Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 141 worden weergegeven.

Discussie: Watchmen

  1. #1

    Standaard Watchmen

    De amerikaanse release is regio vrij, maar heeft deze ook engelse subtitels? (dus geen engels SDH). Volgens blu-ray.com wel, maar ik wil het graag zeker weten...

  2. #2

    Standaard

    Ik heb em eergisteren besteld. Op de hoes staat alleen de SDH sub vermeldt. Wellicht dat er ook een gewone engelse sub op staat...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    Wil ik ook graag weten, verschillende sites spreken elkaar namelijk tegen wat subs betreft.

  4. #4
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    En hoe zit het met de UK versie ? Die heeft wel NL subs, maar nergens staat vermeld of het de directors cut is of niet ...

  5. #5

    Standaard

    Ik heb het even gecheckt en er is alleen Engelse ondertiteling voor doven en slechthorenden.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door memphisflash Bekijk bericht
    En hoe zit het met de UK versie ? Die heeft wel NL subs, maar nergens staat vermeld of het de directors cut is of niet ...
    Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de UK versie niet de dir. cut is/heeft.

  7. #7

    Standaard

    Voor iedereen met een PS3 is dit misschien een alternatief om aan te schaffen:



    Link: http://www.axelmusic.com/productDetails/883929080786

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door p3on Bekijk bericht
    Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de UK versie niet de dir. cut is/heeft.
    Die krijgen net als ons de bioscoop-versie.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  9. #9

    Standaard

    Wat is eigenlijk de reden dat europa alleen de bios versie krijgt, iemand enig idee? Heb zelf laatst de Dir Cut gezien en weiger eigenlijk de bios versie te zien, zeker als ik lees wat er allemaal mist qua scenes/verlengingen van scenes.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Wat is eigenlijk de reden dat europa alleen de bios versie krijgt, iemand enig idee? Heb zelf laatst de Dir Cut gezien en weiger eigenlijk de bios versie te zien, zeker als ik lees wat er allemaal mist qua scenes/verlengingen van scenes.
    USA = uitgave Warner in VC-1

    NL = uitgave Paramount wsl in AVC

    Reden waarom geen DC, is de dat wij een andere verdeler hebben, en dat de minder efficiënte AVC en de extra audiosporen in de diverse talen wsl niet op 1 disc passen.

    Nu past het met de extra’s wel op 1 disc.

    Het kan ook zijn dat Paramount niet voldoende vertrouwen in de film heeft, want in de EU heeft deze maar matige gepresteerd in de bios. Ook is het dat de Paramount BD’s niet zo goed verkopen (maar dat kan door het te hoge prijsniveau komen).

    My 2-cent

  11. #11

    Standaard

    Zojuist de canadeese versie binnengekregen. Deze heeft normale Engelse subs (naast frans en spaans).

    Andere info:
    - video is VC1, geluid engels DTS-MA en frans DD5.1
    - extra bluray disc met special features
    - erg vreemde dvd disc met theatrical versie. Er staat DVD video op gedrukt, maar dat klopt niet! Het is een DVD-rom met een itunes versie en 2 wmv versies. Zo te zien met DRM, dus ik ga het niet eens proberen om deze film op te starten :wallbash:

    P.S. De 3d hologram hoes is erg cool
    Laatst aangepast door Slogra : 30-07-2009 om 16:34

  12. #12

    Standaard

    Volgens geruchten krijgen wij de D.C. eind dit jaar, maar dan krijgen ze in Amerika de nog langere E.E. versie die het Tales of the Black Freighter verhaaltje zal bevatten.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Slogra Bekijk bericht
    Zo te zien met DRM, dus ik ga het niet eens proberen om deze film op te starten :wallbash:
    lukt toch niet. De bijgevoegde code die je moet invoeren alvorens op te starten, werkt enkel in Amerika

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Slogra Bekijk bericht
    Zojuist de canadeese versie binnengekregen. Deze heeft normale Engelse subs (naast frans en spaans).

    Andere info:
    - video is VC1, geluid engels DTS-MA en frans DD5.1
    - extra bluray disc met special features
    - erg vreemde dvd disc met theatrical versie. Er staat DVD video op gedrukt, maar dat klopt niet! Het is een DVD-rom met een itunes versie en 2 wmv versies. Zo te zien met DRM, dus ik ga het niet eens proberen om deze film op te starten :wallbash:

    P.S. De 3d hologram hoes is erg cool
    Ik heb net de UK versie binnengekregen, en ook de UK DVD (ik heb nog geen BR speler, die ga ik als het goed is morgen even kopen...).

    De UK Blu-Ray heeft 3 discs, de film (met age certificates van UK, IRL, DE, NL en.. FR? een vierkante rooie MA 15+). Dit moet dus dezelfde schijf zijn als de Nederlandse versie, anders zouden ze er geen nederlands 16tje op zetten. Hij heeft ook subs voor:engels/engels sdh/deens/nederlands/fins/frans/duits/italiaans/noors/portugees/spaans/zweeds, en de grotere daarvan ook als audio.

    Zowel de Feature schijf als de Bonus schijf hebben een serienummer beginnend met EU.

    De derde schijf heeft een serienummer beginnen met UK, is een DVD9, en hierop staat de "Digital Copy", een itunes en een playsforsure versie van de film met DRM voor op je ipod of windows media player. Deze komt met een los papiertje erbij waarop staat dat je mogelijk deze versie niet kan authoriseren als je buiten de UK woont. Dat is natuurlijk idioot, want dat kunnen ze helemaal niet bepalen over het internet. Maar goed. Een DVDRip is toch beter (en dit is dus *niet* de manier om piraterij uit te bannen, paramount....

    Vrijwel alle bonus features die op het BR hoesje staan staan ook op de UK DVD (maar de dingen die op het BR hoesje staan staan soms wel op de DVD, maar niet op het DVD hoesje. Dit is dus in feite verlakkerij voor mensen die de twee versies naast elkaar houden in de winkel.). De BR is geen director's cut en komt (daarom wsch) ook niet met de speciale commentary version (wat wel zo'n beetje was waarom ik 'm besteld had trouwens. Nahja. Dan kopen we gewoon *nog* een versie.). Is er op dit moment in de VS nu zowel een theatrical als een DC uit of krijgen zij voorlopig weer *alleen* de DC?
    Laatst aangepast door Jasper Janssen : 30-07-2009 om 21:35

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Slogra Bekijk bericht
    Zojuist de canadeese versie binnengekregen. Deze heeft normale Engelse subs (naast frans en spaans).

    Andere info:
    - video is VC1, geluid engels DTS-MA en frans DD5.1
    - extra bluray disc met special features
    - erg vreemde dvd disc met theatrical versie. Er staat DVD video op gedrukt, maar dat klopt niet! Het is een DVD-rom met een itunes versie en 2 wmv versies. Zo te zien met DRM, dus ik ga het niet eens proberen om deze film op te starten :wallbash:

    P.S. De 3d hologram hoes is erg cool
    Waar te krijgen?

  16. #16

    Standaard

    Ik had 'm besteld bij www.axelmusic.com.


    Anyway, is het uberhaupt toegestaan om het DVD-video logo op een DVD te plaatsen, terwijl het in feite een DVD-rom is, en dus op geen enkele normale DVD speler af te spelen is?

    Ik kan me herinneren dat Philips ingreep toen er CD's op de markt verschenen die zich niet aan de CD specificaties hielden door verregaande kopieerbeveiliging, maar toch het logo droegen.

  17. #17

    Standaard

    Kan je eens zeggen welke op axelmusic, want bij beide Regiovrij blu-ray´s zie op ik op de achterkant Engels SDH.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jasper Janssen Bekijk bericht
    De derde schijf heeft een serienummer beginnen met UK, is een DVD9, en hierop staat de "Digital Copy", een itunes en een playsforsure versie van de film met DRM voor op je ipod of windows media player. Deze komt met een los papiertje erbij waarop staat dat je mogelijk deze versie niet kan authoriseren als je buiten de UK woont. Dat is natuurlijk idioot, want dat kunnen ze helemaal niet bepalen over het internet.
    En of ze dat kunnen bepalen. In de meeste gevallen kunnen ze zelfs nog de woonplaats en de buurt bepalen

    Ik werk bij een mediabedrijf dat ook website statistieken aanbiedt (zelfs 1 van de beste van Nederland), en wij kunnen die posities ook bepalen. Zou niet weten waarom zij dat dan niet zouden kunnen


  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    En of ze dat kunnen bepalen. In de meeste gevallen kunnen ze zelfs nog de woonplaats en de buurt bepalen

    Ik werk bij een mediabedrijf dat ook website statistieken aanbiedt (zelfs 1 van de beste van Nederland), en wij kunnen die posities ook bepalen. Zou niet weten waarom zij dat dan niet zouden kunnen
    Jullie kunnen een goede gok doen, maar welk IP adres ik mee binnenkom zegt niets over mijn fysieke locatie. Al helemaal niet over de woonplaats binnen het land, dat kun je al helemaal niet daaruit halen. Ik werk bij een internetprovider, en ik weet hoe foutgevoelig jullie procedures zijn :P

  20. #20

    Standaard

    Klopt, het is ook SDH maar ik vind het niet storend bij deze film. Het lijkt erg veel op normale engelse ondertiteling. Heel af en toe wordt er in de ondertiteling aangegeven wie er spreekt, wanneer je niet kan zien dat ie aan het praten is. Maar dat gebeurt niet vaak. Ook bij muziek staat er niet bij welke muziek er gespeeld wordt. Vandaar dat ik in het begin dacht dat het normale ondertiteling was.

    Het is in ieder geval geen CC ondertiteling (daar moest ik eigenlijk aan denken bij SDH, maar ik kom er net achter dat dat weer wat anders is).


    Om eerlijk te zijn snap ik niet helemaal wat het probleem is met SDH ondertiteling...

  21. #21

    Standaard

    Wat kan de uitgever van de DVD het nu bommen waar jij exact vandaan komt? Als zij detecteren dat jouw provider uit nederland komt, dan mag jij deze film niet kijken. Klaar.
    Proxies kan je proberen, maar als ze echt hun zin willen doorzetten dan zijn de meeste proxies al gebanned. Het zou me ook niet verbazen als het meegeleverde programma allerlei persoonlijk data naast locatie doorstuurd. Wil jij dat? Ik niet.
    Al met al nooit het proberen waard, en zo'n digital "DRM" copy kan direct als taco gebruikt worden (ombuigen tot ie breekt).

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Slogra Bekijk bericht
    Wat kan de uitgever van de DVD het nu bommen waar jij exact vandaan komt? Als zij detecteren dat jouw provider uit nederland komt, dan mag jij deze film niet kijken. Klaar.
    Proxies kan je proberen, maar als ze echt hun zin willen doorzetten dan zijn de meeste proxies al gebanned. Het zou me ook niet verbazen als het meegeleverde programma allerlei persoonlijk data naast locatie doorstuurd. Wil jij dat? Ik niet.
    Al met al nooit het proberen waard, en zo'n digital "DRM" copy kan direct als taco gebruikt worden (ombuigen tot ie breekt).
    Ik weet wel zeker dat er veel te veel data wordt meegestuurd, en ik zal dan ook nooit zo'n versie proberen te activeren.

    Proxies bannen is onbegonnen werk, denk alleen al aan Tor.

    De studios snijden zichzelf er alleen maar gigantisch mee in de vingers -- een DVD copy (met regio, MV en css als je daar heet van wordt, desnoods) zou veel nuttiger zijn en heeft precies dezelfde productiekosten (want er zit al een dvd9 in, hoewel ik zou verwachten dat twee lowres DRM'd kopietjes voor devices met zeer beperkte opslagruimte ook op een dvd5 zou passen), en ik zou verwachten dat er zelfs dezelfde rechtenkosten aan hangen. Als mensen een BR kopen voor thuis hebben ze misschien best behoefte aan een DVDtje voor in de auto/camper/slaapkamer, maar behoefte aan een Digital Copy? Blegh.

    Het voordeel voor de studio zou erin kunnen zitten dat ze alleen betalen voor kopieen die daadwerkelijk via de drm geactiveerd worden, en dat de ongebruikte effectief gratis zijn. In dat geval roep ik iedereen op om zo veel mogelijk schijven te activeren

    Voorlopig blijft de mijne lekker liggen, maar als iemand mijn serial number wil hebben mag dat.

  23. #23

    Standaard

    de uk 2-disc versie heeft NL ot op beide disc's.

    het bevat de T.V. van 162 min. met Dolby TruHD 5.1 en een aantal EU dubs in DD5.1

  24. #24

    Standaard

    Now then... some of you may have heard that Warner Home Video is preparing a Watchmen: Ultimate Collector's Edition for release sometime in December (5-discs, presumably to both DVD and Blu-ray but it's unclear if both formats will be 5 discs). The set will apparently include a whole new cut of the film, which is the Director's Cut with the scenes from Tales of the Black Freighter edited in. The set will also include new commentary with director Zack Snyder and Dave Gibbons, 2.5 hours of additional bonus content including Under the Hood, and the complete Watchmen Motion Comics. The current Watchmen Blu-ray has an insert promoting the release, which also says that WB Insider members (registered here) can get $10 off on the UCE. That's all the details we have available at the moment, but as soon as there's new information and artwork, we'll post it here.

    Bron: thedigitalbits
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac Bekijk bericht
    Now then... some of you may have heard that Warner Home Video is preparing a Watchmen: Ultimate Collector's Edition for release sometime in December (5-discs, presumably to both DVD and Blu-ray but it's unclear if both formats will be 5 discs). The set will apparently include a whole new cut of the film, which is the Director's Cut with the scenes from Tales of the Black Freighter edited in. The set will also include new commentary with director Zack Snyder and Dave Gibbons, 2.5 hours of additional bonus content including Under the Hood, and the complete Watchmen Motion Comics. The current Watchmen Blu-ray has an insert promoting the release, which also says that WB Insider members (registered here) can get $10 off on the UCE. That's all the details we have available at the moment, but as soon as there's new information and artwork, we'll post it here.

    Bron: thedigitalbits
    Iemand een idee of Paramount deze editie of de DC ook nog bij ons gaat uitbrengen?

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •