Pagina 17 van 18 EersteEerste ... 7131415161718 LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 449 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Even een andere vraag: heb jij toevallig ook de SC blu-ray van To Be Or Not To Be in huis? zo ja: hoe is de kwaliteit daarvan?
    Dit is wat ik er over schreef:

    Ze hebben volgens mij exact dezelfde master gebruikt als voor de oude regio 1 DVD, maar dat was altijd al een prima DVD. De verschillen zijn dus niet enorm, maar die typische kleine verschillen tussen DVD en blu-ray: de BD heeft meer grain en een beter contrast en ziet er dus meer uit als film dan de wat plattere DVD. Er zitten redelijk wat inconsistenties in het beeld maar die zijn allemaal duidelijk brongerelateerd en geen transfer defect; zo zie je redelijk vaak een soort lichtstraal boven mensen alsof ze ieder moment door Scottie omhoog gebeamed kunnen worden naar het ruimteschip, maar dat is iets wat je vaker ziet bij niet gerestaureerde oude films. Het staat buiten kijf dat 'To Be Or Not To Be' er nog veel beter uit kan zien met een volledige restauratie, maar dat is helaas niet voor iedere film weggelegd en ik vraag me af of Criterion hun digitale wonderen wellicht nog kunnen verrichten als zij hem gaan uitbrengen, maar ik betwijfel het. Verwacht zeker geen wonderen, maar al met al is het een prima transfer en deze blu-ray zag er veel beter uit dan bijvoorbeeld de print die ik in Parijs heb gezien een paar jaar geleden. De film zelf blijft natuurlijk perfectie van begin tot eind, dus ik kan me niet voorstellen dat er een filmliefhebber is die dit niet in de best mogelijke kwaliteit wil hebben. Subs zijn er enkel in Duits en Frans, dus het ziet er naar uit dat deze niet in Engeland gaat verschijnen.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  2. #402

    Standaard

    Thanks voor de info, beide
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #403

    Standaard

    Zonet 'Ran' en 'Le Ballon Rouge' gezien. Die tweede was op dvd en die zag er even goed, zo niet beter, uit dan 'Ran'. Algoed was het geen slechte film.


  4. #404

    Standaard

    Bij de Fame in Amsterdam zijn er nu een heleboel van deze collectie voor 10,- ps.
    Zitten allemaal nog nieuw in de verpakking.

    Die ik me nog kan herrineren zijn oa: Ran, The elephant man, mulholland drive en le mepris.

  5. #405

    Standaard

    Ik zag deze versie, en gaat het hierbij op een normale keepcase of de zogezegd digibook? Ik wil namelijk graag de digibook versie.

    http://www.bol.com/nl/p/3-days-of-th...eaturedProduct

  6. #406

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ik zag deze versie, en gaat het hierbij op een normale keepcase of de zogezegd digibook? Ik wil namelijk graag de digibook versie.

    http://www.bol.com/nl/p/3-days-of-th...eaturedProduct
    Ik heb deze ook besteld, maar dan via FRS.

    EdIt: k zie dat deze pas op 13-02 verschijnt. En dat het een nieuwe EAN code heeft. Vermoedelijk dus een keepcase, want deze is ook nog eens de helft goedkoper dan de digibook.
    Ik denk dat ik deze ga annueleren.
    Misschien weet Wedlock hier meer over.

    EDIT 2: Ik heb nu deze via amazon UK besteld, is wel 30 euro maar je hebt dan wel nog de digibook. Die andere van 14 pond durfde ik niet nemen omdat dit de franse versie is.
    http://www.amazon.co.uk/3-Days-Condo...8754566&sr=8-4
    Ik zou je wel haasten, er zijn maar een paar copies meer over.
    Laatst aangepast door jurgen42u : 21-01-2013 om 07:50

  7. #407

    Standaard

    De dikte die bij de afmetingen staat die vermeld worden bij FRS (12 mm, zie http://www.freerecordshop.nl/film/3-...-5050582928983 ) wekt de indruk dat het een keepcase is. De originele verpakkingen zijn maar half zo dik.

    Hmm.. die afmetingen lijken trouwens niet te kunnen kloppen. Ok dan weet ik het ook niet meer.

    Dit topic doet me er aan denken dat ik de nog resterende titels die ik nog niet heb maar eens moet gaan bestellen.

  8. #408

    Standaard

    Ik heb al wel wat keren voorgehad dat bij FRS de afmetingen totaal niet overeenkomen met de werkelijkheid. Ik zou daaruit niks afleiden.

  9. #409

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TPIMaster Bekijk bericht
    Ik heb al wel wat keren voorgehad dat bij FRS de afmetingen totaal niet overeenkomen met de werkelijkheid. Ik zou daaruit niks afleiden.
    Deze keer wel vrees ik. Want het gaat hier om een totaal ander product (nieuwe EAN).
    De versie die nu op frs en bol staan voor zo'n 9.50 euro heeft een totaal andere EAN dan de digibook (5050582 720051).

  10. #410

    Standaard

    Had via bol.com een 2ehands besteld voor 15 euro. Heb nog geluk dus.

  11. #411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Had via bol.com een 2ehands besteld voor 15 euro. Heb nog geluk dus.
    Deze wilde ik ook bestellen, maar kwam erachter bij de betaling dat deze enkel in Nederland werd geleverd en dus niet naar België. Heb dan maar balen bij amazon voor het dubbele gekocht.

  12. #412

    Standaard

    Wou nu toch eindelijk eens Cet obscur désir... bestellen bij Amazon.fr voor 15 Euro.
    Maar de talen staan er als hieronder (geen NL subs); of maak ik me voor niks zorgen?
    Zou kunnen dat het de Duitse release is, maar dat staat er niet bij...
    Op Priceminister staat-ie ook, maar of dat dan de Franse release (= met NL subs?) is?
    http://www.priceminister.com/offer/b...tate_sort_used


    • Langue : Allemand, Français, Anglais
    • Sous-titres : Allemand, Anglais
    Laatst aangepast door tiswat : 24-01-2013 om 10:47

  13. #413

    Standaard

    Kunnne degenen die titels hebben uit deze collectie de aanwezigheid van Ndl. subs melden op het betreffende topic, dat is heel handig voor de rest van de gemeenschap:

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=77859

  14. #414

    Standaard

    blu-ray.com zegt dat ze alleen Engelse ondertitels hebben.

  15. #415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tiswat Bekijk bericht
    Wou nu toch eindelijk eens Cet obscur désir... bestellen bij Amazon.fr voor 15 Euro.
    Maar de talen staan er als hieronder (geen NL subs); of maak ik me voor niks zorgen?
    Zou kunnen dat het de Duitse release is, maar dat staat er niet bij...
    Op Priceminister staat-ie ook, maar of dat dan de Franse release (= met NL subs?) is?
    http://www.priceminister.com/offer/b...tate_sort_used


    • Langue : Allemand, Français, Anglais
    • Sous-titres : Allemand, Anglais
    De Engelse en de Franse release zijn 100% gelijk. Volgens dvd profiler en dvdfr.com zijn er geen Nederlandse ondertitels.

  16. #416

    Standaard

    Bedankt, dan maar E subs, heb 'm meteen maar besteld bij PriceMinister.

  17. #417

    Standaard

    Vind het toch wel slecht van bol.com. Staat er bij amaray verpakking, terwijl ze toch deze afbeelding erbij plaatsen.

    http://www.bol.com/nl/p/delicatessen/1002004013232632/

  18. #418

    Standaard

    Ik vind het raar dat ze ineens zo OOP zijn, terwijl heel veel 'gewone' mensen deze films totaal niet kennen. Ik zou ook graag The Elephant Man uit deze collectie willen en The deer Hunter. De eerste is zo goed als onvindbaar, de 2e kost nog 19 euro!!!

    Ik heb gezien dat Discorder ook nog de oude digibook hebben, maar wel tegen 42 euro (zou echt de NL versie moeten zijn volgens de EAN die erbij staat)

    Op amazon hebben ze blijkbaar enkel de Franse digibook (heb ik vandaag dus helaas ondervonden)

  19. #419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik vind het raar dat ze ineens zo OOP zijn, terwijl heel veel 'gewone' mensen deze films totaal niet kennen. Ik zou ook graag The Elephant Man uit deze collectie willen en The deer Hunter. De eerste is zo goed als onvindbaar, de 2e kost nog 19 euro!!!
    Ik had The Elephant Man voor 10 euro gekocht bij Fame Amsterdam. Misschien heb je daar nog geluk?

    Wat me trouwens opviel. Waarom heeft elk menu hetzelfde muziekje? Zelf had ik gewoon de muziek uit de film gebruikt.

  20. #420

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ik had The Elephant Man voor 10 euro gekocht bij Fame Amsterdam. Misschien heb je daar nog geluk?

    Wat me trouwens opviel. Waarom heeft elk menu hetzelfde muziekje? Zelf had ik gewoon de muziek uit de film gebruikt.
    Gisteren lag er nog een behoorlijk stapeltje bij Fame van Elephant man, voor 10 euro. Met de (gratis) klantenpas nog eens 10% goedkoper...

  21. #421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Vind het toch wel slecht van bol.com. Staat er bij amaray verpakking, terwijl ze toch deze afbeelding erbij plaatsen.

    http://www.bol.com/nl/p/delicatessen/1002004013232632/
    Komt omdat veel content ook automatisch door de uitgever word ingeladen, we kunnen niet alles checken en de meeste kijken niet eens bij verpakking als er ook al een plaatje bij staat.

  22. #422

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Gisteren lag er nog een behoorlijk stapeltje bij Fame van Elephant man, voor 10 euro. Met de (gratis) klantenpas nog eens 10% goedkoper...
    Helaas ik woon in België. De dichtste winkel voor mij is MEDIAMARKT Oostakker. Maar daar hebben ze zulke digibooks niet liggen.

  23. #423
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Hebben ze wel nog gehad maar altijd aan de volle pot van 19,99 €
    De laatste zijn er waarschijnlijk door mezelf weggeplukt een tijd geleden, toen aan 14,99 €
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  24. #424

    Standaard

    Misschien dat iemand hier wat aan heeft: ik kwam vanmiddag ineens een exemplaar van de Studio Canal uitgave van Mulholland Drive tegen bij de Blokker in Zwolle (prijs 6,99 en onderdeel van de actie 2 voor 10 euro). Blijkbaar heeft Blokker dus bepaalde SC-uitgaves in voorraad.

  25. #425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Misschien dat iemand hier wat aan heeft: ik kwam vanmiddag ineens een exemplaar van de Studio Canal uitgave van Mulholland Drive tegen bij de Blokker in Zwolle (prijs 6,99 en onderdeel van de actie 2 voor 10 euro). Blijkbaar heeft Blokker dus bepaalde SC-uitgaves in voorraad.
    Voor zover ik weet hebben ze alleen deze titel. Is ook een tijdje via de site te koop geweest. Andere titels heb ik nog niet gezien.

Pagina 17 van 18 EersteEerste ... 7131415161718 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •