Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 141 worden weergegeven.

Discussie: Watchmen

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deftones Bekijk bericht
    Zag vandaag ook de pre-order op Amazon.co.uk staan. Ben benieuwd of er ook weer NL subs opzitten. Zal denk ik wel. Althans, dat neem ik aan. Gelukkig had ik hem nog niet gekocht. :razz:
    http://www.amazon.co.uk/Watchmen-Dir...1477600&sr=8-1

    @deftones: Heb je deze al binnen? Zit er op op beide discs NL subs?
    uh, uh, It's a dinosaur

  2. #77

    Standaard

    Volgens DEZE site heeft hij alleen Engelse subs als ik het goed begrijp.
    'this is me at my most masochistic' - Twitter - DVD-Profiler - WhatIWatch - Last.fm - YouTube - Facebook - Hyves

  3. #78

    Standaard

    Bedankt voor die link. Als je op het plaatje van de achterkant kijkt zie ik dat alleen disc 2 Dutch subtitles heeft.
    Laatst aangepast door Joslyn : 11-08-2010 om 19:46
    uh, uh, It's a dinosaur

  4. #79

    Standaard

    Ik heb deze en Disc 1 heeft idd enkel Engelse subs. Disc 2 zijn de extra's en die is dezelfde uit de vorige editie die enkel de bioscoop-versie bevat en die heeft wel Nederlandse subs.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  5. #80

    Standaard

    Heeft the UK versie van the Black Freightner ook NL subs?
    uh, uh, It's a dinosaur

  6. #81

    Standaard

    Ik wil toch ook Watchmen op BluRay gaan aanschaffen maar het liefst toch de Ultimate cut die alleen in de US is uitgekomen. Heeft iemand hier die versie? Bluray.com zegt regio A en axelmusic zegt regio ALL. Nu begrijp van wat mensen hier dat axelmusic niet altijd even betrouwbaar is qua info. En 50 euri vind ik veel geld voor een bluray maar als die helemaal niet kan afspelen in m'n speler is het zeker zonde.
    Weet iemand een goede compare site waar ik de ultimate cut kan vergelijken met de directors cut en theatrical cut? (had een link op m'n laptop maar ivm defect zit ik nu op de mac van m'n vriendin)
    uh, uh, It's a dinosaur

  7. #82

    Standaard

    Ik heb de Ultimate cut, en deze is regiovrij
    En de box is zeer de moeite waard!

    Het verschil tussen de Ultimate Cut en de DC zit hem in Tales of the Black Freighter. De Ultimate Cut heeft deze animatie film erin verwoven. Op bepaalde punten in de film zie je stukjes voorbij komen. De UC is dus de DC + TotBF.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Weet iemand een goede compare site waar ik de ultimate cut kan vergelijken met de directors cut en theatrical cut? (had een link op m'n laptop maar ivm defect zit ik nu op de mac van m'n vriendin)
    http://movie-censorship.com/report.php?ID=1860304: Comparison between Theatrical Version and Director's Cut
    http://movie-censorship.com/report.php?ID=3541900: Comparison between Director's Cut and Ultimate Cut
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Ik wil toch ook Watchmen op BluRay gaan aanschaffen maar het liefst toch de Ultimate cut die alleen in de US is uitgekomen. Heeft iemand hier die versie? Bluray.com zegt regio A en axelmusic zegt regio ALL. Nu begrijp van wat mensen hier dat axelmusic niet altijd even betrouwbaar is qua info. En 50 euri vind ik veel geld voor een bluray maar als die helemaal niet kan afspelen in m'n speler is het zeker zonde.
    Weet iemand een goede compare site waar ik de ultimate cut kan vergelijken met de directors cut en theatrical cut? (had een link op m'n laptop maar ivm defect zit ik nu op de mac van m'n vriendin)
    Films van Warner Bros. zijn altijd regiovrij, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  10. #85

  11. #86

    Standaard

    Dure grap voor wie de UC zoekt

    Is de DC al beter dan de TC?

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Dure grap voor wie de UC zoekt

    Is de DC al beter dan de TC?
    Op deze site worden de verschillen tussen TC en DC in detail besproken (met vele screenshots)
    => http://www.movie-censorship.com/report.php?ID=1860304

    Verschillen tussen de DC en de UC
    => http://www.movie-censorship.com/report.php?ID=3541900

    Ik heb overigens deze week de DC blu-ray besteld in Engeland. (UK-versie - Paramount)

    De UK versie bevat de "Maximum Movie Mode" docu niet die wel op de USA-Warner release staat, maar de film zou op de UK-Paramount schijf een betere beeldkwaliteit hebben dan op de eerdere USA-Warner release.

    Quote uit AVS-forum:
    "Having already owned the Warner Blu-ray, I do not regret for a moment laying out the extra money to obtain the region-free BD from the UK. Those concerned with the utmost picture fidelity to the film's master need to acquire it for posterity's sake, as it obviates Warner's BD. Paramount has created the ultimate representation of Watchmen for Blu-ray that simply can't be improved upon without going beyond the bounds of the format. "
    De hele AVS-forum post =>
    http://www.avsforum.com/avs-vb/showt...2#post18830492
    Laatst aangepast door Andrew-Kenneth : 09-09-2011 om 17:51

  13. #88

    Standaard

    een film die ik wel in dvd bezit heb, maar graag in bluuray bezit wil kopen..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #89

    Standaard

    Ik heb ook de UK blu-ray versie van de DC. Moet zeggen maakt de wat verwarrende film (TC, eerste indruk) heel wat samenhangender. Zeker een schijfje dat ik om de zoveel tijd ga opleggen, beeld en audio is van de bovenste plank. En hoe meer ik hem zie, hoe beter ie wordt.

  15. #90

    Standaard

    Als groot fan van het boek is voor mij de UC echt de vetste versie. Als de prijs erg zakt, of als ik geld teveel heb, overweeg ik nog wel om zowel de DC als the Black Freighter los aan te schaffen.
    uh, uh, It's a dinosaur

  16. #91

    Standaard

    Je kan de DC al voor iets meer dan een tientje kopen .

  17. #92

    Standaard

    Bedankt, ik ga de DC ukversie aanschaffen (als ik weer eens geld heb)

  18. #93

    Standaard

    De DC en UC zullen wel niet in Nederland uitgebracht worden?

  19. #94

    Standaard

    Maar dat is geen reden om ze niet met Nederlandse ondertitels te kunnen zien

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Maar dat is geen reden om ze niet met Nederlandse ondertitels te kunnen zien
    Welke buitenlandse DC heeft nl-subs dan?

  21. #96

    Standaard

    Het verboden woord: downloaden (zowel film als ondertitels).

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Het verboden woord: downloaden (zowel film als ondertitels).
    Ow

  23. #98

    Standaard

    Ik zie dat de Ultimate Cut opnieuw uitkomt (met graphic novel erbij).

    Mooi! Kunnen die belachelijke prijzen van de eerste OOP Ultimate Cut weer naar beneden....



  24. #99

    Standaard

    Yup, erg mooi.
    Ik ga hem bestellen maar moet nog maar even zien hoe ik het ga regelen.
    Ik kreeg gisteren de Alien Anthology uit de VS binnen met een waarde van €23.50
    Of ik even €18,35 BTW, invoerrechten en inklaringskosten wilde betalen.

  25. #100

    Standaard

    Das toch geen verrassing? Voor zulke lage bedragen betaal je nu eenmaal in verhouding met de waarde van het item veel te veel. Wel jammer natuurlijk.

    OT: ik heb de dvd-versie nog liggen hier. Met plezier gekeken. maar als deze BR versie er ook komt met nld vertaling en het wordt een leuke prijs, dan ben ik zeker geinteresseerd. Heb over het algemeen de nld vertaling niet echt nodig maar de ultimate cut is wel erg lang (richting 3,5 uur oid). En dan is het toch wel lekker als je niet constant in je hoofd moet gaan vertalen. Kan ik me makkelijk op de film zelf blijven focussen.

Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •