Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 29 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Harry potter Ulitmate Collector's editions

    Er zijn ultimate collector's editions op komst!
    Deel 1 link: http://www.amazon.com/gp/product/B00...pf_rd_i=507846

    Deel 2 link: http://www.amazon.com/Potter-Chamber...939518&sr=1-44

    Als iemand meer weet over de Ultimate Collector's editions(nieuwe extra's?), laat het dan a.u.b weten.

  2. #2

    Standaard

    Dit zijn de langverwachte extended versies van de eerste 2 films. Gaan in Nederland ook uitkomen, waarschijnlijk op dezelfde dag als HP6 (ergens in november?).

  3. #3

    Standaard

    Bron?
    Het zou dan toch echt op de cover staan, lijkt me.

  4. #4

    Standaard

    Misschien een domme vraag, maar iedereen heeft het hier alsmaar bij deel 1 en 2 over "Extended versies", maar zou iemand me kunnen uitleggen wat er dan in die extended versies precies "Extended" is?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Misschien een domme vraag, maar iedereen heeft het hier alsmaar bij deel 1 en 2 over "Extended versies", maar zou iemand me kunnen uitleggen wat er dan in die extended versies precies "Extended" is?
    Dat er een deel deleted scenes terug in zijn gemonteerd, that's all.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    om weer niet een nieuw topic over weer een andere Harry Potter Box te openen. Doe ik het maar in het nieuwste HP topic

    Ik wil opzich wel de blu ray's (oeps verkeerde gedeelte) In een mooie verzamel box hebben en dan moet ik waarschijnlijk nog even wachten totdat ze allemaal zijn verschenen maar kwam nu deze waarin ook ruimte is voor 7a & 7b tegen bij Proxis en ziet er op de foto prachtig uit. Manier waarop dvd's/ blu ray's worden op geborgen niet zo maar,ja.

    en leuke eraan is de blu ray en dvd hebben dezelfde prijs.

    Iemand deze box nog meer gezien??

  7. #7

    Standaard

    Ik kwam deze box vandaag ook tegen inderdaad, ziet er schitterend uit inderdaad, mag ook wel voor de 219 euro die hij moet kosten
    Who buys DVD's anyway? :)

  8. #8

    Standaard

    Vandaag eindelijk de Ultimate Editions gekocht. Ik vind ze echt héél mooi uitgevoerd met dat boekje en die kaarten, alsook het grote aantal bonusmateriaal dat erop terug te vinden is. Ik weet dat het voornamelijk materiaal is van de eerdere releases, maar er zit toch een volledig nieuwe disc bij elke uitgave .Vooral die audities van Dan Radcliffe, Emma Watson en Rupert Grint waren echt leuk om te zien (zeker als ik bedenk dat ik net als hen destijds zo'n melkmuil had). Ik ben zelf ook verzot op trailers dus die zijn ook meer dan welkom, alleen spijtig dat ze Amerikaanse trailers erop hebben gezet (te zien aan de titel 'Sorcerer's Stone') en niet de (originele) Britse. Maar ver daarvan heb ik niets dan lof over deze Ultimate Editions. Laat deel 3 & 4 maar al komen!

    Wat me vooral opviel in het boekje dat bij Film 2 zat was een foto van Snape die naar een groot landhuis aan het kijken is. De tekst zegt: concept paiting of Malfoy Manor. Wat dus wil zeggen dat dit al een foto is van Film 7! Het artwork van Voldemort vond ik ook echt adembenemend.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  9. #9

    Standaard

    Zou je misschien één of meerdere foto's van de sets kunnen plaatsen (ben er erg benieuwd naar geworden) ?

  10. #10

    Standaard

    Ik heb afgelopen week de eerste set gekocht, maar denk dat ik deze week de tweede ook nog maar even ga halen... langere versie van de film was dan wel niks nieuws, maar wel erg leuk en inderdaad, die documentaire is echt heel gaaf! @ Sander: zal wel even wat foto's maken van de eerste set.

  11. #11

    Standaard

    Kan je ze aan mij ook laten zien?

  12. #12

    Standaard

    Foto's van de eerste set:
    Links de sleeve, rechts de box zelf.


    De binnenkant van de box, met daarin van boven naar onder: mapje met drie kaartjes, de DVD's en een boekje met foto's.

    Overzicht van de inhoud van de box

    De dvd's


  13. #13

    Standaard

    er mooi...
    Wil ik hebben kan er niks aan doen ik weet het heb de gewone blu ray al maar toch.
    Van de week maar naar de MM
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    er mooi...
    Wil ik hebben kan er niks aan doen ik weet het heb de gewone blu ray al maar toch.
    Van de week maar naar de MM
    Ik zit in hetzelfde geval. Ik heb ze intussen binnen, ik kan ze echt aanraden, het zijn mooie versies. Boekje, stevige verpakking, mooie trading cards, zinvolle making of-documentaire...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Ik zit in hetzelfde geval. Ik heb ze intussen binnen, ik kan ze echt aanraden, het zijn mooie versies. Boekje, stevige verpakking, mooie trading cards, zinvolle making of-documentaire...
    Ik heb gehoord van mensen in mijn klas die UE's hebben dat de 1-uur-durende docu niet echt informatief is (maken van het kasteel enzo), weinig prijsgeeft en niet bepaald uitgebreid is.
    Kan iemand dat bevestigen?

  16. #16

    Standaard

    De documentaires zijn juist wel informatief en uitgebreid. Vanalles komt aan bod, maar je moet niet vergeten dat er nog 6 documentaires gaan komen die elk in het teken staan van een bepaald onderwerp.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Ik heb gehoord van mensen in mijn klas die UE's hebben dat de 1-uur-durende docu niet echt informatief is (maken van het kasteel enzo), weinig prijsgeeft en niet bepaald uitgebreid is.
    Kan iemand dat bevestigen?
    Alles is relatief natuurlijk. Ze gaan bij de eerste film het achterste van hun tong nog niet laten zien, maar in vergelijking met de totnogtoe beperkte selectie extra's (behalve dan A Year In The Life Of Joanne Rowling op deel 6) is dit toch een zeer mooi paar docu's.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #18

    Standaard

    Je hebt helemaal gelijk Werner. De docu duurt bij Film 1 gemiddeld een uur maar bij Film 2 is dat al 80 minuten. Ik vind ze wel heel erg informatief maar dat komt omdat ik dan ook een echte HP-freak ben en misschien laat ik me daardoor leiden. Maar de bonusdisc bevat die docu, een mini-uiteenzetting over de betreffende film en een pak aan trailers. Ik ben zeker overtuigd van die UE's en zoals ik hier al zei, ik kijk reeds uit naar de 3de en de 4de film.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De documentaires zijn juist wel informatief en uitgebreid. Vanalles komt aan bod, maar je moet niet vergeten dat er nog 6 documentaires gaan komen die elk in het teken staan van een bepaald onderwerp.
    Toch vind ik het fijn dat ze af en toe eens afwijken van hun onderwerp. Niet van de hak op de tak maar soms komt er gewoon een interessant feitje langs en da's wel geestig.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  20. #20

    Standaard

    Heb de Geheime Kamer nu ook aangeschaft en bekeken, en de ondertiteling bij de EE viel me een beetje tegen. Er waren dan wel geen problemen met de timing (zoals bij de Blu-ray wel het geval is), maar er werd af en toe de Engelse naam gebruikt ipv de Nederlandse. Blijf dan consistent in de taalkeuze. Ergst was een toegevoegde scene waarin ze de aanval op Justin/Joost door de slang in de duelleerscene bespreken, waar het in de ene zin over Joost en de andere over Justin gaat. Verder weer een schitterende box, waarop ook de Making of-documentaire weer meer dan de moeite waard is.

  21. #21

    Standaard

    Een releasedatum is er nog niet, maar de covers zijn er al wel:





    Bron: www.mugglenet.com.

  22. #22

    Standaard

    jammer dat deel 4 dan weer die golvende lijn onderaan bij het jaargang nummer heeft.
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  23. #23

    Standaard

    Dat inderdaad jammer, maar het is wel de meest interessantste Ultimate Edition voor mij, aangezien er een documenaire op staat op ver de muziek en geluidseffecten.

  24. #24

    Standaard

    De covers zijn zo mooi! Vooral die van 3. Nu maar hopen op een goede extended edition en goede special feutures.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Een releasedatum is er nog niet, maar de covers zijn er al wel:





    Bron: www.mugglenet.com.
    Daar gaat mijn vakantiepremie...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •