Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 141 worden weergegeven.

Discussie: Watchmen

  1. #26
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Iemand een idee of Paramount deze editie of de DC ook nog bij ons gaat uitbrengen?
    Die editie denk ik niet. Want Watchmen Motion Comics & Watchmen - Tales of The Black Freighter zijn los verkrijgbaar. Alleen de DC denk ik wel. Maar dan later in de toekomst.

  2. #27

    Standaard

    DC schijnt pas te zijn gekeurd door de BBFC. Wellicht dus een voorbode voor wat komen gaan.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  3. #28

    Standaard

    De DC lijkt er dus aan te komen. Dan wacht ik nog even met de aanschaf van deze film.

  4. #29

    Standaard

    Gister maar toch gehaald de film en hij is meesterlijk op blu iig!
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  5. #30

    Standaard

    Zou die er ook nog 'ns in een steelbook uitgave komen?

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hellboy Bekijk bericht
    Gister maar toch gehaald de film en hij is meesterlijk op blu iig!
    'k heb hem gisteren ook gehaald, vanavond maar eens kijken, ben benieuwd!

  7. #32

    Standaard

    Ik heb gewoon de US versie gekocht puur omdat ik de DC niet een half jaar na dato wil hebben, denk maar niet dat ze opeens de DC versie een paar weken na de huidige release uitbrengen.

  8. #33

    Standaard

    Ik had hem bijna gekocht voor 20 euro bij de MM, gelukkig zag ik op tijd dat het geen DC versie was. Dus maar via internet bestellen


  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door howitzer Bekijk bericht
    lukt toch niet. De bijgevoegde code die je moet invoeren alvorens op te starten, werkt enkel in Amerika
    Onzin, heb ik gewoon kunnen invoeren. No Problemo

  10. #35

    Standaard

    Hier zakt je broek toch van af. Koop je een keer een Blu-Ray bij de MM zonder vooraf het forum hier te hebben gecheckt en blijkt dat er weer een langere versie in de US uit is gekomen. Niet te vergeten de nog langere versie aan het einde van het jaar. Ik zit nu zelfs te twijfelen om de film maar gewoon geseald door te verkopen en gelijk maar weer de US versie te bestellen.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Hier zakt je broek toch van af. Koop je een keer een Blu-Ray bij de MM zonder vooraf het forum hier te hebben gecheckt en blijkt dat er weer een langere versie in de US uit is gekomen. Niet te vergeten de nog langere versie aan het einde van het jaar. Ik zit nu zelfs te twijfelen om de film maar gewoon geseald door te verkopen en gelijk maar weer de US versie te bestellen.
    Het is ook al een behoorlijke tijd bekend, dus dat had je zeker al een keer eerder kunnen checken .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Het is ook al een behoorlijke tijd bekend, dus dat had je zeker al een keer eerder kunnen checken .
    Ik heb Watchmen een beetje links laten liggen. Ik had niet het gevoel, dat het iets voor mij zou zijn. Toen kwam de film uit en dacht ik, kopen maar. Helaas ... Terwijl ik de laatste weken alles uitpluis over de nieuwste releases om te zien of het beeld ok is, of er geen betere versie is, etc. En net bij deze doe ik het niet ...
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  13. #38

    Standaard

    Ach verkoop hem en importeer de DC tenzij je perse de 5disc blu-ray set wilt..

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maniac e Bekijk bericht
    Ach verkoop hem en importeer de DC tenzij je perse de 5disc blu-ray set wilt..
    Tsja, dat is ook weer zoiets. Ik ben zo'n zeurpiet, die altijd de meest uitgebreide versie wil hebben. Dus waarschijnlijk zal ik toch wachten tot die uit is.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  15. #40

    Standaard

    Here it is:

    Warner Home Video have announced the US DVD and Blu-ray Disc release of Watchmen: The Utlimate Cut on 3rd November 2009. The Watchmen: The Ultimate Cut is a new and final version of the blockbuster film from Zack Snyder. This version weaves Tales of the Black Freighter into the Watchmen Director’s Cut film for a total running time of 215 minutes.

    Available as a 5-disc LE set on DVD ($43.87 SRP) and a 4-disc LE set on Blu-ray ($59.99 SRP), features are outlined below…

    Disc 1:
    • Watchmen: The Ultimate Cut Film
    • 2 new commentaries by Zack Snyder and Dave Gibbons

    Disc 2: Over 3 Hours of Special Features
    • The Phenomenon: The Comic that Changed Comics
    • Real Super Heroes, Real Vigilantes
    • Mechanics: Technologies of a Fantastic World
    • Watchmen: Video Journals
    • My Chemical Romance Desolation Row
    • Under The Hood – a retrospective look at the biography by Hollis Mason – the original Nite Owl
    • Story Within A Story: The Books of Watchmen

    Disc 3: Digital Copy of the Theatrical Version
    Disc 4 (Discs 4 & 5 on DVD): Watchmen: The Complete Motion Comics

    The Blu-ray also includes Facebook connectivity through BD-Live.







    dvdtimes.co.uk
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #41

    Standaard

    Beetje jammer van de cover... Als ze nu gewoon de smilie hadden gedaan, was het een supervetter cover geweest...


  17. #42

    Standaard

    Zeg dat wel, dat snap ik echt compleet niet. Nog nooit is in Watchmen een smilie met een piraten logo geweest
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #43

    Standaard

    Slaat nergens op inderdaad!
    Alhoewel, we hebben nu alle reden om kopieen te gaan maken!

  19. #44

    Standaard

    Deze komt er echt wel in
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  20. #45

    Standaard

    Wordt deze ook in Belgie uitgebracht ?


  21. #46

    Standaard

    Naast in de USA verder alleen in Belgie, tuurlijk.......
    Hebben Belgen nou zo'n hoge pet op van zichzelf?

    Lijkt me wel duidelijk, nu!

    P.S. Jaja, ik weet dat dit enorm beledigend is voor Belgen, maar dat mag best, omdat Belgen de normale Nederlander gaan dwarszitten vanwege een Raad van State waar men van 't lotje getikt is.
    Gelijke monikken, gelijke kappen... ....goed Trapistenbier!roost:
    Laatst aangepast door -Jaap- : 25-09-2009 om 13:30

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Naast in de USA verder alleen in Belgie, tuurlijk.......
    Hebben Belgen nou zo'n hoge pet op van zichzelf?

    Lijkt me wel duidelijk, nu!

    P.S. Jaja, ik weet dat dit enorm beledigend is voor Belgen, maar dat mag best, omdat Belgen de normale Nederlander gaan dwarszitten vanwege een Raad van State waar men van 't lotje getikt is.
    Gelijke monikken, gelijke kappen... ....goed Trapistenbier!roost:
    Oké, ge zijt wel duidelijk! Het enige dat mij dwarszit aan Nederlanders is hun "raar" accent en voor de rest is het een vriendelijk, aangenaam volkje!


  23. #48

    Standaard

    Raar accent?
    Ik heb tenminste geen ''mute knop'' in m'n keel zitten als ik de ''G'' uitspreek!

  24. #49

    Standaard

    Ik vind die 5disc een partij lelijk hoor waar slaat dat logo op

  25. #50

    Standaard

    Het artwork aan de binnenkant van die digipack lijkt op het eerste gezicht wel een scene uit Blade Runner...

    Ik ben benieuwd wat dat pakketje gaat kosten. Met de kerstdagen komt een maat van mij even terug uit de VS. Ik laat hem wel e.e.a. in zijn koffer stoppen
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •