Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 141 worden weergegeven.

Discussie: Watchmen

  1. #51

    Standaard

    Piraten logo slaat natuurlijk op tales from the black freighter. Neemt niet weg dat het ontzettend lelijk en ongepast is.


  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Raar accent?
    Ik heb tenminste geen ''mute knop'' in m'n keel zitten als ik de ''G'' uitspreek!
    Nee maar wel een versterker die veel te hard te hard staat
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #53

    Standaard

    Moet ik 't nameten met m'n dB meter?

  4. #54

    Standaard

    Op 30/11 komt de directors cut uit op blu ray in de uk.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jimmy Simons Bekijk bericht
    Op 30/11 komt de directors cut uit op blu ray in de uk.
    Echt waar heb je dat zien staan ?


  6. #56

  7. #57

    Standaard

    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/1...t/Product.html

    Het linkje naar Watchem DC. Wat ben ik blij dat hij toch nog komt...(naar België bedoel ik ofcourse!)


  8. #58

    Standaard

    Zag vandaag ook de pre-order op Amazon.co.uk staan. Ben benieuwd of er ook weer NL subs opzitten. Zal denk ik wel. Althans, dat neem ik aan. Gelukkig had ik hem nog niet gekocht. :razz:

  9. #59

    Standaard

    Ik hou het voorlopig bij de TC, die was al lang zat!

  10. #60

    Standaard

    Kan niet wachten op de ultimate editie, de DC gaat straks gelijk de deur uit.

  11. #61

    Standaard

    De complete Motion Comic zit er ook bij. Die schijnt ook erg goed te zijn (Voor de liefhebbers, dat dan weer wel )


  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door S. Joeri Bekijk bericht
    Die prijs is toch veel te duur voor wat je krijgt.. Het is gewoon de DC met Tales of the Black Freighter erin gewoven.
    Jup, de ultieme versie van Watchmen in Snyder`s visie
    Laatst aangepast door TheGodfather : 06-07-2012 om 21:10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jimmy Simons Bekijk bericht
    Op 30/11 komt de directors cut uit op blu ray in de uk.
    Goed nieuws dat deze eindelijk ook hier uitkomt. Gelukkig had ik me deze keer kunnen bedwingen om die nog niet meteen te kopen.

  14. #64

    Standaard

    Allen, op Bol.com zie ik een pre-order staan van Watchmen voor in maart dit jaar? Weet iemand hier meer over? Is dit dan toch de DC versie of re-release?

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/watchmen...product_images

  15. #65

    Standaard

    deftones
    Allen, op Bol.com zie ik een pre-order staan van Watchmen voor in maart dit jaar? Weet iemand hier meer over? Is dit dan toch de DC versie of re-release?
    Nee dus, wel te preorderen vanaf nu hier i.v.m tijdelijke Paramount aktie 16,95 per stuk aldaar:

    http://www.dvdoutlet.nl/cgi-bin/web_...FYsz3godCjtEGQ
    Laatst aangepast door HEGO : 08-02-2010 om 13:32

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HEGO Bekijk bericht
    deftones

    Nee dus, wel te preorderen vanaf nu hier i.v.m tijdelijke Paramount aktie 16,95 per stuk aldaar:

    http://www.dvdoutlet.nl/cgi-bin/web_...FYsz3godCjtEGQ
    Daar zitten heel interessante titels tussen die eigenlijk altijd duur hebben gestaan (Iron Man, Madagascar,...)


  17. #67

    Standaard

    Heren,

    Ik heb Watchmen besteld bij Bol.com en deze vandaag ontvangen.

    Het kaftje geeft aan 2 disc editie, terwijl het doos en de inhoud maar 1 disc is? Heeft iemand anders hier ervaring mee?

    gr,

    Marco.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deftones Bekijk bericht
    Heren,

    Ik heb Watchmen besteld bij Bol.com en deze vandaag ontvangen.

    Het kaftje geeft aan 2 disc editie, terwijl het doos en de inhoud maar 1 disc is? Heeft iemand anders hier ervaring mee?

    gr,

    Marco.
    Misschien achter de flyer?
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deftones Bekijk bericht
    Heren,

    Ik heb Watchmen besteld bij Bol.com en deze vandaag ontvangen.

    Het kaftje geeft aan 2 disc editie, terwijl het doos en de inhoud maar 1 disc is? Heeft iemand anders hier ervaring mee?
    De uitgave moet bestaan uit twee discs. Op disc 1 staat de film en op disc 2 de extra's. Als de uitgave maar uit 1 disc bestaat moet je contact opnemen met Bol, maar wellicht zit de twee disc verstopt achter de flyer zoals Jan Tran aangeeft.

  20. #70

    Standaard

    Er zit alleen een belangrijke mededeling flyer in er daarachter zit niks. Maar ik zat net de FRS site te kijken. Zelfde artwork kwa kaftje en daarop staat 1 disc (aantal schijfjes).

  21. #71

    Standaard

    Als de kaft 2-disc aangeeft, zou ik er gewoon even achteraan mailen


  22. #72

    Standaard

    Ik heb hem terug op de post gedaan. Gisteren alsnog contact gehad met klantenservice en ze gaven me gelijk. Maarja, ik bestel hem wel via UK. Dan weet ik zeker dat ik de goeie ontvang.

  23. #73

    Standaard

    Ik snap eigenlijk niet goed hoe het nu zit met de release van de Director's Cut hier in NL. Ik zie overal alleen maar dezelfde 2-disc edition. Heeft hier iemand enige uitleg over AUB?
    'this is me at my most masochistic' - Twitter - DVD-Profiler - WhatIWatch - Last.fm - YouTube - Facebook - Hyves

  24. #74

    Standaard

    De Director's Cut is in Nederland niet uitgebracht.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De Director's Cut is in Nederland niet uitgebracht.
    Nee zie je. Dacht ik al. Wel ERG jammer.
    'this is me at my most masochistic' - Twitter - DVD-Profiler - WhatIWatch - Last.fm - YouTube - Facebook - Hyves

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •