...1924260&sr=8-1

    Ik ga er hier in ieder geval vanuit dat de Studio Canal Collection versie niet de geheel nieuwe remaster bevat, aangezien deze eerst in de bioscoop te zien zal zijn, dus wacht nog even op reacties daarop...

  8. #358

    Standaard

    Ik geloof er niets van dat dat een nieuwe transfer gaat zijn, dat tart alle logica.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik geloof er niets van dat dat een nieuwe transfer gaat zijn, dat tart alle logica.
    Dat lijkt me ook niet, de versie die nu uit is is nagenoeg perfect.

    Overigens brengt men in Duitsland binnenkort Bunuel's meesterwerk 'The Discreet Charm of the Bourgeoisie' uit. Hopelijk dat die ook in Engeland uitkomt, want deze lijkt enkel Duitse subs te hebben en is natuurlijk Frans gesproken.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  10. #360

    Standaard

    Let op:
    De Duitse versies van La grande illusion en To Be or Not to Be hebben geen slipcover die Duits is, maar zijn in het Duits geprint, de achterkant is dan ook geen geen blaadje meer wat je er af kan halen en het boekje is verlijmd.
    De leeftijdslogo's zitten als sticker op de plastic seal, daar heb je dus geen last van.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #361

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Let op:
    De Duitse versies van La grande illusion en To Be or Not to Be hebben geen slipcover die Duits is, maar zijn in het Duits geprint, de achterkant is dan ook geen geen blaadje meer wat je er af kan halen en het boekje is verlijmd.
    De leeftijdslogo's zitten als sticker op de plastic seal, daar heb je dus geen last van.
    De Franse versies zijn ook zo. Vastgelijmd Franstalig boekje, en de omschrijving achterop gedrukt. Gelukkig hebben de Franse uitgaven wel de originele titels voorop en op de zijkant.

  12. #362

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Benjamin Hendriks Bekijk bericht

    Wellicht zal Les quai des brumes ook tot de SCC behoren? Die verschijnt nl. ook op 3 september.
    Aan de prijs te zien niet, 10 pond bij amazon.co.uk en hmv.com...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #363

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Aan de prijs te zien niet, 10 pond bij amazon.co.uk en hmv.com...
    Dat klopt, maar het zou in principe wel een SC release moeten zijn, iets wat ook bij de Amazon product omschrijving staat. Nu klopt dat wel vaker niet, maar volgens alle geruchten is het wel degelijk een SC uitgave - kan me ook niet direct voorstellen wie dit anders zal uitbrengen om eerlijk te zijn.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  14. #364

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Dat klopt, maar het zou in principe wel een SC release moeten zijn, iets wat ook bij de Amazon product omschrijving staat. Nu klopt dat wel vaker niet, maar volgens alle geruchten is het wel degelijk een SC uitgave - kan me ook niet direct voorstellen wie dit anders zal uitbrengen om eerlijk te zijn.
    Wel Studio Canal(voormalig Optimum), maar niet Studio Canal Collection lijkt het, al hoop ik natuurlijk van wel
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Wel Studio Canal(voormalig Optimum), maar niet Studio Canal Collection lijkt het, al hoop ik natuurlijk van wel
    Is er echt een verschil?
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  16. #366

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Is er echt een verschil?
    Volgens mij wel, kijk bij de film Livid: http://www.amazon.co.uk/Livid-Blu-ra...A3P5ROKL5A1OLE daar staat ook Studio Canal bij.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #367

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Volgens mij wel, kijk bij de film Livid: http://www.amazon.co.uk/Livid-Blu-ra...A3P5ROKL5A1OLE daar staat ook Studio Canal bij.
    Ja ok, ze zullen ongetwijfeld nog meer titels uitbrengen die niet direct in de lijn van de Collectie thuishoren, maar Port of Shadows hoort daar zonder twijfel bij. Verder is iets als The Deer Hunter in Engeland door Optimum uitgegeven en exact dezelfde disc in andere landen als SC Collectie. Dus volgens mij is het verder nogal inwisselbaar.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  18. #368

    Standaard

    Port of shadows lijkt me inderdaad ook wel een potentiële SCC-titel. Maar die prijs is wel een beetje vreemd ja.

    De prijs op Zavvi klinkt wel weer een stuk aannemelijker. En die van Play.com ook.

  19. #369

    Standaard

    Ben benieuwd naar The Trial
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #370

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Benjamin Hendriks Bekijk bericht

    Wellicht zal Les quai des brumes ook tot de SCC behoren? Die verschijnt nl. ook op 3 september.
    In Duitsland iig wel: http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...n-blu-ray-disc

    In Duitsland is nu ook Le Procès aangekondigd: http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...n-blu-ray-disc

    Bron: http://www.bluray-disc.de/blu-ray-ne...ffentlichungen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #371

    Standaard

    Iemand die films uit deze collectie nog ergens voor een schappelijkere prijs gezien heeft?

  22. #372

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dicapo Bekijk bericht
    Iemand die films uit deze collectie nog ergens voor een schappelijkere prijs gezien heeft?
    Nee. Ik zit ook al tijden te wachten op prijsverlagingen, maar ze blijven onveranderd zo rond de 20 euro schommelen.

  23. #373

    Standaard

    Apocalypse Now is 15 bij MM Utrecht
    The future is Blu

  24. #374

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Apocalypse Now is 15 bij MM Utrecht
    Dat is geen Studio Canal Collection titel.

  25. #375

    Standaard

    Dat lijkt deze Nederlandse cover wel te suggereren:

    The future is Blu

Pagina 15 van 18 EersteEerste ... 51112131415161718 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •