Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 34 van 34 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Doe jezelf een plezier en ga ze voor het online bestellen ook even live ZIEN.

    De Onkyo 507 heeft namelijk een ERG groot plastic gehalte tov de 607.

    Zeg niet dat ik het je niet vertelt heb

    GrtRoger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  2. #27

    Standaard

    Gelukkig zit ik niet aan een maat gebonden en komt er in januari gewoon een Onkyo TX-SR607
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #28

    Standaard

    Ja ik ben idd ook van plan voor de 607 gaan of de Denon 1909.
    Ik vind het heel moeilijk kiezen en ben in de war door What Hi Fi die de 607 te overdereven vindt kwa sound.

    Eerst kijken en luisteren en kijken, Mischien moet ik dat idd eerst maar doen .

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sonnyburnett Bekijk bericht
    Ja ik ben idd ook van plan voor de 607 gaan of de Denon 1909.
    Ik vind het heel moeilijk kiezen en ben in de war door What Hi Fi die de 607 te overdereven vindt kwa sound.

    Eerst kijken en luisteren en kijken, Mischien moet ik dat idd eerst maar doen .
    Het ligt er maar aan hoe je het interpreteert:

    (Onderstaan gekopieerd van What's HIFI)

    Muscular sound
    As we've come to expect from Onkyo, the '607 serves up a muscular sound all round. During the echo game in House of Flying Daggers, it almost boils over with dramatic bass.

    As Mei flings her scarf from drum to drum, each collision sounds earth-shattering. The surround field is open and detailed.

    There's no questioning the explosive delivery, but we'd sacrifice a bit of this bravado for greater refinement and control.

    Subtleties of soundtracks are sometimes lost among all that crashing and banging. And that's where the top all-rounders in this genre have the edge.

    House of the Flying daggers is me dan ook wel even een voorbeeld.
    Het ultieme demomoment lijkt me.
    bij deze scene kan ik er ook voor zorgen dat je uit je stoel geblazen wordt

    Ken je de scene niet ?! Zeker even kijken MAAR vooral luisteren, zag het voor het eerst in een duitse Mediamarkt die het in een "loop" afspeelden.

    Wist toen nog niet welke film het was, dat ben ik toen ecter gaan uitzoeken.

    Fenomenaal demonstratiemateriaal zeker met een 15" Sub erbij

    Groet Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  5. #30

    Standaard

    In een zoektocht naar een nieuwe A/V Receiver heb ik afgelopen donderdag de 1910 van Denon beluisterd.
    En het is me absoluut niet tegengevallen!

    In vergelijk met mijn gedateerde 1906 klinkt de 1910 erg sprankelend en helder.
    Het heeft mijn verwachtingen overtroffen. Zeker gezien het vrij magere prijs die het moet kosten.

    Dinsdag hoopt ik hem in huis te hebben, ben erg benieuwd hoe het beeld upscalen er uit gaat zien.


    Gr,
    Maurice

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger Weerts Bekijk bericht
    Het ligt er maar aan hoe je het interpreteert:

    (Onderstaan gekopieerd van What's HIFI)

    Muscular sound
    As we've come to expect from Onkyo, the '607 serves up a muscular sound all round. During the echo game in House of Flying Daggers, it almost boils over with dramatic bass.

    As Mei flings her scarf from drum to drum, each collision sounds earth-shattering. The surround field is open and detailed.

    There's no questioning the explosive delivery, but we'd sacrifice a bit of this bravado for greater refinement and control.

    Subtleties of soundtracks are sometimes lost among all that crashing and banging. And that's where the top all-rounders in this genre have the edge.

    House of the Flying daggers is me dan ook wel even een voorbeeld.
    Het ultieme demomoment lijkt me.
    bij deze scene kan ik er ook voor zorgen dat je uit je stoel geblazen wordt

    Ken je de scene niet ?! Zeker even kijken MAAR vooral luisteren, zag het voor het eerst in een duitse Mediamarkt die het in een "loop" afspeelden.

    Wist toen nog niet welke film het was, dat ben ik toen ecter gaan uitzoeken.

    Fenomenaal demonstratiemateriaal zeker met een 15" Sub erbij

    Groet Roger.

    Hey Roger,


    Ja dat stukje uit de What Hi Fi bedoel ik dus, te gek man dat je precies weet wat ik bedoelde

    Ik ken House of the flying daggers en zeker die scene met de scarf en de drums, is prachtig idd.
    Ik weet helaas alleen hoe het op mijn JVC 5062 klinkt, ik heb wel een redelijke subwoofer, de JVC SXDW303‏ maar kan denk ik toch niet echt oordelen over deze scene met de set up die ik nu heb.


    Maak me een beetje zorgen over het volgende wat betreft de 607:
    Subtleties of soundtracks are sometimes lost among all that crashing and banging. And that's where the top all-rounders in this genre have the edge.

    Dat je dus (zoals zij beweren) verlies hebt van details als het zeg maar wat harder gaat met de Onkyo 607.

    Ik weet nou niet of ze hebben geprobeerd om de 607 ook een beetje zacht af te stellen of dat ze mischien wel meer Denon fan zijn, Sony fan zijn ze zeker want die geven ze bijn altijd goede reviews:wink:.

    Is die Onky nou gewoon een soort Underdog?? Zo een ding dat je koopt en als je hem dan hebt dat je denkt: Wow nou snap ik dus helemaal waarom zoveel mensen er toch voor kiezen.
    Ik vind dat de Denon maar magertjes met 90 watt per kanaal.
    De Onkyo heeft echt power met 140 per kanaal maar zijn dit echte watts of papieren watts?? Is de Travo sterk genoeg?

    Ik denk wel dat ik hem binnekort gewoon bestel bij Cardwriter.nl
    Probeer het gewoon.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sonnyburnett Bekijk bericht
    Hey Roger,


    Ja dat stukje uit de What Hi Fi bedoel ik dus, te gek man dat je precies weet wat ik bedoelde

    Ik ken House of the flying daggers en zeker die scene met de scarf en de drums, is prachtig idd.
    Ik weet helaas alleen hoe het op mijn JVC 5062 klinkt, ik heb wel een redelijke subwoofer, de JVC SXDW303‏ maar kan denk ik toch niet echt oordelen over deze scene met de set up die ik nu heb.


    Maak me een beetje zorgen over het volgende wat betreft de 607:
    Subtleties of soundtracks are sometimes lost among all that crashing and banging. And that's where the top all-rounders in this genre have the edge.

    Dat je dus (zoals zij beweren) verlies hebt van details als het zeg maar wat harder gaat met de Onkyo 607.

    Ik weet nou niet of ze hebben geprobeerd om de 607 ook een beetje zacht af te stellen of dat ze mischien wel meer Denon fan zijn, Sony fan zijn ze zeker want die geven ze bijn altijd goede reviews:wink:.

    Is die Onky nou gewoon een soort Underdog?? Zo een ding dat je koopt en als je hem dan hebt dat je denkt: Wow nou snap ik dus helemaal waarom zoveel mensen er toch voor kiezen.
    Ik vind dat de Denon maar magertjes met 90 watt per kanaal.
    De Onkyo heeft echt power met 140 per kanaal maar zijn dit echte watts of papieren watts?? Is de Travo sterk genoeg?

    Ik denk wel dat ik hem binnekort gewoon bestel bij Cardwriter.nl
    Probeer het gewoon.
    Hi Sonny,

    Ik vrees dat je appels met peren vergelijkt.
    De 90watt van de Denon AVR-1910 is gebaseerd op 8Ohm, de 140watt van de Onkyo op 6Ohm.

    Op basis van gelijke Ohmen:
    Denon 1910 = 125watt
    Onkyo 607 = 140watt

    Daarnaast wordt er regelmatig geroepen dat het verschil tussen de papieren watts en de echte watts bij Denon kleiner is dan bij Onkyo.
    Een test hiervan heb ik nog niet kunnen vinden, mogelijk dat iemand ons hiermee kan helpen?


    Gr,
    Maurice

  8. #33

    Standaard

    Bij het aantal Watts dat opgegeven wordt staat vaak ook bij hoeveel vervorming, welke impedantie en het soort signaal dat gebruikt is. Deze factoren geven vaak aan hoe reeel dat aantal is. Bij 1% vervorming en 4 Ohm is het minder reeel als bij 0,05% en 8 Ohm.
    Veel vervorming (1%) en een lage impedantie (4 Ohm) geven vaak al aan dat het in werkelijkheid veel lager zal zijn en je het beter kunt schatten.

    Enkele vuistregels die ik voor het schatten van het werkelijke continu uitgangsvermogen bij 8 Ohm, 0,03% THD en het dynamische bereik (20-20.000Hz) meestal gebruik zijn:

    -30% van dat wat bij 4 Ohm, 10% THD en 1 Khz opgegeven wordt
    -40% van dat wat bij 4 Ohm, 1% THD en 1 Khz opgegeven wordt.
    -70% van dat wat bij 8 Ohm, 0,06 tot 0,1 % THD en 20-20.000Hz opgegeven wordt.
    -100% van dat wat bij 8 Ohm 0,03 tot 0,05% THD en 20-20.000Hz opgegeven wordt.

    Het werkelijk uitgangsvermogen is te vergelijken met het continu uitgangsvermogen dat opgegeven wordt bij 8 Ohm van een stereo versterker/receiver.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  9. #34

    Standaard

    Ik ben dus even wezen winkelen en eigenlijk niet eens gekeken heb wat ik nu precies zoek, maar kwam een logo tegen op een versterker. Pioneer meen ik, maar niet zeker.
    Die had het THX gecertificeerd logo, maar voor mij nog belangrijker, het logo met het hondje van Sirius Satellite Radio. Nu ik een enorme Elvis fan ben en Sirius oa een 24/7 Elvis kanaal heeft dacht ik gelijk 2 vliegen in 1 klap. Versterker met deze zender.

    Maar kent iemand dit en gaat dit werken in Nederand, daar het een internet/satellite zender is.

    www.sirius.com

    Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen. Dit is een stukje wat wel van doorslaggevend kan zijn voor mij
    Laatst aangepast door raymonddeniet : 09-09-2009 om 12:03
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •