Pagina 3 van 20 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 485 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ja, en dat vertellen wij jou lekker niet

  2. #52

    Standaard

    Honda doet weer goed voor me...al zal iedereen die nu wel gaan kiezen...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #53

    Standaard

    Vorm ook de 0, jammer dat ik ronde 1 op vakantie was...alhoewel, punten tellen toch niet uiteindelijk!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Honda doet weer goed voor me...al zal iedereen die nu wel gaan kiezen...
    als ie blijft in Venlo. Lijkt me toch niet, al vragen ze behoorlijk veel geld.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #55

    Standaard

    10 miljoen las ik...dat kan/wil niemand hier betalen!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #56

    Standaard

    Denk dat 90 % van de deelnemers Honda al wel had van het begin af aan.
    Als hij blijft bij VVV wordt dit 99,9%.

    Wel leuk dat mijn gehele verdediging de nul houdt dit weekend.
    Middenveld is nog bagger, ook al had ik wel gewisseld.
    The horror...the horror...

  7. #57

    Standaard

    Het is jammer dat het maar de proefperiode is, maar zowel Caledonians(6e!) als ik(87ste) staan in de algemene top 100 van tot nu toe 50000+ deelnemers.

    56.4 punten deze week, en dat terwijl ik er nog 6 op de bank had zitten.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  8. #58

    Standaard

    Ik denk dat een groot deel van de deelnemers zijn ploeg ook pas gaat samenstellen als de proefperiode is afgelopen.
    Desalniettemin natuurlijk wel een zeer mooie notering!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    En ik ben ook weer van de partij voor de prijzenpot!

    Teamnaam en overboeking komen nog
    Teamnaam = Merchandisers (net als voorgaande jaren )

    + Betaling is overgemaakt.

  10. #60

    Standaard

    Balen dat ik de eerste ronde niet meedeed, anders had ik vlak achter Scott gestaan
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #61

    Standaard

    Wanneer eindigt de proefronde?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #62

  13. #63

    Standaard

    Ik heb mijn elftal nu wel redelijk staan, het enige gevaar is natuurlijk als er na de 27ste nog spelers(mn Honda) verkocht gaan worden. Ook Suarez is na die 4 goals van de week natuurlijk weer wat populairder geworden.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  14. #64

    Standaard

    vind het toch wel een moeilijke keus, om de Guzman erin te zetten of een Feyenoord verdediger Vlaar. Het liefst zet ik de Guzman erin maarja als ik hem vrijdag erin heb staan kan hij alsnog in het weekend verkocht worden.

  15. #65
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Komend weekend gaat het dan echt beginnen. Wie doen er trouwens allemaal mee in de prijzenpot? Ik zie bijvoorbeeld ene FC Creils staan die ik niet kan terugvonden in de tweede post van deze thread. Coen P., Roffa en Roy de Jong hebben nog niet betaald volgens diezelfde post. Doen die mensen wel of niet mee dit seizoen? Kom op mensen, gewoon even betalen en meedoen, is wel zo leuk en spannend!

    Ook van de gewone pot is het wel leuk om te weten welke forumnamen achter welke teams staan, dus zou daar ook een lijstje van kunnen komen?
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  16. #66
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sportman Bekijk bericht
    vind het toch wel een moeilijke keus, om de Guzman erin te zetten of een Feyenoord verdediger Vlaar. Het liefst zet ik de Guzman erin maarja als ik hem vrijdag erin heb staan kan hij alsnog in het weekend verkocht worden.
    Als er een speler wordt verkocht na de sluitingsdatum van profcoach, mag je die alsnog vervangen, je zal dus in ieder geval met 18 spelers aan de gang gaan. Is ook wel logisch natuurlijk. Stel dat een speler naar een andere club binnen de eredivisie zou gaan, dan zou je ineens twee spelers van dezelfde club in je team hebben.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  17. #67

    Standaard

    Ik weet wel dat je hem mag vervangen, maar dan zal ik alleen mogen kiezen tussen een Feyenoord middenvelder. dus heb ik helaas niet de keuze om vlaar alsnog te selecteren. Dan wordt mijn opstelling wel zwakker, aangezien geen middenvelder zoveel scoort als de Guzman

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
    Komend weekend gaat het dan echt beginnen. Wie doen er trouwens allemaal mee in de prijzenpot? Ik zie bijvoorbeeld ene FC Creils staan die ik niet kan terugvonden in de tweede post van deze thread. Coen P., Roffa en Roy de Jong hebben nog niet betaald volgens diezelfde post. Doen die mensen wel of niet mee dit seizoen? Kom op mensen, gewoon even betalen en meedoen, is wel zo leuk en spannend!

    Ook van de gewone pot is het wel leuk om te weten welke forumnamen achter welke teams staan, dus zou daar ook een lijstje van kunnen komen?
    Ik doe nog mee. Maak geld nog over voor het weekend.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #69
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ik doe nog mee. Maak geld nog over voor het weekend.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ik doe nog mee. Maak geld nog over voor het weekend.
    Ik heb het afgelopen weekend al overgemaakt.
    Is het inmiddels binnen Dennis?

  21. #71

    Standaard

    De betaling van Roy de Jong is binnen.

    Inderdaad zijn Coen en Roffa de enigen die nog niet betaald hebben. Zie het geld vóór komend weekend graag tegemoet. Coen, Pascal en SKnapen hebben zich ook nog niet aangemeld voor de prijzenpot subleague op de PC-site. Graag even doen, jongens! :wink:
    Aangezien FC CREILS de enige teamnaam is die me niet bekend voorkomt, lijkt me deze van Roffa te zijn? Graag even bevestigen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
    Ook van de gewone pot is het wel leuk om te weten welke forumnamen achter welke teams staan, dus zou daar ook een lijstje van kunnen komen?
    Lijstje is gemaakt. De forummers met de teamnamen kriebels010, kaasballe en FC Nietsnut zijn bij mij nog niet bekend. Zou het dus fijn vinden als me even door wordt gegeven wie dit zijn.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  22. #72

    Standaard

    Komt goed Dennis!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #73

    Standaard

    Aangemeld in de subleagues, Dennis.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  24. #74

    Standaard

    Eindelijk dan nu voor het echie.

    De Seleção voor dit seizoen (onder voorbehoud):
    Romero
    Zwinkels

    Douglas
    Wuytens
    Kwakman
    El Akchaoui
    De Roover
    Looms

    Honda
    Guzman
    Dzsudzak
    Boutahar
    V. Elm

    Kaloglu
    Suarez
    Poepon
    Junker
    De Ceullaer

    Neem wel een gigantische gok met De Guzman aangezien het aannemelijk is dat ‘ie maandag alweer de Kuip uitgaat (want dan had ik liever Dani gekozen maar kan dan niet meer) en hopelijk heb ik met Kaloglu een joker. Was ook wel benieuwd naar Rasmus Elm maar heb daar nog geen goed beeld van.

    Veel plezier iedereen en moge de beste/gelukkigste winnen.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  25. #75

    Standaard

    Vandaag ook mijn selectie compleet gemaakt. Vanwege de weinige kwaliteitsspelers die Nederland nog rijk is, duurde het veel langer dan de voorgaande jaren. Ben uiteindelijk tot dit team gekomen:

    Doel: Boschker - Piekenhagen

    Verdediging: Dani Fernandez - Keller - Zwaanswijk- El Akchaoui - Swinkels - De Fauw

    Middenveld: Hofs - Honda - Lovre - Dzsudzak - Van den Bergh

    Aanval: Suárez - El Hamdaoui - Beerens - Benson - Poepon

    Iedereen veel succes (maar niet te veel natuurlijk)
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

Pagina 3 van 20 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •