De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.

Discussie: sony KDL-40WE5W

  1. #1

    Standaard sony KDL-40WE5W

    Even een vraagje,
    collega van me heeft deze TV vorige week gehaald en hij is op zn zachtst gezegd niet tevreden. Hij vind het beeld op zich scherp alleen de achtergrondbeelden zijn heel wazig. hij verwoord het zelf als: zoals vrioeger een dia eruit zag als het aparaat te warm was geworden (zegt mij niks, maar wellicht jullie wel)
    ziojn er mensen die deze tv ook hebben en het probleem herkennen en/of een oplossing hebben?
    Laatst aangepast door arjan_ufo : 20-07-2009 om 11:08 Reden: ff abonneren

  2. #2

    Standaard

    Misschien eerst eens proberen om met de instellingen te knoeien een middagje, bij de tv van mijn ouders zag het er eerst ook niet uit. Na een middagje rommelen met de instelling was het al ontzettend veel beter geworden. Vanuit de doos wil het nog wel eens niet echt goed ingesteld zijn allemaal. Met wat voor beelden hebben jullie tv getest. analoge tv/digitale tv/dvd/blu-ray?
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  3. #3

    Standaard

    Ik heb het hem even gevraagd, digitaal analoog en dvd.
    ik heb al wel even aangegeven dat hij met de dvd dat THX verhaal moet gaan proberen, dat kreeg ik vorige week als tip en dat werkte fantastisch!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •