Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 35 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wie weet een goedkope Mediacenter?

    Ik heb een vraagje, ik zoek een mediacenter die aan vier dingen moet voldoen:
    1. Goedkoop
    2. Kan er een Hdd op aansluiten om content te kijken en
    3. moet geen composite video aansluiting (dus HDMI of via connectoren DVI)
    4. Analoog geluid uit (RCA/tulp)

    alle suggesties zijn welkom!

    ps. Prijs range is <75 euro
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 17-07-2009 om 08:00 Reden: "Vraagje" als titel is veel te algemeen.

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    http://tweakers.net/pricewatch/22509...diaplayer.html

    Ooops, waarschijnlijk te duur, maar je bent wel beter op de toekomst voorbereid...
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 17-07-2009 om 00:47
    Have fun and enjoy your collection

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr.Mark R Bekijk bericht
    Ik heb een vraagje, ik zoek een mediacenter die aan vier dingen moet voldoen:
    1. Goedkoop
    2. Kan er een Hdd op aansluiten om content te kijken en
    3. moet geen composite video aansluiting (dus HDMI of via connectoren DVI)
    4. Analoog geluid uit (RCA/tulp)

    alle suggesties zijn welkom!

    ps. Prijs range is <75 euro
    Het is natuurlijk wel leuk en aardig om om de prijs en bep. aansluitingen te letten, maar vindt je het niet van belang welke content het apparaat kan afspelen ?

    Er zijn er horden op de markt die bepaalde content slecht of niet afspelen (om maar een voorbeeld te noemen vob's/iso's/mkv's of weet ik veel wat.

    Misschien dat de Western Digital WD TV wat voor je is.

    Wil je echt veel ondersteuning qua bestandsformaten kom je toch een prijsklasse hoger.

    Groet Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  5. #5

    Standaard

    Bedankt voor de suggesties! Ik heb idd de WD TV al gezien en die heeft ook mijn voorkeur. Alleen een beetje aan de dure kant. Qua content is het wel de standaard divx, xvid, avi, mpeg enz. Ik zal nog wel ff verder kijken!

    Maar mochten er nog mensen suggesties hebben (of weten hoe video composite via connectoren naar dvi of hdmi kan komen (weet ik andere discussie )) hou ik me aanbevolen!

  6. #6

    Standaard

    Doe je met een daarvoor geschikte convertor, kost een beetje, 100 dollar voor 720p en zo'n 250 dollar voor 1080p:

    http://www.hdtvsupply.com/composite-to-hdmi-scaler.html
    Have fun and enjoy your collection

  7. #7
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  8. #8

    Standaard

    Hmmm weer interessante opties, alleen zat ik er over na te denken om misschien de dvd van het merk "xiron" van de Blokker te nemen met sd-flash en USB mogelijkheid. Zijn er mensen die ervaringen hebben met deze speler en misschien ook redenen om deze liever niet aan te schaffen?

    ps. Xiron is idd geen high end merk! :wallbash:

    link:http://www.blokker.nl/webapp/wcs/sto...roductId=30406

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr.Mark R Bekijk bericht
    Hmmm weer interessante opties, alleen zat ik er over na te denken om misschien de dvd van het merk "xiron" van de Blokker te nemen met sd-flash en USB mogelijkheid. Zijn er mensen die ervaringen hebben met deze speler en misschien ook redenen om deze liever niet aan te schaffen?

    ps. Xiron is idd geen high end merk! :wallbash:

    link:http://www.blokker.nl/webapp/wcs/sto...roductId=30406
    Niemand?

  10. #10

    Standaard

    Dit is geen vergelijk
    Dit is een dvd speler
    Die een foto kan weergeven via usb.
    Als je dit wil gebruiken om er een HD aan te hangen.
    Zal het niet werken denk ik.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eclipse Bekijk bericht
    Dit is geen vergelijk
    Dit is een dvd speler
    Die een foto kan weergeven via usb.
    Als je dit wil gebruiken om er een HD aan te hangen.
    Zal het niet werken denk ik.
    Geschikt voor het weergeven van films, foto's en muziek.
    http://www.blokker.nl/webapp/wcs/sto...roductId=30406



  12. #12

    Standaard

    Ik kan er naast zitten.
    Misschien pakt hij nog divx of avi via USB /SD
    Maar de kans is groot dat je alleen jpg bestanden kunt weergeven.
    Films /DVD
    foto`s USB/SD
    muziek/CD

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eclipse Bekijk bericht
    Ik kan er naast zitten.
    Misschien pakt hij nog divx of avi via USB /SD
    Maar de kans is groot dat je alleen jpg bestanden kunt weergeven.
    Films /DVD
    foto`s USB/SD
    muziek/CD
    Nee dat geeft niet dat je er naast kan zitten (het is van ons beiden niet de bedoeling de slimste uit te hangen ) maar daarom vraag of er ook mensen die hier ervaring mee hebben

  14. #14

    Standaard

    Ik heb zelf de WD TV box, handig en makkelijk apparaatje om mee te werken, echter kan je deze niet op het i-net aansluiten voor bv streaming video van youtube en moet je er nog een externe hd bij kopen als je die nog niet zou hebben.

    Ik moet zeggen dat ik er al 2 filmpjes op heb gekeken van 1080p en dat verliep perfect qua beeld en geluid.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sphinkx Bekijk bericht
    Lees anders deze review eens van de Xtreamer.

    http://www.hardware.info/nl-BE/artic...aspeler_test/1

    Interessant. Ik zit nu eigenlijk tussen deze en die WD TV HD. In de review spreken ze over het inbouwen van een harde schijf, maar ik kan toch ook gewoon mijn externe harde schijf via USB op deze XTreamer afspelen?

    Netwerkje zal er pas over enkele maanden zijn, dus ik denk dat dit wel belangrijk is. Als ik gewoon via USB bestanden van mijn externe hard disk met deze kan afspelen, wordt het de XTreamer.

    Wie o wie?

  16. #16

    Standaard

    Goedkoop is vaak duurkoop.
    Door net iets meer uit te geven en toch wat goeds te kopen beperk je jezelf niet in de diverse mogelijkheden. De Computer Totaal van September 2009 test 15 mediaspelers. Misschien eens lezen zo'n test?

    De beste koop samen met de Woxter i-Cube 750 is de AC Ryan Playon HD

    http://tweakers.net/pricewatch/24152...ml#tab:reviews
    Have fun and enjoy your collection

  17. #17

    Standaard

    De reviews beweren dat deze 'goedkope' mediaspelers bijna alle varianten afspelen. Meer heb ik niet nodig. Ik heb al een externe harde schijf en dergelijke en extra opties boeien me niet, ik wil gewoon een ding waarmee ik zoveel mogelijk verschillende video-formaten op de TV kan afspelen.

  18. #18

    Standaard

    Aangezien jij ook interesse hebt in de Western Digital TV HD stel ik mijn vraag hier (wellicht heb je wat aan de antwoorden).

    Klopt het dat je met dat apparaat geen 5.1/HD geluid kan beluisteren? Of kan dat wel gewoon als hij op een reciever wordt aangesloten (via HDMI dus)?

    Kan je het geluid en het beeld apart verzenden? Ik heb namenlijk een Full HD tv maar nog een 'oude' receiver waar dus geen HDMI in/uit kan.
    Panasonic TX-P37C10 | PS3 Slim | HDI Dune Base 3.0 | Onkyo 507 | JBL SCS 178

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PascalE Bekijk bericht
    Aangezien jij ook interesse hebt in de Western Digital TV HD stel ik mijn vraag hier (wellicht heb je wat aan de antwoorden).

    Klopt het dat je met dat apparaat geen 5.1/HD geluid kan beluisteren? Of kan dat wel gewoon als hij op een reciever wordt aangesloten (via HDMI dus)?

    Kan je het geluid en het beeld apart verzenden? Ik heb namenlijk een Full HD tv maar nog een 'oude' receiver waar dus geen HDMI in/uit kan.
    Je kunt helaas geen 5.1 analoog krijgen (dmv RCA plugs) maar waarschijnlijk kan je em wel doorschakelen naar je receiver, anders moet je hier maar ff kijken http://www.wdc.com/en/products/products.asp?DriveID=572

  20. #20

    Standaard

    Iemand ervaring met deze mediacenter
    Iomega ScreenPlay TV Link ?

  21. #21

    Standaard

    Niemand hier heeft antwoord op mijn vraag gegeven. Kan ik op de XTreamer een externe harde schijf aansluiten en films afspelen, zonder dat ik er een harde schijf inzet.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW Bekijk bericht
    Niemand hier heeft antwoord op mijn vraag gegeven. Kan ik op de XTreamer een externe harde schijf aansluiten en films afspelen, zonder dat ik er een harde schijf inzet.
    Googlen is niet voor iedereen weggelegd

    http://www.xtreamer.net/105/content-...duct-Info.aspx

    Om een lang verhaal ............ Ja dat kan........

    Groet Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  23. #23

    Standaard

    Ik heb me kapot geGoogled, maar het werd nergens hard bevestigd.

    Evengoed bedankt.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW Bekijk bericht
    Ik heb me kapot geGoogled, maar het werd nergens hard bevestigd.

    Evengoed bedankt.
    Graag gedaan,

    Ik had het binnen een seconde of 5 gevonden, maar ben dan ook een google mafioso

    Grt Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  25. #25

    Standaard

    Als ik de XTreamer wil bestellen, moet ik er een adapter en een afstandsbediening los bij kopen á 20 euro per stuk? Ik dacht dat dit er bij zat...

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •