Pagina 2 van 20 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 485 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roffa Bekijk bericht
    Ik wil ook graag meedoen voor de prijzenpot. Kan degene die alles regelt me een pb sturen voor afhandeling??
    Inleggeld: € 7,50
    Overmaken op rek.nr.: 3129.09.926 t.n.v. Dennis Oosterhuis te Haarlem

    En dan erbij zetten PC prijzenpot met je forumnaam bv.

  2. #27

    Standaard

    Even voor alle duidelijkheid, ook als je wilt meedoen zonder in te willen leggen kan dat dus ook.
    1e post in dit topic: de "gratis" poule
    2e post: de prijzenpot a 7.50
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  3. #28

    Standaard

    De betaling van SKnapen is binnen.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  4. #29

    Standaard

    De Azzurri is ook weer terug voor dit seizoen onder de gebruikelijke naam:
    YAH Azzurri 87
    Heb Theo Reitsma gekozen als waterdrager.

    Ben nog aan het puzzelen en wil nog een paar spelers uitproberen waar ik nog in dubio ben.
    Voor aankomende ronde speel ik iig met:

    Velthuizen
    Dani - El Akchoui - Stenman - Kwakman
    Martens - Dudzak - Honda
    Ruiz - Papa - Wolfswinkel
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  5. #30

    Standaard

    Geld is overgemaakt Dennis.

    M'n teamnaam blijft hetzelfde als afgelopen jaren trouwens, Pascal B United.

  6. #31

    Standaard

    Ik heb nog nooit zoveel moeite gehad met het samenstellen van een team. Zal waarschijnlijk komen door het gebrek aan echte toppers. Ik vind het vooral opvallend hoe weinig goede spitsen er nog zijn.

    Kunnen de Feyenoorders hier mij trouwens vertellen of De Guzman dit seizoen weer basisspeler wordt? Heb hem nu in mijn team staan, maar ik weet het dus nog niet zeker.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  7. #32

    Standaard

    Ik had em in 5 minuten rond eigenlijk (veel van vorig jaar) en een paar aanpassingen, al is het uiteraard nog niet definief. Een kampioensploeg moet je smeden he

    De Guzman start de laatste wedstrijden niet in de basis omdat Been em langzaam brengt maar elke invalbeurt drukt ie z'n stempel op de ploeg zoals in het begin (tempo versnellen, goals) dus ik ga er vanuit dat ie aan het eind van de proefperiode z'n plek volledig terug heeft. Heb em zelf ook in de ploeg staan dit jaar.

  8. #33

    Standaard

    Ok bedankt, denk dat ik dan toch maar voor De Guzman ga. Dat was mijn enige vraagteken, voor de rest ben ik er na lang denken wel over uit.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  9. #34

    Standaard

    Heb zelf nog gekozen voor Wijnaldum, maar die is zo gewisseld met de Guzman als het moet (zelfde positie). Heb nu dit elftal:

    Luciano
    Wuytens - Kwakman - van der Wiel
    Afellay - Falkenburg - Knopper - Wijnaldum
    Papadopulos - El Hamdaoui - Nkufo

    Hopelijk kan de Griek vanavond een goal meepikken. Of juist niet, valt hij nog niet op.
    The horror...the horror...

  10. #35

    Standaard

    dóh, net terug van vakantie, mis dus al wat wedstrijden, maar de eerste periode telt toch niet echt!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #36

    Standaard

    Bij deze doe ik dan ook weer mee in de prijzenpot.

    Betaling is onderweg

  12. #37

    Standaard

    mijn betaling komt voor het einde van de eerste periode, eerst ff alles checken of ik een acceptabel team kan fabriceren
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #38

    Standaard

    Waarom niet gelijk vlak voor de laatste speelronde Coen?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #39

    Standaard

    Komt eigenlijk meer omdat ik ff geen interesse heb, als ik straks toch niet ga wisselen en meedoen kan ik die 7,50 beter in de zak houden...ach, straks gaat het wel kriebelen!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #40

    Standaard

    Tuurlijk, gewoon meedoen Coen. De pot moet groeien
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Komt eigenlijk meer omdat ik ff geen interesse heb, als ik straks toch niet ga wisselen en meedoen kan ik die 7,50 beter in de zak houden...ach, straks gaat het wel kriebelen!
    Het zit je zeker nog dwars dat je vorig jaar niet gewonnen hebt. Zoals Lex al zei, gewoon meedoen.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  17. #42

    Standaard

    Dat is nieteens 1 Blu-Ray Coen, dus die kun je ook gewoon nog bestellen. De 2-voudig winnaar moet toch op zoek naar eerherstel?

  18. #43

    Standaard

    ok...doe weer mee...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #44

    Standaard

    Nu toch maar eens gaan denken om een team op te bouwen
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Nu toch maar eens gaan denken om een team op te bouwen
    Ik was vorige week te laat en deze week heb ik ook niks gewijzigd. Ik moet er vandeweek even induiken en de wedstrijden bestuderen.

  21. #46

    Standaard

    Schijnbaar blijft de opstelling die je de week van te voren maakt ook niet automatisch staan. Waren bij mij 3 spelers en de opstelling gewisseld zonder dat ik op de site ben geweest. Meteen een wijze les voor als het om het echie gaat.
    The horror...the horror...

  22. #47

    Standaard

    Klopt, je hebt naast de week opstelling ook de optie basisopstelling en die staat standaard iedere week erin.

  23. #48

    Standaard

    Nah, als Coen meedoet doe ik ook wel weer mee om de centjes.
    El dinero is on the way!

    Was wel vergeten om deze week m'n team te wijzigen.
    Hopelijk gaat het beter wanneer het weer om het echie gaat.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  24. #49

    Standaard

    Heeft iemand al een dark horse gevonden (spits die als middenvelder staat oid)?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #50

    Standaard

    De betalingen van Pascal Barroso en YAH87 zijn binnen.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

Pagina 2 van 20 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •